Beetje peper in hun .....kan geen kwaadquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:15 schreef dooble het volgende:
Echt zuinig leven ze ook niet..
Peperkoek is een levensbehoefte.. Ongelofelijk.. Dat eet ik als student niet eens omdat dat niet echt nodig is..
Ze bestellen sowieso veel!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:15 schreef dooble het volgende:
Echt zuinig leven ze ook niet..
Peperkoek is een levensbehoefte.. Ongelofelijk.. Dat eet ik als student niet eens omdat dat niet echt nodig is..
Precies, vooral voor 15 man is los groenten kopen goedkoper!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:16 schreef Blackprinces het volgende:
Zit die boodschappenlijst eens te beluisteren.
Kan volgens mij best minder en wokgroente per zak??
Kan je toch ook zelf snijden van groente. Of is dat duurder
Ja + 1 klein kratje bier..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:16 schreef 5thencounter het volgende:
Wijn, rood, Zuidafrikaans..![]()
Eén flesjuhh?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:17 schreef dooble het volgende:
Maar ook voorgesneden groente ?!
Alsof ze geen tijd daar hebben om zelf te snijden.. Dat is veeeel goedkoper..
en ook mandarijnen en bananen bestellen en daarna nog eens. Mevr aan de lijn zei nog maar die had u al.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:17 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Precies, vooral voor 15 man is los groenten kopen goedkoper!
ze doen het! bah... viespeuken!!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:17 schreef H.FR het volgende:
Hoe zit dat met die masturberende bewoners?
Ze lopen nu in de keuken, dus dat lijkt me een beetje vreemd.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:17 schreef H.FR het volgende:
Hoe zit dat met die masturberende bewoners?
ja preciesquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat paprika's en courgette, zakje uien. Veeeel goedkoper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |