geen idee. Ik kijk alleen maar stream.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
En waarom niet het nummer van de Macro gevraagd aan 0900. Inkopen in het groot, ze zijn toch een BV?
Boer Klaver een storting laten doenquote:
Nee die zit er al vanaf het begin.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En toevallig is er ook al een af en aanvoer van water
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Boer Klaver een storting laten doen
Dat zeg ik....was van tevoren zo bedachtquote:
eigenlijk de afvoer niet.... er was alleen sprake van de waterleiding en gasaansluiting (pijpen staken uit de grond)quote:
awwwwwwwwquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:54 schreef Dottey het volgende:
Vanessa heeft 14 zwangerschappen gehad. Haar oma was 45 en had al 15 kinderen. Haar man was gestorven (dat bleek een varken te zijn). Ze heeft nooit meer een man gezocht omdat ze er al van had geleerd. Ze had als opa lastig was slaappillen tussen de worst gedaan om hem rustig te krijgen.
Het is toch leuk om je oma van 96 te horen over hoe zij van haar man af probeerde te komen.
Ze was twee keer verliefd geweest, maar die willen allemaal maar 1 ding.
Geluid en beeld afgekapt door regie. Zender check.
Ah... dat verklaart het weer.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:46 schreef Hunter het volgende:
[..]
De waterkraan lekt, die moet vervangen worden.
Niet?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:54 schreef Dottey het volgende:
[..]
eigenlijk de afvoer niet.... er was alleen sprake van de waterleiding en gasaansluiting (pijpen staken uit de grond)
MG dat vertel je toch niet op de tv?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:54 schreef Dottey het volgende:
Vanessa heeft 14 zwangerschappen gehad. Haar oma was 45 en had al 15 kinderen. Haar man was gestorven (dat bleek een varken te zijn). Ze heeft nooit meer een man gezocht omdat ze er al van had geleerd. Ze had als opa lastig was slaappillen tussen de worst gedaan om hem rustig te krijgen.
Het is toch leuk om je oma van 96 te horen over hoe zij van haar man af probeerde te komen.
Thnx, Dotty,quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:54 schreef Dottey het volgende:
Haar oma had veertien kinderen en 21 zwangerschappen. Waarvan dus 7 miskramen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:54 schreef Dottey het volgende:
ja.... dat vond ik al zo vaagquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet?
Waar blijft de poep dan van de wc? Of is het een chemisch toilet?
hub hub, barbatruc...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja.... dat vond ik al zo vaagGewoon midden in die schuur hub we bouwen een toilet...
WC stond allang in de bouwplannenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja.... dat vond ik al zo vaagGewoon midden in die schuur hub we bouwen een toilet...
nou vreemde is 14 zwangerschappen en 15 kinderen. Dus zal wel een tweeling tussen zitten.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, Dotty,
14 zwangerschappen, en maar twee kinderen, heeft ze zoveel miskramen gehad dan
Er zit gewoon riolering daar denk ik.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ze zei in de herhaling van haar zin (wat ze geregeld doet of moet doen) 45 jaar en 15 kinderen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Haar oma had veertien kinderen en 21 zwangerschappen. Waarvan dus 7 miskramen.
peter niet? bouwt tie geen feesie meer?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja er komt wel drank alleen willen peter en emil en ruud niet drinken, toch ?
ja, voor de keuken idd..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zit gewoon riolering daar denk ik.
Dit, die grote, dat is toch voor afvoer van water (en dus naar de riolering)?
[ afbeelding ]
hahaha nee hij vond dat ie te ver was gegaan, ikke nietquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:00 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
peter niet? bouwt tie geen feesie meer?
O dus ze zegt maar zo wat ha ha, ja dat kan ook.,quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
nou vreemde is 14 zwangerschappen en 15 kinderen. Dus zal wel een tweeling tussen zitten.
Maar volgens mij ving ik wel iets op over miskramen. Hoeveel weet ik even niet. Ik typ wel eens in de herhaling van Vanes en dan zijn de aantallen altijd weer anders.
Het betrof haar oma.. niet Vanessa zelf.
Even opgezocht. Deze aansluiting zit waar nu de WC zit!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:00 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja, voor de keuken idd..
maar dat is hem niet voor de wc dus... maar die zal er ook wel hebben gezeten.
Klopt, haar oma dus. Geeft niks hoor.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:59 schreef Dottey het volgende:
Ze zei in de herhaling van haar zin (wat ze geregeld doet of moet doen) 45 jaar en 15 kinderen.
kan niet ver genoeg gaan....poltie op het terrein? (DGK beelden)quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
hahaha nee hij vond dat ie te ver was gegaan, ikke niet
ik zeg doenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:01 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
kan niet ver genoeg gaan....poltie op het terrein? (DGK beelden)
ech wel !!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik zeg doen, och die goeie ouwe tijd
Nee joh.. de keuken staat daar toch? De kraantjes van de waterleiding en het gas heeft Paul gelijk eraan vastgemaakt. Het was overigens een oude kraan die hij gebruikte van zijn uit zijn loods thuis. Dus kan zo maar zijn dat die daarom nu vervangen moet worden.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Even opgezocht. Deze aansluiting zit waar nu de WC zit!
Ik lag toen alleen altijd wel laat in bed, tegenwoordig kan ik in bed kijken, dat scheeltquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik zeg doen, och die goeie ouwe tijd
Zo ging dat vroeger zonder AC.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, haar oma dus. Geeft niks hoor.
Zo ging dat vroeger als goed katholiek.
hahaha ja dat klopte wel, was vaak erg moe en nu kan ik redelijk op tijd naar bed, maar vanvond hopelijk niet, en ja ik zie bierquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:03 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik lag toen alleen altijd wel laat in bed, tegenwoordig kan ik in bed kijken, dat scheelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |