vluchtheuvelsquote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:03 schreef streamnl het volgende:
[..]
Brabant is hartstikke mooi maar zo plat als een dubbeltje.
Op enkele plekken na dan. Dan heb je (ik weet eigenlijk niet hoe je dat mag noemen...) iets minder plat ondergrond??
anders gewoon een stuk wandelen?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:56 schreef La_Tramposa het volgende:
Bleh, 1,5 uur geslapen en nog zieker dan gisteren. Denk dat ik misschien beter zou slapen als ik ging sporten, maar dat is weer contraproductief voor het beter worden
vals plat?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:03 schreef streamnl het volgende:
[..]
Op enkele plekken na dan. Dan heb je (ik weet eigenlijk niet hoe je dat mag noemen...) iets minder plat ondergrond??
Terpenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:03 schreef streamnl het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Ja, ik kwam er niet zo lekker in vandaag. Dat duurde evenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:54 schreef Wolve000 het volgende:
Na een iets vlottere start dan je gemiddelde erg mooi constant gelopen!
Hier zal de LDL straks wel weer lekker onconstant zijn met alle heuveltjes. Maargoed, constante effort is ook constant. Alleen laat zich dat niet zo goed meten.
+1. Eindhoven staat hier ook op de planning. Lekker dichtbij en.... Maar 1 rondje!!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:47 schreef mosselmossel het volgende:
wil ik daar misschien ook wel de halve lopen. In Eindhoven dan hè? NIet dat trailding.
Grappig, jij woont net in Den Bosch, maar geeft me steeds weer nieuwe ideeën voor looproutes. Routes waar ik nog nooit aan heb gedacht (richting Engelen bijv. Langs Maasuiterwaarden, etc.)quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:09 schreef mosselmossel het volgende:
Het was trouwens echt het meest geweldige weer dat je je maar kan voorstellen. Wow.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:39 schreef mosselmossel het volgende:
Zo. Ik ben ook weer terug van 75 minuten LDL. Ging wel okee, beetje vermoeid been op het eind, maar dat komt misschien omdat ik ineens ook over de Maasuiterwaarden wilde lopen. Nu zijn m'n schoenen vies!Nieuwe trailerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Diep van binnen dan, maar lekker gelopen in ieder geval!![]()
En gelukkig was dat uiteindelijk niet het geval!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:39 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Een tempo-duurloop zou nooit in zo'n tempo moeten gaan dat je gelijk stuk gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Cee op 18-01-2014 12:31:58 ]
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:22 schreef Cee het volgende:
[..]
En gelukkig was dat uiteindelijk niet het geval!Eerst warming-up naar het 'rondje' dat we gingen doen. Dat rondje was 1,5km en het was de bedoeling dat we eerst een rondje iets boven wedstrijdtempo liepen, daarna gewoon tempo/joggen en dan weer iets boven wedstrijdtempo. Ging prima! Geen last gehad van vermoeidheid, of van m'n benen. Daarna terug naar het verzamelpunt op normaal tempo en toen kreeg ik halverwege steken in m'n zij, werd ik ietwat duizelig en, het vervelendste, ik kon niet meer voluit ademen. Ik was niet vermoeid maar het leek alsof er iets m'n keel dichtkneep. Een paar honderd meter gelopen, totdat het ademen weer ging en de steken weg waren. Op een drafje terug. Baal van dat laatste stukje.
Volgende keer beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je link klopt niet, je moet die bij share staat kopiëren![]()
Het lijkt me wel een teken ja. Probeer het zeker in het begin een beetje rustigaan te doen. En bekijk het van de positieve kant. Als je voortaan rustiger aan doet op woensdag, kan je in het vervolg lekker ook op zaterdag weer trainen. Nu kun je niet en da's balen natuurlijkquote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:29 schreef BartvdHo het volgende:
Ben zelf nog een beginnende hardloper, en heb na een training afgelopen woensdag nog steeds lichtelijk vermoeide benen. Is dit een teken dat ik te hard van stapel loop of kan het geen kwaad vandaag een rondje te lopen? Vind het vaak lastig rustig aan te doen, heb anders niet het gevoel dat ik heb getraind.
Kom mezelf nu inderdaad tegen, zou nu graag een langer stuk willen lopen met dit mooie weer.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:31 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Het lijkt me wel een teken ja. Probeer het zeker in het begin een beetje rustigaan te doen. En bekijk het van de positieve kant. Als je voortaan rustiger aan doet op woensdag, kan je in het vervolg lekker ook op zaterdag weer trainen. Nu kun je niet en da's balen natuurlijkLeerproces.
Was jij dat laatst die 7km in 28 minuten had gelopen? Want dan loop je inderdaad veel te hard van stapel. Dat zijn wedstrijdtempo's voor snelle lopers. Trainingen kan je wel een heel stuk rustiger doen. Het is echt niet goed om elke training in het rood te lopen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:35 schreef BartvdHo het volgende:
[..]
Kom mezelf nu inderdaad tegen, zou nu graag een langer stuk willen lopen met dit mooie weer.
gewoon een doekje en warm water.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:56 schreef Zwabberhark het volgende:
Hoe maken jullie je schoenen eigenlijk schoon? Ik gebruik warm water en een oude tandenborstel.
Nietquote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:56 schreef Zwabberhark het volgende:
Hoe maken jullie je schoenen eigenlijk schoon? Ik gebruik warm water en een oude tandenborstel.
Dat valt wel mee toch, of zitten er echt veel HM in die trail?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:11 schreef Guard het volgende:
Eerste van de 10,3 km trail in 40.30 binnen in Kerkrade
Ik ook niet eigenlijk. Net wel voor de eerste keer de zooltjes er uit gehaald (wist niet dat dat kon) op advies van de trainer, want we liepen door een zeer drassig gedeelte en ik voelde mijn schoenen zo vol lopen. Nu staan ze te drogen met proppen kranten er in bij de kachel. Morgen de Vondelparkloop, dan zullen ze wel weer droog zijn. Maar vies zijn ze nog wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |