Hebben ze nog geen idee van natuurlijk.. maar wel alvast spullen bestellenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:11 schreef Voxs het volgende:
OMG 360 euro voor restaurant uitzet..het gaat door?
Nou, al je bij AH van die kant en klaarmaaltijden koopt en dan een magnetronnetje, dan is de investering niet zo hoog, en dan verkopen voor 40 euro? Ik zie wel buisnessquote:
ik denk om het haar bij elkaar te houden in het restaurant, ivm hygiene of hoe je dat ook schrijft, zal ze nu ineens doorhebben dat ze dat niet zo zijn daarquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:14 schreef Voxs het volgende:
Petjes?????????? Vanes bestelt petjes bij de kringloop?
Hmmmquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:13 schreef danilel het volgende:
ff geluidsopname gemaakt van de mensen v stivoro die al voordat ze het met eigen ogen zagen wisten dat er eentje werd kaal geschoren.
petjes waarvoorquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:14 schreef Voxs het volgende:
Bedoelt ze niet iets anders? Dat het dialect is?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:14 schreef Voxs het volgende:
En een beter fornuis?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:15 schreef Speedball het volgende:
Voor het uitbaten van een eetgelegenheid zal je toch echt een vergunning moeten hebben lijkt mij.
Of Billy zag Aike met een petje en wilde er ook één?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik denk om het haar bij elkaar te houden in het restaurant, ivm hygiene of hoe je dat ook schrijft, zal ze nu ineens doorhebben dat ze dat niet zo zijn daar
haha ja dat kan ook want billy wil alles wat een ander heeftquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Of Billy zag Aike met een petje en wilde er ook één?
Goed idee inddquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:13 schreef ChocoFan het volgende:
wel dom van rienk om nu zijn haar er af te halen, er had heus iemand voor betaald aangezien hij er tegen was om het eraf te halen, hadden ze in ieder geval weer inkomsten. zo dat moest ik ff kwijt, en sorry als meer dit gezegd hebben.
omdat je er dan heel cool uitziet ... in je eigen loodsrestaurant.... want schoon, dat gaat sowieso niet lukken...quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:17 schreef mamakarina het volgende:
[..]
omdat je er dan heel cool uitziet ... in je eigen loodsrestaurant.... want schoon, dat gaat sowieso niet lukken...
weer bewezen dat het dombo's zijn daarquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:17 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Goed idee indd
Ik had Rienk een paar dagen geleden zelf hier ook iets over horen zeggen (grappend)...Toch niets mee gedaan dus..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |