We gingen met z'n drieën en we zaten nog steeds met ongeveer 15 andere in de zaal.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:46 schreef Xeor het volgende:
[..]
Wel slim eigenlijkheel de zaal voor je eigen.
hommoquote:
Nou super chill toch.. kan je net zo goed VIP gaan zittenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:51 schreef Maringo het volgende:
[..]
We gingen met z'n drieën en we zaten nog steeds met ongeveer 15 andere in de zaal.
Zeker chill.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:54 schreef Xeor het volgende:
[..]
Nou super chill toch.. kan je net zo goed VIP gaan zitten
quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:42 schreef tong80 het volgende:
Trusten Onzinners.
Knuffelen julie LittleBrownie nog ?
Ja?quote:
crewbashquote:
u wot?quote:
quote:
Dit is niet KLBquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:25 schreef d4v1d het volgende:
Ik wil mijn pakketje
Waarom geeft PostNL ook van die belachelijke grote tijdframes voor bezorging
Het is onmogelijk door vele factoren om preciese bezorgtijden te hebbenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:25 schreef d4v1d het volgende:
Ik wil mijn pakketje
Waarom geeft PostNL ook van die belachelijke grote tijdframes voor bezorging
Ik heb medelijden met jequote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is onmogelijk door vele factoren om preciese bezorgtijden te hebben
Ik kan het weten , want ik werk er
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:26 schreef d4v1d het volgende:
Even Tjacka vragen of die dit topic verplaatst
Zal druk worden, jaquote:
Nee.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik wil het bonnetje graag, kan ik het aangeven bij de belastingdienst [ afbeelding ]
Gratis kranten zijn ergerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:33 schreef BBQSausage het volgende:
Post bezorgen heb ook nog een poosje gedaan, wat een naar werk
Hejj LBquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:05 schreef LittleBrownie het volgende:
Hoi, trouwens
Ik ben druk met studeren dus ik ben er nu niet zo heel vaak in de SC.
Yoquote:
Ja hoorquote:
Hoiquote:
Ja ook wel goed hoorquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja hoorWeekend
Maar moet zo weg
Jij?
Mooiquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:39 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja ook wel goed hoor![]()
Ik las het... je moet werken,, bij de appie?
Nee, niet in Zeelandquote:
Yupquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:45 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ohhh haha.. je bent van AH gewisseld?
Rotterdam?
Gefeliciteerd Rezquote:
Ik was ook verrast, had er namelijk niet veel van verwacht.quote:
Jaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Huis aan huis?Dat moet je ook gewoon niet willen
Whut nu al?!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:12 schreef BBQSausage het volgende:
Ohja, was het al bijna vergetenVakantieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
![]()
![]()
![]()
Ah, op die fiets. Zakelijke avondjes doe ik niet aan.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:20 schreef Xeor het volgende:
[..]
Nee op me werk nooit.. meer voor gelegenheden en zakelijke avondjes
Yes, heb regelmatig iets met me werkquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. Zakelijke avondjes doe ik niet aan.
Succesquote:
Sinds wanneer hebben homofoben provocatie nodig om homo's te haten?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:54 schreef FL_Freak het volgende:
Sinds wanneer vallen homo's hetero's nou eigenlijk lastig?
Dank je, zit nu droog in de bus.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:25 schreef Xeor het volgende:
[..]
Yes, heb regelmatig iets met me werk
[..]
Succes
Haha!quote:
Helemaal niks.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:11 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Haha!
Goedeavond luitjes![]()
Kleine man ligt in bed, mn vent is aan het gamen en ik heb lekker even tijd om hier jullie te vervelen!Whoohoo..
Wat zijn jullie plannen dit weekend?
Je had vandaag 4 toetsen?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Helemaal niks.
Ziek veel toetsen gehad deze week, vandaag 4, dus dat gaat worden:
- bier drinken
- van m'n nieuwe games genieten.
En u?
Jep.quote:
Ah nice. Welke games?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Helemaal niks.
Ziek veel toetsen gehad deze week, vandaag 4, dus dat gaat worden:
- bier drinken
- van m'n nieuwe games genieten.
En u?
Wat voor pauperschool is dat dan? Dat is toch gewoon niet te doen man?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Jep.
Dus ik was niet zo vrolijk vandaag.
Maar nu wel weer.
Arma 2 + uitbreidingen,en nog wat troep, maar het ging me om: DayZquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:16 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ah nice. Welke games?
Ik heb geen plannen. Zie wel!
Sowieso laatste seizoen Breaking Bad kijken, alleen kom ik er niet zo makkelijk doorheen als vorige seizoenen..
Ik weet hetquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat voor pauperschool is dat dan? Dat is toch gewoon niet te doen man?Ik vond het al erg dat ik binnen drie weken drie tentamens en vier verslagen had.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:19 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Omg, deze moet ik onthouden.
Ja, dat is met die meth dude haha!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Arma 2 + uitbreidingen,en nog wat troep, maar het ging me om: DayZ![]()
Ik heb nog nooit Breaking Bad gezienIs dat met die meth dude? Of is dat wat anders o.ó
Mjuh, Blacklist wacht ik nog even mee tot die op Netflix US staat.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:26 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ja, dat is met die meth dude haha!
Moet zeggen dat ik The Blacklist veel beter vond..
Achja, normaal keek ik ze ook niet hoor. Het is dat ik veel thuis heb gezeten de laatste tijd en dan is een serie wel leuk om te zien af en toe..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:28 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mjuh, Blacklist wacht ik nog even mee tot die op Netflix US staat.
Series vergeet ik altijd
Dat is zeker waar.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:29 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Achja, normaal keek ik ze ook niet hoor. Het is dat ik veel thuis heb gezeten de laatste tijd en dan is een serie wel leuk om te zien af en toe..
Ik ken het ja..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:31 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat is zeker waar.
Enige serie die ik heb weten te volgen is The Walking Dead.
Tot Season 4, die moet ik nog kijken.
Maar, druk, vergeten, FOK!, je kent het.
De pilot van breaking bad moet je ff doorheen komen. Na episode 2 ben je al hookedquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:36 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ik ken het ja..![]()
The Walking Dead heb ik nog niet gekeken ghehe..
Ik was een half uur geleden begonnen met BB aflevering, en zie eens.. na 10 minuten boeit het me al niet meer en zit ik op Fok haha..
I know, ben bij seizoen 5. Alleen in het midden van seizoen 4 begon ik mn aandacht te verliezen. Gelukkig maakten de laatste 2 afleveringen dat weer goed. Maar bij seizoen 5 heb ik er weer moeite mee..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
De pilot van breaking bad moet je ff doorheen komen. Na episode 2 ben je al hooked
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb tot en met episode 4 gekeken, vond het maar saai.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
De pilot van breaking bad moet je ff doorheen komen. Na episode 2 ben je al hooked
Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhooooi!quote:
Hallo!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:01 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhooooi!
Goed want weekendquote:
Boh.quote:
* Rezania is jelly.quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:14 schreef Rezania het volgende:
Trouwens ben ik vandaag hard genaaid door mijn labpartner.
KEIHARD MAAR NIET OP DE GOEDE MANIER!quote:
10.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:26 schreef Lt.Surge het volgende:
Mag ik vandaag tot 9 of 10 stofzuigen?
Ooooooooh dat heeft het wel, maar niet nu.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gewoon morgen doen joh, geen haast.
Oh, dan heb je nog even.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ooooooooh dat heeft het wel, maar niet nu.
Mjuh meestal wel, vooral na een dag zoals vandaag.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]"Had geen zin" gaat niet werken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mjuh meestal wel, vooral na een dag zoals vandaag.
Maar het konijn was weer eens uit het hok ontsnapt, dus overal liggen keutels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Kon je hem niet gewoon goed laten ontsnappen dan?![]()
Als het spontaan van het balkon valt, dat valt ook zo op.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]!
Kon je hem niet gewoon goed laten ontsnappen dan?
Oh, zwaar leven.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:50 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Als het spontaan van het balkon valt, dat valt ook zo op.
Maar niet op de juiste manierquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:57 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
De haat zit diep, zo diep.
Tuurlijk wel, zelfs als je het zeepje laat vallen is het gewoon liefde.quote:
Oh nou sorry, ik weet niet hoe dat bij jullie soort gaatquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, zelfs als je het zeepje laat vallen is het gewoon liefde.
Niet onderdeel zijn geweest van een prison shower gang bang.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh nou sorry, ik weet niet hoe dat bij jullie soort gaat
Nee, ik wacht nog op een uitnodiging van BBQ en Lemon.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet onderdeel zijn geweest van een prison shower gang bang.
Dan heb je een lemonparty, hihi.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nee, ik wacht nog op een uitnodiging van BBQ en Lemon.
Gewoon doen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:05 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die dit posten op Facebook.Ik heb de neiging om 'Moet dit nou, gvd?'
quote:Wolff Cinestar
ZOENEN = KORTING OP VALENTIJNSDAG!
Vrijdag 14 februari is het weer Valentijnsdag! Om deze romantische dag te vieren heeft Wolff Bioscopen een speciale Valentijnsactie waarbij je korting kunt krijgen op je bioscoopkaartje. Wat moet je hiervoor doen?
Geef elkaar een kus voor de kassa van een Wolff Bioscoop naar keuze en ontvang het tweede bioscoopkaartje voor de halve prijs!*
Dus geniet samen met je vriend(in) van een romantisch avondje uit bij Wolff Bioscopen!
* Deze actie is alleen geldig op Valentijnsdag (14 februari 2014) en geldt bij alle Wolff Bioscopen.
Ga ik wel doen, want korting & Nederlander hé.quote:
Samen gaan?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ga ik wel doen, want korting & Nederlander hé.
Dieper kan je het niet krijgen.quote:
Is het normaal dat de BB van de TU iedere dag een mailtje stuurt?quote:
Sure?quote:
Jaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is het normaal dat de BB van de TU iedere dag een mailtje stuurt?
quote:
Ik wil ook zuigen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:22 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik moet je helaas alleen laten.
Ik ga stofzuigen.
Kloptquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:19 schreef Rezania het volgende:
Nieuwe tentamenregelement van de TU is trouwens ook klachtwaardig.
Ik moest het doornemen voor een OC-vergadering, gewoon zonde van dat papier dat 'rapport'.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:29 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Klopt
Ben blij dat ik iig nog steeds witte week heb
Waar heb jij het in godsnaam overquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik moest het doornemen voor een OC-vergadering, gewoon zonde van dat papier dat 'rapport'.Het viel echt constant in herhaling, stonden alleen maar obvious dingen in, zaten zeker 10 velletjes gewoon wit papier in, en het was geschreven door mensen die nog nooit in hun leven les hadden gegeven of een tentamen hadden afgenomen.
Kansloos, echt.
Wat is een witte week?
Dat tentamenregelement is voortgekomen uit een aanbevelingsrapport door mensen die er niks mee te maken hadden. En een OC is een opleidingscommissie.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:33 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Waar heb jij het in godsnaam over
Wij hebben dat niet.quote:en witte week is een week vrij voor de tentamens, geen colleges etc.
Wat is er allemaal anders dan?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat tentamenregelement is voortgekomen uit een aanbevelingsrapport door mensen die er niks mee te maken hadden. En een OC is een opleidingscommissie.
[..]
Wij hebben dat niet.
Ja, dat is eigenlijk het enige wat er doorheen is gekomen, en dat er ergens in de toekomst wordt gestart met het scannen van de campuskaart (of collegekaart, studentenpas, whateverquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:37 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wat is er allemaal anders dan?Alleen dat je nu een ticket hebt ofzo toch?
Hmm oke dan.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat is eigenlijk het enige wat er doorheen is gekomen, en dat er ergens in de toekomst wordt gestart met het scannen van de campuskaart (of collegekaart, studentenpas, whatever). Maar een aanbeveling was dus dat de examinators mochten beslissen of iemand wel of niet mocht worden toegelaten tot de zaal.
Stonden nog meer debiele dingen in, maar goed, is er niet doorheen gekomen.quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt eindelijk een kutje gezien?
Dit heb ik lang niet gezienquote:
Ja dat is het mooistequote:
Wie?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:44 schreef Rezania het volgende:
Zelfs van Freek joh, dikke pener, niet normaal.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:44 schreef Rezania het volgende:
Zelfs van Freek joh, dikke pener, niet normaal.
kon niet opslaan ripquote:
Ja maar daar heb ik 0 behoefte aanquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:49 schreef Rezania het volgende:
Nou ja, sowieso de lullen van een paar FOK!kers gezien, net alsof dat zo moeilijk is.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:50 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik 0 behoefte aan
Jongen, als ik hetero was hosselde ik die bitches ook wel even.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:50 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik 0 behoefte aan
plzquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, als ik hetero was hosselde ik die bitches ook wel even.
quote:
Is dat Hoorn?quote:
Hoe vraag je het aan?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:45 schreef Paul het volgende:
Wie doet er mee 90s plaatjes aanvragen bij Bas
http://cizyftgq.stream.on(...)broadcasts/Planet90/
Is tricky van run dmc 90s?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Als je twitter hebt via: @KnikMedia_nl Of anders via mij
quote:
Nergens vanquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:51 schreef Roburtt het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wie draait er?
nvm
Waar kan ik hem van kennen?
Oké tofquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Nergens vanHij is geen fokker, maar ik vind dat hij publiek moet krijgen
. Ik ken hem zelf persoonlijk. Hij heeft zoeen studio in z'n kelder.
Bitter sweet symphonyquote:
Getweet, al zie ik dat je zelf ook twitter hebt maar okquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:55 schreef Roburtt het volgende:
Of are you gonna go my way van Lenny Kravitz
Ja maar dan moet ik weer moeilijk doenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Getweet, al zie ik dat je zelf ook twitter hebt maar ok
Kom hier en doe even meekijkenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:03 schreef d4v1d het volgende:
Ik kwam hier omdat ik de naam van Paul zag staan
gr gr
een trouwe fan
Ik zou nu nog moeten werken, maar ik kom er niet uit, kutphp.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:46 schreef BBQSausage het volgende:
Altijd leuk, hele plannen hebben voor in de avond, en dan wanneer het avond is; Geen fuck uitvoeren
PHPquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zou nu nog moeten werken, maar ik kom er niet uit, kutphp.dan maar maandag #YOLO
Dat ligt dan niet aan PHP.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit wel, maar krijg DB-errors die nergens op slaan. Kakzooi
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:46 schreef LompeHork het volgende:
And here's to you, Mrs. Robinson,
Jesus loves you more than you will know.
God bless you, please, Mrs. Robinson.
Heaven holds a place for those who pray,
SATAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |