Welkom! En ja je hebt gelijk!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:20 schreef mieprust het volgende:
Hoi allemaal ik ben nieuw .zonder Billy wordt het saai denk ik
Mij ook, dus ik was benieuwd waarom, waar en wanneerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:19 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ze lopen nu in de keuken, dus dat lijkt me een beetje vreemd.
nou dan heb je mazzel want ze zit er nog inquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:20 schreef mieprust het volgende:
ja... ik heb voor het eerst andrea gestemd om die redenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:20 schreef mieprust het volgende:
Op hun doorbraak.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:20 schreef geennl het volgende:
Waar wachten peter en harold eigenlijk op?
op de honden kan het niet zijnquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:20 schreef geennl het volgende:
Waar wachten peter en harold eigenlijk op?
Ja: 2 x 1 kilo bananen (?) + 15 losse kleintjesquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:19 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
en ook mandarijnen en bananen bestellen en daarna nog eens. Mevr aan de lijn zei nog maar die had u al.
Ze hadden het eerder over dat iets kwam om 10 uur. En nu dat ze een kwartiertje erbij moesten rekenen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
Mij ook, dus ik was benieuwd waarom, waar en wanneer
Of anderen komen beter uit de verf zodra die haaibaai niet alles meer naar zich toetrekt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:20 schreef mieprust het volgende:
Omdat, bed, 'snachts.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
Mij ook, dus ik was benieuwd waarom, waar en wanneer
Die extra bananen zijn voor Ruudquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:21 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Ja: 2 x 1 kilo bananen (?) + 15 losse kleintjes
Misschien had iemand die in zijn of haar kist.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:22 schreef Blackprinces het volgende:
Uhmmmm hakim scheert zijn kop kaal... Hoe komen ze aan een tondeuse?
die 2 kilo zijn voor ruud en emile het lekkers wat ze mochten kiezenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:21 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Ja: 2 x 1 kilo bananen (?) + 15 losse kleintjes
o dat is stivoro dusquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze hadden het eerder over dat iets kwam om 10 uur. En nu dat ze een kwartiertje erbij moesten rekenen.
Goedemorgen allemaal, lees al even mee (eerder ook al hier met BB) en kom nu ook maar eens mee kletsen. Wel zo gezellig.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze hadden het eerder over dat iets kwam om 10 uur. En nu dat ze een kwartiertje erbij moesten rekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |