Hebben ze nog geen idee van natuurlijk.. maar wel alvast spullen bestellenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:11 schreef Voxs het volgende:
OMG 360 euro voor restaurant uitzet..het gaat door?
Nou, al je bij AH van die kant en klaarmaaltijden koopt en dan een magnetronnetje, dan is de investering niet zo hoog, en dan verkopen voor 40 euro? Ik zie wel buisnessquote:
ik denk om het haar bij elkaar te houden in het restaurant, ivm hygiene of hoe je dat ook schrijft, zal ze nu ineens doorhebben dat ze dat niet zo zijn daarquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:14 schreef Voxs het volgende:
Petjes?????????? Vanes bestelt petjes bij de kringloop?
Hmmmquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:13 schreef danilel het volgende:
ff geluidsopname gemaakt van de mensen v stivoro die al voordat ze het met eigen ogen zagen wisten dat er eentje werd kaal geschoren.
petjes waarvoorquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:14 schreef Voxs het volgende:
Bedoelt ze niet iets anders? Dat het dialect is?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:14 schreef Voxs het volgende:
En een beter fornuis?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:15 schreef Speedball het volgende:
Voor het uitbaten van een eetgelegenheid zal je toch echt een vergunning moeten hebben lijkt mij.
Of Billy zag Aike met een petje en wilde er ook één?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik denk om het haar bij elkaar te houden in het restaurant, ivm hygiene of hoe je dat ook schrijft, zal ze nu ineens doorhebben dat ze dat niet zo zijn daar
haha ja dat kan ook want billy wil alles wat een ander heeftquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Of Billy zag Aike met een petje en wilde er ook één?
Goed idee inddquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:13 schreef ChocoFan het volgende:
wel dom van rienk om nu zijn haar er af te halen, er had heus iemand voor betaald aangezien hij er tegen was om het eraf te halen, hadden ze in ieder geval weer inkomsten. zo dat moest ik ff kwijt, en sorry als meer dit gezegd hebben.
omdat je er dan heel cool uitziet ... in je eigen loodsrestaurant.... want schoon, dat gaat sowieso niet lukken...quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:17 schreef mamakarina het volgende:
[..]
omdat je er dan heel cool uitziet ... in je eigen loodsrestaurant.... want schoon, dat gaat sowieso niet lukken...
weer bewezen dat het dombo's zijn daarquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:17 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Goed idee indd
Ik had Rienk een paar dagen geleden zelf hier ook iets over horen zeggen (grappend)...Toch niets mee gedaan dus..
billy wil een petjequote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:14 schreef Voxs het volgende:
Zijn bij de poort vastgehouden, omdat daar live werd gezien dat er iets leuks gebeurde. Niks vreemds aan.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:13 schreef danilel het volgende:
ff geluidsopname gemaakt van de mensen v stivoro die al voordat ze het met eigen ogen zagen wisten dat er eentje werd kaal geschoren.
Ja daar hebben ze t gister wel over gehad... (Niks concreets vlgns mij)quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:15 schreef Speedball het volgende:
Voor het uitbaten van een eetgelegenheid zal je toch echt een vergunning moeten hebben lijkt mij.
zoiets dacht ik ookquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:19 schreef Hunter het volgende:
[..]
Zijn bij de poort vastgehouden, omdat daar live werd gezien dat er iets leuks gebeurde. Niks vreemds aan.
dan hadden ze ook niet zo geheimzinnig hoeven te doen!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:19 schreef Hunter het volgende:
[..]
Zijn bij de poort vastgehouden, omdat daar live werd gezien dat er iets leuks gebeurde. Niks vreemds aan.
Ze kan niet eens koken, alleen maar standaard dingenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:19 schreef cobain1994 het volgende:
Vanessa moet haar roze restaurantbril eens afzetten, anders komt het nie goed.
Hebben ze eigenlijk een koelkast? Misschien stomme vraag maar nooit op gelet..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:20 schreef mamakarina het volgende:
.... en vandaag is de daghap.... eeeuh ff kijken... andijvie, zuurkool, of nasi... nasi? oke..... Ping!
Alstublieft meneer/mevrouw eet u smakelijk
ik voel even of u eten warm genoeg is meneer. Een moment.. 'Vanessa die vinger met fijt in eten stopt'quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:20 schreef mamakarina het volgende:
.... en vandaag is de daghap.... eeeuh ff kijken... andijvie, zuurkool, of nasi... nasi? oke..... Ping!
Alstublieft meneer/mevrouw eet u smakelijk
Ik dacht ook dat er eerst geïnformeerd zou worden of het mag?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:20 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ze kan niet eens koken, alleen maar standaard dingen
volgens mij nietquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hebben ze eigenlijk een koelkast? Misschien stomme vraag maar nooit op gelet..
Precies.. Zo'n ding kun je tweedehands toch goedkoop op de kop tikken..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:18 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Suf, dat ze bij de Kringloop geen magnetron hebben aangeschaft hoor, scheelt Vanes een hoop werk
Ken toch gewoon in de melluk!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hebben ze eigenlijk een koelkast? Misschien stomme vraag maar nooit op gelet..
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:21 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik voel even of u eten warm genoeg is meneer. Een moment.. 'Vanessa die vinger met fijt in eten stopt'
Nou daar gaat je restaurant. Ze denken er allemaal veels te makkelijk over..quote:
Nee, want het is in de loods koud genoegquote:
Er zit weinig fantasie bij idd..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:20 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ze kan niet eens koken, alleen maar standaard dingen
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:21 schreef Speedball het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lijken wel hobbits
hahaha geweldig!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:21 schreef Speedball het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lijken wel hobbits
Over 3 uur is de volgende maaltijd pas, dus ja.......stel je voorquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:21 schreef Speedball het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lijken wel hobbits
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:21 schreef Speedball het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lijken wel hobbits
Warme melk en een uitsmijter word het menu.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nou daar gaat je restaurant. Ze denken er allemaal veels te makkelijk over..
uitsmijter zonder brood natuurlijkquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:23 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Warme melk en een uitsmijter word het menu.
gewoon jaloers...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:23 schreef freaky40 het volgende:
Andrea niet bepaald te spreken over nieuwe look Rienk...
Ze willen zelf brood gaan bakken. aldus Billy.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
uitsmijter zonder brood natuurlijk![]()
en dat voor de schappelijke prijs van 40 euro pp
Voor 40 euro?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:23 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Warme melk en een uitsmijter word het menu.
Zij mag die bos stro ook weleens gaan knippenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:23 schreef freaky40 het volgende:
Andrea niet bepaald te spreken over nieuwe look Rienk...
Neuh joh, soepie, biefstukkie gebakken aardappels en een toetje, en een glaasje wijn. Kost geen drolquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
uitsmijter zonder brood natuurlijk![]()
en dat voor de schappelijke prijs van 40 euro pp
alweer zo'n billy planquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:24 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Ze willen zelf brood gaan bakken. aldus Billy.
Jaloers op de aandacht of wat? Of op het kapsel!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, zo kwam het bij mij ook over.
Zelf brood bakken is duur, tenzij je alleen meel en water gebruikt.quote:
Kwam Andrea gister mee tijdens centraal geloof ik (eindelijkquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:24 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Ze willen zelf brood gaan bakken. aldus Billy.
Ohja.. ik denk weer te moeilijk -plempt kant en klaar maaltijden van de Plus in de melkkoeler- zo goed Karina, dit is echt mijn Utopia!quote:
Turkse pizza's hadden ze het over. Water en bloem.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
Zelf brood bakken is duur, tenzij je alleen meel en water gebruikt.
kloptquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
Hoe dan? Video?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:26 schreef NenaLois het volgende:
Hahaha hebben ze t weer over ruud's ejaculatie
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ohja.. ik denk weer te moeilijk -plempt kant en klaar maaltijden van de Plus in de melkkoeler- zo goed Karina, dit is echt mijn Utopia!
Ja het is nog veel reactie en weinig actie wat dat maken van een samenleving betreft. gewoon een stel mensen die met elkaar kamperen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
klopt
maar het zal wel weer zo'n plan zijn dat voor het uitgevoerd wordt alweer sneuvelt
maar... wil je echt weten hoe je dat doet???quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja het is nog veel reactie en weinig actie wat dat maken van een samenleving betreft. gewoon een stel mensen die met elkaar kamperen.
Nee, maar meestal zijn er bij RLS gelijk wel weer video's van. Vandaar.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:28 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
daar zit je toch niet echt op te wachten hoop ik?
Ik zie het ze nog doen ook " het zit toch in plastic, kan best" en dan die kartonnen wikkels lekker oplossen in de melk.. voor de vezeltjes!quote:
En een stuk minder lekkerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Yep, daar is ze ontzettend goed inquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:27 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Niks van Billy's plannen is ooit gerealiseerd.. Zij is goed in zomaar dingen roepen
utopia vraagt wat inventiviteit!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik zie het ze nog doen ook " het zit toch in plastic, kan best" en dan die kartonnen wikkels lekker oplossen in de melk.. voor de vezeltjes!
Vlgns mij was t vannacht gebeurd ...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, maar meestal zijn er bij RLS gelijk wel weer video's van. Vandaar.
Hara hara hara rienksjna...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:29 schreef ZodiaX het volgende:
Ik vind het er maar eng uit zien, vooral als die dan ook nog gaat preken en zo![]()
[ afbeelding ]
Hakim z'n tekst: De dag die WAT je wist dat zou komen is eindelijk hierquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:30 schreef misssnapshot het volgende:
Ze zeiken het koningslied en John Ewbank af. Hakim zegt iets over taalfouten (haha)
nu nog een kekke zwarte 'kijk ik heb een bril' brilquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:29 schreef ZodiaX het volgende:
Ik vind het er maar eng uit zien, vooral als die dan ook nog gaat preken en zo![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |