Hebben ze nog geen idee van natuurlijk.. maar wel alvast spullen bestellenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:11 schreef Voxs het volgende:
OMG 360 euro voor restaurant uitzet..het gaat door?
Nou, al je bij AH van die kant en klaarmaaltijden koopt en dan een magnetronnetje, dan is de investering niet zo hoog, en dan verkopen voor 40 euro? Ik zie wel buisnessquote:
ik denk om het haar bij elkaar te houden in het restaurant, ivm hygiene of hoe je dat ook schrijft, zal ze nu ineens doorhebben dat ze dat niet zo zijn daarquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:14 schreef Voxs het volgende:
Petjes?????????? Vanes bestelt petjes bij de kringloop?
Hmmmquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:13 schreef danilel het volgende:
ff geluidsopname gemaakt van de mensen v stivoro die al voordat ze het met eigen ogen zagen wisten dat er eentje werd kaal geschoren.
petjes waarvoorquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:14 schreef Voxs het volgende:
Bedoelt ze niet iets anders? Dat het dialect is?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:14 schreef Voxs het volgende:
En een beter fornuis?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:15 schreef Speedball het volgende:
Voor het uitbaten van een eetgelegenheid zal je toch echt een vergunning moeten hebben lijkt mij.
Of Billy zag Aike met een petje en wilde er ook één?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik denk om het haar bij elkaar te houden in het restaurant, ivm hygiene of hoe je dat ook schrijft, zal ze nu ineens doorhebben dat ze dat niet zo zijn daar
haha ja dat kan ook want billy wil alles wat een ander heeftquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Of Billy zag Aike met een petje en wilde er ook één?
Goed idee inddquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:13 schreef ChocoFan het volgende:
wel dom van rienk om nu zijn haar er af te halen, er had heus iemand voor betaald aangezien hij er tegen was om het eraf te halen, hadden ze in ieder geval weer inkomsten. zo dat moest ik ff kwijt, en sorry als meer dit gezegd hebben.
omdat je er dan heel cool uitziet ... in je eigen loodsrestaurant.... want schoon, dat gaat sowieso niet lukken...quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:17 schreef mamakarina het volgende:
[..]
omdat je er dan heel cool uitziet ... in je eigen loodsrestaurant.... want schoon, dat gaat sowieso niet lukken...
weer bewezen dat het dombo's zijn daarquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:17 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Goed idee indd
Ik had Rienk een paar dagen geleden zelf hier ook iets over horen zeggen (grappend)...Toch niets mee gedaan dus..
billy wil een petjequote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:14 schreef Voxs het volgende:
Zijn bij de poort vastgehouden, omdat daar live werd gezien dat er iets leuks gebeurde. Niks vreemds aan.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:13 schreef danilel het volgende:
ff geluidsopname gemaakt van de mensen v stivoro die al voordat ze het met eigen ogen zagen wisten dat er eentje werd kaal geschoren.
Ja daar hebben ze t gister wel over gehad... (Niks concreets vlgns mij)quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:15 schreef Speedball het volgende:
Voor het uitbaten van een eetgelegenheid zal je toch echt een vergunning moeten hebben lijkt mij.
zoiets dacht ik ookquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:19 schreef Hunter het volgende:
[..]
Zijn bij de poort vastgehouden, omdat daar live werd gezien dat er iets leuks gebeurde. Niks vreemds aan.
dan hadden ze ook niet zo geheimzinnig hoeven te doen!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:19 schreef Hunter het volgende:
[..]
Zijn bij de poort vastgehouden, omdat daar live werd gezien dat er iets leuks gebeurde. Niks vreemds aan.
Ze kan niet eens koken, alleen maar standaard dingenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:19 schreef cobain1994 het volgende:
Vanessa moet haar roze restaurantbril eens afzetten, anders komt het nie goed.
Hebben ze eigenlijk een koelkast? Misschien stomme vraag maar nooit op gelet..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:20 schreef mamakarina het volgende:
.... en vandaag is de daghap.... eeeuh ff kijken... andijvie, zuurkool, of nasi... nasi? oke..... Ping!
Alstublieft meneer/mevrouw eet u smakelijk
ik voel even of u eten warm genoeg is meneer. Een moment.. 'Vanessa die vinger met fijt in eten stopt'quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:20 schreef mamakarina het volgende:
.... en vandaag is de daghap.... eeeuh ff kijken... andijvie, zuurkool, of nasi... nasi? oke..... Ping!
Alstublieft meneer/mevrouw eet u smakelijk
Ik dacht ook dat er eerst geïnformeerd zou worden of het mag?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:20 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ze kan niet eens koken, alleen maar standaard dingen
volgens mij nietquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hebben ze eigenlijk een koelkast? Misschien stomme vraag maar nooit op gelet..
Precies.. Zo'n ding kun je tweedehands toch goedkoop op de kop tikken..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:18 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Suf, dat ze bij de Kringloop geen magnetron hebben aangeschaft hoor, scheelt Vanes een hoop werk
Ken toch gewoon in de melluk!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hebben ze eigenlijk een koelkast? Misschien stomme vraag maar nooit op gelet..
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:21 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik voel even of u eten warm genoeg is meneer. Een moment.. 'Vanessa die vinger met fijt in eten stopt'
Nou daar gaat je restaurant. Ze denken er allemaal veels te makkelijk over..quote:
Nee, want het is in de loods koud genoegquote:
Er zit weinig fantasie bij idd..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:20 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ze kan niet eens koken, alleen maar standaard dingen
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:21 schreef Speedball het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lijken wel hobbits
hahaha geweldig!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:21 schreef Speedball het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lijken wel hobbits
Over 3 uur is de volgende maaltijd pas, dus ja.......stel je voorquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:21 schreef Speedball het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lijken wel hobbits
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:21 schreef Speedball het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lijken wel hobbits
Warme melk en een uitsmijter word het menu.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nou daar gaat je restaurant. Ze denken er allemaal veels te makkelijk over..
uitsmijter zonder brood natuurlijkquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:23 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Warme melk en een uitsmijter word het menu.
gewoon jaloers...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:23 schreef freaky40 het volgende:
Andrea niet bepaald te spreken over nieuwe look Rienk...
Ze willen zelf brood gaan bakken. aldus Billy.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
uitsmijter zonder brood natuurlijk![]()
en dat voor de schappelijke prijs van 40 euro pp
Voor 40 euro?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:23 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Warme melk en een uitsmijter word het menu.
Zij mag die bos stro ook weleens gaan knippenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:23 schreef freaky40 het volgende:
Andrea niet bepaald te spreken over nieuwe look Rienk...
Neuh joh, soepie, biefstukkie gebakken aardappels en een toetje, en een glaasje wijn. Kost geen drolquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
uitsmijter zonder brood natuurlijk![]()
en dat voor de schappelijke prijs van 40 euro pp
alweer zo'n billy planquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:24 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Ze willen zelf brood gaan bakken. aldus Billy.
Jaloers op de aandacht of wat? Of op het kapsel!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, zo kwam het bij mij ook over.
Zelf brood bakken is duur, tenzij je alleen meel en water gebruikt.quote:
Kwam Andrea gister mee tijdens centraal geloof ik (eindelijkquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:24 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Ze willen zelf brood gaan bakken. aldus Billy.
Ohja.. ik denk weer te moeilijk -plempt kant en klaar maaltijden van de Plus in de melkkoeler- zo goed Karina, dit is echt mijn Utopia!quote:
Turkse pizza's hadden ze het over. Water en bloem.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
Zelf brood bakken is duur, tenzij je alleen meel en water gebruikt.
kloptquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
Hoe dan? Video?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:26 schreef NenaLois het volgende:
Hahaha hebben ze t weer over ruud's ejaculatie
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ohja.. ik denk weer te moeilijk -plempt kant en klaar maaltijden van de Plus in de melkkoeler- zo goed Karina, dit is echt mijn Utopia!
Ja het is nog veel reactie en weinig actie wat dat maken van een samenleving betreft. gewoon een stel mensen die met elkaar kamperen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
klopt
maar het zal wel weer zo'n plan zijn dat voor het uitgevoerd wordt alweer sneuvelt
maar... wil je echt weten hoe je dat doet???quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja het is nog veel reactie en weinig actie wat dat maken van een samenleving betreft. gewoon een stel mensen die met elkaar kamperen.
Nee, maar meestal zijn er bij RLS gelijk wel weer video's van. Vandaar.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:28 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
daar zit je toch niet echt op te wachten hoop ik?
Ik zie het ze nog doen ook " het zit toch in plastic, kan best" en dan die kartonnen wikkels lekker oplossen in de melk.. voor de vezeltjes!quote:
En een stuk minder lekkerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Yep, daar is ze ontzettend goed inquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:27 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Niks van Billy's plannen is ooit gerealiseerd.. Zij is goed in zomaar dingen roepen
utopia vraagt wat inventiviteit!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik zie het ze nog doen ook " het zit toch in plastic, kan best" en dan die kartonnen wikkels lekker oplossen in de melk.. voor de vezeltjes!
Vlgns mij was t vannacht gebeurd ...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, maar meestal zijn er bij RLS gelijk wel weer video's van. Vandaar.
Hara hara hara rienksjna...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:29 schreef ZodiaX het volgende:
Ik vind het er maar eng uit zien, vooral als die dan ook nog gaat preken en zo![]()
[ afbeelding ]
Hakim z'n tekst: De dag die WAT je wist dat zou komen is eindelijk hierquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:30 schreef misssnapshot het volgende:
Ze zeiken het koningslied en John Ewbank af. Hakim zegt iets over taalfouten (haha)
nu nog een kekke zwarte 'kijk ik heb een bril' brilquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:29 schreef ZodiaX het volgende:
Ik vind het er maar eng uit zien, vooral als die dan ook nog gaat preken en zo![]()
[ afbeelding ]
Als Hakim een lied gaat maken bestaat de tekst alleen uit 'Snap je, snap je'quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:30 schreef misssnapshot het volgende:
Ze zeiken het koningslied en John Ewbank af. Hakim zegt iets over taalfouten (haha)
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Hakim z'n tekst: De dag die DAT je wist dat zou komen is eindelijk hier
Als hij nou had gezegd dat het letterlijk uit het Engels vertaald was...dan had ik gedacht; die jongen is een beetje slim.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Hakim z'n tekst: De dag die DAT je wist dat zou komen is eindelijk hier
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Hakim z'n tekst: De dag die WAT je wist dat zou komen is eindelijk hier
Snap je, snap je, ouwe pikkepijper..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:32 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als Hakim een lied gaat maken bestaat de tekst alleen uit 'Snap je, snap je'
Hahaha! Die dag die je wist die komt is er nu, snap je?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:32 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tering Rienk is te ver door geslagenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:29 schreef ZodiaX het volgende:
[ afbeelding ]
Andrea had het geopperd gisteren bij centraalquote:
Zo'n rap wordt t danquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:32 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
een andrea plan danquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:33 schreef Dottey het volgende:
[..]
Andrea had het geopperd gisteren bij centraal
Billy mag dan wel vaak met andermans plannetjes ervan door gaan.. dus niet geheel gek dat je het dachtquote:
er is vandaag een hele zwik fruit besteldquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:35 schreef misssnapshot het volgende:
En maar eten... Die pannenkoeken komen mij de neus uit, en dan hoef ik ze niet eens te eten. De maaltijden lijken voornamelijk te bestaan uit pannenkoeken, pasta en brood. Eten ze wel eens fruit en groenten?
ze slaat naalden met koppen!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:36 schreef Hunter het volgende:
Toch is Vanessa al verder met de organisatie van haar restaurant dan ondernemer Hakim ooits is gekomen. En ze heeft geen crepe-machine nodig ....
Ja.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:37 schreef renevanlaaren het volgende:
hoor ik hem nu een wasmachine kraan bestellen
Alleen mandarijntjes en bananen, toch..?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
er is vandaag een hele zwik fruit besteld
en gedroogde abrikozen..vraag me niet waaromquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:37 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Alleen mandarijntjes en bananen, toch..?
Is er gisteren overlegd dan dat er een wasmachine zou komen?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:37 schreef renevanlaaren het volgende:
hoor ik hem nu een wasmachine kraan bestellen
Aan de dunne?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:39 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
en gedroogde abrikozen..vraag me niet waarom
Oh ja! Die wilde Aike als "lekkers"quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:39 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
en gedroogde abrikozen..vraag me niet waarom
Hij overlegde zijn bestellingen toch niet..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Is er gisteren overlegd dan dat er een wasmachine zou komen?![]()
Of is dit weer op eigen houtje..
hahaha zet hem maar op stream 3, dachten we dat die zagen al erg waren, notquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:39 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Van trekken wordt je doof is mij altijd gezegd... maar van trekker?
niet gehoord in ieder gevalquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat valt weer mee dan...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
er is vandaag een hele zwik fruit besteld
Indd dat zou leuk zijn en passend.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:39 schreef misssnapshot het volgende:
Ha, Paul belt met Marcel: daar komt een bestelling! Artikelnummers 0918683, 907471, 7885002 7884874..
Jammer dat ze niet een bouwer in huis hebben die verstand heeft van alternatieve bouwmethoden..
Dit is nieuw voor mij. Hij noemde eerst alleen het artikelnummer, maar Marcel verstond hem niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:39 schreef Gert het volgende:
En daar heeft hij voor op zijn flikker gekregen. Maar een aansluiting voor een wasmachine bestellen, dat is wel een héle rare actie als er geen overleg is geweest over de mogelijke aanschaf van een wasmachine.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:40 schreef Dottey het volgende:
[..]
Hij overlegde zijn bestellingen toch niet..
op eigen schroefje denk ikquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Of voorbereidingen voor zouden worden getroffen?
Je hebt nu toch wel door dat alles al gepland is?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:41 schreef Gert het volgende:
[..]
En daar heeft hij voor op zijn flikker gekregen. Maar een aansluiting voor een wasmachine bestellen, dat is wel een héle rare actie als er geen overleg is geweest over de mogelijke aanschaf van een wasmachine.
Zou ze het afmaken?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:42 schreef NenaLois het volgende:
Zo... Billy is een huishoudelijke taak aan t doen .. Knap zeg
En hij lacht van oor tot oor!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:43 schreef Blackprinces het volgende:
Harold zit op de tractor.. Harold heeft eindelijk wat beweging..in de tractor dan
Dat zou te goedkoop zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:41 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
en zakken wokgroente...terwijl je ook groente bestellen kan en gewoon snijden
Nee dat heb ik niet door, ben niet zo uitgekookt joh.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je hebt nu toch wel door dat alles al gepland is?
verse kruiden?? Niet dat ik weet. Ze bestelde wel een potje kaneel in ieder geval en kerjap manis en sambalquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:44 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Dat zou te goedkoop zijn natuurlijkMaar inderdaad, je kun ook grotere hoeveelheden groenten (doos met verschillende kolen, wortels, winterpeen) bestellen en daar verschillende gerechten mee maken.
Hebben ze al verse kruiden in de keuken staan?
De waterkraan lekt, die moet vervangen worden.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is nieuw voor mij. Hij noemde eerst alleen het artikelnummer, maar Marcel verstond hem niet.
Toen zei hij dus een wasmachinekraan.
En toevallig is er ook al een af en aanvoer van waterquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet door, ben niet zo uitgekookt joh.
Dus daarom de vraag: is hier overleg over geweest.
Als het "gepland" zou zijn (rare redenatie volgens mij) bestelt achter zo'n ding wel gewoon en laten ze het Paul niet doen.
Dan bestel je toch een waterkraan?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:46 schreef Hunter het volgende:
De waterkraan lekt, die moet vervangen worden.
Ze hebben 5000 voor materialen, de andere 5000 is voor het etenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:46 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Misschien stomme vraag, maar is het eten ook inbegrepen bij die 10.000 euro? Of krijgen ze dat apart? Want anders zeg ik: bestel maar, bestel maar..des te eerder is die pot leeg en kan het echte Utopoa beginnen. Volgens mij heeft Paul die opdracht van de regie, bestellen, bestellen...
Ja... Qua eten zijn ze niet echt efficient bezig. Ik vind ook dat dit een gezamelijk iets is; dat hoeft Vanessa niet alleen te doen. Zo inventief vind ik Vanessa niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:44 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Dat zou te goedkoop zijn natuurlijkMaar inderdaad, je kun ook grotere hoeveelheden groenten (doos met verschillende kolen, wortels, winterpeen) bestellen en daar verschillende gerechten mee maken.
Hebben ze al verse kruiden in de keuken staan?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:46 schreef Hunter het volgende:
[..]
Zei Paul niet net "voor de vaatwasser ja ja"?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:46 schreef Hunter het volgende:
[..]
Nee alles uit de kluis.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:46 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Misschien stomme vraag, maar is het eten ook inbegrepen bij die 10.000 euro? Of krijgen ze dat apart? Want anders zeg ik: bestel maar, bestel maar..des te eerder is die pot leeg en kan het echte Utopoa beginnen. Volgens mij heeft Paul die opdracht van de regie, bestellen, bestellen...
Ja, je kunt bij de supermarkt verse basilicum enzo kopen (in potgrond). Als je deze kruidenplantjes goed verzorgt heb je er lang plezier van.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:45 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
verse kruiden?? Niet dat ik weet. Ze bestelde wel een potje kaneel in ieder geval en kerjap manis en sambal
Hij denkt verder denk ik..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan bestel je toch een waterkraan?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:47 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Ja... Qua eten zijn ze niet echt efficient bezig. Ik vind ook dat dit een gezamelijk iets is; dat hoeft Vanessa niet alleen te doen. Zo inventief vind ik Vanessa niet.
Nee ze heeft duidelijk nooit voor veel mensen gekookt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:47 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Ja... Qua eten zijn ze niet echt efficient bezig. Ik vind ook dat dit een gezamelijk iets is; dat hoeft Vanessa niet alleen te doen. Zo inventief vind ik Vanessa niet.
dat meen je toch niet?!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
Zei Paul niet net "voor de vaatwasser ja ja"?
Nee ze zeiden.. doe jij het even in de vaatwasser ... en grappen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
Zei Paul niet net "voor de vaatwasser ja ja"?
http://www.groenvoorenergie.nl/duurzame-huizen-van-olifantenmest/quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:40 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Indd dat zou leuk zijn en passend.
Iets met leem enzo
Dat beloofd echt wat voor haar restaurantjequote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
Nee ze heeft duidelijk nooit voor veel mensen gekookt.
klopt. Ze kunnen het ook straks zaaien.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:48 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Ja, je kunt bij de supermarkt verse basilicum enzo kopen (in potgrond). Als je deze kruidenplantjes goed verzorgt heb je er lang plezier van.
dat kunnen ze beter een volgend seizoen doen...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:50 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
klopt. Ze kunnen het ook straks zaaien.
Heb zelf ook diverse kruiden. Is leuk om te doen en ruikt lekker
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:50 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
En waarom niet het nummer van de Macro gevraagd aan 0900. Inkopen in het groot, ze zijn toch een BV?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:50 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:49 schreef nuck_chorris het volgende:
[..]
http://www.groenvoorenergie.nl/duurzame-huizen-van-olifantenmest/
Werkt vast ook wel met koeienstront. En duurzaam, dus kunnen die hippiewijven weer soppen op het idee.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
En waarom niet het nummer van de MaKro gevraagd aan 0900. Inkopen in het groot, ze zijn toch een BV?
die sponsort het programma nietquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
En waarom niet het nummer van de Macro gevraagd aan 0900. Inkopen in het groot, ze zijn toch een BV?
Hoe dan?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:51 schreef HiDiHo het volgende:
Moeten ze het geld niet op de rekening storten?
geen idee. Ik kijk alleen maar stream.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
En waarom niet het nummer van de Macro gevraagd aan 0900. Inkopen in het groot, ze zijn toch een BV?
Boer Klaver een storting laten doenquote:
Nee die zit er al vanaf het begin.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En toevallig is er ook al een af en aanvoer van water
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Boer Klaver een storting laten doen
Dat zeg ik....was van tevoren zo bedachtquote:
eigenlijk de afvoer niet.... er was alleen sprake van de waterleiding en gasaansluiting (pijpen staken uit de grond)quote:
awwwwwwwwquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:54 schreef Dottey het volgende:
Vanessa heeft 14 zwangerschappen gehad. Haar oma was 45 en had al 15 kinderen. Haar man was gestorven (dat bleek een varken te zijn). Ze heeft nooit meer een man gezocht omdat ze er al van had geleerd. Ze had als opa lastig was slaappillen tussen de worst gedaan om hem rustig te krijgen.
Het is toch leuk om je oma van 96 te horen over hoe zij van haar man af probeerde te komen.
Ze was twee keer verliefd geweest, maar die willen allemaal maar 1 ding.
Geluid en beeld afgekapt door regie. Zender check.
Ah... dat verklaart het weer.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:46 schreef Hunter het volgende:
[..]
Niet?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:54 schreef Dottey het volgende:
[..]
eigenlijk de afvoer niet.... er was alleen sprake van de waterleiding en gasaansluiting (pijpen staken uit de grond)
MG dat vertel je toch niet op de tv?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:54 schreef Dottey het volgende:
Vanessa heeft 14 zwangerschappen gehad. Haar oma was 45 en had al 15 kinderen. Haar man was gestorven (dat bleek een varken te zijn). Ze heeft nooit meer een man gezocht omdat ze er al van had geleerd. Ze had als opa lastig was slaappillen tussen de worst gedaan om hem rustig te krijgen.
Het is toch leuk om je oma van 96 te horen over hoe zij van haar man af probeerde te komen.
Thnx, Dotty,quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:54 schreef Dottey het volgende:
Haar oma had veertien kinderen en 21 zwangerschappen. Waarvan dus 7 miskramen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:54 schreef Dottey het volgende:
ja.... dat vond ik al zo vaagquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet?
Waar blijft de poep dan van de wc? Of is het een chemisch toilet?
hub hub, barbatruc...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja.... dat vond ik al zo vaagGewoon midden in die schuur hub we bouwen een toilet...
WC stond allang in de bouwplannenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja.... dat vond ik al zo vaagGewoon midden in die schuur hub we bouwen een toilet...
nou vreemde is 14 zwangerschappen en 15 kinderen. Dus zal wel een tweeling tussen zitten.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, Dotty,
14 zwangerschappen, en maar twee kinderen, heeft ze zoveel miskramen gehad dan
Er zit gewoon riolering daar denk ik.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ze zei in de herhaling van haar zin (wat ze geregeld doet of moet doen) 45 jaar en 15 kinderen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Haar oma had veertien kinderen en 21 zwangerschappen. Waarvan dus 7 miskramen.
peter niet? bouwt tie geen feesie meer?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja er komt wel drank alleen willen peter en emil en ruud niet drinken, toch ?
ja, voor de keuken idd..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zit gewoon riolering daar denk ik.
Dit, die grote, dat is toch voor afvoer van water (en dus naar de riolering)?
[ afbeelding ]
hahaha nee hij vond dat ie te ver was gegaan, ikke nietquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:00 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
peter niet? bouwt tie geen feesie meer?
O dus ze zegt maar zo wat ha ha, ja dat kan ook.,quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
nou vreemde is 14 zwangerschappen en 15 kinderen. Dus zal wel een tweeling tussen zitten.
Maar volgens mij ving ik wel iets op over miskramen. Hoeveel weet ik even niet. Ik typ wel eens in de herhaling van Vanes en dan zijn de aantallen altijd weer anders.
Het betrof haar oma.. niet Vanessa zelf.
Even opgezocht. Deze aansluiting zit waar nu de WC zit!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:00 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja, voor de keuken idd..
maar dat is hem niet voor de wc dus... maar die zal er ook wel hebben gezeten.
Klopt, haar oma dus. Geeft niks hoor.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:59 schreef Dottey het volgende:
Ze zei in de herhaling van haar zin (wat ze geregeld doet of moet doen) 45 jaar en 15 kinderen.
kan niet ver genoeg gaan....poltie op het terrein? (DGK beelden)quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
hahaha nee hij vond dat ie te ver was gegaan, ikke niet
ik zeg doenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:01 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
kan niet ver genoeg gaan....poltie op het terrein? (DGK beelden)
ech wel !!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik zeg doen, och die goeie ouwe tijd
Nee joh.. de keuken staat daar toch? De kraantjes van de waterleiding en het gas heeft Paul gelijk eraan vastgemaakt. Het was overigens een oude kraan die hij gebruikte van zijn uit zijn loods thuis. Dus kan zo maar zijn dat die daarom nu vervangen moet worden.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Even opgezocht. Deze aansluiting zit waar nu de WC zit!
Ik lag toen alleen altijd wel laat in bed, tegenwoordig kan ik in bed kijken, dat scheeltquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik zeg doen, och die goeie ouwe tijd
Zo ging dat vroeger zonder AC.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, haar oma dus. Geeft niks hoor.
Zo ging dat vroeger als goed katholiek.
hahaha ja dat klopte wel, was vaak erg moe en nu kan ik redelijk op tijd naar bed, maar vanvond hopelijk niet, en ja ik zie bierquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:03 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik lag toen alleen altijd wel laat in bed, tegenwoordig kan ik in bed kijken, dat scheelt
ping van 12msquote:
tot maandagquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:05 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
voor hoeveel dagen dan? Ik geef voor 5 personen 85 euro per week uit
Pffftttt heb ik nog wel huisdieren, die aparte voeding moeten hebben en we roken ook nog...Jeetjequote:
echt?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:06 schreef Dotteke het volgende:
Waarom gooit Rienk, sinasappels, manderijnen onder de dekens?
jip ik snap jou, heb hetzelfde hier, zuinig zijn ze niet echt, maar ja ze moeten ook bij de plus bestellen, ik ben een supermarkt hopper voor de aanbiedingen. dat kennen ze niet daarquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:06 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Pffftttt heb ik nog wel huisdieren, die aparte voeding moeten hebben en we roken ook nog...Jeetje
Nou ik haal in huis wat we nodig hebben en zij kunnen toch ook bij een goedkopere winkel bestellen? Of is dit verplicht?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
jip ik snap jou, heb hetzelfde hier, zuinig zijn ze niet echt, maar ja ze moeten ook bij de plus bestellen, ik ben een supermarkt hopper voor de aanbiedingen. dat kennen ze niet daar
die willen niet leveren daar zitten aan de plus vastquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:08 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Nou ik haal in huis wat we nodig hebben en zij kunnen toch ook bij een goedkopere winkel bestellen? Of is dit verplicht?
jip verplicht zover ik weetquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:08 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Nou ik haal in huis wat we nodig hebben en zij kunnen toch ook bij een goedkopere winkel bestellen? Of is dit verplicht?
Nu maar hopen dat er niemand bovenop ploft.quote:
Ik zou proberen iemand te bellen die op de markt staat ofzoquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:09 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
die willen niet leveren daar zitten aan de plus vast
Zal wel incl bezorging zijnquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:10 schreef NenaLois het volgende:
Moeten ze de bezorgkosten ook betalen trwns ?
Ik dacht dat de keuken meteen naast de buitendeur zat. Maar ik krijg de 360-cam niet aan de praat, dus kan het niet checken.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:03 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee joh.. de keuken staat daar toch? De kraantjes van de waterleiding en het gas heeft Paul gelijk eraan vastgemaakt. Het was overigens een oude kraan die hij gebruikte van zijn uit zijn loods thuis. Dus kan zo maar zijn dat die daarom nu vervangen moet worden.
De PLUS is sponsor die zullen daar niet mee akkoord gaan denk ikquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:11 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik zou proberen iemand te bellen die op de markt staat ofzo
ik denk dat je toch gelijk heb.. als ik zo nog eens nadenk en terug lees..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, Dotty,
14 zwangerschappen, en maar twee kinderen, heeft ze zoveel miskramen gehad dan
Ow dat dus...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
De PLUS is sponsor die zullen daar niet mee akkoord gaan denk ik
Vanas is 37, al zou je dat niet zeggen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:13 schreef Dottey het volgende:
ik denk dat je toch gelijk heb.. als ik zo nog eens nadenk en terug lees..
Ze had het eerst vaag over haar zelf dacht ik en toen maakte zij een sprongetje naar haar oma.
typisch dat bijna alle mannen erop staan...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:15 schreef oma-Nijn het volgende:
Stemmingslijst Hakim en paul:
1. Emil
2. Peter
3. Ruud
4.Harold
5. Isabelle of Andrea.
Paul wil Isa (voor het geval hij tegen die tijd jeuk krijgt
Dan willen ze Emil weer als eerst eruit, dan weer Peter..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:15 schreef oma-Nijn het volgende:
Stemmingslijst Hakim en paul:
1. Emil
2. Peter
3. Ruud
4.Harold
5. Isabelle of Andrea.
Paul wil Isa nog even erin houden (voor het geval hij tegen die tijd jeuk krijgt
Oh, vergat ik erbij te zetten. 1 en 2 twijfel ik (verstond het niet helemaalquote:
ligt ie onder de trekker ??quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:17 schreef Goejedag het volgende:
Er gebeurd wat met Ruud maar ze houden hem buiten beeld
Een sneetje.. Niets aan de hand. Hand?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:17 schreef Goejedag het volgende:
Er gebeurd wat met Ruud maar ze houden hem buiten beeld
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:18 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Een sneetje.. Niets aan de hand. Hand?
Ja, zij willen echt zo graag de leiding hequote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:16 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
typisch dat bijna alle mannen erop staan...
Toch wat fout gegaan met de bijl?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:19 schreef Goejedag het volgende:
Inderdaad een snee in zijn hand. Hij denkt dat het gelijmd moet worden. Doctor komt eraan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |