abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135722452
Het eerste wat ik deed na die docu is een hamburger scoren bij de mac :') Vind het ook een beetje makkelijk trouwens... geen enkel 'dieet' dat zo eenzijdig is kan gezond zijn. Tevens hier een man die 20 kilo kwijt is geraakt na 3 maanden Mcdonalds:

http://www.mirror.co.uk/n(...)2990604#.Ut08vWQ1ib8
pi_135722488
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:53 schreef LelijKnap het volgende:
Mm ben volgens mij wel door alle leuke series heen..
Gezien:

BB: geweldig
Suits: geweldig
Heroes: leuk
Stargate: wel oke
American Horror story; wel oke
Terra Nova; wel oke
SoA: geweldig

Iemand nog een idee?
Battlestar galactica.
  maandag 20 januari 2014 @ 16:26:23 #103
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_135723027
quote:
Gezien:

Terra Nova; wel oke

Iemand nog een idee?
Battlestar Galactica
Malheureusement le fromage de cacahoučte.
pi_135723056
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:13 schreef thewallsareshifting het volgende:
Het eerste wat ik deed na die docu is een hamburger scoren bij de mac :') Vind het ook een beetje makkelijk trouwens... geen enkel 'dieet' dat zo eenzijdig is kan gezond zijn. Tevens hier een man die 20 kilo kwijt is geraakt na 3 maanden Mcdonalds:

http://www.mirror.co.uk/n(...)2990604#.Ut08vWQ1ib8
Ben zelf al geen van mc donalds en was meer dat ik hem zo zag binge eten was wat ik ranzig vond. Daarbij de Amerikanen zijn geschift met hun supersize maten daar qua maaltijden.
pi_135723302
Vind het echt een open deur.... 30 dagen hamburgers eten en het dan gek vinden dat het slecht voor je is :') Nee, vond het niet de beste docu die ik ooit gezien heb.

Die John Cisnam at dus 3 maanden bij Mcdonalds en raakte 20 kilo kwijt. Het kan dus ook anders, ook in Amerika met hun supersize meals.
  maandag 20 januari 2014 @ 16:35:32 #106
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_135723491
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:00 schreef formerjellybean het volgende:
Nu op Netflix Super Size Me aan het kijken , was vergeten hoe ranzig het eigenlijk was terwijl hij 30 dagen mc donalds at. Ik denk dat ik voorlopig even geen mc donalds meer hoef.
Van dezelfde gast: The Greatest Movie Ever Sold (2011) - IMDb

Van de FP (2004):
AD-redacteur valt af na 30 dagen McDonald's
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_135725196
Bedankt voor de tips. Met stargate bedoelde ik trouwens battlestar :') maar die serie trok me niet heel erg, met name de teksten niet. "We just lost millions/billions of people, were on the brink of extintinction." Reactie: "Ow, ok, shit."
En oudere scifi films en series doen het 'm voor mij vaak ook niet omdat moderne techniek (en de toekomstige mogelijkheden daarvan) niet in geimplementeert is.
pi_135726139
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 10:37 schreef chansadres het volgende:

[..]

Op zich is het legaal. Behalve als het jaarabonnement gekocht is door een gestolen creditcard. Maar creditcardmaatschappijen zitten daar bovenop. Zo'n code doet het meestal ook maar maximaal 2 maanden. Daarna word je account vergrendeld. Volgensmij geen IP-block oid maar toch vervelend dat je je geld kwijt bent.
Ik heb geen idee hoe het werkt. Ik heb precies genoeg tegoed in mijn account ontvangen om 12 maanden Netflix te 'betalen'.

Mocht ik over een tijdje geblokkeerd worden, dan heb ik een wijze les geleerd :+
  dinsdag 21 januari 2014 @ 10:45:34 #109
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_135751154
quote:
Netflix subscriptions rise as HBO and Showtime lose viewers, report finds

HBO better watch out. Netflix and other streaming video services are on the rise, and it's seemingly happening at the expense of premium TV channels. The new data comes from The NPD Group, which found that streaming video services saw a four percent uptick in subscribed households over the past two years, while premium TV channels — such as HBO and Showtime — saw a collective decline of six percent. The two are beginning to close in on each other as well: 32 percent of US households are now subscribed to a premium channel, while 27 percent are subscribed to a streaming video service.

While The NPD Group didn't confirm that consumers are specifically choosing to drop premium channels in favor of streaming services, its analysts suspect as much. “As [subscription video on demand] services have gained momentum, it’s clear that some consumers are trimming their premium TV subscriptions," Russ Crupnick, SVP of industry analysis for The NPD Group, says in a statement. Crupnick also points toward streaming services' attempts to become channels on their own through original shows as an element driving the change.

