Oh jawel.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:37 schreef McNulty het volgende:
[..]
Not a single lat ws seen that day
gr gr
Nee, bij mooie mannengezichten kan ik echt wegdromen (nohomo)quote:Op zondag 19 januari 2014 20:32 schreef Fanta-stick het volgende:
Nee srs, ik hou niet van mannen met een perfecte kop, mag wel iets niet aan kloppen/rauw zijn snap je?
plsquote:Op zondag 19 januari 2014 20:48 schreef McNulty het volgende:
Dit zijn wel prime A+ mannen facial genetics.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nhommooo ofcourse.
Vrouwen willen zich graag aantrekkelijk voelen en dat wordt lastiger als ze naast een man moeten lopen die overduidelijk veel knapper is.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:48 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee, bij mooie mannengezichten kan ik echt wegdromen (nohomo)
Kwestie van smaak, maar past wel in het rijtje thuis.quote:
daarom ziet mijn gezicht er niet goed uit vanaf de zijkant, snapjequote:Op zondag 19 januari 2014 20:54 schreef McNulty het volgende:
[..]
Vrouwen willen zich graag aantrekkelijk voelen en dat wordt lastiger als ze naast een man moeten lopen die overduidelijk veel knapper is.
damn ecto much?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:02 schreef Drinky het volgende:
Veinz
[ afbeelding ]
Genoeg gebulkt, tijd voor cut.
Wat is jou bw @1.78?quote:
Endo genes, maar gaat nu wel lekker met gewicht omhoog, blijf stabiel rond 15% hangen.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
damn ecto much?
keep on bulkin miman
82 ofzo, nu iets meer met de McD in mijn maag.quote:
Bro dat is geen 15% hoor.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:05 schreef Drinky het volgende:
[..]
Endo genes, maar gaat nu wel lekker met gewicht omhoog, blijf stabiel rond 15% hangen.
Denk eind februari beginnen met cutten richting 10%
'kijk mij eens de ideale schoonzoon zijn'.quote:
Zo dat is ff handig jonge!quote:Op zondag 19 januari 2014 21:05 schreef VMSDKR het volgende:
Ik ontdek pas net de auto-optie van Shazam. Aanzetten, mixje draaien en hij blijft gewoon herkennen ipv dat je steeds apart moet drukken.
Prijs de heer, wat een uitvinding.
Je lijkt wel een hatende wijf man. Tampon nodig?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:07 schreef fathank het volgende:
[..]
'kijk mij eens de ideale schoonzoon zijn'.
Hij lijkt alsof hij uit een brandend cafe in Volendam is gelopen. Moest 2 keer knipperen met mien ooguh.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:09 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Gainz van me levu maken vnv
Neger leer Nederlands.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:08 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je lijkt wel een hatende wijf man. Tampon nodig?
Is met pomp he, mijn caliper zegt dat ik rond de 15~16% zit, het meeste gaat naar m'n buikje. Daarom doe ik ook veel buikspieroefeningen om plaatselijk vet te verbranden.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
82 ofzo, nu iets meer met de McD in mijn maag.
[..]
Bro dat is geen 15% hoor.
Goedpraterij van vette zeugenquote:
Lijkt me eerder een wakeboarder gezien het kleine board en het ontbreken van een kitequote:
300 jaar geleden werd je voor zulks vuilbekkerij op de brandstapel gezetquote:
Wat een leugens, bij big women zit alles verstopt altijd geklooi. Je kan serieus een vetkwab aan het aanstampen zijn zonder het in de gaten te hebben.quote:
Achja, het accepteren is de easy way out.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:39 schreef Drinky het volgende:
[..]
Wat een leugens, bij big women zit alles verstopt altijd geklooi. Je kan serieus een vetkwab aan het aanstampen zijn zonder het in de gaten te hebben.
Fat acceptance is de eerste stap naar apocalypsquote:Op zondag 19 januari 2014 21:41 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Achja, het accepteren is de easy way out.
#realmenhavecurvesquote:Op zondag 19 januari 2014 21:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Fat acceptance is de eerste stap naar apocalyps
Ik zie geen krachtvlieger heur.quote:
truthquote:Op zondag 19 januari 2014 21:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Fat acceptance is de eerste stap naar apocalyps
ik hou wel van een maatje meer en dat zijn geen zeugen.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:40 schreef fathank het volgende:
Vette zeugen die claimen 'curves' te hebben
Misschien in corrigerend ondergoed
buiten beeld, hij heeft hem vast in zijn rechterhandquote:Op zondag 19 januari 2014 21:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Lijkt me eerder een wakeboarder gezien het kleine board en het ontbreken van een kite
hey hou je op?quote:
Maat hij is daar aan het wakeboarden, aan het eind is een lier die hem vooruit trektquote:Op zondag 19 januari 2014 21:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
buiten beeld, hij heeft hem vast in zijn rechterhand
aaahquote:Op zondag 19 januari 2014 21:52 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Maat hij is daar aan het wakeboarden, aan het eind is een lier die hem vooruit trekt
een watte?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:53 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Psst nog een 4.1 Peter Lynn Twister 2R kopen ?
Krachtvlieger van 4.1 meter, zeer krachtig, kun je mee springen. Bedoeld om te landboarden.quote:
Ik wilde altijd een HQ NASA wingquote:Op zondag 19 januari 2014 21:53 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Psst nog een 4.1 Peter Lynn Twister 2R kopen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |