Als het spontaan van het balkon valt, dat valt ook zo op.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]!
Kon je hem niet gewoon goed laten ontsnappen dan?
Oh, zwaar leven.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:50 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Als het spontaan van het balkon valt, dat valt ook zo op.
Maar niet op de juiste manierquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:57 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
De haat zit diep, zo diep.
Tuurlijk wel, zelfs als je het zeepje laat vallen is het gewoon liefde.quote:
Oh nou sorry, ik weet niet hoe dat bij jullie soort gaatquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, zelfs als je het zeepje laat vallen is het gewoon liefde.
Niet onderdeel zijn geweest van een prison shower gang bang.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh nou sorry, ik weet niet hoe dat bij jullie soort gaat
Nee, ik wacht nog op een uitnodiging van BBQ en Lemon.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet onderdeel zijn geweest van een prison shower gang bang.
Dan heb je een lemonparty, hihi.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nee, ik wacht nog op een uitnodiging van BBQ en Lemon.
Gewoon doen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:05 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die dit posten op Facebook.Ik heb de neiging om 'Moet dit nou, gvd?'
quote:Wolff Cinestar
ZOENEN = KORTING OP VALENTIJNSDAG!
Vrijdag 14 februari is het weer Valentijnsdag! Om deze romantische dag te vieren heeft Wolff Bioscopen een speciale Valentijnsactie waarbij je korting kunt krijgen op je bioscoopkaartje. Wat moet je hiervoor doen?
Geef elkaar een kus voor de kassa van een Wolff Bioscoop naar keuze en ontvang het tweede bioscoopkaartje voor de halve prijs!*
Dus geniet samen met je vriend(in) van een romantisch avondje uit bij Wolff Bioscopen!
* Deze actie is alleen geldig op Valentijnsdag (14 februari 2014) en geldt bij alle Wolff Bioscopen.
Ga ik wel doen, want korting & Nederlander hé.quote:
Samen gaan?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ga ik wel doen, want korting & Nederlander hé.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |