Dieper kan je het niet krijgen.quote:
Is het normaal dat de BB van de TU iedere dag een mailtje stuurt?quote:
Sure?quote:
Jaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is het normaal dat de BB van de TU iedere dag een mailtje stuurt?
quote:
Ik wil ook zuigen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:22 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik moet je helaas alleen laten.
Ik ga stofzuigen.
Kloptquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:19 schreef Rezania het volgende:
Nieuwe tentamenregelement van de TU is trouwens ook klachtwaardig.
Ik moest het doornemen voor een OC-vergadering, gewoon zonde van dat papier dat 'rapport'.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:29 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Klopt
Ben blij dat ik iig nog steeds witte week heb
Waar heb jij het in godsnaam overquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik moest het doornemen voor een OC-vergadering, gewoon zonde van dat papier dat 'rapport'.Het viel echt constant in herhaling, stonden alleen maar obvious dingen in, zaten zeker 10 velletjes gewoon wit papier in, en het was geschreven door mensen die nog nooit in hun leven les hadden gegeven of een tentamen hadden afgenomen.
Kansloos, echt.
Wat is een witte week?
Dat tentamenregelement is voortgekomen uit een aanbevelingsrapport door mensen die er niks mee te maken hadden. En een OC is een opleidingscommissie.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:33 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Waar heb jij het in godsnaam over
Wij hebben dat niet.quote:en witte week is een week vrij voor de tentamens, geen colleges etc.
Wat is er allemaal anders dan?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat tentamenregelement is voortgekomen uit een aanbevelingsrapport door mensen die er niks mee te maken hadden. En een OC is een opleidingscommissie.
[..]
Wij hebben dat niet.
Ja, dat is eigenlijk het enige wat er doorheen is gekomen, en dat er ergens in de toekomst wordt gestart met het scannen van de campuskaart (of collegekaart, studentenpas, whateverquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:37 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wat is er allemaal anders dan?Alleen dat je nu een ticket hebt ofzo toch?
Hmm oke dan.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat is eigenlijk het enige wat er doorheen is gekomen, en dat er ergens in de toekomst wordt gestart met het scannen van de campuskaart (of collegekaart, studentenpas, whatever). Maar een aanbeveling was dus dat de examinators mochten beslissen of iemand wel of niet mocht worden toegelaten tot de zaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |