Cartoon versie van Rosee Divine.quote:
Nasa dingen zijn ook mooi ja, vliegt echt apart.quote:
Zijn er ook chicks met een normale naam?quote:
Zal ik onthouden.quote:
Je bent net een olifant in dat opzich.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
quote:Op zondag 19 januari 2014 19:23 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zou nog geen McD eten als ik geld toe kreeg geworpen
Wansmaak is ook een smaakquote:Op zondag 19 januari 2014 22:23 schreef McNulty het volgende:
Zou haar pounden jonge!!!!
Pats Pats Jiggle Jiggle.
Ik ben zelf ook curvy maar dit is echt complete bullshit.lol. Gewoon discriminatie naar slanke vrouwen.quote:
Dit inderdaad. Het zijn ook alleen maar onzekere vrouwen die dat soort plaatjes de wereld in helpen.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook curvy maar dit is echt complete bullshit.lol. Gewoon discriminatie naar slanke vrouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 78% gewijzigd door VMSDKR op 19-01-2014 23:54:20 ]
m'n testo waardesquote:Op maandag 20 januari 2014 00:47 schreef Drinky het volgende:
Woow mense, net mijn nieuwe PWO muziekje gevonden
Dat is tenminste een beschaafde. Niet zo een ordinairequote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Clash of the gymchicks.
Deze:
[ afbeelding ]
of die ik net postte.
Lolquote:Op zondag 19 januari 2014 20:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Oh jawel.
https://www.facebook.com/(...)131913&stream_ref=10
Miron lats.
ja die kende ik al idd.quote:Op maandag 20 januari 2014 07:08 schreef ZetaOS het volgende:
Dunne flierefluiter nu al aan de roids en ziet er uit alsof hij nog nooit naar de gym is geweest.
Grappige reacties ook.
Zelfs Chloe Victoria lacht hem uit.quote:Op maandag 20 januari 2014 07:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja die kende ik al idd.
trieste mongool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |