Na Egmond heb ik mijn gepekelde Virrata's ontveterd en in de wasmachine gedaan om ze te ontzouten. Op 30 graden zonder zeep en niet centrifugeren. Daarna oude kranten er in en laten drogen. Als je dat maar heel af en toe doet kan het volgens mij geen kwaad. De veters heb ik onder de douche uitgespoeld.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:56 schreef Zwabberhark het volgende:
Hoe maken jullie je schoenen eigenlijk schoon? Ik gebruik warm water en een oude tandenborstel.
Wh00p!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:17 schreef Yuki het volgende:
Bekertje!!
http://www.endomondo.com/workouts/287679961
Damn, dat was lekker zeg
Ja, nee, what has been seen...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:19 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Nice, mooie tijd! Dicht bij de 30 minuten grens!
[..]
Shhh....![]()
Inderdaad heerlijk loopweer!!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Och wat ging het weer lekker, en wat een lekker weer!
De combinatie van eerst een uurtje krachttrainen en dan thuis direct schoenen wisselen en het bos in werkt voor mij echt perfect. Ik zit dan in een soort "sportflow" en heb meteen veel zin om door te gaan. En de spieren zijn al lekker opgewarmd dan.
Have funquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wh00p!
En wij gaan ook maar 's op pad
Dankquote:
Die eerste is leuk! En die heeft een mooie medaillequote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:37 schreef Yuki het volgende:
* Yuki kijkt stiekem naar de Marikenloop en Utregse Meidenloop...
Ooit, toen ik nog een kleine Yuuk was, heb ik 'm gelopen. 2007 geloof ik...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die eerste is leuk! En die heeft een mooie medaille
quote:This is just awesome. I've got photos of myself finishing in the middle of the pack of a 10k where I look like I was dragged behind a truck for the last half of it. How you're able to finish a strongman run in the top 30 with that kind of energy I can only imagine.
Best. Color Picker. Ever.
This will go up in the next release. Quality is just fine for the size we need.
Happy running,
Chris
Huh?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:31 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Schoonmaken doe ik ze eigenlijk niet, watnat worden betreft ik loop toch masr 1 keer per week met die schoenen dus dan zullen ze volgende keer wel weer schoon zijn.
Vieze schoenen? Dan doe ik vast iets verkeerd. Ik heb mijn schoenen nog nooit schoon hoeven maken, zijn nog nooit vies geworden.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:31 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom zou je eigenlijk je schoenen schoonmaken? Bij de eerste keer lopen worden ze weer net zo vies....
Ik ga om de zoveel tijd een rondje in de regen lopen. Worden ze weer heerlijk schoon en fris van.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:56 schreef Zwabberhark het volgende:
Hoe maken jullie je schoenen eigenlijk schoon? Ik gebruik warm water en een oude tandenborstel.
Supporters zijn ook nodig!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:33 schreef Guard het volgende:
Overigens best kut om langs het parcours te staan, ipv zelf te lopen, zeker met dit weer
Beste manier van hardlopenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:27 schreef De_kluizenaar het volgende:
Duurloop bijna 11 km gedaan, daarna een wandelingetje van 5k ... mijn benen zo zwaar, wilde zitten, moest zitten.. besloot te gaan zitten in een kroegje met een Peterus van de tap.
En de energie kwam na het dat glas weer terug! Dus nog een Peterus gedronken, nu weer lekker lopen
Ik loop mee met de Marikenloop, want ik wil het t-shirt...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:37 schreef Yuki het volgende:
* Yuki kijkt stiekem naar de Marikenloop en Utregse Meidenloop...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |