Beetje peper in hun .....kan geen kwaadquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:15 schreef dooble het volgende:
Echt zuinig leven ze ook niet..
Peperkoek is een levensbehoefte.. Ongelofelijk.. Dat eet ik als student niet eens omdat dat niet echt nodig is..
Ze bestellen sowieso veel!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:15 schreef dooble het volgende:
Echt zuinig leven ze ook niet..
Peperkoek is een levensbehoefte.. Ongelofelijk.. Dat eet ik als student niet eens omdat dat niet echt nodig is..
Precies, vooral voor 15 man is los groenten kopen goedkoper!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:16 schreef Blackprinces het volgende:
Zit die boodschappenlijst eens te beluisteren.
Kan volgens mij best minder en wokgroente per zak??
Kan je toch ook zelf snijden van groente. Of is dat duurder
Ja + 1 klein kratje bier..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:16 schreef 5thencounter het volgende:
Wijn, rood, Zuidafrikaans..![]()
Eén flesjuhh?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:17 schreef dooble het volgende:
Maar ook voorgesneden groente ?!
Alsof ze geen tijd daar hebben om zelf te snijden.. Dat is veeeel goedkoper..
en ook mandarijnen en bananen bestellen en daarna nog eens. Mevr aan de lijn zei nog maar die had u al.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:17 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Precies, vooral voor 15 man is los groenten kopen goedkoper!
ze doen het! bah... viespeuken!!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:17 schreef H.FR het volgende:
Hoe zit dat met die masturberende bewoners?
Ze lopen nu in de keuken, dus dat lijkt me een beetje vreemd.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:17 schreef H.FR het volgende:
Hoe zit dat met die masturberende bewoners?
ja preciesquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat paprika's en courgette, zakje uien. Veeeel goedkoper.
Welkom! En ja je hebt gelijk!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:20 schreef mieprust het volgende:
Hoi allemaal ik ben nieuw .zonder Billy wordt het saai denk ik
Mij ook, dus ik was benieuwd waarom, waar en wanneerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:19 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ze lopen nu in de keuken, dus dat lijkt me een beetje vreemd.
nou dan heb je mazzel want ze zit er nog inquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:20 schreef mieprust het volgende:
ja... ik heb voor het eerst andrea gestemd om die redenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:20 schreef mieprust het volgende:
Op hun doorbraak.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:20 schreef geennl het volgende:
Waar wachten peter en harold eigenlijk op?
op de honden kan het niet zijnquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:20 schreef geennl het volgende:
Waar wachten peter en harold eigenlijk op?
Ja: 2 x 1 kilo bananen (?) + 15 losse kleintjesquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:19 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
en ook mandarijnen en bananen bestellen en daarna nog eens. Mevr aan de lijn zei nog maar die had u al.
Ze hadden het eerder over dat iets kwam om 10 uur. En nu dat ze een kwartiertje erbij moesten rekenen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
Mij ook, dus ik was benieuwd waarom, waar en wanneer
Of anderen komen beter uit de verf zodra die haaibaai niet alles meer naar zich toetrekt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:20 schreef mieprust het volgende:
Omdat, bed, 'snachts.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
Mij ook, dus ik was benieuwd waarom, waar en wanneer
Die extra bananen zijn voor Ruudquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:21 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Ja: 2 x 1 kilo bananen (?) + 15 losse kleintjes
Misschien had iemand die in zijn of haar kist.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:22 schreef Blackprinces het volgende:
Uhmmmm hakim scheert zijn kop kaal... Hoe komen ze aan een tondeuse?
die 2 kilo zijn voor ruud en emile het lekkers wat ze mochten kiezenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:21 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Ja: 2 x 1 kilo bananen (?) + 15 losse kleintjes
o dat is stivoro dusquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze hadden het eerder over dat iets kwam om 10 uur. En nu dat ze een kwartiertje erbij moesten rekenen.
Goedemorgen allemaal, lees al even mee (eerder ook al hier met BB) en kom nu ook maar eens mee kletsen. Wel zo gezellig.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze hadden het eerder over dat iets kwam om 10 uur. En nu dat ze een kwartiertje erbij moesten rekenen.
Toch zijn het de honden, hij riep daarnet het adres nog even op stream.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:21 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
op de honden kan het niet zijnde post denk ik dus
volgens mij komt die biomarkt meneerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
nja zou kunnen inddquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien had iemand die in zijn of haar kist.
Ja, hoe ze het bracht: waarom 2x1 kilo en niet 2 kilo. En waarom 15 kleintjes en niet 'normaal formaat'.quote:
Ik heb besloten niet te stemmen op mensen die irritaties opwekken...quote:
kunnen ze leuk pief paf poef mee spelenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:22 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
die 2 kilo zijn voor ruud en emile het lekkers wat ze mochten kiezen
moeilijk. Maar ik ga het ook proberenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:25 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Ik heb besloten niet te stemmen op mensen die irritaties opwekken...
Zit wat in, anders krijgen we zo'n eo ploeg.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:25 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Ik heb besloten niet te stemmen op mensen die irritaties opwekken...
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:24 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Ja, hoe ze het bracht: waarom 2x1 kilo en niet 2 kilo. En waarom 15 kleintjes en niet 'normaal formaat'.
Hihi vond t wel grappig hoe Vaness t deed..
Ja en zo lekker door elkaar: Vlees, brood, yoghurt, vlees etc...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:24 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Ja, hoe ze het bracht: waarom 2x1 kilo en niet 2 kilo. En waarom 15 kleintjes en niet 'normaal formaat'.
Hihi vond t wel grappig hoe Vaness t deed..
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:27 schreef NenaLois het volgende:
Wat ziet hakim er gladjes uit vandaag
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
Ja en zo lekker door elkaar: Vlees, brood, yoghurt, vlees etc...
Gewoon even uit nieuwsgierigheid: volgde jij Peter ook vóór Utopia al, kende je hem al van internet?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:19 schreef renevanlaaren het volgende:
ik vind peter wel leuk gewoon omdat hij er duidelijk uit moet van de redactie.\
Ja echt... die uitdrukkingen van haar!!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:27 schreef mamakarina het volgende:
vanessa: ik was tip top... om door een naaldje te halen!!! woehahahaha
ik heb de bunker gezienquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon even uit nieuwsgierigheid: volgde jij Peter ook vóór Utopia al, kende je hem al van internet?
beter hij dan dat dat wij er een van hem krijgen...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:29 schreef mamakarina het volgende:
OMG... straks heeft ie een punthoofd....
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:31 schreef Voxs het volgende:
Die haren kunnen ingestraald worden door Rienk en Andrea en dan in plukjes verkocht...
Lol jaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:33 schreef mamakarina het volgende:
jeetje... dit is echt het meest exciting van de laatste dagen....zit op het puntje van mijn stoel, hoe erg is dat
't is een conehead!!!!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:34 schreef Blackprinces het volgende:
Hij ziet er niet uit!!
Nou ja dat zag hij toch al niet
geeft niks. Mijn hart sloeg er zelfs even van overquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:33 schreef mamakarina het volgende:
jeetje... dit is echt het meest exciting van de laatste dagen....zit op het puntje van mijn stoel, hoe erg is dat
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
geeft niks. Mijn hart sloeg er zelfs even van over
Ik hou er ook vanquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:33 schreef mamakarina het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |