Ik neem aan dat je weet dat het wel even wennen is, rustig opbouwen enzo?quote:
Welke VFF heb jij?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je weet dat het wel even wennen is, rustig opbouwen enzo?
Ik loop nu, na een vervelende langdurende scheenbeenblessure en een jaar andere prioriteiten, een half jaar blessurevrij op fivefinger, bevalt me prima
Tot aan de Asselronde inderdaad even gas terug.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
neem even een weekje rust Swets, daar gaat je vorm echt niet van achteruit.
Tussen de regels doorlezend piek je te vroeg en begin je een beetje overtrained te raken
Ai, te laat gezien dit advies. Anyway, ze zijn droog.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:50 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Nooit je schoenen bij de kachel neerzetten om te drogen. Dat is niet goed voor de geldingetjes en demping.
Morgen idd de vondelparkloop
Nice, die lijken me ook wel relaxed! Ik heb zelf de Spyridon en de Bikila's. Ook fijne schoentjes, spyridon zijn speciaal voor op de trails enzo, goede grip.quote:
Bij Run2day bedoel je toch? Om 3 uur was het minder druk, misschien 3 minuutjes gewacht. Pfff een uur, zonde van je zaterdag.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:34 schreef _MvN_ het volgende:
Uur in de rij gestaan om mn startnummer op te halen
hell has frozen over.....quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:12 schreef SEMTEX het volgende:
Ik mag van mezelf van mijn volgende maandloon trailschoenen kopen
welnee, net een trailrun op gewone schoenen gerend en ondervonden hoe bagger dat isquote:
Jij loopt alleen, toch? En als je een hardloopmaatje zoekt? Dat je iig wat te buurten hebt onderweg.quote:
Ooooh, was dat het?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:31 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
welnee, net een trailrun op gewone schoenen gerend en ondervonden hoe bagger dat is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway, morgenochtend hobbelen!
Ja en vooral: houvast op de steile heuveltjesquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:36 schreef Guard het volgende:
[..]
Ooooh, was dat het?
Met trailschoenen bij Leudal dan een nog beter resultaat neerzetten
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:41 schreef hatsaflats het volgende:
Ik zou om half 5 een rondje gaan hobbelen, maar toen werd eindelijk m'n iptv-ontvanger bezorgd, en de afgelopen 4! uur ben ik bezig geweest om dat kreng werkend te krijgen, en nu heb ik inloggegevens nodig die ik niet hebHet lijkt af en toe alsof er elke dag weer een nieuwe gadget/meubel bij jou bezorgd wordt :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway, morgenochtend hobbelen!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Gadgetsquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het lijkt af en toe alsof er elke dag weer een nieuwe gadget/meubel bij jou bezorgd wordt :p
Een helleloop was het. Ongeveer nul graden met glibberglijderige moddersneeuwslush. Het parcours was zo slecht dat het op het laatste moment nog werd aangepast. Zij die het overleefden zijn ware helden!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Hiii Safari Run vorig jaar. Wat een verschil!
[ afbeelding ]
I know! Ik leef nog!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Een helleloop was het. Ongeveer nul graden met glibberglijderige moddersneeuwslush. Het parcours was zo slecht dat het op het laatste moment nog werd aangepast. Zij die het overleefden zijn ware helden!
Ja. Rond een uurtje of 1.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:18 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Bij Run2day bedoel je toch? Om 3 uur was het minder druk, misschien 3 minuutjes gewacht. Pfff een uur, zonde van je zaterdag.
Ja!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:38 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Ja. Rond een uurtje of 1.
Zin in morgen?
Niet geweest. Ik heb opzich geen last van mijn heup "external snapping hip". Maar ik ga toch maar eerst wachten wat fysio zegt voordat ik een slijmbeursonsteking erin heb enzo. Vanmorgen sportschool gedaan.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:04 schreef SEMTEX het volgende:
Hoe ging het met
• Aal321 - 5km
• Daywalk3r - 10km
?
1 uur. En jij?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:53 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Ja!![]()
Loop je om 11 uur of om 1 uur?
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:27 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Ik om 11 uur. Dan kan ik je aanmoedigen, hup MvN!
een levende legendequote:
En ik ben niet eens de enige! Er waren er vorig jaar nog een paar bij! Stipstreep, en Tarahumara dacht ik, en nog iemand. Niet gemeet toen, maar wel ook epische verhalen gehoordquote:
jullie komen allemaal bijna in aanmerking voor een zalig-verklaring!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En ik ben niet eens de enige! Er waren er vorig jaar nog een paar bij! Tarahumara dacht ik, en nog iemand. Niet gemeet toen, maar wel ook epische verhalen gehoord
Wat is het nut van een foodpod als je al met gps-horloge loopt?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:07 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Gadgetskomende week een footpod
Maar zo heel gek veel heb ik de laatste tijd niet gekocht. Ik ben aan (al weken) het verhuizen, dus komt er wel gewoon wat meer meuk in.
je cadancequote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:54 schreef minimaLL het volgende:
[..]
Wat is het nut van een foodpod als je al met gps-horloge loopt?
Oh, ik ben nog van de oude stempel dan. Af en toe tel ik eens gedurende 1min mijn voetpassen en dan weet ik of ik goed zitquote:
ik ook, ik tel alleen kilometers,verder zal het me wel tegenwoordig wel ruig zitten....quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:58 schreef minimaLL het volgende:
[..]
Oh, ik ben nog van de oude stempel dan. Af en toe tel ik eens gedurende 1min mijn voetpassen en dan weet ik of ik goed zit
Zoals beschreven in het evenzeer epische topic #394 van deze reeks.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En ik ben niet eens de enige! Er waren er vorig jaar nog een paar bij! Stipstreep, en Tarahumara dacht ik, en nog iemand. Niet gemeet toen, maar wel ook epische verhalen gehoord
Neuh..quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:35 schreef Corniel het volgende:
Herkennen jullie dat gevoel? (Niet noodzakelijk van die fietsen, meer die overload aan schoenen)
Haha ik heb van allerlei stats na het lopen, ik bekijk ze, maar doe er niks mee. Zolang ik lekker loop vind ik het wel goed eigenlijk. Kan net zo goed zonder tech lopen. Ooit als ik groot ben loop ik ultras en is tijd niet van belangquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ook, ik tel alleen kilometers,verder zal het me wel tegenwoordig wel ruig zitten....
Af en toe vraag ik me echt af of het uitpluizen van ieder loopje niet meer een "emmer achter een roeiboot" wordt voor sommige lopers dan dat het baat heeft.
Misschien leuk om voor jezelf te weten maar ik zie niemand die nu, al annalyserend, het ene na het ander PR aan flarden loopt.
Het heeft mij in ieder geval geen snellere loper gemaakt in de zin van "ik loop nu een HM fluitend in 1.30", dus er maar snel weer mee gestopt.
Maar, degene die er plezier in hebben en denken er baat bij te hebben, gewoon lekker blijven doen,hardlopen is tenslotte geen "one size fit all" sport
Ah, je had er nu zo hard voor gewerkt dat je er best even melding van mag maken!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:42 schreef Corniel het volgende:
@Jero_nimo: ik had me voorgenomen nog minder dan ik al deed op dit topic mijn tijden te noemen. Tijdens een trainingsloop zou het niet relevant moeten zijn, maar vooruit: 31:49.
enige reden waarom ik ultras loopquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:45 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ooit als ik groot ben loop ik ultras en is tijd niet van belang
nee, absoluut niet...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:35 schreef Corniel het volgende:
Herkennen jullie dat gevoel? (Niet noodzakelijk van die fietsen, meer die overload aan schoenen)
quote:
| 1 2 | [b]8 maart- [url=http://www.3bergenloop.nl/]3bergenlooop (Driebergen)[/url][/b] [*] Stefanovic83 - HM |
Nou niet geheel als ik de 60 van Texel wil gaan doen moet ik dat binnen 7 uur kunnen doen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:45 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ooit als ik groot ben loop ik ultras en is tijd niet van belang
Staat genoteerd!quote:Op zondag 19 januari 2014 01:09 schreef Stefanovic83 het volgende:
Dus Wolve, mag ik in de OP?
[..]
[ code verwijderd ]
Dat van die fietsen herken ik wel. Het aantal fietsen wordt hier beperkt door de fysieke ruimte , en het feit dat mevrouw cafca geen fietsen in de woon- of huiskamer wenst. Met schoenen heb ik dat niet, ik ben tevreden met mijn ene paar.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:35 schreef Corniel het volgende:
Elke keer als ik die VFF-schoenen zie trouwens denk ik: dat wil ik een keer proberen, maar ik ben bang dat het einde dan zoek is, en dat ik voor ik het weet naast 6 fietsen, ook 10 paar hardloopschoenen ga hebben...
zet haar op marktplaats!quote:Op zondag 19 januari 2014 08:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Het aantal fietsen wordt hier beperkt door de fysieke ruimte , en het feit dat mevrouw cafca geen fietsen in de woon- of huiskamer wenst.
Nope, ik heb 1 paar schoenen en daar doe ik het een heel seizoen meequote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:35 schreef Corniel het volgende:
Dat heb ik ook. Gewoon, één paar, en daar doe ik dan een jaar mee. Maar ik kan me wel voorstellen dat als je meer loopt dan ik, een extra paar handiger is. Voor de afwisseling, of voor als ze nat zijn bijvoorbeeld.quote:Op zondag 19 januari 2014 09:27 schreef kepler het volgende:
[..]
Nope, ik heb 1 paar schoenen en daar doe ik het een heel seizoen mee
Zo sta/stond ik er ook in en in theorie zou ik nog prima even kunnen doen met mijn Asics (juni 2012 gekocht en ben er een jaar uit geweest, dus nu zo'n 8 maanden in gebruik)... maar de excuses om vroegtijdig naar Runnersworld/Run2Day/De Hardloopwinkel te gaan beginnen hier op te borrelen:quote:Op zondag 19 januari 2014 09:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Gewoon, één paar, en daar doe ik dan een jaar mee. Maar ik kan me wel voorstellen dat als je meer loopt dan ik, een extra paar handiger is. Voor de afwisseling, of voor als ze nat zijn bijvoorbeeld.
Ik ben prima geholpen bij de Runnersworld (Theresiastraat), maar ik kan niet vergelijken met de andere zaken in Den Haag.quote:Op zondag 19 januari 2014 09:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Voor de Hagenezen/Hagenaren onder ons (en een ieder die hier in de buurt woont): welke zaak raden jullie aan?
Punt 1 is ook wel valide, ALS ik zowel buiten als binnen wil lopen.quote:Op zondag 19 januari 2014 09:56 schreef Guppyfriend het volgende:
Vooral punt twee lijkt me valide, dus als ik jou was zou ik me in ieder geval laten adviseren
Toch bedankt hoor, hier heb ik al wel wat aanquote:Op zondag 19 januari 2014 10:07 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik ben prima geholpen bij de Runnersworld (Theresiastraat), maar ik kan niet vergelijken met de andere zaken in Den Haag.
Zo, ik ben klaar voor de Dekkerloop, stap nu op de fiets. Zwabber, je kan de thee alvast klaarzetten.
Elk nadeel heb z'n voordeelquote:Op zondag 19 januari 2014 10:32 schreef Guard het volgende:
Even een klein, ingetogen rondje gedaan, voornamelijk om weer wat vertrouwen in de knieën te krijgen.
Gelukkig zag ik een boomwortel over het hoofd in de eerste 500 m, waardoor mijn enkel een oplawaai kreeg, en was de aandacht mooi afgeleid van de knieën![]()
Lekker loopweer, nog net iets te koud voor kort - kort (maar dat zal over een uurtje of zo wel anders zijn), wel in korte mouwtjes gelopen.
En ze zeggen altijd dat minimalistisch rennen geen blessures oplevert omdat het'zo lekker natuurlijk en zoals de mens het altijd al deed' was...quote:Op zondag 19 januari 2014 10:54 schreef Jero_nimo het volgende:
Alle lopers vandaag heel erg veel plezier!
Ik heb vandaag een chi-running clinic. Was er zelf al wel wat mee bezig, heb ook een dik boek ervan, maar ik doe toch iets niet goed. Want ik raak nog weleens geblesseerdeens kijken wat ze er vandaag van zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |