Dat klopt zeker!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Min of meer, maar wel gewoon gratis.
En voor mij dus geen probleem, ik zet hem eigenlijk nooit op iets anders dan de VS. Nederlandse series en films vind ik bijna allemaal kutquote:
Ik heb op mijn browser Hola-Better Internet, dat is gratis en switched ook gewoon meteen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:12 schreef Copycat het volgende:
Ik heb graag het wereldwijde aanbod gemakkelijk binnen handbereik. En wat is nu ¤ 3,50 per maand?
Unblock-Us for my win.
Heb je niks aan op mediaplayers of apple tv's of tabletsquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb op mijn browser Hola-Better Internet, dat is gratis en switched ook gewoon meteen.
Oh, ik dacht net te lezen dat het min of meer omslachtig was.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:13 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb op mijn browser Hola-Better Internet, dat is gratis en switched ook gewoon meteen.
Nee, het zijn 2 verschillende dingenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, ik dacht net te lezen dat het min of meer omslachtig was.
Hoe dan ook, het is - op welke manier dan ook - enorm prettig om alle content te kunnen krijgen. Die mogelijkheid maakt Netflix voor mij die paar euro per maand meer dan waard. Nederlandse content is qua series en documentaires ook best aardig, maar met de hele Netflix-wereld erbij, kun je tijd te kort komen.
Ah okay. Ik heb Unblock op mijn iPad en als ik op mijn televisie iets van een buitenlandse Netflix wil kijken, stream ik dat via iPad naar mijn AppleTV. Op mijn MacBook stream ik eigenlijk nooit.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:18 schreef HeatWave het volgende:
Nee, het zijn 2 verschillende dingen.
op de AppleTV moet je even iets aanpassen in je netwerkinstellingen. Hola is een extensie voor Chrome en dat gebruik ik dan op de laptop.
Zo intensief Netflix ik ook weer niet, ik gebruik het voornamelijk voor series als Top Gear die ik nog niet gezien heb. Nieuwe dingen download ik gewoon in 1080pquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik kijk alleen op de tv via mijn consoles, dus die Chrome extensies e.d. heb ik niks aan.
En ik wil ook landen als Mexico, Canada e.d. beschikbaar hebben.
Zolang jij je 8 euro per maand overmaakt hebben ze daar denk ik weinig problemen mee.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:32 schreef kawa4 het volgende:
vraagje,
heel dat dns gebeuren he, zodat ja naar een ander land netflix kan kijken.
mag dat eigenlijk wel van netflix nl?
het is niet dat ik er een probleem mee heb hoor. maar vroeg het me gewoon af
of staat daar nix van in de algemene voorwaarden.
Er staat niets in de voorwaarden geloof ik, ik denk dat het Netflix zelf niets uitmaakt, bandbreedteverbruik is hetzelfde. De maatschappijen zullen er misschien niet heel blij mee zijn.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:32 schreef kawa4 het volgende:
vraagje,
Ik denk idd dat netflix er alleen maar blij mee is dat mensen de regio-instellingen kunnen omzeilen. Voor een heleboel betalende klanten, inclusief ik, is dat de reden dat ik betaal voor netflix.... en dat weten ze.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het zullen trouwens vooral de distributeurs zijn die er moeite mee hebben.
Ze hebben het liever niet maar blokkeren het momenteel niet (vooral door een rechtenkwestie omdat je in eerste instantie voor de Nederlandse content betaalt).quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:32 schreef kawa4 het volgende:
vraagje,
twitter:NetflixNL twitterde op vrijdag 17-01-2014 om 11:02:50"The Square," een Netflix Original documentaire over de protesten op het Tahrirplein. http://t.co/LtHGnFARS7 http://t.co/qB2lG8Qfw8 reageer retweet
Ze kunnen het niet eens blokkeren op het moment geloof ik omdat het inloggen bij Netflix niet op basis van je land gaat maar op basis van je ip-adres. Als ze dit willen veranderen moet dat bij Netflix in Amerika gaan gebeuren.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:02 schreef Aether het volgende:
[..]
Ze hebben het liever niet maar blokkeren het momenteel niet (vooral door een rechtenkwestie omdat je in eerste instantie voor de Nederlandse content betaalt).
Netwerkverkeer is ook minder efficiënt doordat er capaciteit bij het Amerikaansedeel wordt toegevoegd (dynamisch via Amazoncloud) dat vervolgens terug naar Europa wordt gestuurd.
Dat klopt, maar je logt in met een Nederlands account. In theorie zou Netflix dan alleen het Nederlandse aanbod kunnen tonen, ongeacht lokatie/IP-adres.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ze kunnen het niet eens blokkeren op het moment geloof ik omdat het inloggen bij Netflix niet op basis van je land gaat maar op basis van je ip-adres. Als ze dit willen veranderen moet dat bij Netflix in Amerika gaan gebeuren.
Ja maar dan moeten ze dus het hele inlog-systeem veranderen bij Netflix USA, want volgens mij loopt alles via hun uiteindelijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:13 schreef Aether het volgende:
[..]
Dat klopt, maar je logt in met een Nederlands account. In theorie zou Netflix dan alleen het Nederlandse aanbod kunnen tonen, ongeacht lokatie/IP-adres.
Dat kan niet. Of je moet 2x een Unblock-US account hebben.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:25 schreef Luigi het volgende:
Wat ik nog lastig vind is dat Unblock-US (volgens mij, enlighten me als ik fout zit!) geen onderscheid maakt tussen devices. Ik heb de DNS instellingen op al mijn devices (iPhone, iPad) aangepast naar de Unblock-US aangepast omdat ik uitsluiten de US Netflix kijk. Mijn vrouw kijkt op haar iPad de NL Netflix (nog). Maar pas vroeg ze of ze ook op de Amerikaanse Netflix kon. Maar wat nu als ik naar de UK Netflix wil kijken en zij tegelijkertijd naar de Amerikaanse of de Nederlandse?
www.unlocator.comquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:47 schreef Prof_Hoax het volgende:
Zo jammer dat mijn vriendin ondertitels nodig heeft
Is er een makkelijke gratis manier om je android telefoon de US content te krijgen?
Kan gewoon, bij bijna alle content zit Engelse ondertitelingquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:52 schreef Zeepsop92 het volgende:
Kun je op de US Netflix niet Engelse ondertiteling krijgen?
Ja, alleen is het wel onhandige ondertiteling. Tenminste bij de serie waar ik het aan had gezet.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:02 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Kan gewoon, bij bijna alle content zit Engelse ondertiteling
Ja hoor, alles door elkaar. Er worden regelmatig kijktips geplaatst én gevraagd!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:07 schreef ArtistA het volgende:
Worden hier ook kijktips gedropt of is dit enkel technisch gepraat?
Ok, dat is mooi! Ik kijk eigenlijk alleen maar via m'n playstation, dus van plug-ins o.i.d. nog geen sprake. Zit er in het Amerikaanse aanbod wel veel tussen wat de moeite is om een keer de overstap te maken naar m'n laptop om op te kijken?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:09 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ja hoor, alles door elkaar. Er worden regelmatig kijktips geplaatst én gevraagd!
Waarom overstappen naar je laptop als je ook alle USA/UK e.d. content via je PS kan kijken?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:11 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ok, dat is mooi! Ik kijk eigenlijk alleen maar via m'n playstation, dus van plug-ins o.i.d. nog geen sprake. Zit er in het Amerikaanse aanbod wel veel tussen wat de moeite is om een keer de overstap te maken naar m'n laptop om op te kijken?