Though Hulu and Amazon haven't been particularly successful in their original programming endeavors, Netflix indisputably has, and these numbers suggest its bet on exclusive content is paying off. With House of Cards season two and the Oscar-nominated documentary The Square on Netflix's winter slate, premium TV channels will have even more to stand up to this year. It's no secret that Netflix wants to become the next HBO, but it appears to be heading there quicker than most thought possible.
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_135754297
Sinds wanneer hebben wij in NL the shield :D. Aanrader als je breaking bad geweldig vond toch?
  Moderator dinsdag 21 januari 2014 @ 12:28:48 #111
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_135754433
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 12:25 schreef Apostrof het volgende:
Sinds wanneer hebben wij in NL the shield :D. Aanrader als je breaking bad geweldig vond toch?
Het is wel heel anders, maar The Shield is sowieso een dikke aanrader.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_135755212
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_135755284
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 12:25 schreef Apostrof het volgende:
Kijk uit, erg verslavend die serie _O_
  dinsdag 21 januari 2014 @ 13:07:39 #114
37295 Luigi
mario pls
pi_135755585
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:48 schreef calexico27 het volgende:

[..]

Zou best kunnen dat er geen ondertitels zijn hoor. Ik zou het thuis ook even moeten bekijken. Ik wilde laatst afleveringen van QI kijken, maar daar zaten ook geen subs bij helaas...Dat maakt het volgen toch een stuk lastiger.
Gisteren nog even gecheckt en ze zitten er echt niet bij. Jammer, normaal kan ik eea prima volgen maar dat vette Manchester accent is niet te doen vanaf de bank.
  Admin dinsdag 21 januari 2014 @ 13:14:19 #115
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_135755881
quote:
9s.gif Op maandag 20 januari 2014 10:19 schreef Luigi het volgende:
Ligt het aan mij of heeft de UK netflix bijna geen ondertitels?
Wat erg jammer is, ik zag dat The Royle Familiy op de UK netflix stond (één van de meest hilarische series ooit) maar van dat vette Manchester gemompel is echt niks te maken zonder subs...
Ik was dit weekend in London, en Netflix UK had wel aangevinkt staan subtitles, maar mooi niet, allerlei series getest, no subtitles. En dat was kut, nt ls j n ser kij wa z d hel va d let insli vers j ge pes.
Was op m'n tablet btw.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 13:16:15 #116
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_135755964
Denken jullie trouwens dat Netflix in de toekomst steeds sneller films en series beschikbaar heeft of blijft het zo als nu? Dat zou het echt perfect maken en wil daar ook best wel meer voor betalen voor een soort van Netflix+ abo waarin alles sneller beschikbaar is.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_135756127
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 13:16 schreef AQuila360 het volgende:
Denken jullie trouwens dat Netflix in de toekomst steeds sneller films en series beschikbaar heeft of blijft het zo als nu? Dat zou het echt perfect maken en wil daar ook best wel meer voor betalen voor een soort van Netflix+ abo waarin alles sneller beschikbaar is.
Ik denk dat dat pas gebeurt wanneer er vrijwel geen draagbare media meer worden verkocht, en de reguliere tv-uitzendingen het onderspit gaan delven tegen on-demand.
pi_135756213
quote:
denk dat je via de amerikaanse versie wel een beetje kunt zien hoe zich dat ook hier gaat ontwikkelen: sommige films kopen ze sneller op als een ander. In Amerika staat the avengers, hunger games 1 en nog een paar erop. Ze zullen hier verwacht ik wel concurrentie voor film1 gaan worden door op sommige films mee te bieden zodat ze een jaar ofzo na bios release erop staan.

Eerder gaat niet gebeuren denk ik zolang een nieuwe film on demand tussen de 5 en 10 euro kost
pi_135756238
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 13:14 schreef yvonne het volgende:
En dat was kut, nt ls j n ser kij wa z d hel va d let insli vers j ge pes.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Admin dinsdag 21 januari 2014 @ 13:25:55 #120
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_135756283
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 13:24 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Want als je een serie kijkt waar ze de helft van de letters inslikken versta je geen pest.

}:|
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_135756302
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 13:25 schreef yvonne het volgende:

[..]

Want als je een serie kijkt waar ze de helft van de letters inslikken versta je geen pest.

}:|
Ik dacht serieus dat je kat ofzo over het toetsenbord was gelopen. :P
pi_135761125
quote:
Nee. Het sneller beschikbaar zijn zal vooral liggen aan de regio waar je kijkt waarvoor deals zijn voor Netflix om ze uit te mogen zenden (soms al binnen een dag nadat een aflevering is uitgezonden in de VS).

Een Netflix+ abonnement bestaat hier in de VS al, want dan voeg je een DVD Rental Plan toe. Waarom? Omdat films en series eerst op DVD te huur zijn voordat ze aan de streaming dienst worden toegevoegd. Een paar jaar terug was de vuistregel dan ook dat er een paar maanden tussen de beschikbaarheid via DVD en streaming zat. Fysiek eerst (want alle partijen willen ook eerst DVDs en BluRays verkopen, natuurlijk), dan pas streaming.
Nu is dit natuurlijk anders voor regios zoals Europa, waar Netflix geen DVD verhuur heeft.

Daarnaast zijn er nog tig andere concurrenten waarom Netflix (nog) niet sneller is dan de rest qua beschikbaarheid;
• Een dienst als Hulu heeft juist afleveringen heel snel beschikbaar, maar heeft geen grote catalogus van oude afleveringen, zoals dat je op Netflix hebt. Een Hulu heeft bijvoorbeeld het lopende / laatste seizoen van een serie, terwijl Netflix de hele serie op het lopende / laatste seizoen na heeft.

• TV providers hebben hun eigen On Demand diensten. Zo kijk ik Bob's Burgers (uitgezonden door Fox), en die vergeet ik wel eens te kijken of op te nemen wanneer het op TV is. Nu staat de laatst uitgezonden aflevering vrij vlot op de On Demand dienst van AT&T. En het is nog "gratis" ook. Een beetje zoals Hulu, maar dan bij m'n TV plan inbegrepen.
En dan hebben de TV diensten ook nog eens vaak deals om films eerder beschikbaar te hebben dan wie dan ook. Moet je ze wel "huren", maar je kan een film dan wel weken voordat ze via Netflix te "huur" zijn al kijken.

• Daarnaast zijn er nog andere streamingdiensten. Hulu heb ik al genoemd, maar ook Amazon heeft hun eigen dienst. Omdat ik een Amazon Prime abonnement heb, kan ik ook een vrij grote selectie kijken die beschikbaar is op Amazon Instant Video. En daarvan is er ook nog eens overlap met Netflix. En dan zijn er nog diensten als RedBox in de VS die in eerste instantie als DVD huur zijn begonnen (grote automaten als een vending machine waar je een blikje uit haalt, maar in dat geval een film, of zelfs een video game), en die zijn ook met streaming diensten begonnen.

• Ten slotte heb je nog de premium kanalen, zoals HBO, Showtime, etc. en wat hiervoor vergelijkbaar is in andere delen van de wereld. Zolang die blijven bestaan en ze genoeg abonnees blijven houden, zal het concurrentie blijven voor Netflix. En sommige hiervan hebben ook hun eigen streaming diensten.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_135762982
Hoe krijg je die 'ondertiteling' boven uit beeld als je via de website kijkt? Echt heel erg irritant.
  Moderator dinsdag 21 januari 2014 @ 16:19:53 #124
382129 crew  Donna
pi_135763397
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:10 schreef RichardRichard het volgende:
Hoe krijg je die 'ondertiteling' boven uit beeld als je via de website kijkt? Echt heel erg irritant.
Wat bedoel je precies?
pi_135764324
quote:
Gezien:

Terra Nova; wel oke

Iemand nog een idee?
White collar?
pi_135766133
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:19 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies?
Nou, de ondertitels staan boven in beeld in plaats van onderin.
pi_135768444
Hallo :W
*Netflix-noob melt zich

Ik zou ook graag Netflix willen gebruiken, maar ik heb even een aantal vraagjes.

1: Is de facturering/afschrijving maandelijks? Dus elke maand wordt er 7,99 afgeschreven?
2: Zijn NL ondertitels voor alle films/series beschikbaar?
3: Er staat dat je voor het standaard abbo maar 2 apparaten mag gebruiken. Hoe moet ik dit zien? Mag ik bijvoorbeeld alleen mijn TV en Xbox gebruiken, en als ik mijn laptop of iPhone daarna wil gebruiken dien ik dan een duurder abbo te nemen?
4: Zijn er nog andere dingen die ik absoluut moet weten? 8)7
pi_135768600
Je betaalt maandelijks. NL ondertiteling is beschikbaar voor de NL Netflix. Als je doormiddel een van de speciale diensten naar de US Netflix kijkt,heb je enkel engelse ondertiteling - ook voor content die gewoon in de NL netflix staat.
Je kunt zoveel apparaten toegang geven tot je netflix als je maar wilt. Maar met het standaardabonnement kun je maar op 2 apparaten tegelijk kijken.
En zo'n locatiedienst is zeer sterk aan te raden. Het buitenlandse aanbod is enorm veel groter
pi_135768915
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:29 schreef Ori het volgende:
Je betaalt maandelijks. NL ondertiteling is beschikbaar voor de NL Netflix. Als je doormiddel een van de speciale diensten naar de US Netflix kijkt,heb je enkel engelse ondertiteling - ook voor content die gewoon in de NL netflix staat.
Je kunt zoveel apparaten toegang geven tot je netflix als je maar wilt. Maar met het standaardabonnement kun je maar op 2 apparaten tegelijk kijken.
En zo'n locatiedienst is zeer sterk aan te raden. Het buitenlandse aanbod is enorm veel groter
Ok thanks voor de info ^O^
Zo'n locatiedienst, is dat makkelijk te switchen, of hoe moet ik dat zien?
pi_135769425
Op de browser kwestie van een plugin voor chrome of firefox installeren. Gratis.
Op andere apparaten simpelweg een speciale dns server instellen. Dat kost een dollar of 5 per maand (naast je netflix abonnement dus).
pi_135769463
Dank u, helemaal helder ^O^
pi_135770288
Ik zou de hola-plugin nemen voor chrome.
  Moderator woensdag 22 januari 2014 @ 08:58:53 #134
382129 crew  Donna
pi_135790379
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 17:23 schreef RichardRichard het volgende:

[..]

Nou, de ondertitels staan boven in beeld in plaats van onderin.
Owww, nee dat heb ik ook nog nooit meegemaakt, sorry.
pi_135791178
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 08:58 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Owww, nee dat heb ik ook nog nooit meegemaakt, sorry.
Gisteren viel het me wel op, in het begin van de serie staat de ondertiteling boven in het scherm omdat de intro-credits van de serie zelf dan onder in het scherm staat, maar dat is voorbij zodra die credits over zijn.
pi_135794302
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 09:36 schreef thewallsareshifting het volgende:

[..]

Gisteren viel het me wel op, in het begin van de serie staat de ondertiteling boven in het scherm omdat de intro-credits van de serie zelf dan onder in het scherm staat, maar dat is voorbij zodra die credits over zijn.
Zo te zien is het niet bij alle series. Bij Battlestar Galactica heb ik het wel maar bij White Collar weer niet... :?
  woensdag 22 januari 2014 @ 12:21:09 #137
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_135796554
pi_135801116
Kan het trouwens kloppen dat sommige apparaten (mijn Samsung Smart TV bijvoorbeeld) ondertitel instellingen overschrijven?
Ik heb namelijk heel duidelijk witte ondertitels ingesteld, maar zodra ik op mijn TV ga kijken geeft die gele ondertitels aan. Op zich niet heel erg, maar vind het een beetje vreemd. :)
pi_135801821
quote:
5s.gif Op woensdag 22 januari 2014 14:20 schreef Shadeauw het volgende:
Kan het trouwens kloppen dat sommige apparaten (mijn Samsung Smart TV bijvoorbeeld) ondertitel instellingen overschrijven?
Ik heb namelijk heel duidelijk witte ondertitels ingesteld, maar zodra ik op mijn TV ga kijken geeft die gele ondertitels aan. Op zich niet heel erg, maar vind het een beetje vreemd. :)
Ja, dat kan per apparaat verschillen. Die instellingen zijn in eerste instantie voor het kijken via een browser. Een TV of Apple TV kunnen instellingen niet herkennen of ondersteunen (of soms pas na een update).
pi_135835594
Kijk nu Blue Mountain State, ben nog maar halverwege seizoen 1 en het wordt steeds beter.... geniale american pie achtige serie :D
pi_135839264
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 01:20 schreef Stefanovich het volgende:
Kijk nu Blue Mountain State, ben nog maar halverwege seizoen 1 en het wordt steeds beter.... geniale american pie achtige serie :D
ik ben bijna klaar met seizoen 3, lijkt nog ver weg als je bij S1 bent maar dat gaat helaas snel... en na het 3de seizoen is de serie gestopt :(
pi_135840035
BMS is echt supertof ja :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_135841037
Yessss The Avengers op Netflix. Lekker langzaam wakker worden zo.
  Redactie Frontpage donderdag 23 januari 2014 @ 12:22:54 #144
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_135844224
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 10:08 schreef planethugo het volgende:

[..]

ik ben bijna klaar met seizoen 3, lijkt nog ver weg als je bij S1 bent maar dat gaat helaas snel... en na het 3de seizoen is de serie gestopt :(
Beter stoppen terwijl het nog tof/leuk/goed is, dan te lang doorgaan. Kijk maar naar de draak die How I Met Your Mother heet :')
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_135845014
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 12:22 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Beter stoppen terwijl het nog tof/leuk/goed is, dan te lang doorgaan. Kijk maar naar de draak die How I Met Your Mother heet :')
Ugh ja.. Was fan van HIMYM, maar nu trek ik het echt niet meer hoor -O-

Kijk dat laatste seizoen misschien nog wel eens wanneer alle afleveringen beschikbaar zijn.
pi_135845050
Vraagje, heeft iemand hier netflix op zn panasonic tv? En zo ja, kan je dat ook zo instellen dat je het amerikaanse aanbod kan bekijken? Thx
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_135850440
O.k., ik ben laatst ook begonnen met Netflix, als proef. Ben vooralsnog lichtelijk enthousiast, maar zeker niet meer dan dat. Ergernissen tot nu toe: Verschillende catalogi per land (beperkingen omzeilen lukt me wel, maar hele principe is toch onhandig vind ik), alleen oude(re) tv-series/films/seizoenen, kwaliteit van het beeld vind ik hier en daar een beetje tegenvallen (ook al zou het dan wel HD moeten zijn?), veel gekut met ondertiteling, onzekerheid m.b.t. aanbod/"kijktermijn" en nog wel wat dingetjes.

Vraagjes:
1. Bij sommige series zit er helemaal geen ondertiteling. Nu heb ik al uitgevogeld hoe ik zelf ondertitelingsbestanden kan inladen, maar deze worden steeds geel van kleur ipv wit (waarop ik Netflix ingesteld heb). Iemand een idee of en zo ja, hoe ik dit kan veranderen?

2. De ondertiteling van Netflix zelf is dus wel wit, maar soms erg raar (storend) geplaatst. Kan dat aangepast worden?

3. Ik krijg continu dat "ja, delen" (Facebook) in beeld, terwijl ik helemaal niet wil delen. Kan ik dat op de één of andere manier voorgoed (!) wegkrijgen?
Tails tell tales
pi_135850744
quote:
5s.gif Op woensdag 22 januari 2014 14:20 schreef Shadeauw het volgende:
Dat heb ik dus als ik zelf ondertitelingsbestanden inlaad (gewoon op de PC). Misschien is het wennen, maar vooralsnog heb ik ze toch echt liever in het wit...
Tails tell tales
pi_135850813
Ik heb van alle 3 de dingen die je noemt nog nooit last gehad :?
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_135851029
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 15:09 schreef Schunckelstar het volgende:
Ik heb van alle 3 de dingen die je noemt nog nooit last gehad :?
Oh...ehh... ja _O- Nou ja, dat is wel fijn voor jou in ieder geval dan ;)

Maar, ook wel eens zelf ondertitelingsbestanden ingeladen dan (dus niet die van Netflix zelf! ;) ) en die werden dan echt gewoon wit?
Tails tell tales
pi_135851339
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:08 schreef thewallsareshifting het volgende:
Ik zou de hola-plugin nemen voor chrome.
Ik heb zowel Hola als Mediahint geprobeerd, maar zie alleen bij die eerste de mogelijkheid om een specifiek land te kiezen (waarmee ik bijvoorbeeld ook op Netflix UK kan komen, niet alleen op Netflix US)...
Tails tell tales
pi_135853333
Yesss , ze zijn bij met de Amerika Nashville , de nieuwste 2 zijn bijgevoegd. Wat dat betreft rulen ze wel. Wel lekker dat dit dus zo is met pretty little liars maar ook met Nashville nu
  Moderator donderdag 23 januari 2014 @ 16:06:34 #153
382129 crew  Donna
pi_135853463
Ja, ben er met Pretty Little Liars ook heel blij mee! :D
pi_135856018
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 15:20 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik heb zowel Hola als Mediahint geprobeerd, maar zie alleen bij die eerste de mogelijkheid om een specifiek land te kiezen (waarmee ik bijvoorbeeld ook op Netflix UK kan komen, niet alleen op Netflix US)...
Daarom zou ik ook hola nemen :p
  donderdag 23 januari 2014 @ 16:55:20 #155
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_135856151
Unblock US lijkt niet te werken...
Heb er zondag voor betaald en meteen ingesteld als DNS op mn AppleTV maar Hulu en Netflix geven aan dat er niks geladen kan worden.
Heb ik wat gemist?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  donderdag 23 januari 2014 @ 16:57:02 #156
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135856233
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:55 schreef nils7 het volgende:
Unblock US lijkt niet te werken...
Heb er zondag voor betaald en meteen ingesteld als DNS op mn AppleTV maar Hulu en Netflix geven aan dat er niks geladen kan worden.
Heb ik wat gemist?
Dunno. Maar weet wel dat de klantenservice van Unblock enorm snel en goed is. Mail ze eens.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_135857100
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 15:14 schreef Forbry het volgende:

[..]

Oh...ehh... ja _O- Nou ja, dat is wel fijn voor jou in ieder geval dan ;)

Maar, ook wel eens zelf ondertitelingsbestanden ingeladen dan (dus niet die van Netflix zelf! ;) ) en die werden dan echt gewoon wit?
nee, want bij mij zijn alle ondertitels al gewoon wit :P
als ik op mijn telefoon kijk zijn ze volgens mij wel geel bedenk ik me nu, dus mischien is het afhankelijk van waar je op kijkt?
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_135861067
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:14 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

nee, want bij mij zijn alle ondertitels al gewoon wit :P
als ik op mijn telefoon kijk zijn ze volgens mij wel geel bedenk ik me nu, dus mischien is het afhankelijk van waar je op kijkt?
Ik heb inderdaad begrepen dat sommige bronnen ook gele ondertitels geven, maar dit is gewoon op de PC én het gaat niet om de gewóne ondertitels van Netfix zélf (die zijn gewoon wit), maar om ondertitels die ik ergens anders vandaan haal... ik vrees dat je niet goed begrijpt wat ik daarmee bedoel :D

Voor uitleg over wat ik bedoel (sowieso misschien wel een handige tip voor sommigen hier!): http://emladenov.wordpres(...)streamed-in-netflix/ (tegenwoordig is het SHIFT+ALT+linkermuisknop en Jublr heeft inmiddels ook DFXP als extensie-optie).

Maar goed, op déze manier verkregen ondertitels worden (bij mij) dus automatisch geel ;)
Tails tell tales
pi_135879082
Eén van de beschrijvende trefwoorden op Netflix (US) bij Scrubs: "oneerbiedig" :')

Wilde voor het slapen gaan nog even een aflevering van deze serie kijken en denk: "probeer het wel eens via Netflix". Serie hebben ze dus alleen via NF US en de ondertiteling is ook nu geel (dus toch ook bij een ondertiteling van NF zélf), terwijl ik toch echt anders in mijn instellingen heb staan. Maar goed, ze hebben de serie in ieder geval en dat gele begint al wel te wennen eigenlijk. Erger(lijker) is dat de ondertiteling nu in zijn geheel IN HOOFDLETTERS is, wat echt heel irritant leest en dat de kwaliteit van het beeld een stuk slechter blijkt dan die van een al eerder gedownloade torrent-versie.

Als het zo doorgaat blijft het helaas (voorlopig) bij een proef... wel jammer, want in de básis spreekt mij dat Netflix absoluut aan en mocht het in zijn uitvoering beter zijn, dan zou ik er ook op zeker voor willen betalen...
Tails tell tales
pi_135881598
De beeldkwaliteit slechter dan een torrent versie ? Dat moet haast wel aan je internetverbinding liggen.
pi_135881626
Zit op netflix toevallig ook de Hele Friends serie ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 07:43:41 #162
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_135881711
quote:
5s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 07:31 schreef Joene het volgende:
Zit op netflix toevallig ook de Hele Friends serie ?
Niet dat ik weet
pi_135881719
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 07:43 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Niet dat ik weet
Jammer ! Zou top zijn als dat er ook op komt :D
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_135881789
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 00:41 schreef Forbry het volgende:
Eén van de beschrijvende trefwoorden op Netflix (US) bij Scrubs: "oneerbiedig" :')

Wilde voor het slapen gaan nog even een aflevering van deze serie kijken en denk: "probeer het wel eens via Netflix". Serie hebben ze dus alleen via NF US en de ondertiteling is ook nu geel (dus toch ook bij een ondertiteling van NF zélf), terwijl ik toch echt anders in mijn instellingen heb staan. Maar goed, ze hebben de serie in ieder geval en dat gele begint al wel te wennen eigenlijk. Erger(lijker) is dat de ondertiteling nu in zijn geheel IN HOOFDLETTERS is, wat echt heel irritant leest en dat de kwaliteit van het beeld een stuk slechter blijkt dan die van een al eerder gedownloade torrent-versie.

Als het zo doorgaat blijft het helaas (voorlopig) bij een proef... wel jammer, want in de básis spreekt mij dat Netflix absoluut aan en mocht het in zijn uitvoering beter zijn, dan zou ik er ook op zeker voor willen betalen...
Dat is inderdaad wel een nadeel van de Amerikaanse Netflix. De subs zijn regelmatig met hoofdletters en dat is heel erg irritant.
pi_135881932
Gisteravond American Me weereens gekeken via Netflix, film uit 1992 die ik denk ik ook ergens in de jaren 90 voor het laatst had gezien.

Nog steeds een fantastische gangsterfilm, soort van Mexicaanse The Godfather, keihard ook.
pi_135892061
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 07:25 schreef PBateman1978 het volgende:
De beeldkwaliteit slechter dan een torrent versie ? Dat moet haast wel aan je internetverbinding liggen.
Ik geloof niet dat onze verbinding "top-notch" is, maar HD streaming zou die toch echt wel redelijk gemakkelijk aan moeten kunnen...
Ik heb nu al meer stukjes gekeken van reeds door mij bekeken series en ik vind de beeldkwaliteit in het algemeen gewoon echt wel tegenvallen, helaas (waar het dan ook dan ligt).
Ik zoek overigens ook wel altijd gericht naar de kwalitatief goede/betere torrents ;)
Tails tell tales
pi_135892097
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:04 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat onze verbinding "top-notch" is, maar HD streaming zou die toch echt wel redelijk gemakkelijk aan moeten kunnen...
Ik heb nu al meer stukjes gekeken van reeds door mij bekeken series en ik vind de beeldkwaliteit in het algemeen gewoon echt wel tegenvallen, helaas (waar het dan ook dan ligt).
Ik zoek overigens ook wel altijd gericht naar de kwalitatief goede/betere torrents ;)
Raar, bij mij duurt het max een seconde of 10 aan het begin van een serie/film voordat het full HD is.

En ik heb ook geen superverbinding ofzo. :)
pi_135892237
Op Netflix UK is het eerste seizoen van Black Mirror (TV Series 2011– ) - IMDb beschikbaar. Echt een aanrader, zeker voor liefhebbers van series als The Twilight Zone enzo! :) Helaas, geen ondertiteling erbij }:| , maar die kan je eventueel inladen op de manier die ik hierboven ergens al als tip gaf. ;)
Tails tell tales
  Redactie Frontpage vrijdag 24 januari 2014 @ 14:09:17 #169
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_135892264
Beetje werken en Dr. Who op m'n tablet streamen met Netflix :D O+ echt zo relaxed :D
With four other people
And aliens
pi_135892329
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:05 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Raar, bij mij duurt het max een seconde of 10 aan het begin van een serie/film voordat het full HD is.

En ik heb ook geen superverbinding ofzo. :)
Dat heb ik ook, maar als hij dan op HD staat (wat idd beter is van kwaliteit dan die eerste seconden) dan vind ik de kwaliteit nog steeds niet altijd echt super. Enkele keren ook wel hoor, maar te vaak ook niet. Het verschilt per serie lijkt het...
Tails tell tales
pi_135892505
Dat bijvoorbeeld Scrubs niet echt te zien is in geweldige kwaliteit klopt ook wel, maar desondanks was de torrent-versie nog wel wat beter en dat is dan gewoon toch wel jammer vind ik persoonlijk.

Maar goed, heb Netflix nog wel eventjes op proef, op het einde maar even de "echte" balans opmaken ;)
Tails tell tales
  Moderator vrijdag 24 januari 2014 @ 14:20:16 #172
382129 crew  Donna
pi_135892742
Ik heb ook al een nadeel gevonden aan Netflix US.

Ik kan niet kiezen wat ik wil kijken. 8-)
pi_135893007
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:20 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb ook al een nadeel gevonden aan Netflix US.

Ik kan niet kiezen wat ik wil kijken. 8-)
Heb het idee, dat -ondanks wel enkele irritaties- ik het puur uit zelfbescherming beter ook maar bij deze proef houd ;)
Tails tell tales
pi_135896183
Ik gebruik momenteel een Amerikaanse VPN voor Netflix. Alleen is het soms erg lastig om HD te krijgen, dan blijft hij HD bufferen enzo. Kan iemand aangeven of dit bij een Amerikaanse DNS beter gaat? Mijn internet is snel zat om gewoon HD te kunnen streamen, dus daar ligt het niet aan.
pi_135902214
Klaar met The Shield, topserie :Y
pi_135902878
Nog meer mensen die moeite hebben met de update van Netflix voor de Wii?

Ik snap niet hoe ik hem downloaden moet? ;)
pi_135905224
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 18:56 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Nog meer mensen die moeite hebben met de update van Netflix voor de Wii?

Ik snap niet hoe ik hem downloaden moet? ;)
Wii U?
Kun je in de eShop onder downloads niet 'update' kiezen?
  Moderator vrijdag 24 januari 2014 @ 20:00:47 #178
236264 crew  capricia
pi_135905415
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 15:53 schreef asini het volgende:
Ik gebruik momenteel een Amerikaanse VPN voor Netflix. Alleen is het soms erg lastig om HD te krijgen, dan blijft hij HD bufferen enzo. Kan iemand aangeven of dit bij een Amerikaanse DNS beter gaat? Mijn internet is snel zat om gewoon HD te kunnen streamen, dus daar ligt het niet aan.
Ik zet handmatig de dns om. Geen last van buffers.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_135907679
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 19:55 schreef Aether het volgende:

[..]

Wii U?
Kun je in de eShop onder downloads niet 'update' kiezen?
Nee de gewone wii... hij opent het winkelkanaal, maar daar valt geen update te downloaden?
Netflix zelf blijft nu elke keer vragen of ik wil updaten, vrij irritant zo.
pi_135907814
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 20:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Nee de gewone wii... hij opent het winkelkanaal, maar daar valt geen update te downloaden?
In het hoofdmenu van het winkelkanaal staat een knop waarmee alle downloads bekeken kunnen worden. Dan zou bij de titel iets als "Bijwerken" moeten staan.
pi_135907886
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 20:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Je moet de app eerst verwijderen en dan opnieuw installeren.
pi_135908458
Is er kans dat er oude series toegevoegd worden ooit?
Zoals Will & Grace, Friends, The Fresh Prince of Bel-Air etc?
pi_135908489
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 21:02 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Je moet de app eerst verwijderen en dan opnieuw installeren.
Net geprobeerd, hij blijft vragen om een update...
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 21:01 schreef Aether het volgende:

[..]

In het hoofdmenu van het winkelkanaal staat een knop waarmee alle downloads bekeken kunnen worden. Dan zou bij de titel iets als "Bijwerken" moeten staan.
Hmmm nee staat nergens in beeld.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 22:03:36 #184
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_135910921
Jack Reacher gekeken leuke mindfuck film :P
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  zaterdag 25 januari 2014 @ 01:01:40 #185
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_135918211
The Following, net de eerste aflevering gezien, tsja :{

Extreem hoog tempo, geen spoor van character ontwikkeling gezien en vol deus ex machina's. Onderwerp sprak me aan, maar als de tweede aflevering niet beter wordt haak ik af.
  zaterdag 25 januari 2014 @ 01:12:29 #186
327191 RobertNL
For your gear.
pi_135918460
Sherlock _O_
Mocht je het nog niet gezien hebben, aanrader!

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 07:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Kwaliteit kan wel beter, snap wel dat enkele mensen er over kunnen vallen.
zelf niet heel veel problemen mee overigens, ''HD'' is hier op de 7-8Mbit lijn wel redelijk aan te zien :P
Super HD zou zo af en toe wel fijn zijn, soms stoort de ''kwaliteit'' mij wel een klein beetje ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_135924649
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 01:12 schreef RobertNL het volgende:
Sherlock _O_
Mocht je het nog niet gezien hebben, aanrader!

[..]

Kwaliteit kan wel beter, snap wel dat enkele mensen er over kunnen vallen.
zelf niet heel veel problemen mee overigens, ''HD'' is hier op de 7-8Mbit lijn wel redelijk aan te zien :P
Super HD zou zo af en toe wel fijn zijn, soms stoort de ''kwaliteit'' mij wel een klein beetje ;)
Sherlock ben ik mee gestopt na het eerste seizoen, het kon me niet genoeg boeien. Maar iedereen is er zo enthousiast over, nu het gevoel dat ik iets mis :P
  ESF Reporter zaterdag 25 januari 2014 @ 13:57:03 #188
87554 Cee
Welluk?
pi_135926505
Ik vond de humor van Sherlock heerlijk, die chemie van Sherlock & Watson, geweldig. Ik kende Benjamin Whatshisbottom alleen maar van 'plaatjes' en vond het een engerd, ik snapte de hype niet. Hij is fantastisch. _O_ Niet alleen het acteren, ook de settings, de regie, de montage, het is een lust voor het oog. De verhalen lopen mooi in elkaar, soms vind ik het wel wat vergezocht maar door de humor steken ze ook een beetje de draak ermee. Ben in 2 weken nu helemaal 'bij' en baal ervan dat ik nu een jaar moet wachten.
pi_135932744
Okee, ik zit nu ook op netflix USA... shit load aan content... te veel om te kijken...
I´m back.
  Moderator zaterdag 25 januari 2014 @ 19:24:33 #190
382129 crew  Donna
pi_135934761
quote:
15s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 18:24 schreef Ryan3 het volgende:
Okee, ik zit nu ook op netflix USA... shit load aan content... te veel om te kijken...
Waar ga je beginnen? :P
pi_135934795
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 19:24 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Waar ga je beginnen? :P
Geen idee nog.
I´m back.
pi_135937869
Ik denk dat Netflix een van de beste aankopen is van m'n carriere als fanatieke bankzitter.
Alles lekker onder 1 knop, alle afleveringen van series die ik wil zien, een shitload aan films.
Enige nadeel is dat ik af en toe moet opstaan om eten/drinken te pakken en naar de wc moet gaan ^O^
  Redactie Frontpage zaterdag 25 januari 2014 @ 20:34:32 #193
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_135938020
quote:
6s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 20:31 schreef Shadeauw het volgende:
Ik denk dat Netflix een van de beste aankopen is van m'n carriere als fanatieke bankzitter.
Alles lekker onder 1 knop, alle afleveringen van series die ik wil zien, een shitload aan films.
Enige nadeel is dat ik af en toe moet opstaan om eten/drinken te pakken en naar de wc moet gaan ^O^
Dan zet je 'm op pauze, pakt je tablet of telefoon en kijkt op de wc toch verder :P
With four other people
And aliens
pi_135938049
quote:
Ook netflix USA?
I´m back.
  zaterdag 25 januari 2014 @ 21:07:10 #195
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_135939691
quote:
  zaterdag 25 januari 2014 @ 21:56:30 #196
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_135941823
is netflix bij mij alleen zo traag?
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  zaterdag 25 januari 2014 @ 21:56:53 #197
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_135941839
ninja 2 kijken :W
pi_135943702
Via Amerika Disney's klokkenluider van Notre Dame aan het kijken. Was vergeten hoe die film ruulde
pi_135947167
Penny Pinchers; leuke en goede Koreaanse comedy / drama.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_135948235
Ook maar een abbotje genomen op Netflix.

Zie Planet Earth er tussen staan ;( O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')