ping van 12msquote:
tot maandagquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:05 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
voor hoeveel dagen dan? Ik geef voor 5 personen 85 euro per week uit
Pffftttt heb ik nog wel huisdieren, die aparte voeding moeten hebben en we roken ook nog...Jeetjequote:
echt?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:06 schreef Dotteke het volgende:
Waarom gooit Rienk, sinasappels, manderijnen onder de dekens?
jip ik snap jou, heb hetzelfde hier, zuinig zijn ze niet echt, maar ja ze moeten ook bij de plus bestellen, ik ben een supermarkt hopper voor de aanbiedingen. dat kennen ze niet daarquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:06 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Pffftttt heb ik nog wel huisdieren, die aparte voeding moeten hebben en we roken ook nog...Jeetje
Nou ik haal in huis wat we nodig hebben en zij kunnen toch ook bij een goedkopere winkel bestellen? Of is dit verplicht?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
jip ik snap jou, heb hetzelfde hier, zuinig zijn ze niet echt, maar ja ze moeten ook bij de plus bestellen, ik ben een supermarkt hopper voor de aanbiedingen. dat kennen ze niet daar
die willen niet leveren daar zitten aan de plus vastquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:08 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Nou ik haal in huis wat we nodig hebben en zij kunnen toch ook bij een goedkopere winkel bestellen? Of is dit verplicht?
jip verplicht zover ik weetquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:08 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Nou ik haal in huis wat we nodig hebben en zij kunnen toch ook bij een goedkopere winkel bestellen? Of is dit verplicht?
Nu maar hopen dat er niemand bovenop ploft.quote:
Ik zou proberen iemand te bellen die op de markt staat ofzoquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:09 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
die willen niet leveren daar zitten aan de plus vast
Zal wel incl bezorging zijnquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:10 schreef NenaLois het volgende:
Moeten ze de bezorgkosten ook betalen trwns ?
Ik dacht dat de keuken meteen naast de buitendeur zat. Maar ik krijg de 360-cam niet aan de praat, dus kan het niet checken.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:03 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee joh.. de keuken staat daar toch? De kraantjes van de waterleiding en het gas heeft Paul gelijk eraan vastgemaakt. Het was overigens een oude kraan die hij gebruikte van zijn uit zijn loods thuis. Dus kan zo maar zijn dat die daarom nu vervangen moet worden.
De PLUS is sponsor die zullen daar niet mee akkoord gaan denk ikquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:11 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik zou proberen iemand te bellen die op de markt staat ofzo
ik denk dat je toch gelijk heb.. als ik zo nog eens nadenk en terug lees..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, Dotty,
14 zwangerschappen, en maar twee kinderen, heeft ze zoveel miskramen gehad dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |