Toch zijn het de honden, hij riep daarnet het adres nog even op stream.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:21 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
op de honden kan het niet zijnde post denk ik dus
volgens mij komt die biomarkt meneerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze hadden het eerder over dat iets kwam om 10 uur. En nu dat ze een kwartiertje erbij moesten rekenen.
nja zou kunnen inddquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien had iemand die in zijn of haar kist.
Ja, hoe ze het bracht: waarom 2x1 kilo en niet 2 kilo. En waarom 15 kleintjes en niet 'normaal formaat'.quote:
Ik heb besloten niet te stemmen op mensen die irritaties opwekken...quote:
kunnen ze leuk pief paf poef mee spelenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:22 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
die 2 kilo zijn voor ruud en emile het lekkers wat ze mochten kiezen
moeilijk. Maar ik ga het ook proberenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:25 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Ik heb besloten niet te stemmen op mensen die irritaties opwekken...
Zit wat in, anders krijgen we zo'n eo ploeg.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:25 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Ik heb besloten niet te stemmen op mensen die irritaties opwekken...
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:24 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Ja, hoe ze het bracht: waarom 2x1 kilo en niet 2 kilo. En waarom 15 kleintjes en niet 'normaal formaat'.
Hihi vond t wel grappig hoe Vaness t deed..
Ja en zo lekker door elkaar: Vlees, brood, yoghurt, vlees etc...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:24 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Ja, hoe ze het bracht: waarom 2x1 kilo en niet 2 kilo. En waarom 15 kleintjes en niet 'normaal formaat'.
Hihi vond t wel grappig hoe Vaness t deed..
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:27 schreef NenaLois het volgende:
Wat ziet hakim er gladjes uit vandaag
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
Ja en zo lekker door elkaar: Vlees, brood, yoghurt, vlees etc...
Gewoon even uit nieuwsgierigheid: volgde jij Peter ook vóór Utopia al, kende je hem al van internet?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:19 schreef renevanlaaren het volgende:
ik vind peter wel leuk gewoon omdat hij er duidelijk uit moet van de redactie.\
Ja echt... die uitdrukkingen van haar!!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:27 schreef mamakarina het volgende:
vanessa: ik was tip top... om door een naaldje te halen!!! woehahahaha
ik heb de bunker gezienquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon even uit nieuwsgierigheid: volgde jij Peter ook vóór Utopia al, kende je hem al van internet?
beter hij dan dat dat wij er een van hem krijgen...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:29 schreef mamakarina het volgende:
OMG... straks heeft ie een punthoofd....
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:31 schreef Voxs het volgende:
Die haren kunnen ingestraald worden door Rienk en Andrea en dan in plukjes verkocht...
Lol jaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:33 schreef mamakarina het volgende:
jeetje... dit is echt het meest exciting van de laatste dagen....zit op het puntje van mijn stoel, hoe erg is dat
't is een conehead!!!!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:34 schreef Blackprinces het volgende:
Hij ziet er niet uit!!
Nou ja dat zag hij toch al niet
geeft niks. Mijn hart sloeg er zelfs even van overquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:33 schreef mamakarina het volgende:
jeetje... dit is echt het meest exciting van de laatste dagen....zit op het puntje van mijn stoel, hoe erg is dat
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
geeft niks. Mijn hart sloeg er zelfs even van over
Ik hou er ook vanquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:33 schreef mamakarina het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |