leuk he... dan heb je alvast een waarschuwing dat er iets komt en kun je goed opletten....quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:00 schreef Clank het volgende:
[..]
Dit staat hier eerder dan dat ik het op m'n tablet zie
De Bijbel in de openhaard en hij gaat een huisje huren.. Nog even en het is een echt mens..quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:00 schreef Clank het volgende:
[..]
Dit staat hier eerder dan dat ik het op m'n tablet zie
ja hahaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:02 schreef misssnapshot het volgende:
Haha,, iemand zegt: hij (Rienk) ziet eruit of hij chemotherapie heeft gehad.
kleine stapjes... Niet teveel willen ineensquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:00 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ook nog de douche ontdekken voor de deo.
Als je zó vaak complimentjes geeft, dan devalueren die, ze worden minder waard. Dus ze is daar op een gegeven moment "dat meen ik echt" achteraan gaan zeggen. Alleen, ook dát zegt ze nu zó vaak dat er wéér wat achteraan moet. Dus tegenwoordig is het: 1. compliment. 2. "dat meen ik echt" 3. "serieus"quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:59 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Ze meent alles wat ze zegt. Het verandert alleen om het kwartier.
Als Rienk naar buiten loopt en het niet hoort...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:02 schreef misssnapshot het volgende:
Nou wat een humor ( ! ) beetje zwakzinnig.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:02 schreef misssnapshot het volgende:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je zó vaak complimentjes geeft, dan devalueren die, ze worden minder waard. Dus ze is daar op een gegeven moment "dat meen ik echt" achteraan gaan zeggen. Alleen, ook dát zegt ze nu zó vaak dat er wéér wat achteraan moet. Dus tegenwoordig is het: 1. compliment. 2. "dat meen ik echt" 3. "serieus"
hahaha.... waar eindigt dit over een jaar?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je zó vaak complimentjes geeft, dan devalueren die, ze worden minder waard. Dus ze is daar op een gegeven moment "dat meen ik echt" achteraan gaan zeggen. Alleen, ook dát zegt ze nu zó vaak dat er wéér wat achteraan moet. Dus tegenwoordig is het: 1. compliment. 2. "dat meen ik echt" 3. "serieus"
Nu zijn houding nogquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:58 schreef Blackprinces het volgende:
Rienk vraagt om deo aan emil
Haar eraf nu wil hij ook nog lekker ruiken... Het gaat wat worden met die knul
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:05 schreef ChocoFan het volgende:
goedemorgen, check net in en ineens is rienk kaal, ik ga ff teruglezen, schrok me kapot
zemen is genoegquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:05 schreef Clank het volgende:
Rienk is al een minuut of 10 z'n tanden aan het poetsen.. heeft tijd over.. hoeft z'n haar niet meer te doen
weiger ik 'ook peuk opsteukt..ehh steekt'quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:05 schreef Ceetje.. het volgende:
volgt er ook iemand het stivoro-gesprek? *peuk opsteekt
Ja vreselijk. Ik denk dat iedereen (bewoners) wel doorheeft hoe ze is, en haar maar gewoon laten ...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, Laura is er nog niet...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik dacht ff dat het een nieuwe bewoner was. sorry moet nog ff wakker worden
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:06 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
weiger ik 'ook peuk opsteukt..ehh steekt'
zit ik mijzelf te quoten...moest edit zijn....quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:06 schreef Voxs het volgende:
Rienk voelt zich helemaal de man, loopt rond met blote bast en armen licht gebogen, alsof hij spierballen gekweekt heeft ;-)
Ik krijg er ook zin van in een sigaret!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:06 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
zitten er nog 2 in me pakkiequote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:06 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Skin head, krijgen we nu ook verandering van mening?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:06 schreef Voxs het volgende:
Rienk voelt zich helemaal de man, loopt rond met blote bast en armen licht gebogen, alsof die spierballen gekweekt heeft ;-)
toe maar... Het wordt goed bijgehouden hierquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:08 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
zitten er nog 2 in me pakkie![]()
geen zin om eruit te gaan
Ja, hij is nu van extreem links, extreem rechts geworden...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:09 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Skin head, krijgen we nu ook verandering van mening?
hahaha. dat wordt pas leuk...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, hij is nu van extreem links, extreem rechts geworden...
ja daar ben ik ook heel blij meequote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:09 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
toe maar... Het wordt goed bijgehouden hier
Volgens de voedsel en warenwet, mag je alleen éénpansmaaltijden verstrekken, weten ze dat?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:11 schreef davidderotator het volgende:
Ze menen het echt met dat restaurantje?
Ik houd het wel bij m'n magnetron als je het goed vind.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:11 schreef davidderotator het volgende:
Ze menen het echt met dat restaurantje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |