Ja.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:37 schreef renevanlaaren het volgende:
hoor ik hem nu een wasmachine kraan bestellen
Alleen mandarijntjes en bananen, toch..?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
er is vandaag een hele zwik fruit besteld
en gedroogde abrikozen..vraag me niet waaromquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:37 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Alleen mandarijntjes en bananen, toch..?
Is er gisteren overlegd dan dat er een wasmachine zou komen?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:37 schreef renevanlaaren het volgende:
hoor ik hem nu een wasmachine kraan bestellen
Aan de dunne?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:39 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
en gedroogde abrikozen..vraag me niet waarom
Oh ja! Die wilde Aike als "lekkers"quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:39 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
en gedroogde abrikozen..vraag me niet waarom
Hij overlegde zijn bestellingen toch niet..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Is er gisteren overlegd dan dat er een wasmachine zou komen?![]()
Of is dit weer op eigen houtje..
hahaha zet hem maar op stream 3, dachten we dat die zagen al erg waren, notquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:39 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Van trekken wordt je doof is mij altijd gezegd... maar van trekker?
niet gehoord in ieder gevalquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat valt weer mee dan...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
er is vandaag een hele zwik fruit besteld
Indd dat zou leuk zijn en passend.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:39 schreef misssnapshot het volgende:
Ha, Paul belt met Marcel: daar komt een bestelling! Artikelnummers 0918683, 907471, 7885002 7884874..
Jammer dat ze niet een bouwer in huis hebben die verstand heeft van alternatieve bouwmethoden..
Dit is nieuw voor mij. Hij noemde eerst alleen het artikelnummer, maar Marcel verstond hem niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:39 schreef Gert het volgende:
En daar heeft hij voor op zijn flikker gekregen. Maar een aansluiting voor een wasmachine bestellen, dat is wel een héle rare actie als er geen overleg is geweest over de mogelijke aanschaf van een wasmachine.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:40 schreef Dottey het volgende:
[..]
Hij overlegde zijn bestellingen toch niet..
op eigen schroefje denk ikquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Of voorbereidingen voor zouden worden getroffen?
Je hebt nu toch wel door dat alles al gepland is?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:41 schreef Gert het volgende:
[..]
En daar heeft hij voor op zijn flikker gekregen. Maar een aansluiting voor een wasmachine bestellen, dat is wel een héle rare actie als er geen overleg is geweest over de mogelijke aanschaf van een wasmachine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |