Beetje peper in hun .....kan geen kwaadquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:15 schreef dooble het volgende:
Echt zuinig leven ze ook niet..
Peperkoek is een levensbehoefte.. Ongelofelijk.. Dat eet ik als student niet eens omdat dat niet echt nodig is..
Ze bestellen sowieso veel!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:15 schreef dooble het volgende:
Echt zuinig leven ze ook niet..
Peperkoek is een levensbehoefte.. Ongelofelijk.. Dat eet ik als student niet eens omdat dat niet echt nodig is..
Precies, vooral voor 15 man is los groenten kopen goedkoper!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:16 schreef Blackprinces het volgende:
Zit die boodschappenlijst eens te beluisteren.
Kan volgens mij best minder en wokgroente per zak??
Kan je toch ook zelf snijden van groente. Of is dat duurder
Ja + 1 klein kratje bier..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:16 schreef 5thencounter het volgende:
Wijn, rood, Zuidafrikaans..![]()
Eén flesjuhh?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:17 schreef dooble het volgende:
Maar ook voorgesneden groente ?!
Alsof ze geen tijd daar hebben om zelf te snijden.. Dat is veeeel goedkoper..
en ook mandarijnen en bananen bestellen en daarna nog eens. Mevr aan de lijn zei nog maar die had u al.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:17 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Precies, vooral voor 15 man is los groenten kopen goedkoper!
ze doen het! bah... viespeuken!!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:17 schreef H.FR het volgende:
Hoe zit dat met die masturberende bewoners?
Ze lopen nu in de keuken, dus dat lijkt me een beetje vreemd.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:17 schreef H.FR het volgende:
Hoe zit dat met die masturberende bewoners?
ja preciesquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat paprika's en courgette, zakje uien. Veeeel goedkoper.
Welkom! En ja je hebt gelijk!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:20 schreef mieprust het volgende:
Hoi allemaal ik ben nieuw .zonder Billy wordt het saai denk ik
Mij ook, dus ik was benieuwd waarom, waar en wanneerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:19 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ze lopen nu in de keuken, dus dat lijkt me een beetje vreemd.
nou dan heb je mazzel want ze zit er nog inquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:20 schreef mieprust het volgende:
ja... ik heb voor het eerst andrea gestemd om die redenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:20 schreef mieprust het volgende:
Op hun doorbraak.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:20 schreef geennl het volgende:
Waar wachten peter en harold eigenlijk op?
op de honden kan het niet zijnquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:20 schreef geennl het volgende:
Waar wachten peter en harold eigenlijk op?
Ja: 2 x 1 kilo bananen (?) + 15 losse kleintjesquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:19 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
en ook mandarijnen en bananen bestellen en daarna nog eens. Mevr aan de lijn zei nog maar die had u al.
Ze hadden het eerder over dat iets kwam om 10 uur. En nu dat ze een kwartiertje erbij moesten rekenen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
Mij ook, dus ik was benieuwd waarom, waar en wanneer
Of anderen komen beter uit de verf zodra die haaibaai niet alles meer naar zich toetrekt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:20 schreef mieprust het volgende:
Omdat, bed, 'snachts.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
Mij ook, dus ik was benieuwd waarom, waar en wanneer
Die extra bananen zijn voor Ruudquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:21 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Ja: 2 x 1 kilo bananen (?) + 15 losse kleintjes
Misschien had iemand die in zijn of haar kist.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:22 schreef Blackprinces het volgende:
Uhmmmm hakim scheert zijn kop kaal... Hoe komen ze aan een tondeuse?
die 2 kilo zijn voor ruud en emile het lekkers wat ze mochten kiezenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:21 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Ja: 2 x 1 kilo bananen (?) + 15 losse kleintjes
o dat is stivoro dusquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze hadden het eerder over dat iets kwam om 10 uur. En nu dat ze een kwartiertje erbij moesten rekenen.
Goedemorgen allemaal, lees al even mee (eerder ook al hier met BB) en kom nu ook maar eens mee kletsen. Wel zo gezellig.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze hadden het eerder over dat iets kwam om 10 uur. En nu dat ze een kwartiertje erbij moesten rekenen.
Toch zijn het de honden, hij riep daarnet het adres nog even op stream.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:21 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
op de honden kan het niet zijnde post denk ik dus
volgens mij komt die biomarkt meneerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
nja zou kunnen inddquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien had iemand die in zijn of haar kist.
Ja, hoe ze het bracht: waarom 2x1 kilo en niet 2 kilo. En waarom 15 kleintjes en niet 'normaal formaat'.quote:
Ik heb besloten niet te stemmen op mensen die irritaties opwekken...quote:
kunnen ze leuk pief paf poef mee spelenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:22 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
die 2 kilo zijn voor ruud en emile het lekkers wat ze mochten kiezen
moeilijk. Maar ik ga het ook proberenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:25 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Ik heb besloten niet te stemmen op mensen die irritaties opwekken...
Zit wat in, anders krijgen we zo'n eo ploeg.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:25 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Ik heb besloten niet te stemmen op mensen die irritaties opwekken...
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:24 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Ja, hoe ze het bracht: waarom 2x1 kilo en niet 2 kilo. En waarom 15 kleintjes en niet 'normaal formaat'.
Hihi vond t wel grappig hoe Vaness t deed..
Ja en zo lekker door elkaar: Vlees, brood, yoghurt, vlees etc...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:24 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Ja, hoe ze het bracht: waarom 2x1 kilo en niet 2 kilo. En waarom 15 kleintjes en niet 'normaal formaat'.
Hihi vond t wel grappig hoe Vaness t deed..
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:27 schreef NenaLois het volgende:
Wat ziet hakim er gladjes uit vandaag
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
Ja en zo lekker door elkaar: Vlees, brood, yoghurt, vlees etc...
Gewoon even uit nieuwsgierigheid: volgde jij Peter ook vóór Utopia al, kende je hem al van internet?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:19 schreef renevanlaaren het volgende:
ik vind peter wel leuk gewoon omdat hij er duidelijk uit moet van de redactie.\
Ja echt... die uitdrukkingen van haar!!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:27 schreef mamakarina het volgende:
vanessa: ik was tip top... om door een naaldje te halen!!! woehahahaha
ik heb de bunker gezienquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon even uit nieuwsgierigheid: volgde jij Peter ook vóór Utopia al, kende je hem al van internet?
beter hij dan dat dat wij er een van hem krijgen...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:29 schreef mamakarina het volgende:
OMG... straks heeft ie een punthoofd....
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:31 schreef Voxs het volgende:
Die haren kunnen ingestraald worden door Rienk en Andrea en dan in plukjes verkocht...
Lol jaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:33 schreef mamakarina het volgende:
jeetje... dit is echt het meest exciting van de laatste dagen....zit op het puntje van mijn stoel, hoe erg is dat
't is een conehead!!!!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:34 schreef Blackprinces het volgende:
Hij ziet er niet uit!!
Nou ja dat zag hij toch al niet
geeft niks. Mijn hart sloeg er zelfs even van overquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:33 schreef mamakarina het volgende:
jeetje... dit is echt het meest exciting van de laatste dagen....zit op het puntje van mijn stoel, hoe erg is dat
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
geeft niks. Mijn hart sloeg er zelfs even van over
Ik hou er ook vanquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:33 schreef mamakarina het volgende:
ben zo blij dat de streams het doen (en dat ik de fysio heb afgezegdquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
geeft niks. Mijn hart sloeg er zelfs even van over
Oké. Maar geen "fan" dus (zoals er hier een aantal zijn). Want ik zie Peter vooral zijn eigen glazen ingooien, eigenlijk. Maar misschien wil de redactie (die hem er wel zelf eerst heeft ingestopt) hem er inmiddels ook wel uit hebben hoor.quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:36 schreef Ransjih het volgende:
lijkt wel een scene uit een psycho film, dat knippen die doek en dat voeren
Paul ook, die droomde dat hij zo'n buurman had.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:35 schreef NenaLois het volgende:
Jaaa: breaking bad!!
Emil vond t ook tof
als ik van fan moet spreken nee dan toch voor emile maar nee eigenlijk nog niemandquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Oké. Maar geen "fan" dus (zoals er hier een aantal zijn). Want ik zie Peter vooral zijn eigen glazen ingooien, eigenlijk. Maar misschien wil de redactie (die hem er wel zelf eerst heeft ingestopt) hem er inmiddels ook wel uit hebben hoor.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:37 schreef mamakarina het volgende:
ooooooooooooooooooooooh... wat een groot hoofd!!!!!
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:38 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
kan ie optreden als clown
Gezellig hequote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:35 schreef mamakarina het volgende:
[..]
ben zo blij dat de streams het doen (en dat ik de fysio heb afgezegd)
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:39 schreef Blackprinces het volgende:
Wat zou het nou toch leuk zijn als die tondeuse ermee kapt...
de rest met een pincet!!! super!!!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:39 schreef Blackprinces het volgende:
Wat zou het nou toch leuk zijn als die tondeuse ermee kapt...
Gewoon de kop 2 seconden in de open haard..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:40 schreef mamakarina het volgende:
[..]
de rest met een pincet!!! super!!!
Die heeft een neus, jonguh, dat ken niet hoorquote:
Ja diequote:
Dus toch een acteurquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:41 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Gewoon de kop 2 seconden in de open haard..
Haha!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:43 schreef renevanlaaren het volgende:
de bel ging ik dacht vreselijk![]()
maar was de buurvrouw had geen plee papier meer![]()
alles gaat eraf![]()
pfjiew....quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:43 schreef renevanlaaren het volgende:
de bel ging ik dacht vreselijk![]()
maar was de buurvrouw had geen plee papier meer![]()
alles gaat eraf![]()
quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:44 schreef cobain1994 het volgende:
Vergeet de wenkbrauwen niet zou ik zeggen.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:45 schreef R0T29 het volgende:
Dame bij het hek "mogen we wel zeggen dat we te laat zijn om dat we wisten dat het hoofd werd kaal geschoren?" Man "Nee, helemaal niks zeggen, wij zijn te laat".
OMG echt...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:45 schreef R0T29 het volgende:
Dame bij het hek "mogen we wel zeggen dat we te laat zijn om dat we wisten dat het hoofd werd kaal geschoren?" Man "Nee, helemaal niks zeggen, wij zijn te laat".
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:44 schreef mamakarina het volgende:
[..]
pfjiew....
ik denk dat ik zo´n deursticker ga maken... `Utopiaan... niet storen´
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:48 schreef Blackprinces het volgende:
Hallo ik ben rienk. Ik ben gestopt met haar![]()
echt, heb het net terug gespoeld op de ipad............ongelooflijkquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:47 schreef mamakarina het volgende:
[..]
OMG echt...die zag ik niet aankomen....
ok een rode van 1meter bij 1 meter anders bellen ze nog aanquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:49 schreef mamakarina het volgende:
[..]
tuurlijk... welke kleur marker wil je?
maakt niet uitquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:49 schreef mamakarina het volgende:
[..]
tuurlijk... welke kleur marker wil je?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:48 schreef Blackprinces het volgende:
Hallo ik ben rienk. Ik ben gestopt met haar![]()
zo'n grote sticker heb ik niet.... zal ik een spandoek voor je maken?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:49 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ok een rode van 1meter bij 1 meter anders bellen ze nog aan
daar heb je helemaal geen tijd voorquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:50 schreef mamakarina het volgende:
[..]
zo'n grote sticker heb ik niet.... zal ik een spandoek voor je maken?
Wie is dat bezoek eigenlijkquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:50 schreef Parlay het volgende:
Bezoek is binnen en het is gelijk een kippehok
shit... puntje!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:51 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
daar heb je helemaal geen tijd voor
Als de kippen maar niet van de leg raken..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:52 schreef Blackprinces het volgende:
Ziet er stukken beter uit. Kan niet anders zeggen
Stivoroquote:
Dat ging net ook al even door me heen... Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:52 schreef kievitsboom het volgende:
Het zou mij overigens niets verbazen als Rienks gedrag verandert door dat kale hoofd.
Hij speelt de nieuwe bewoner voorlopigquote:
quote:
Helemaal met je eens maar het zou moeten dan maar zonder die pruikquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:55 schreef mamakarina het volgende:
Ik kan niet zeggen dat ik op bepaalde types val... maar type Rienk, haar of geen haar, valt toch in de categorie 'doe maar niet'...
maar zeker niet van harte....quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Helemaal met je eens maar het zou moeten dan maar zonder die pruik
Nou, ze wilden niet echt graag komen, waren zelfs een beetje terughoudend. Ik snap dit ook niet helemaal, want campagne gaat niet door en ze zijn al gestopt met roken.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:55 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Ah, die naam hoorde ik net ook al ff. Waarom is dat nu nodig ... Gewoon reclame dus
Nee, doe nog liever het huishouden, en dat wil wat zeggenquote:
Neuh, of je moet zijn ogen willen daten, die zijn nu wel leukquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:55 schreef mamakarina het volgende:
Ik kan niet zeggen dat ik op bepaalde types val... maar type Rienk, haar of geen haar, valt toch in de categorie 'doe maar niet'...
ssssssssssssssst... dat is het verboden woord!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, doe nog liever het huishouden, en dat wil wat zeggen
Ze meent alles wat ze zegt. Het verandert alleen om het kwartier.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:57 schreef Clank het volgende:
Billy vindt het echt heel mooi.. en dat meent ze.
Omdat God (de redactie) dat heeft gescript.quote:
jammer dat ik geen filter in mijn ogen en oren heb... zijn ogen zijn oke iddquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:58 schreef Parlay het volgende:
[..]
Neuh, of je moet zijn ogen willen daten, die zijn nu wel leuk
Ook nog de douche ontdekken voor de deo.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:58 schreef Blackprinces het volgende:
Rienk vraagt om deo aan emil
Haar eraf nu wil hij ook nog lekker ruiken... Het gaat wat worden met die knul
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Omdat God (de redactie) dat heeft gescript.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:58 schreef Blackprinces het volgende:
leuk he... dan heb je alvast een waarschuwing dat er iets komt en kun je goed opletten....quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:00 schreef Clank het volgende:
[..]
Dit staat hier eerder dan dat ik het op m'n tablet zie
De Bijbel in de openhaard en hij gaat een huisje huren.. Nog even en het is een echt mens..quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:00 schreef Clank het volgende:
[..]
Dit staat hier eerder dan dat ik het op m'n tablet zie
ja hahaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:02 schreef misssnapshot het volgende:
Haha,, iemand zegt: hij (Rienk) ziet eruit of hij chemotherapie heeft gehad.
kleine stapjes... Niet teveel willen ineensquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:00 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ook nog de douche ontdekken voor de deo.
Als je zó vaak complimentjes geeft, dan devalueren die, ze worden minder waard. Dus ze is daar op een gegeven moment "dat meen ik echt" achteraan gaan zeggen. Alleen, ook dát zegt ze nu zó vaak dat er wéér wat achteraan moet. Dus tegenwoordig is het: 1. compliment. 2. "dat meen ik echt" 3. "serieus"quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:59 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Ze meent alles wat ze zegt. Het verandert alleen om het kwartier.
Als Rienk naar buiten loopt en het niet hoort...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:02 schreef misssnapshot het volgende:
Nou wat een humor ( ! ) beetje zwakzinnig.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:02 schreef misssnapshot het volgende:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je zó vaak complimentjes geeft, dan devalueren die, ze worden minder waard. Dus ze is daar op een gegeven moment "dat meen ik echt" achteraan gaan zeggen. Alleen, ook dát zegt ze nu zó vaak dat er wéér wat achteraan moet. Dus tegenwoordig is het: 1. compliment. 2. "dat meen ik echt" 3. "serieus"
hahaha.... waar eindigt dit over een jaar?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je zó vaak complimentjes geeft, dan devalueren die, ze worden minder waard. Dus ze is daar op een gegeven moment "dat meen ik echt" achteraan gaan zeggen. Alleen, ook dát zegt ze nu zó vaak dat er wéér wat achteraan moet. Dus tegenwoordig is het: 1. compliment. 2. "dat meen ik echt" 3. "serieus"
Nu zijn houding nogquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:58 schreef Blackprinces het volgende:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:05 schreef ChocoFan het volgende:
goedemorgen, check net in en ineens is rienk kaal, ik ga ff teruglezen, schrok me kapot
zemen is genoegquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:05 schreef Clank het volgende:
Rienk is al een minuut of 10 z'n tanden aan het poetsen.. heeft tijd over.. hoeft z'n haar niet meer te doen
weiger ik 'ook peuk opsteukt..ehh steekt'quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:05 schreef Ceetje.. het volgende:
volgt er ook iemand het stivoro-gesprek? *peuk opsteekt
Ja vreselijk. Ik denk dat iedereen (bewoners) wel doorheeft hoe ze is, en haar maar gewoon laten ...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, Laura is er nog niet...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik dacht ff dat het een nieuwe bewoner was. sorry moet nog ff wakker worden
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:06 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
weiger ik 'ook peuk opsteukt..ehh steekt'
zit ik mijzelf te quoten...moest edit zijn....quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:06 schreef Voxs het volgende:
Rienk voelt zich helemaal de man, loopt rond met blote bast en armen licht gebogen, alsof hij spierballen gekweekt heeft ;-)
Ik krijg er ook zin van in een sigaret!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:06 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
zitten er nog 2 in me pakkiequote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:06 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Skin head, krijgen we nu ook verandering van mening?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:06 schreef Voxs het volgende:
Rienk voelt zich helemaal de man, loopt rond met blote bast en armen licht gebogen, alsof die spierballen gekweekt heeft ;-)
toe maar... Het wordt goed bijgehouden hierquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:08 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
zitten er nog 2 in me pakkie![]()
geen zin om eruit te gaan
Ja, hij is nu van extreem links, extreem rechts geworden...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:09 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Skin head, krijgen we nu ook verandering van mening?
hahaha. dat wordt pas leuk...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, hij is nu van extreem links, extreem rechts geworden...
ja daar ben ik ook heel blij meequote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:09 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
toe maar... Het wordt goed bijgehouden hier
Volgens de voedsel en warenwet, mag je alleen éénpansmaaltijden verstrekken, weten ze dat?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:11 schreef davidderotator het volgende:
Ze menen het echt met dat restaurantje?
Ik houd het wel bij m'n magnetron als je het goed vind.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:11 schreef davidderotator het volgende:
Ja, nog meer Hotel BB invloeden. Gezellig :-).quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:11 schreef davidderotator het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |