Dan bestel je toch een waterkraan?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:46 schreef Hunter het volgende:
De waterkraan lekt, die moet vervangen worden.
Ze hebben 5000 voor materialen, de andere 5000 is voor het etenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:46 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Misschien stomme vraag, maar is het eten ook inbegrepen bij die 10.000 euro? Of krijgen ze dat apart? Want anders zeg ik: bestel maar, bestel maar..des te eerder is die pot leeg en kan het echte Utopoa beginnen. Volgens mij heeft Paul die opdracht van de regie, bestellen, bestellen...
Ja... Qua eten zijn ze niet echt efficient bezig. Ik vind ook dat dit een gezamelijk iets is; dat hoeft Vanessa niet alleen te doen. Zo inventief vind ik Vanessa niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:44 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Dat zou te goedkoop zijn natuurlijkMaar inderdaad, je kun ook grotere hoeveelheden groenten (doos met verschillende kolen, wortels, winterpeen) bestellen en daar verschillende gerechten mee maken.
Hebben ze al verse kruiden in de keuken staan?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:46 schreef Hunter het volgende:
[..]
Zei Paul niet net "voor de vaatwasser ja ja"?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:46 schreef Hunter het volgende:
[..]
Nee alles uit de kluis.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:46 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Misschien stomme vraag, maar is het eten ook inbegrepen bij die 10.000 euro? Of krijgen ze dat apart? Want anders zeg ik: bestel maar, bestel maar..des te eerder is die pot leeg en kan het echte Utopoa beginnen. Volgens mij heeft Paul die opdracht van de regie, bestellen, bestellen...
Ja, je kunt bij de supermarkt verse basilicum enzo kopen (in potgrond). Als je deze kruidenplantjes goed verzorgt heb je er lang plezier van.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:45 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
verse kruiden?? Niet dat ik weet. Ze bestelde wel een potje kaneel in ieder geval en kerjap manis en sambal
Hij denkt verder denk ik..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan bestel je toch een waterkraan?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:47 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Ja... Qua eten zijn ze niet echt efficient bezig. Ik vind ook dat dit een gezamelijk iets is; dat hoeft Vanessa niet alleen te doen. Zo inventief vind ik Vanessa niet.
Nee ze heeft duidelijk nooit voor veel mensen gekookt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:47 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Ja... Qua eten zijn ze niet echt efficient bezig. Ik vind ook dat dit een gezamelijk iets is; dat hoeft Vanessa niet alleen te doen. Zo inventief vind ik Vanessa niet.
dat meen je toch niet?!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
Zei Paul niet net "voor de vaatwasser ja ja"?
Nee ze zeiden.. doe jij het even in de vaatwasser ... en grappen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
Zei Paul niet net "voor de vaatwasser ja ja"?
http://www.groenvoorenergie.nl/duurzame-huizen-van-olifantenmest/quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:40 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Indd dat zou leuk zijn en passend.
Iets met leem enzo
Dat beloofd echt wat voor haar restaurantjequote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
Nee ze heeft duidelijk nooit voor veel mensen gekookt.
klopt. Ze kunnen het ook straks zaaien.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:48 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Ja, je kunt bij de supermarkt verse basilicum enzo kopen (in potgrond). Als je deze kruidenplantjes goed verzorgt heb je er lang plezier van.
dat kunnen ze beter een volgend seizoen doen...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:50 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
klopt. Ze kunnen het ook straks zaaien.
Heb zelf ook diverse kruiden. Is leuk om te doen en ruikt lekker
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:50 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
En waarom niet het nummer van de Macro gevraagd aan 0900. Inkopen in het groot, ze zijn toch een BV?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:50 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:49 schreef nuck_chorris het volgende:
[..]
http://www.groenvoorenergie.nl/duurzame-huizen-van-olifantenmest/
Werkt vast ook wel met koeienstront. En duurzaam, dus kunnen die hippiewijven weer soppen op het idee.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
En waarom niet het nummer van de MaKro gevraagd aan 0900. Inkopen in het groot, ze zijn toch een BV?
die sponsort het programma nietquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
En waarom niet het nummer van de Macro gevraagd aan 0900. Inkopen in het groot, ze zijn toch een BV?
Hoe dan?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:51 schreef HiDiHo het volgende:
Moeten ze het geld niet op de rekening storten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |