Ik neem aan dat je weet dat het wel even wennen is, rustig opbouwen enzo?quote:
Welke VFF heb jij?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je weet dat het wel even wennen is, rustig opbouwen enzo?
Ik loop nu, na een vervelende langdurende scheenbeenblessure en een jaar andere prioriteiten, een half jaar blessurevrij op fivefinger, bevalt me prima
Tot aan de Asselronde inderdaad even gas terug.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
neem even een weekje rust Swets, daar gaat je vorm echt niet van achteruit.
Tussen de regels doorlezend piek je te vroeg en begin je een beetje overtrained te raken
Ai, te laat gezien dit advies. Anyway, ze zijn droog.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:50 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Nooit je schoenen bij de kachel neerzetten om te drogen. Dat is niet goed voor de geldingetjes en demping.
Morgen idd de vondelparkloop
Nice, die lijken me ook wel relaxed! Ik heb zelf de Spyridon en de Bikila's. Ook fijne schoentjes, spyridon zijn speciaal voor op de trails enzo, goede grip.quote:
Bij Run2day bedoel je toch? Om 3 uur was het minder druk, misschien 3 minuutjes gewacht. Pfff een uur, zonde van je zaterdag.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:34 schreef _MvN_ het volgende:
Uur in de rij gestaan om mn startnummer op te halen
hell has frozen over.....quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:12 schreef SEMTEX het volgende:
Ik mag van mezelf van mijn volgende maandloon trailschoenen kopen
welnee, net een trailrun op gewone schoenen gerend en ondervonden hoe bagger dat isquote:
Jij loopt alleen, toch? En als je een hardloopmaatje zoekt? Dat je iig wat te buurten hebt onderweg.quote:
Ooooh, was dat het?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:31 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
welnee, net een trailrun op gewone schoenen gerend en ondervonden hoe bagger dat is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway, morgenochtend hobbelen!
Ja en vooral: houvast op de steile heuveltjesquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:36 schreef Guard het volgende:
[..]
Ooooh, was dat het?
Met trailschoenen bij Leudal dan een nog beter resultaat neerzetten
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:41 schreef hatsaflats het volgende:
Ik zou om half 5 een rondje gaan hobbelen, maar toen werd eindelijk m'n iptv-ontvanger bezorgd, en de afgelopen 4! uur ben ik bezig geweest om dat kreng werkend te krijgen, en nu heb ik inloggegevens nodig die ik niet hebHet lijkt af en toe alsof er elke dag weer een nieuwe gadget/meubel bij jou bezorgd wordt :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway, morgenochtend hobbelen!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Gadgetsquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het lijkt af en toe alsof er elke dag weer een nieuwe gadget/meubel bij jou bezorgd wordt :p
Een helleloop was het. Ongeveer nul graden met glibberglijderige moddersneeuwslush. Het parcours was zo slecht dat het op het laatste moment nog werd aangepast. Zij die het overleefden zijn ware helden!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Hiii Safari Run vorig jaar. Wat een verschil!
[ afbeelding ]
I know! Ik leef nog!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Een helleloop was het. Ongeveer nul graden met glibberglijderige moddersneeuwslush. Het parcours was zo slecht dat het op het laatste moment nog werd aangepast. Zij die het overleefden zijn ware helden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |