abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135851339
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:08 schreef thewallsareshifting het volgende:
Ik zou de hola-plugin nemen voor chrome.
Ik heb zowel Hola als Mediahint geprobeerd, maar zie alleen bij die eerste de mogelijkheid om een specifiek land te kiezen (waarmee ik bijvoorbeeld ook op Netflix UK kan komen, niet alleen op Netflix US)...
Tails tell tales
pi_135853333
Yesss , ze zijn bij met de Amerika Nashville , de nieuwste 2 zijn bijgevoegd. Wat dat betreft rulen ze wel. Wel lekker dat dit dus zo is met pretty little liars maar ook met Nashville nu
  Moderator donderdag 23 januari 2014 @ 16:06:34 #153
382129 crew  Donna
pi_135853463
Ja, ben er met Pretty Little Liars ook heel blij mee! :D
pi_135856018
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 15:20 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik heb zowel Hola als Mediahint geprobeerd, maar zie alleen bij die eerste de mogelijkheid om een specifiek land te kiezen (waarmee ik bijvoorbeeld ook op Netflix UK kan komen, niet alleen op Netflix US)...
Daarom zou ik ook hola nemen :p
  donderdag 23 januari 2014 @ 16:55:20 #155
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_135856151
Unblock US lijkt niet te werken...
Heb er zondag voor betaald en meteen ingesteld als DNS op mn AppleTV maar Hulu en Netflix geven aan dat er niks geladen kan worden.
Heb ik wat gemist?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  donderdag 23 januari 2014 @ 16:57:02 #156
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135856233
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:55 schreef nils7 het volgende:
Unblock US lijkt niet te werken...
Heb er zondag voor betaald en meteen ingesteld als DNS op mn AppleTV maar Hulu en Netflix geven aan dat er niks geladen kan worden.
Heb ik wat gemist?
Dunno. Maar weet wel dat de klantenservice van Unblock enorm snel en goed is. Mail ze eens.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_135857100
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 15:14 schreef Forbry het volgende:

[..]

Oh...ehh... ja _O- Nou ja, dat is wel fijn voor jou in ieder geval dan ;)

Maar, ook wel eens zelf ondertitelingsbestanden ingeladen dan (dus niet die van Netflix zelf! ;) ) en die werden dan echt gewoon wit?
nee, want bij mij zijn alle ondertitels al gewoon wit :P
als ik op mijn telefoon kijk zijn ze volgens mij wel geel bedenk ik me nu, dus mischien is het afhankelijk van waar je op kijkt?
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_135861067
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:14 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

nee, want bij mij zijn alle ondertitels al gewoon wit :P
als ik op mijn telefoon kijk zijn ze volgens mij wel geel bedenk ik me nu, dus mischien is het afhankelijk van waar je op kijkt?
Ik heb inderdaad begrepen dat sommige bronnen ook gele ondertitels geven, maar dit is gewoon op de PC én het gaat niet om de gewóne ondertitels van Netfix zélf (die zijn gewoon wit), maar om ondertitels die ik ergens anders vandaan haal... ik vrees dat je niet goed begrijpt wat ik daarmee bedoel :D

Voor uitleg over wat ik bedoel (sowieso misschien wel een handige tip voor sommigen hier!): http://emladenov.wordpres(...)streamed-in-netflix/ (tegenwoordig is het SHIFT+ALT+linkermuisknop en Jublr heeft inmiddels ook DFXP als extensie-optie).

Maar goed, op déze manier verkregen ondertitels worden (bij mij) dus automatisch geel ;)
Tails tell tales
pi_135879082
Eén van de beschrijvende trefwoorden op Netflix (US) bij Scrubs: "oneerbiedig" :')

Wilde voor het slapen gaan nog even een aflevering van deze serie kijken en denk: "probeer het wel eens via Netflix". Serie hebben ze dus alleen via NF US en de ondertiteling is ook nu geel (dus toch ook bij een ondertiteling van NF zélf), terwijl ik toch echt anders in mijn instellingen heb staan. Maar goed, ze hebben de serie in ieder geval en dat gele begint al wel te wennen eigenlijk. Erger(lijker) is dat de ondertiteling nu in zijn geheel IN HOOFDLETTERS is, wat echt heel irritant leest en dat de kwaliteit van het beeld een stuk slechter blijkt dan die van een al eerder gedownloade torrent-versie.

Als het zo doorgaat blijft het helaas (voorlopig) bij een proef... wel jammer, want in de básis spreekt mij dat Netflix absoluut aan en mocht het in zijn uitvoering beter zijn, dan zou ik er ook op zeker voor willen betalen...
Tails tell tales
pi_135881598
De beeldkwaliteit slechter dan een torrent versie ? Dat moet haast wel aan je internetverbinding liggen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_135881626
Zit op netflix toevallig ook de Hele Friends serie ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 07:43:41 #162
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_135881711
quote:
5s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 07:31 schreef Joene het volgende:
Zit op netflix toevallig ook de Hele Friends serie ?
Niet dat ik weet
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_135881719
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 07:43 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Niet dat ik weet
Jammer ! Zou top zijn als dat er ook op komt :D
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_135881789
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 00:41 schreef Forbry het volgende:
Eén van de beschrijvende trefwoorden op Netflix (US) bij Scrubs: "oneerbiedig" :')

Wilde voor het slapen gaan nog even een aflevering van deze serie kijken en denk: "probeer het wel eens via Netflix". Serie hebben ze dus alleen via NF US en de ondertiteling is ook nu geel (dus toch ook bij een ondertiteling van NF zélf), terwijl ik toch echt anders in mijn instellingen heb staan. Maar goed, ze hebben de serie in ieder geval en dat gele begint al wel te wennen eigenlijk. Erger(lijker) is dat de ondertiteling nu in zijn geheel IN HOOFDLETTERS is, wat echt heel irritant leest en dat de kwaliteit van het beeld een stuk slechter blijkt dan die van een al eerder gedownloade torrent-versie.

Als het zo doorgaat blijft het helaas (voorlopig) bij een proef... wel jammer, want in de básis spreekt mij dat Netflix absoluut aan en mocht het in zijn uitvoering beter zijn, dan zou ik er ook op zeker voor willen betalen...
Dat is inderdaad wel een nadeel van de Amerikaanse Netflix. De subs zijn regelmatig met hoofdletters en dat is heel erg irritant.
pi_135881932
Gisteravond American Me weereens gekeken via Netflix, film uit 1992 die ik denk ik ook ergens in de jaren 90 voor het laatst had gezien.

Nog steeds een fantastische gangsterfilm, soort van Mexicaanse The Godfather, keihard ook.
pi_135892061
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 07:25 schreef PBateman1978 het volgende:
De beeldkwaliteit slechter dan een torrent versie ? Dat moet haast wel aan je internetverbinding liggen.
Ik geloof niet dat onze verbinding "top-notch" is, maar HD streaming zou die toch echt wel redelijk gemakkelijk aan moeten kunnen...
Ik heb nu al meer stukjes gekeken van reeds door mij bekeken series en ik vind de beeldkwaliteit in het algemeen gewoon echt wel tegenvallen, helaas (waar het dan ook dan ligt).
Ik zoek overigens ook wel altijd gericht naar de kwalitatief goede/betere torrents ;)
Tails tell tales
pi_135892097
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:04 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat onze verbinding "top-notch" is, maar HD streaming zou die toch echt wel redelijk gemakkelijk aan moeten kunnen...
Ik heb nu al meer stukjes gekeken van reeds door mij bekeken series en ik vind de beeldkwaliteit in het algemeen gewoon echt wel tegenvallen, helaas (waar het dan ook dan ligt).
Ik zoek overigens ook wel altijd gericht naar de kwalitatief goede/betere torrents ;)
Raar, bij mij duurt het max een seconde of 10 aan het begin van een serie/film voordat het full HD is.

En ik heb ook geen superverbinding ofzo. :)
pi_135892237
Op Netflix UK is het eerste seizoen van Black Mirror (TV Series 2011– ) - IMDb beschikbaar. Echt een aanrader, zeker voor liefhebbers van series als The Twilight Zone enzo! :) Helaas, geen ondertiteling erbij }:| , maar die kan je eventueel inladen op de manier die ik hierboven ergens al als tip gaf. ;)
Tails tell tales
  Redactie Frontpage vrijdag 24 januari 2014 @ 14:09:17 #169
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_135892264
Beetje werken en Dr. Who op m'n tablet streamen met Netflix :D O+ echt zo relaxed :D
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_135892329
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:05 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Raar, bij mij duurt het max een seconde of 10 aan het begin van een serie/film voordat het full HD is.

En ik heb ook geen superverbinding ofzo. :)
Dat heb ik ook, maar als hij dan op HD staat (wat idd beter is van kwaliteit dan die eerste seconden) dan vind ik de kwaliteit nog steeds niet altijd echt super. Enkele keren ook wel hoor, maar te vaak ook niet. Het verschilt per serie lijkt het...
Tails tell tales
pi_135892505
Dat bijvoorbeeld Scrubs niet echt te zien is in geweldige kwaliteit klopt ook wel, maar desondanks was de torrent-versie nog wel wat beter en dat is dan gewoon toch wel jammer vind ik persoonlijk.

Maar goed, heb Netflix nog wel eventjes op proef, op het einde maar even de "echte" balans opmaken ;)
Tails tell tales
  Moderator vrijdag 24 januari 2014 @ 14:20:16 #172
382129 crew  Donna
pi_135892742
Ik heb ook al een nadeel gevonden aan Netflix US.

Ik kan niet kiezen wat ik wil kijken. 8-)
pi_135893007
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:20 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb ook al een nadeel gevonden aan Netflix US.

Ik kan niet kiezen wat ik wil kijken. 8-)
Heb het idee, dat -ondanks wel enkele irritaties- ik het puur uit zelfbescherming beter ook maar bij deze proef houd ;)
Tails tell tales
pi_135896183
Ik gebruik momenteel een Amerikaanse VPN voor Netflix. Alleen is het soms erg lastig om HD te krijgen, dan blijft hij HD bufferen enzo. Kan iemand aangeven of dit bij een Amerikaanse DNS beter gaat? Mijn internet is snel zat om gewoon HD te kunnen streamen, dus daar ligt het niet aan.
pi_135902214
Klaar met The Shield, topserie :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')