Echt? Hoe dan?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waarom overstappen naar je laptop als je ook alle USA/UK e.d. content via je PS kan kijken?
Kijk mijn gespam over unblock-us maar na, werkt uitstekend, op de PS3 en PS4.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:16 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Echt? Hoe dan?
Of moet ik gewoon ff de OP doorspitten? Nog niet gedaan
Nvm, heb 't al.
Maar die kost 5 dollar per maand, terwijl die andere gratis is?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kijk mijn gespam over unblock-us maar na, werkt uitstekend, op de PS3 en PS4.
Klopt, maar voor die 5 dollar per maand heb je toegang tot ALLE landen itt alleen de USA bij die andere.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:19 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Maar die kost 5 dollar per maand, terwijl die andere gratis is?
Hmmmm, interessant.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Klopt, maar voor die 5 dollar per maand heb je toegang tot ALLE landen itt alleen de USA bij die andere.
En die andere ligt er vrij vaak uit is mijn ervaring, unblock nooit.
De eerste week unblock-us is gratis, kun je even kijken of je 't waard vind.quote:
Welke DNS ? tunlr ?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:30 schreef Lastpost het volgende:
Hier ligt ie er nooit uit trouwens, heb de Amerikaanse DNS gewoon op m'n PlayStation staan en geen enkel probleem.
Ja, ik zou ook graag UK, Duitsland, Frankrijk, Spanje en vast nog een paar andere landen willen zien. Maar vooral die vier zijn al zeer de moeite om er een beetje extra voor te betalen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Welke DNS ? tunlr ?
En ik blijf erbij dat andere landen ook de moeite waard zijn.
Canada en Mexico hebben ook vaak tof spul!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:37 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ja, ik zou ook graag UK, Duitsland, Frankrijk, Spanje en vast nog een paar andere landen willen zien. Maar vooral die vier zijn al zeer de moeite om er een beetje extra voor te betalen.
Ja idd. Probleem met het Amerikaanse aanbod is niet de kwaliteit van de films, maar dat je de meeste wel gezien hebt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Canada en Mexico hebben ook vaak tof spul!
Duitsland heeft geen Netflix.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:37 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ja, ik zou ook graag UK, Duitsland, Frankrijk, Spanje en vast nog een paar andere landen willen zien. Maar vooral die vier zijn al zeer de moeite om er een beetje extra voor te betalen.
USA heeft wel heel erg veel docu's, realityshows e.d. die de moeite waard zijn.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:40 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ja idd. Probleem met het Amerikaanse aanbod is niet de kwaliteit van de films, maar dat je de meeste wel gezien hebt.
Wij zouden eens geld moeten gaan vragen van unblock-us voor onze schaamteloze promotie steeds hier.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:41 schreef Copycat het volgende:
Duitsland, Frankrijk en Spanje zie ik niet staan bij UnBlock.
Eigenlijk wel, ja.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Wij zouden eens geld moeten gaan vragen van unblock-us voor onze schaamteloze promotie steeds hier.
Je kunt Unblock een week gratis uitproberen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:42 schreef ArtistA het volgende:
Oh, waar zie je die landen staan dan? Of ja, laat maar. Ik denk niet dat ik extra ga betalen, ik probeer eerst wel even die gratis dienst.
Vast en zeker, maar switch nu al tussen een serie of 10.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En ik blijf erbij dat andere landen ook de moeite waard zijn.
Mee eens, snap ook niet echt waarom mensen moeilijk doen over 3,50 extra per maand, maar aan de andere kant kan ik niet in hun portemonnee kijken natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, ja.
Maar het is ook zo'n geniale, gebruikersvriendelijke dienst. Voor een paar euro per maand. Ik maak er echt enorm veel gebruik van.
Vanavond beginnen aan seizoen drie van Engrenages, via USA.
twitter:NetflixNL twitterde op vrijdag 17-01-2014 om 17:00:39Ook Derek Zoolander bereidt zich voor op Fashion Week #AFW http://t.co/KNAF3REJLv #NuOpNetflix http://t.co/RJjZyP4y7a reageer retweet
Gaat me niet om die paar euro hoor, werkt zonder ook gewoon prima en zodra dat niet meer het geval is switch ik zonder moeite naar die dienst.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mee eens, snap ook niet echt waarom mensen moeilijk doen over 3,50 extra per maand, maar aan de andere kant kan ik niet in hun portemonnee kijken natuurlijk.
En anime.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
USA heeft wel heel erg veel docu's, realityshows e.d. die de moeite waard zijn.
Ook het serie-aanbod is vele malen groter.
Net aan Attack On Titan begonnen.quote:
Leuk! Die moet ik nog kijken. Schijnt erg tof te zijn.quote:
Bij mij waren ze ook een week later met afschrijven.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:09 schreef robin007bond het volgende:
Is het bij jullie ook wel eens gebeurd dat Neflix simpelweg niks afschrijft? Mijn proefabonnement is afgelopen en de factureringsdatum is al een paar dagen geleden.
Zou mooi zijn als ze het simpelweg zijn vergeten bij mijn account.
Dat ze oud zijn betekent niet gelijk dat ze kut zijn.quote:
bij mij is dat gratis?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je kunt Unblock een week gratis uitproberen.
Op de Amerikaanse staan negen seizoenen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:17 schreef Sway- het volgende:
Wij hebben al een tijdje netflix, nu wil ik daar graag Greys anatomy op kijken, maar kan hem niet vinden. Zoek ik nou verkeerd of hebben ze die serie niet in het aanbod?
Dan heb je geluk, het is een maand gratis, daarna vijf dollar per maand.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:21 schreef Schunckelstar het volgende:
bij mij is dat gratis?
gebruik het nu al 3 maanden en nog niks gehoord over betalen
Dan zullen wij die uit NL wel hebben, vond het al tegenvallen met de Amerikaanse series maargoed. Zal eens zoeken hoe dat werkt danquote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op de Amerikaanse staan negen seizoenen.
En een documentaire over Candy Darling. Die ga ik nu eens kijken.
Ja, je hebt normaal alleen de Nederlandse en kan via diverse kanalen buitenlandse content bemachtigen. In de OP staan daar al wat opties voor.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:24 schreef Sway- het volgende:
Dan zullen wij die uit NL wel hebben, vond het al tegenvallen met de Amerikaanse series maargoed. Zal eens zoeken hoe dat werkt dan
oh ok, raar. gebruik het al zo lang ik netflix heb. maar ik klaag nietquote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan heb je geluk, het is een maand gratis, daarna vijf dollar per maand.
Mediahint extensie in je Firefox of Chrome browser?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:06 schreef LelijKnap het volgende:
Ik kijk alleen via m'n pc Netflix, wat is dan de makkelijkste manier om us te unblocken? Dat ik bv niet mn pc aan en uit hoef te zetten als ik iets anders wil ga doen?
Als je Chrome gebruikt, de Hola Plug-inquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:06 schreef LelijKnap het volgende:
Ik kijk alleen via m'n pc Netflix, wat is dan de makkelijkste manier om us te unblocken? Dat ik bv niet mn pc aan en uit hoef te zetten als ik iets anders wil ga doen?
Als ik Chrome of Netflix dan sluit zit ik weer op mn eigen IP?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:09 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Mediahint extensie in je Firefox of Chrome browser?
Als je de betreffende browser sluit, werkt die extensie niet meer inderdaad. Ik vind het wel handig, want zo kan ik ook filmpjes van Amerikaanse MTV bekijken bijv.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:10 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Als ik Chrome of Netflix dan sluit zit ik weer op mn eigen IP?
Hola ken ik niet.quote:
twitter:deechtebakker twitterde op zondag 19-01-2014 om 09:43:23Ah @NetflixNL nu weet ik eindelijk wat 'Son of bitch' betekent.. (Luther s01e05) #netflixondertitelt http://t.co/Re746BFnqE reageer retweet
Ja, maar is het wel legaal?quote:Op zondag 19 januari 2014 17:53 schreef GuitarJJ het volgende:
Net een Netflix Gift Card van 20 euro geactiveerd (jaarabonnement). Ben benieuwd of het een beetje werkt. Scheelt in ieder geval een hoop geld!
Misschien ligt het aan je internetverbinding? Zwakke verbinding waardoor internet op je tv zo langzaam gaat werken dat bufferen niet gaat.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:07 schreef Schuppie het volgende:
Ik kijk Netflix via mijn Sony Bravia tv. Alleen is het zo dat ie bij elke aflevering of film na ong 20 minuten begint te bufferen tot 25% en daarna zegt dat de content niet afgespeeld kan worden. Iemand enig idee hoe dat kan?
Hmm... Op mijn pc en telefoon heb ik er nooit last van. Ik zal eens kijken naar mogelijke oplossingen, misschien ouderwets een internetkabel erin doen ofzo.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:16 schreef Lampje_ het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan je internetverbinding? Zwakke verbinding waardoor internet op je tv zo langzaam gaat werken dat bufferen niet gaat.
Hoe kom je daar aan als ik vragen magquote:Op zondag 19 januari 2014 17:53 schreef GuitarJJ het volgende:
Net een Netflix Gift Card van 20 euro geactiveerd (jaarabonnement). Ben benieuwd of het een beetje werkt. Scheelt in ieder geval een hoop geld!
Ik zag het gisteren ook staan. Leuk!quote:Op zondag 19 januari 2014 23:18 schreef Copycat het volgende:
Iemand informeerde hier laatst naar de aanwezigheid van An Idiot Abroad. Alle drie de seizoenen staan nu iig op USA.
Vrijwel alles is ondertiteld hier.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:19 schreef Luigi het volgende:
Ligt het aan mij of heeft de UK netflix bijna geen ondertitels?
Wat erg jammer is, ik zag dat The Royle Familiy op de UK netflix stond (één van de meest hilarische series ooit) maar van dat vette Manchester gemompel is echt niks te maken zonder subs...
Wat raar dan. Zou jij eens kunnen checken of je bij deze serie een ondertiteling kunt kiezen dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 10:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vrijwel alles is ondertiteld hier.
Soms gebeurt 't alleen weleens dat de optie ''grijs'' is, een herstart van de app fixt dit altijd.
Als ik thuis ben vanavond kan ik wel even kijken voor je.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:22 schreef Luigi het volgende:
[..]
Wat raar dan. Zou jij eens kunnen checken of je bij deze serie een ondertiteling kunt kiezen dan?.
Op zich is het legaal. Behalve als het jaarabonnement gekocht is door een gestolen creditcard. Maar creditcardmaatschappijen zitten daar bovenop. Zo'n code doet het meestal ook maar maximaal 2 maanden. Daarna word je account vergrendeld. Volgensmij geen IP-block oid maar toch vervelend dat je je geld kwijt bent.quote:
Zou best kunnen dat er geen ondertitels zijn hoor. Ik zou het thuis ook even moeten bekijken. Ik wilde laatst afleveringen van QI kijken, maar daar zaten ook geen subs bij helaas...Dat maakt het volgen toch een stuk lastiger.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:19 schreef Luigi het volgende:
Wat erg jammer is, ik zag dat The Royle Familiy op de UK netflix stond (één van de meest hilarische series ooit) maar van dat vette Manchester gemompel is echt niks te maken zonder subs...
Doctor whoquote:Op maandag 20 januari 2014 15:53 schreef LelijKnap het volgende:
Mm ben volgens mij wel door alle leuke series heen..
Gezien:
BB: geweldig
Suits: geweldig
Heroes: leuk
Stargate: wel oke
American Horror story; wel oke
Terra Nova; wel oke
SoA: geweldig
Iemand nog een idee?
Misfits seizoen 1-3.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:53 schreef LelijKnap het volgende:
Gezien:
Terra Nova; wel oke
Iemand nog een idee?
Bossquote:Op maandag 20 januari 2014 15:53 schreef LelijKnap het volgende:
Gezien:
Terra Nova; wel oke
Iemand nog een idee?
Battlestar galactica.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:53 schreef LelijKnap het volgende:
Gezien:
Terra Nova; wel oke
Iemand nog een idee?
Battlestar Galacticaquote:Op maandag 20 januari 2014 15:53 schreef LelijKnap het volgende:
Gezien:
Terra Nova; wel oke
Iemand nog een idee?
Ben zelf al geen van mc donalds en was meer dat ik hem zo zag binge eten was wat ik ranzig vond. Daarbij de Amerikanen zijn geschift met hun supersize maten daar qua maaltijden.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:13 schreef thewallsareshifting het volgende:
Het eerste wat ik deed na die docu is een hamburger scoren bij de macVind het ook een beetje makkelijk trouwens... geen enkel 'dieet' dat zo eenzijdig is kan gezond zijn. Tevens hier een man die 20 kilo kwijt is geraakt na 3 maanden Mcdonalds:
http://www.mirror.co.uk/n(...)2990604#.Ut08vWQ1ib8
Van dezelfde gast: The Greatest Movie Ever Sold (2011) - IMDbquote:Op maandag 20 januari 2014 16:00 schreef formerjellybean het volgende:
Nu op Netflix Super Size Me aan het kijken , was vergeten hoe ranzig het eigenlijk was terwijl hij 30 dagen mc donalds at. Ik denk dat ik voorlopig even geen mc donalds meer hoef.
Ik heb geen idee hoe het werkt. Ik heb precies genoeg tegoed in mijn account ontvangen om 12 maanden Netflix te 'betalen'.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:37 schreef chansadres het volgende:
[..]
Op zich is het legaal. Behalve als het jaarabonnement gekocht is door een gestolen creditcard. Maar creditcardmaatschappijen zitten daar bovenop. Zo'n code doet het meestal ook maar maximaal 2 maanden. Daarna word je account vergrendeld. Volgensmij geen IP-block oid maar toch vervelend dat je je geld kwijt bent.
quote:Netflix subscriptions rise as HBO and Showtime lose viewers, report finds
HBO better watch out. Netflix and other streaming video services are on the rise, and it's seemingly happening at the expense of premium TV channels. The new data comes from The NPD Group, which found that streaming video services saw a four percent uptick in subscribed households over the past two years, while premium TV channels — such as HBO and Showtime — saw a collective decline of six percent. The two are beginning to close in on each other as well: 32 percent of US households are now subscribed to a premium channel, while 27 percent are subscribed to a streaming video service.
While The NPD Group didn't confirm that consumers are specifically choosing to drop premium channels in favor of streaming services, its analysts suspect as much. “As [subscription video on demand] services have gained momentum, it’s clear that some consumers are trimming their premium TV subscriptions," Russ Crupnick, SVP of industry analysis for The NPD Group, says in a statement. Crupnick also points toward streaming services' attempts to become channels on their own through original shows as an element driving the change.
Though Hulu and Amazon haven't been particularly successful in their original programming endeavors, Netflix indisputably has, and these numbers suggest its bet on exclusive content is paying off. With House of Cards season two and the Oscar-nominated documentary The Square on Netflix's winter slate, premium TV channels will have even more to stand up to this year. It's no secret that Netflix wants to become the next HBO, but it appears to be heading there quicker than most thought possible.
Het is wel heel anders, maar The Shield is sowieso een dikke aanrader.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:25 schreef Apostrof het volgende:
Sinds wanneer hebben wij in NL the shield. Aanrader als je breaking bad geweldig vond toch?
Kijk uit, erg verslavend die seriequote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:25 schreef Apostrof het volgende:
Sinds wanneer hebben wij in NL the shield. Aanrader als je breaking bad geweldig vond toch?
Gisteren nog even gecheckt en ze zitten er echt niet bij. Jammer, normaal kan ik eea prima volgen maar dat vette Manchester accent is niet te doen vanaf de bank.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:48 schreef calexico27 het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat er geen ondertitels zijn hoor. Ik zou het thuis ook even moeten bekijken. Ik wilde laatst afleveringen van QI kijken, maar daar zaten ook geen subs bij helaas...Dat maakt het volgen toch een stuk lastiger.
Ik was dit weekend in London, en Netflix UK had wel aangevinkt staan subtitles, maar mooi niet, allerlei series getest, no subtitles. En dat was kut, nt ls j n ser kij wa z d hel va d let insli vers j ge pes.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:19 schreef Luigi het volgende:
Ik denk dat dat pas gebeurt wanneer er vrijwel geen draagbare media meer worden verkocht, en de reguliere tv-uitzendingen het onderspit gaan delven tegen on-demand.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:16 schreef AQuila360 het volgende:
Denken jullie trouwens dat Netflix in de toekomst steeds sneller films en series beschikbaar heeft of blijft het zo als nu? Dat zou het echt perfect maken en wil daar ook best wel meer voor betalen voor een soort van Netflix+ abo waarin alles sneller beschikbaar is.
denk dat je via de amerikaanse versie wel een beetje kunt zien hoe zich dat ook hier gaat ontwikkelen: sommige films kopen ze sneller op als een ander. In Amerika staat the avengers, hunger games 1 en nog een paar erop. Ze zullen hier verwacht ik wel concurrentie voor film1 gaan worden door op sommige films mee te bieden zodat ze een jaar ofzo na bios release erop staan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:16 schreef AQuila360 het volgende:
Denken jullie trouwens dat Netflix in de toekomst steeds sneller films en series beschikbaar heeft of blijft het zo als nu? Dat zou het echt perfect maken en wil daar ook best wel meer voor betalen voor een soort van Netflix+ abo waarin alles sneller beschikbaar is.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:14 schreef yvonne het volgende:
En dat was kut, nt ls j n ser kij wa z d hel va d let insli vers j ge pes.
Want als je een serie kijkt waar ze de helft van de letters inslikken versta je geen pest.quote:
Ik dacht serieus dat je kat ofzo over het toetsenbord was gelopen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Want als je een serie kijkt waar ze de helft van de letters inslikken versta je geen pest.
Nee. Het sneller beschikbaar zijn zal vooral liggen aan de regio waar je kijkt waarvoor deals zijn voor Netflix om ze uit te mogen zenden (soms al binnen een dag nadat een aflevering is uitgezonden in de VS).quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:16 schreef AQuila360 het volgende:
Wat bedoel je precies?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:10 schreef RichardRichard het volgende:
Hoe krijg je die 'ondertiteling' boven uit beeld als je via de website kijkt? Echt heel erg irritant.
White collar?quote:Op maandag 20 januari 2014 15:53 schreef LelijKnap het volgende:
Gezien:
Terra Nova; wel oke
Iemand nog een idee?
Ok thanks voor de infoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:29 schreef Ori het volgende:
Je betaalt maandelijks. NL ondertiteling is beschikbaar voor de NL Netflix. Als je doormiddel een van de speciale diensten naar de US Netflix kijkt,heb je enkel engelse ondertiteling - ook voor content die gewoon in de NL netflix staat.
Je kunt zoveel apparaten toegang geven tot je netflix als je maar wilt. Maar met het standaardabonnement kun je maar op 2 apparaten tegelijk kijken.
En zo'n locatiedienst is zeer sterk aan te raden. Het buitenlandse aanbod is enorm veel groter
Owww, nee dat heb ik ook nog nooit meegemaakt, sorry.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:23 schreef RichardRichard het volgende:
[..]
Nou, de ondertitels staan boven in beeld in plaats van onderin.
Gisteren viel het me wel op, in het begin van de serie staat de ondertiteling boven in het scherm omdat de intro-credits van de serie zelf dan onder in het scherm staat, maar dat is voorbij zodra die credits over zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2014 08:58 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Owww, nee dat heb ik ook nog nooit meegemaakt, sorry.
Zo te zien is het niet bij alle series. Bij Battlestar Galactica heb ik het wel maar bij White Collar weer niet...quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:36 schreef thewallsareshifting het volgende:
[..]
Gisteren viel het me wel op, in het begin van de serie staat de ondertiteling boven in het scherm omdat de intro-credits van de serie zelf dan onder in het scherm staat, maar dat is voorbij zodra die credits over zijn.
twitter:NetflixNL twitterde op woensdag 22-01-2014 om 11:58:38Seizoen 1 van The Following met Kevin Bacon staat #NuOpNetflix http://t.co/be8cQXKHAD http://t.co/tJDf5j4eRG reageer retweet
Ja, dat kan per apparaat verschillen. Die instellingen zijn in eerste instantie voor het kijken via een browser. Een TV of Apple TV kunnen instellingen niet herkennen of ondersteunen (of soms pas na een update).quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:20 schreef Shadeauw het volgende:
Kan het trouwens kloppen dat sommige apparaten (mijn Samsung Smart TV bijvoorbeeld) ondertitel instellingen overschrijven?
Ik heb namelijk heel duidelijk witte ondertitels ingesteld, maar zodra ik op mijn TV ga kijken geeft die gele ondertitels aan. Op zich niet heel erg, maar vind het een beetje vreemd.
ik ben bijna klaar met seizoen 3, lijkt nog ver weg als je bij S1 bent maar dat gaat helaas snel... en na het 3de seizoen is de serie gestoptquote:Op donderdag 23 januari 2014 01:20 schreef Stefanovich het volgende:
Kijk nu Blue Mountain State, ben nog maar halverwege seizoen 1 en het wordt steeds beter.... geniale american pie achtige serie
Beter stoppen terwijl het nog tof/leuk/goed is, dan te lang doorgaan. Kijk maar naar de draak die How I Met Your Mother heetquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:08 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik ben bijna klaar met seizoen 3, lijkt nog ver weg als je bij S1 bent maar dat gaat helaas snel... en na het 3de seizoen is de serie gestopt
Ugh ja.. Was fan van HIMYM, maar nu trek ik het echt niet meer hoorquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Beter stoppen terwijl het nog tof/leuk/goed is, dan te lang doorgaan. Kijk maar naar de draak die How I Met Your Mother heet
Dat heb ik dus als ik zelf ondertitelingsbestanden inlaad (gewoon op de PC). Misschien is het wennen, maar vooralsnog heb ik ze toch echt liever in het wit...quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:20 schreef Shadeauw het volgende:
Kan het trouwens kloppen dat sommige apparaten (mijn Samsung Smart TV bijvoorbeeld) ondertitel instellingen overschrijven?
Ik heb namelijk heel duidelijk witte ondertitels ingesteld, maar zodra ik op mijn TV ga kijken geeft die gele ondertitels aan. Op zich niet heel erg, maar vind het een beetje vreemd.
Oh...ehh... jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:09 schreef Schunckelstar het volgende:
Ik heb van alle 3 de dingen die je noemt nog nooit last gehad
Ik heb zowel Hola als Mediahint geprobeerd, maar zie alleen bij die eerste de mogelijkheid om een specifiek land te kiezen (waarmee ik bijvoorbeeld ook op Netflix UK kan komen, niet alleen op Netflix US)...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:08 schreef thewallsareshifting het volgende:
Ik zou de hola-plugin nemen voor chrome.
Daarom zou ik ook hola nemen :pquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:20 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik heb zowel Hola als Mediahint geprobeerd, maar zie alleen bij die eerste de mogelijkheid om een specifiek land te kiezen (waarmee ik bijvoorbeeld ook op Netflix UK kan komen, niet alleen op Netflix US)...
Dunno. Maar weet wel dat de klantenservice van Unblock enorm snel en goed is. Mail ze eens.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:55 schreef nils7 het volgende:
Unblock US lijkt niet te werken...
Heb er zondag voor betaald en meteen ingesteld als DNS op mn AppleTV maar Hulu en Netflix geven aan dat er niks geladen kan worden.
Heb ik wat gemist?
nee, want bij mij zijn alle ondertitels al gewoon witquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:14 schreef Forbry het volgende:
[..]
Oh...ehh... jaNou ja, dat is wel fijn voor jou in ieder geval dan
![]()
Maar, ook wel eens zelf ondertitelingsbestanden ingeladen dan (dus niet die van Netflix zelf!) en die werden dan echt gewoon wit?
Ik heb inderdaad begrepen dat sommige bronnen ook gele ondertitels geven, maar dit is gewoon op de PC én het gaat niet om de gewóne ondertitels van Netfix zélf (die zijn gewoon wit), maar om ondertitels die ik ergens anders vandaan haal... ik vrees dat je niet goed begrijpt wat ik daarmee bedoelquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:14 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
nee, want bij mij zijn alle ondertitels al gewoon wit![]()
als ik op mijn telefoon kijk zijn ze volgens mij wel geel bedenk ik me nu, dus mischien is het afhankelijk van waar je op kijkt?
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 24 januari 2014 07:31 schreef Joene het volgende:
Zit op netflix toevallig ook de Hele Friends serie ?
Jammer ! Zou top zijn als dat er ook op komtquote:
Dat is inderdaad wel een nadeel van de Amerikaanse Netflix. De subs zijn regelmatig met hoofdletters en dat is heel erg irritant.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:41 schreef Forbry het volgende:
Eén van de beschrijvende trefwoorden op Netflix (US) bij Scrubs: "oneerbiedig"![]()
Wilde voor het slapen gaan nog even een aflevering van deze serie kijken en denk: "probeer het wel eens via Netflix". Serie hebben ze dus alleen via NF US en de ondertiteling is ook nu geel (dus toch ook bij een ondertiteling van NF zélf), terwijl ik toch echt anders in mijn instellingen heb staan. Maar goed, ze hebben de serie in ieder geval en dat gele begint al wel te wennen eigenlijk. Erger(lijker) is dat de ondertiteling nu in zijn geheel IN HOOFDLETTERS is, wat echt heel irritant leest en dat de kwaliteit van het beeld een stuk slechter blijkt dan die van een al eerder gedownloade torrent-versie.
Als het zo doorgaat blijft het helaas (voorlopig) bij een proef... wel jammer, want in de básis spreekt mij dat Netflix absoluut aan en mocht het in zijn uitvoering beter zijn, dan zou ik er ook op zeker voor willen betalen...
Ik geloof niet dat onze verbinding "top-notch" is, maar HD streaming zou die toch echt wel redelijk gemakkelijk aan moeten kunnen...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 07:25 schreef PBateman1978 het volgende:
De beeldkwaliteit slechter dan een torrent versie ? Dat moet haast wel aan je internetverbinding liggen.
Raar, bij mij duurt het max een seconde of 10 aan het begin van een serie/film voordat het full HD is.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:04 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat onze verbinding "top-notch" is, maar HD streaming zou die toch echt wel redelijk gemakkelijk aan moeten kunnen...
Ik heb nu al meer stukjes gekeken van reeds door mij bekeken series en ik vind de beeldkwaliteit in het algemeen gewoon echt wel tegenvallen, helaas (waar het dan ook dan ligt).
Ik zoek overigens ook wel altijd gericht naar de kwalitatief goede/betere torrents
Dat heb ik ook, maar als hij dan op HD staat (wat idd beter is van kwaliteit dan die eerste seconden) dan vind ik de kwaliteit nog steeds niet altijd echt super. Enkele keren ook wel hoor, maar te vaak ook niet. Het verschilt per serie lijkt het...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Raar, bij mij duurt het max een seconde of 10 aan het begin van een serie/film voordat het full HD is.
En ik heb ook geen superverbinding ofzo.
Heb het idee, dat -ondanks wel enkele irritaties- ik het puur uit zelfbescherming beter ook maar bij deze proef houdquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:20 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb ook al een nadeel gevonden aan Netflix US.
Ik kan niet kiezen wat ik wil kijken.
Wii U?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:56 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Nog meer mensen die moeite hebben met de update van Netflix voor de Wii?
Ik snap niet hoe ik hem downloaden moet?
Ik zet handmatig de dns om. Geen last van buffers.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:53 schreef asini het volgende:
Ik gebruik momenteel een Amerikaanse VPN voor Netflix. Alleen is het soms erg lastig om HD te krijgen, dan blijft hij HD bufferen enzo. Kan iemand aangeven of dit bij een Amerikaanse DNS beter gaat? Mijn internet is snel zat om gewoon HD te kunnen streamen, dus daar ligt het niet aan.
Nee de gewone wii... hij opent het winkelkanaal, maar daar valt geen update te downloaden?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:55 schreef Aether het volgende:
[..]
Wii U?
Kun je in de eShop onder downloads niet 'update' kiezen?
In het hoofdmenu van het winkelkanaal staat een knop waarmee alle downloads bekeken kunnen worden. Dan zou bij de titel iets als "Bijwerken" moeten staan.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nee de gewone wii... hij opent het winkelkanaal, maar daar valt geen update te downloaden?
Netflix zelf blijft nu elke keer vragen of ik wil updaten, vrij irritant zo.
Je moet de app eerst verwijderen en dan opnieuw installeren.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nee de gewone wii... hij opent het winkelkanaal, maar daar valt geen update te downloaden?
Netflix zelf blijft nu elke keer vragen of ik wil updaten, vrij irritant zo.
Net geprobeerd, hij blijft vragen om een update...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:02 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Je moet de app eerst verwijderen en dan opnieuw installeren.
Hmmm nee staat nergens in beeld.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:01 schreef Aether het volgende:
[..]
In het hoofdmenu van het winkelkanaal staat een knop waarmee alle downloads bekeken kunnen worden. Dan zou bij de titel iets als "Bijwerken" moeten staan.
Kwaliteit kan wel beter, snap wel dat enkele mensen er over kunnen vallen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 07:25 schreef PBateman1978 het volgende:
De beeldkwaliteit slechter dan een torrent versie ? Dat moet haast wel aan je internetverbinding liggen.
Sherlock ben ik mee gestopt na het eerste seizoen, het kon me niet genoeg boeien. Maar iedereen is er zo enthousiast over, nu het gevoel dat ik iets misquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:12 schreef RobertNL het volgende:
Sherlock![]()
Mocht je het nog niet gezien hebben, aanrader!
[..]
Kwaliteit kan wel beter, snap wel dat enkele mensen er over kunnen vallen.
zelf niet heel veel problemen mee overigens, ''HD'' is hier op de 7-8Mbit lijn wel redelijk aan te zien
Super HD zou zo af en toe wel fijn zijn, soms stoort de ''kwaliteit'' mij wel een klein beetje
Waar ga je beginnen?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:24 schreef Ryan3 het volgende:
Okee, ik zit nu ook op netflix USA... shit load aan content... te veel om te kijken...
Dan zet je 'm op pauze, pakt je tablet of telefoon en kijkt op de wc toch verderquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:31 schreef Shadeauw het volgende:
Ik denk dat Netflix een van de beste aankopen is van m'n carriere als fanatieke bankzitter.
Alles lekker onder 1 knop, alle afleveringen van series die ik wil zien, een shitload aan films.
Enige nadeel is dat ik af en toe moet opstaan om eten/drinken te pakken en naar de wc moet gaan
Ook netflix USA?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:31 schreef Shadeauw het volgende:
Ik denk dat Netflix een van de beste aankopen is van m'n carriere als fanatieke bankzitter.
Alles lekker onder 1 knop, alle afleveringen van series die ik wil zien, een shitload aan films.
Enige nadeel is dat ik af en toe moet opstaan om eten/drinken te pakken en naar de wc moet gaan
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:31 schreef Shadeauw het volgende:
Planet Earth mooie documentaires zijn datquote:Op zondag 26 januari 2014 00:43 schreef Vault-Boy het volgende:
Ook maar een abbotje genomen op Netflix.
Zie Planet Earth er tussen staan![]()
Jij kijkt echt alles door elkaar, geloof ik?quote:Op zondag 26 januari 2014 13:20 schreef formerjellybean het volgende:
Gestopt met Utopia want weinig back to basic gelukkig is er op Netflix The colony , die is veel meer back to basic
Ja , ik geloof dat mijn add zelfs in mijn kijkpatroon naar voren komt. Sommige heb ik van oh dat is echt even marathon tijd maar weer van andere series heb ik meer af toe en tussendoor.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij kijkt echt alles door elkaar, geloof ik?
Gewoon PayPal aanmaken en die dan via je bank account eraf kan halen. Zo doe ik het tenminste.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:52 schreef Vault-Boy het volgende:
Hmm tis gelukt met die USA Netflix. Heb nu een trial van Unblock en kan nu gebruik maken van Netflix USA. Damn veel en veel meer content staat daarin.
Alleen het zal helaas bij een trail blijven. Heb geen credit card om zoiets te kunnen betalen. Zou het best willen voor die 5 euro extra. Zo heb je wel meteen een gigantische catalogus aan series en films.
Kijk je op de computer met behulp van een webbrowser? (Misschien werkt het ook op andere apparaten/manieren, maar daar weet ik zelf het fijne niet van). Dan gewoon (de) Hola(-extensie) installeren:quote:Op zondag 26 januari 2014 17:52 schreef Vault-Boy het volgende:
Hmm tis gelukt met die USA Netflix. Heb nu een trial van Unblock en kan nu gebruik maken van Netflix USA. Damn veel en veel meer content staat daarin.
Alleen het zal helaas bij een trail blijven. Heb geen credit card om zoiets te kunnen betalen. Zou het best willen voor die 5 euro extra. Zo heb je wel meteen een gigantische catalogus aan series en films.
Heb je geen last van advertenties? Want ik las dat Hola advertenties erin heeft gezet zonder dat gebruikers het weten.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:04 schreef Forbry het volgende:
[..]
Kijk je op de computer met behulp van een webbrowser? (Misschien werkt het ook op andere apparaten/manieren, maar daar weet ik zelf het fijne niet van). Dan gewoon (de) Hola(-extensie) installeren:
https://hola.org/. Directe link voor Chrome: https://chrome.google.com(...)hikafcpjkiklfbnlmeio
Gewoon gratis en werkt héél makkelijk. Bovendien kan je daarmee voor elk land naar keuze kiezen, niet alleen voor de US. Het aanbod van Netflix UK bijvoorbeeld is ook interessant.
Oh, daar heb ik in ieder geval niks van gemerkt nee. Heb sinds heeel kort (pas ingesteld nádat ik Hola al had) ook een Adblocker in gebruik en zie nu überhaupt geen advertenties meer. Dat was omdat ik de advertenties/pop-ups/banners/porno bij TPB (-proxies) nogal irritant begon te vinden, niet omdat ik iets had gemerkt van andere/extra advertenties sinds Hola-gebruik.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Heb je geen last van advertenties? Want ik las dat Hola advertenties erin heeft gezet zonder dat gebruikers het weten.
Ik heb de originele OP geschreven en hierbij aangepast. Misschien kan een mod hem in de OP kopiëren?quote:Op zondag 26 januari 2014 13:52 schreef Copycat het volgende:
In de OP staat enkel dat je op diverse manieren gebruik kunt maken van de Amerikaanse bibliotheek, terwijl er ook manieren zijn om de content van alle Netflixlanden aan te kunnen. Misschien in de volgende OP even verbeteren?
Ik check http://www.canistream.it/ wel eens om te zien of ik iets kan kijken. Voor zover ik weet is het alleen Amerikaanse content overigens.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:39 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
En misschien zijn sites voor het overzicht in andere landen ook wel handig voor de OP, ik gebruik bijvoorbeeld www.instantwatcher.com voor alle USA-content
quote:Op zondag 26 januari 2014 18:40 schreef Gtaboy107 het volgende:
Met Media Hint kun je toch alleen maar naar de USA Netflix kijken?
Mediahint werkt ook prima, maar inderdaad alléén voor US. Dus níet voor UK e.d.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:43 schreef Vault-Boy het volgende:
Mediahint werkt idd ook![]()
Damn man er staat echt zoveel nu in Netflix
Onder 'Buitenlandse Netflix'?quote:
Joh, je hoeft helemaal gen ABO af te sluiten op Unblock etc.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:52 schreef Vault-Boy het volgende:
Volgens mij haal je nu twee series door elkaar.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:05 schreef Leafeon672 het volgende:
Orphan is the New Black![]()
Ik heb ook zin in het tweede seizoen van House of Cards.
Oh jaquote:Op zondag 26 januari 2014 19:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij haal je nu twee series door elkaar.
quote:Op zondag 26 januari 2014 18:59 schreef Aether het volgende:
[..]
Onder 'Buitenlandse Netflix'?
Er staat nu bij 'ook ondersteuning voor andere diensten'; omdat dit het Netflix-topic is wilde ik niet te veel 'afdwalen'
Vandaag nog op de Amerikaanse Netflix Zodiac gekeken met Engelse ondertiteling. Dit was op de Xbox 360. Geen last van dus.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:38 schreef gniffie het volgende:
Gebruik al enkele weken unblock-us, maar sinds gisteren zijn de ondertitelingen in de Amerikaanse, Canadese en Britse Netflix niet meer beschikbaar. Als ik mijn DNS uitzet en op de Nederlandse netflix zit heb ik wel (nederlandse) subtitles. Dit is op mijn PC, telefoon, PS3 en Wii U. Hebben jullie hier ook last van?
Ik zat me al af te vragen hoe het kon dat anderen er voor betalenquote:Op zondag 26 januari 2014 19:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Joh, je hoeft helemaal gen ABO af te sluiten op Unblock etc.
Je kunt gewoon de DNS handmatig instellen:
In de tv-instelling, navigeer naar: Algemeen -> Netwerk -> [Jou netwerknaam] -> Configureer DNS -> Handmatig In deze fase voert u de volgende nummers: 109.123.111.024
Geen last van op iPad en via AppleTV.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:38 schreef gniffie het volgende:
Gebruik al enkele weken unblock-us, maar sinds gisteren zijn de ondertitelingen in de Amerikaanse, Canadese en Britse Netflix niet meer beschikbaar. Als ik mijn DNS uitzet en op de Nederlandse netflix zit heb ik wel (nederlandse) subtitles. Dit is op mijn PC, telefoon, PS3 en Wii U. Hebben jullie hier ook last van?
Dat kan kloppen.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:57 schreef gniffie het volgende:
Ik heb het nog eens getest. De film van gisteren heeft nu wel ondertiteling (Snatch) maar een heel stel Britste tv-comedies nog steeds niet. Alle Amerikaanse series en films wel.
shit die vpn werkt goedquote:Op zondag 26 januari 2014 20:36 schreef phantium het volgende:
Ik gebruik zelf Hola unblocker, werkt ook erg goed.
Ze hebben nu wel de gratis versie gelimiteerd op 4 uur per dag, echter is dit in de meeste gevallen meer dan genoeg
Daarnaast ook nog een VPN bij Private Internet Access
Hier heb ik iemand heel blij meegemaakt met een Appletje... bedankt dus. (iOs heeft geen extensies). Volgens mij moet die laatste 0 weg toch?quote:Op zondag 26 januari 2014 19:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Joh, je hoeft helemaal gen ABO af te sluiten op Unblock etc.
Je kunt gewoon de DNS handmatig instellen:
In de tv-instelling, navigeer naar: Algemeen -> Netwerk -> [Jou netwerknaam] -> Configureer DNS -> Handmatig In deze fase voert u de volgende nummers: 109.123.111.024
WTF dat is toevalligquote:Op zondag 26 januari 2014 23:09 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
serviving the cut moet je is kijken is goeie docu
Miami mega jail van louis therouxquote:Op zondag 26 januari 2014 23:29 schreef Vault-Boy het volgende:
Vind die prison docu's ook altijd wel gaaf.
Media hint in je Firefox of Chrome browsertje downloaden hè.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:03 schreef I.C.O.N. het volgende:
Heb ook de gratis maand eens gebruikt. Vind het aanbod nog vrij matig op het moment maar ik zie wel dat er bijna dagelijks content bijkomt. Wellicht inderdaad eens proberen om op de USA netflix te komen
Zie je dan het aanbod uit verschillende landen tegelijk of moet je kiezen?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Media hint in je Firefox of Chrome browsertje downloaden hè.
Beetje als een kind in een snoepwinkel voel je je dan...
Kiezenquote:Op maandag 27 januari 2014 18:35 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Zie je dan het aanbod uit verschillende landen tegelijk of moet je kiezen?
Media hint gaat van zelf als je inlogt op netflix.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:35 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Zie je dan het aanbod uit verschillende landen tegelijk of moet je kiezen?
Ahja, precies. Want nu heb ik dus alleen nog maar het amerikaanse aanbod, terwijl ik ook nog graag het Nederlandse aanbod zou willen zien. Dan maar aan/uitschakelen steedsquote:Op maandag 27 januari 2014 18:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Media hint gaat van zelf als je inlogt op netflix.
Als je je DNS aanpast dan kun je netflix anywhere zien. Voor Apple leuk, want die werkt niet met Media Hint, dat is nl. een extensie dat kent de OS van Apple niet.
Je kunt dit ook bij MS doen.
Daar ga je geen spijt van krijgenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:18 schreef Forbry het volgende:
Afgelopen weekend via Netflix met Battlestar Galactica gestart.
Afgehaakt na 3,5 aflevering.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:16 schreef ThePast het volgende:
Iemand die Orange is the new black kijkt, vind hem leuk, wel een beetje verveeld na episode 6 maar het is te doen.
ik vond het 1 van der betere serie's die op netflix te zien isquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:16 schreef ThePast het volgende:
Iemand die Orange is the new black kijkt, vind hem leuk, wel een beetje verveeld na episode 6 maar het is te doen.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:06 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ik vond het 1 van der betere serie's die op netflix te zien is
beter zelfd als Breaking bad en house of cards,
serie dit ik echt goed vond was Orphan Black
same! Volgens mij door sheldon cooperquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:18 schreef Forbry het volgende:
Afgelopen weekend via Netflix met Battlestar Galactica gestart.
hahahhahahahahhahahahhahahahahhahahahahahahahahquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:06 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ik vond het 1 van der betere serie's die op netflix te zien is
Vond hem erg leuk! In een week of zo alles gekeken. Werd naar het einde toe wel interessanter geloof ikquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:16 schreef ThePast het volgende:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:06 schreef kawa4 het volgende:
[..]
Of wel. Slechte acteurs, slecht verhaal met bagger dialogen, onlogische gevolgtrekkingen, rare technologische verhoudingen (wel spaceships hebben maar geen gebruik maken/kennis hebben van veel voor de hand liggende techniek die zelfs nu al ontwikkelt is), irritant domme (en lelijke) karakters, slechte visuele effecten en tja, wat blijft er over? De traagheid vd serie denk ik.quote:
Dude!quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:23 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Of wel. Slechte acteurs, slecht verhaal met bagger dialogen, onlogische gevolgtrekkingen, rare technologische verhoudingen (wel spaceships hebben maar geen gebruik maken/kennis hebben van veel voor de hand liggende techniek die zelfs nu al ontwikkelt is), irritant domme (en lelijke) karakters, slechte visuele effecten en tja, wat blijft er over? De traagheid vd serie denk ik.
Wie zegt dat die techniek in de wereld van BSG ook al ontwikkeld is?quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:23 schreef LelijKnap het volgende:
(wel spaceships hebben maar geen gebruik maken/kennis hebben van veel voor de hand liggende techniek die zelfs nu al ontwikkelt is)
Dat ja. En de BSG zelf is een antiek dingetje natuurlijk. Die was niet eens meer in gebruik en was meer een museum. Techniek aan boord liep ver achter op het actuele niveau van de techniek daar.quote:Op woensdag 29 januari 2014 07:32 schreef Breuls het volgende:
[..]
Wie zegt dat die techniek in de wereld van BSG ook al ontwikkeld is?
ja zeker wel,quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:35 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
hahahhahahahahhahahahhahahahahhahahahahahahahah
Goed, oké, maar beter dan Breaking Bad? Nogmaals, hahahahhhhhhahahhahahahahaha
En tegenwoordig rookt er ook nog eens vrijwel niemand meer op tvquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:23 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Of wel. Slechte acteurs, slecht verhaal met bagger dialogen, onlogische gevolgtrekkingen, rare technologische verhoudingen (wel spaceships hebben maar geen gebruik maken/kennis hebben van veel voor de hand liggende techniek die zelfs nu al ontwikkelt is), irritant domme (en lelijke) karakters, slechte visuele effecten en tja, wat blijft er over? De traagheid vd serie denk ik.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:23 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Jup, leuke serie!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:16 schreef ThePast het volgende:
Ja ik heb hem net gekeken toen die net uitkwam. Het stuk ook dat die tanks op het plein kwamen en de mensen neermaaiden die gewoon hun vrijheid wilden vond ik heel erg heftig ...... Het is een stukje geschiedenis waar mensen bij stil moeten staanquote:Op woensdag 29 januari 2014 09:08 schreef calexico27 het volgende:
Gisteren met de docu "The Square" begonnen over de revolutie in Egypte in 2011. Ik heb een uur gekeken en pfff heftig en buitengewoon indrukwekkend.
Dat vind ik juist de kracht van de serie in het begin is het luchtig en gaandeweg word die steeds grimmiger . Ik kan je juist aanraden te blijven kijken want het word echt steeds grimmigerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:16 schreef ThePast het volgende:
deze ga ik vanavond ff checken, lijkt me een zeer goede docuquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:26 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja ik heb hem net gekeken toen die net uitkwam. Het stuk ook dat die tanks op het plein kwamen en de mensen neermaaiden die gewoon hun vrijheid wilden vond ik heel erg heftig ...... Het is een stukje geschiedenis waar mensen bij stil moeten staan
Het (gelukkig) korte beeld van iemand die door een tank is overreden zal nog wel even door mijn hoofd spoken....quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:26 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja ik heb hem net gekeken toen die net uitkwam. Het stuk ook dat die tanks op het plein kwamen en de mensen neermaaiden die gewoon hun vrijheid wilden vond ik heel erg heftig ...... Het is een stukje geschiedenis waar mensen bij stil moeten staan
Die ga ik vanavond zien, heb dat indertijd dag en nacht op Al Jazeera gevolgd. Wel handig om hier af en toe tips te krijgen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:08 schreef calexico27 het volgende:
Gisteren met de docu "The Square" begonnen over de revolutie in Egypte in 2011. Ik heb een uur gekeken en pfff heftig en buitengewoon indrukwekkend.
Ik vond 'm ook wel aardig. Het gaf vooral een veel menselijker beeld van Romney en ook hoe zwaar zo'n campagnetijd is.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:21 schreef planethugo het volgende:
de nieuwe netflix docu Mitt gezien, wel leuk kijkje achter de schermen bij Mitt Romney die een gooi doet naar het presidentschap. Politieke standpunten worden vermeden maar wel leuk om te zien is hoe men schijnheilig met de pers om moet gaan en dan even later vertelt in de hotelkamer vertelt wat ze er echt van vinden. Had meer in gezeten maar prima te doen
The Square is overigens ook op de Nederlandse Netflix te kijken. De Amerikaanse heeft inderdaad een overweldigend aanbod. Daar weet ik soms ook niet wat ik nu weer eens ga kijkenquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:18 schreef Staal het volgende:
[..]
Die ga ik vanavond zien, heb dat indertijd dag en nacht op Al Jazeera gevolgd. Wel handig om hier af en toe tips te krijgen.
Had de Nederlandse Netflix vanaf de eerste dag maar deed er nauwelijks wat mee. Nu met de US is het echt een feestje. Luxeprobleem is dat ik af en toe gewoon niet weet wat ik kijken moet omdat het aanbod zo groot is. LOL.
Dan is het juist heel interessant want het geschetste beeld in de media blijkt niet helemaal fair.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:21 schreef OMG het volgende:
Ik walg van Mitt Romney, dus die documentaire sla ik over.
Ze hebben toch redelijk wat originele content. Zoals Orange is the New Black, House of Cards, Lilyhammer, Arrested Development enz.? Of bedoel je dat niet? En een prijsverhoging lijkt me niet zo slim, zo'n korte periode na de invoering van Netflix in Nederland.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:21 schreef OMG het volgende:
Overigens hoop ik wel op meer echte kwaliteits original content, of meer films nu er weer geruchten gaan over prijsverhogingen.
47%. Jammer, maar helaas.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:07 schreef Mike het volgende:
[..]
Dan is het juist heel interessant want het geschetste beeld in de media blijkt niet helemaal fair.
Het artikel op de OP heeft/had het foutief over 9 euro?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:48 schreef DonnaRush het volgende:
Waar gaan die geruchten over een prijsverhoging dan?
Het was eigenlijk ook de meest "verstandige" kandidaat die de republikeinen hadden, 4 jaar er voor eigenlijk ook al toch bijzonder dat McCain toen de nominatie won, McCain kon amper een zin verstaanbaar uitspreken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:07 schreef Mike het volgende:
[..]
Dan is het juist heel interessant want het geschetste beeld in de media blijkt niet helemaal fair.
Lilyhammer vond ik goed. Arrested Development was leuk, maar het zwakste seizoen van de hele serie. House of Cards ga ik ooit nog eens proberen. Orange is the New Black heb ik geen zin in.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:45 schreef calexico27 het volgende:
[..]
Ze hebben toch redelijk wat originele content. Zoals Orange is the New Black, House of Cards, Lilyhammer, Arrested Development enz.? Of bedoel je dat niet? En een prijsverhoging lijkt me niet zo slim, zo'n korte periode na de invoering van Netflix in Nederland.
http://www.businessweek.c(...)a-basic-fee-increasequote:Op woensdag 29 januari 2014 15:48 schreef DonnaRush het volgende:
Waar gaan die geruchten over een prijsverhoging dan?
House of Cards is geweldig. Arrested Development was inderdaad het zwakste seizoen van de serie.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:20 schreef OMG het volgende:
[..]
Lilyhammer vond ik goed. Arrested Development was leuk, maar het zwakste seizoen van de hele serie. House of Cards ga ik ooit nog eens proberen. Orange is the New Black heb ik geen zin in.
Haha ja klopt, love de verandering die Chapman ondergaat hahaquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:04 schreef OverRated het volgende:
[..]
Vond hem erg leuk! In een week of zo alles gekeken. Werd naar het einde toe wel interessanter geloof ik
[..]![]()
Tevens spelling
Tijd voor avontuur is op de Nederlandse en als optie in het nl.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:18 schreef Jester65 het volgende:
Klopt het dat er ook (kinder)series als Tijd voor Avontuur en Ben 10 te vinden zijn bij de Nederlandse Netflix? En heb je dan keuze voor Nederlandse audio?
Ik vind van wel. Het is niet een serie voor iedereen, met name door de stijl (lijkt op de film "300") en door het hoge gehalte softporno/erotische scenes. Maar als je daar doorheen kijkt, zie je wel een goed verhaal. Het duurt wel een aflevering of 5 voordat het verhaal op de voorgrond treedt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |