Clash of the gymchicks.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:48 schreef VMSDKR het volgende:
Ik weet niet Yuri, er klopt iets niet aan die ass. Maar ik kan mijn vinger er niet op leggen.
whitney is 100x de artiest die kanye ooit zal zijnquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:21 schreef VMSDKR het volgende:
Seto heeft commentaar op Blood on the Leaves, duwt zelf Whitney fucking Houston in de OP.
[ afbeelding ]
solid upper back and traps menquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Shit, OP niet kunnen pakken dus de beste gymchick niet kunnen posten.
Hierbij:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:13 schreef seto het volgende:
[..]
whitney is 100x de artiest die kanye ooit zal zijn
[ afbeelding ]
Deze.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Clash of the gymchicks.
Deze:
[ afbeelding ]
of die ik net postte.
ok laten we de strijdbijl weer begravenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het ging niet om Kanye brah, ik ken Kanyes werk niet. Het ging me om de beatz van Hudson Mohawke, die zijn harddd.
[..]
Deze.
Is zeker een tranny? Of fuck je nu niet met me.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:27 schreef seto het volgende:
[..]
ok laten we de strijdbijl weer begraven
[ afbeelding ]
lolz arbeidersquote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:54 schreef Champy het volgende:
Holy shit, zit op m'n werk, hoor ineens een harde knal en het brandalarm gaat af. Hebben 2 gasten met een heftruck in het magazijn een kop van de sprinkler eraf gereden, stonden ze beide onder de straal van die kop zeiknat te worden.
[ afbeelding ]
Deze. Die dijen. HNGGGGGGGG. Pls don't be a dude.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Clash of the gymchicks.
Deze:
[ afbeelding ]
of die ik net postte.
Die gast bij die assisted pull upquote:
Die is ook leuk iddquote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
die van dont be that guy is leuker ik post straks wel..
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Clash of the gymchicks.
Deze:
[ afbeelding ]
of die ik net postte.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik zou haar wel doen maar dan wel met 5cm landbouwplastic om de kop heen
Wat voor werk doe je, orderpicker?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:54 schreef Champy het volgende:
Holy shit, zit op m'n werk, hoor ineens een harde knal en het brandalarm gaat af. Hebben 2 gasten met een heftruck in het magazijn een kop van de sprinkler eraf gereden, stonden ze beide onder de straal van die kop zeiknat te worden.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |