Ja. Rond een uurtje of 1.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:18 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Bij Run2day bedoel je toch? Om 3 uur was het minder druk, misschien 3 minuutjes gewacht. Pfff een uur, zonde van je zaterdag.
Ja!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:38 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Ja. Rond een uurtje of 1.
Zin in morgen?
Niet geweest. Ik heb opzich geen last van mijn heup "external snapping hip". Maar ik ga toch maar eerst wachten wat fysio zegt voordat ik een slijmbeursonsteking erin heb enzo. Vanmorgen sportschool gedaan.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:04 schreef SEMTEX het volgende:
Hoe ging het met
• Aal321 - 5km
• Daywalk3r - 10km
?
1 uur. En jij?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:53 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Ja!![]()
Loop je om 11 uur of om 1 uur?
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:27 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Ik om 11 uur. Dan kan ik je aanmoedigen, hup MvN!
een levende legendequote:
En ik ben niet eens de enige! Er waren er vorig jaar nog een paar bij! Stipstreep, en Tarahumara dacht ik, en nog iemand. Niet gemeet toen, maar wel ook epische verhalen gehoordquote:
jullie komen allemaal bijna in aanmerking voor een zalig-verklaring!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En ik ben niet eens de enige! Er waren er vorig jaar nog een paar bij! Tarahumara dacht ik, en nog iemand. Niet gemeet toen, maar wel ook epische verhalen gehoord
Wat is het nut van een foodpod als je al met gps-horloge loopt?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:07 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Gadgetskomende week een footpod
Maar zo heel gek veel heb ik de laatste tijd niet gekocht. Ik ben aan (al weken) het verhuizen, dus komt er wel gewoon wat meer meuk in.
je cadancequote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:54 schreef minimaLL het volgende:
[..]
Wat is het nut van een foodpod als je al met gps-horloge loopt?
Oh, ik ben nog van de oude stempel dan. Af en toe tel ik eens gedurende 1min mijn voetpassen en dan weet ik of ik goed zitquote:
ik ook, ik tel alleen kilometers,verder zal het me wel tegenwoordig wel ruig zitten....quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:58 schreef minimaLL het volgende:
[..]
Oh, ik ben nog van de oude stempel dan. Af en toe tel ik eens gedurende 1min mijn voetpassen en dan weet ik of ik goed zit
Zoals beschreven in het evenzeer epische topic #394 van deze reeks.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En ik ben niet eens de enige! Er waren er vorig jaar nog een paar bij! Stipstreep, en Tarahumara dacht ik, en nog iemand. Niet gemeet toen, maar wel ook epische verhalen gehoord
Neuh..quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:35 schreef Corniel het volgende:
Herkennen jullie dat gevoel? (Niet noodzakelijk van die fietsen, meer die overload aan schoenen)
Haha ik heb van allerlei stats na het lopen, ik bekijk ze, maar doe er niks mee. Zolang ik lekker loop vind ik het wel goed eigenlijk. Kan net zo goed zonder tech lopen. Ooit als ik groot ben loop ik ultras en is tijd niet van belangquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ook, ik tel alleen kilometers,verder zal het me wel tegenwoordig wel ruig zitten....
Af en toe vraag ik me echt af of het uitpluizen van ieder loopje niet meer een "emmer achter een roeiboot" wordt voor sommige lopers dan dat het baat heeft.
Misschien leuk om voor jezelf te weten maar ik zie niemand die nu, al annalyserend, het ene na het ander PR aan flarden loopt.
Het heeft mij in ieder geval geen snellere loper gemaakt in de zin van "ik loop nu een HM fluitend in 1.30", dus er maar snel weer mee gestopt.
Maar, degene die er plezier in hebben en denken er baat bij te hebben, gewoon lekker blijven doen,hardlopen is tenslotte geen "one size fit all" sport
Ah, je had er nu zo hard voor gewerkt dat je er best even melding van mag maken!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:42 schreef Corniel het volgende:
@Jero_nimo: ik had me voorgenomen nog minder dan ik al deed op dit topic mijn tijden te noemen. Tijdens een trainingsloop zou het niet relevant moeten zijn, maar vooruit: 31:49.
enige reden waarom ik ultras loopquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:45 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ooit als ik groot ben loop ik ultras en is tijd niet van belang
nee, absoluut niet...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:35 schreef Corniel het volgende:
Herkennen jullie dat gevoel? (Niet noodzakelijk van die fietsen, meer die overload aan schoenen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |