Dank je, zit nu droog in de bus.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:25 schreef Xeor het volgende:
[..]
Yes, heb regelmatig iets met me werk
[..]
Succes
Haha!quote:
Helemaal niks.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:11 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Haha!
Goedeavond luitjes![]()
Kleine man ligt in bed, mn vent is aan het gamen en ik heb lekker even tijd om hier jullie te vervelen!Whoohoo..
Wat zijn jullie plannen dit weekend?
Je had vandaag 4 toetsen?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Helemaal niks.
Ziek veel toetsen gehad deze week, vandaag 4, dus dat gaat worden:
- bier drinken
- van m'n nieuwe games genieten.
En u?
Jep.quote:
Ah nice. Welke games?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Helemaal niks.
Ziek veel toetsen gehad deze week, vandaag 4, dus dat gaat worden:
- bier drinken
- van m'n nieuwe games genieten.
En u?
Wat voor pauperschool is dat dan? Dat is toch gewoon niet te doen man?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Jep.
Dus ik was niet zo vrolijk vandaag.
Maar nu wel weer.
Arma 2 + uitbreidingen,en nog wat troep, maar het ging me om: DayZquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:16 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ah nice. Welke games?
Ik heb geen plannen. Zie wel!
Sowieso laatste seizoen Breaking Bad kijken, alleen kom ik er niet zo makkelijk doorheen als vorige seizoenen..
Ik weet hetquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat voor pauperschool is dat dan? Dat is toch gewoon niet te doen man?Ik vond het al erg dat ik binnen drie weken drie tentamens en vier verslagen had.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:19 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Omg, deze moet ik onthouden.
Ja, dat is met die meth dude haha!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Arma 2 + uitbreidingen,en nog wat troep, maar het ging me om: DayZ![]()
Ik heb nog nooit Breaking Bad gezienIs dat met die meth dude? Of is dat wat anders o.ó
Mjuh, Blacklist wacht ik nog even mee tot die op Netflix US staat.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:26 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ja, dat is met die meth dude haha!
Moet zeggen dat ik The Blacklist veel beter vond..
Achja, normaal keek ik ze ook niet hoor. Het is dat ik veel thuis heb gezeten de laatste tijd en dan is een serie wel leuk om te zien af en toe..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:28 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mjuh, Blacklist wacht ik nog even mee tot die op Netflix US staat.
Series vergeet ik altijd
Dat is zeker waar.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:29 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Achja, normaal keek ik ze ook niet hoor. Het is dat ik veel thuis heb gezeten de laatste tijd en dan is een serie wel leuk om te zien af en toe..
Ik ken het ja..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:31 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat is zeker waar.
Enige serie die ik heb weten te volgen is The Walking Dead.
Tot Season 4, die moet ik nog kijken.
Maar, druk, vergeten, FOK!, je kent het.
De pilot van breaking bad moet je ff doorheen komen. Na episode 2 ben je al hookedquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:36 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ik ken het ja..![]()
The Walking Dead heb ik nog niet gekeken ghehe..
Ik was een half uur geleden begonnen met BB aflevering, en zie eens.. na 10 minuten boeit het me al niet meer en zit ik op Fok haha..
I know, ben bij seizoen 5. Alleen in het midden van seizoen 4 begon ik mn aandacht te verliezen. Gelukkig maakten de laatste 2 afleveringen dat weer goed. Maar bij seizoen 5 heb ik er weer moeite mee..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
De pilot van breaking bad moet je ff doorheen komen. Na episode 2 ben je al hooked
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb tot en met episode 4 gekeken, vond het maar saai.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
De pilot van breaking bad moet je ff doorheen komen. Na episode 2 ben je al hooked
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |