Sinds wanneer hebben homofoben provocatie nodig om homo's te haten?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:54 schreef FL_Freak het volgende:
Sinds wanneer vallen homo's hetero's nou eigenlijk lastig?
Dank je, zit nu droog in de bus.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:25 schreef Xeor het volgende:
[..]
Yes, heb regelmatig iets met me werk
[..]
Succes
Haha!quote:
Helemaal niks.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:11 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Haha!
Goedeavond luitjes![]()
Kleine man ligt in bed, mn vent is aan het gamen en ik heb lekker even tijd om hier jullie te vervelen!Whoohoo..
Wat zijn jullie plannen dit weekend?
Je had vandaag 4 toetsen?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Helemaal niks.
Ziek veel toetsen gehad deze week, vandaag 4, dus dat gaat worden:
- bier drinken
- van m'n nieuwe games genieten.
En u?
Jep.quote:
Ah nice. Welke games?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Helemaal niks.
Ziek veel toetsen gehad deze week, vandaag 4, dus dat gaat worden:
- bier drinken
- van m'n nieuwe games genieten.
En u?
Wat voor pauperschool is dat dan? Dat is toch gewoon niet te doen man?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Jep.
Dus ik was niet zo vrolijk vandaag.
Maar nu wel weer.
Arma 2 + uitbreidingen,en nog wat troep, maar het ging me om: DayZquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:16 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ah nice. Welke games?
Ik heb geen plannen. Zie wel!
Sowieso laatste seizoen Breaking Bad kijken, alleen kom ik er niet zo makkelijk doorheen als vorige seizoenen..
Ik weet hetquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat voor pauperschool is dat dan? Dat is toch gewoon niet te doen man?Ik vond het al erg dat ik binnen drie weken drie tentamens en vier verslagen had.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:19 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Omg, deze moet ik onthouden.
Ja, dat is met die meth dude haha!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Arma 2 + uitbreidingen,en nog wat troep, maar het ging me om: DayZ![]()
Ik heb nog nooit Breaking Bad gezienIs dat met die meth dude? Of is dat wat anders o.ó
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |