Zou ze het afmaken?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:42 schreef NenaLois het volgende:
Zo... Billy is een huishoudelijke taak aan t doen .. Knap zeg
En hij lacht van oor tot oor!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:43 schreef Blackprinces het volgende:
Harold zit op de tractor.. Harold heeft eindelijk wat beweging..in de tractor dan
Dat zou te goedkoop zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:41 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
en zakken wokgroente...terwijl je ook groente bestellen kan en gewoon snijden
Nee dat heb ik niet door, ben niet zo uitgekookt joh.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je hebt nu toch wel door dat alles al gepland is?
verse kruiden?? Niet dat ik weet. Ze bestelde wel een potje kaneel in ieder geval en kerjap manis en sambalquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:44 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Dat zou te goedkoop zijn natuurlijkMaar inderdaad, je kun ook grotere hoeveelheden groenten (doos met verschillende kolen, wortels, winterpeen) bestellen en daar verschillende gerechten mee maken.
Hebben ze al verse kruiden in de keuken staan?
De waterkraan lekt, die moet vervangen worden.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is nieuw voor mij. Hij noemde eerst alleen het artikelnummer, maar Marcel verstond hem niet.
Toen zei hij dus een wasmachinekraan.
En toevallig is er ook al een af en aanvoer van waterquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet door, ben niet zo uitgekookt joh.
Dus daarom de vraag: is hier overleg over geweest.
Als het "gepland" zou zijn (rare redenatie volgens mij) bestelt achter zo'n ding wel gewoon en laten ze het Paul niet doen.
Dan bestel je toch een waterkraan?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:46 schreef Hunter het volgende:
De waterkraan lekt, die moet vervangen worden.
Ze hebben 5000 voor materialen, de andere 5000 is voor het etenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:46 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Misschien stomme vraag, maar is het eten ook inbegrepen bij die 10.000 euro? Of krijgen ze dat apart? Want anders zeg ik: bestel maar, bestel maar..des te eerder is die pot leeg en kan het echte Utopoa beginnen. Volgens mij heeft Paul die opdracht van de regie, bestellen, bestellen...
Ja... Qua eten zijn ze niet echt efficient bezig. Ik vind ook dat dit een gezamelijk iets is; dat hoeft Vanessa niet alleen te doen. Zo inventief vind ik Vanessa niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:44 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Dat zou te goedkoop zijn natuurlijkMaar inderdaad, je kun ook grotere hoeveelheden groenten (doos met verschillende kolen, wortels, winterpeen) bestellen en daar verschillende gerechten mee maken.
Hebben ze al verse kruiden in de keuken staan?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:46 schreef Hunter het volgende:
[..]
Zei Paul niet net "voor de vaatwasser ja ja"?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:46 schreef Hunter het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |