Vast en zeker, maar switch nu al tussen een serie of 10.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En ik blijf erbij dat andere landen ook de moeite waard zijn.
Mee eens, snap ook niet echt waarom mensen moeilijk doen over 3,50 extra per maand, maar aan de andere kant kan ik niet in hun portemonnee kijken natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, ja.
Maar het is ook zo'n geniale, gebruikersvriendelijke dienst. Voor een paar euro per maand. Ik maak er echt enorm veel gebruik van.
Vanavond beginnen aan seizoen drie van Engrenages, via USA.
twitter:NetflixNL twitterde op vrijdag 17-01-2014 om 17:00:39Ook Derek Zoolander bereidt zich voor op Fashion Week #AFW http://t.co/KNAF3REJLv #NuOpNetflix http://t.co/RJjZyP4y7a reageer retweet
Gaat me niet om die paar euro hoor, werkt zonder ook gewoon prima en zodra dat niet meer het geval is switch ik zonder moeite naar die dienst.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mee eens, snap ook niet echt waarom mensen moeilijk doen over 3,50 extra per maand, maar aan de andere kant kan ik niet in hun portemonnee kijken natuurlijk.
En anime.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
USA heeft wel heel erg veel docu's, realityshows e.d. die de moeite waard zijn.
Ook het serie-aanbod is vele malen groter.
Net aan Attack On Titan begonnen.quote:
Leuk! Die moet ik nog kijken. Schijnt erg tof te zijn.quote:
Bij mij waren ze ook een week later met afschrijven.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:09 schreef robin007bond het volgende:
Is het bij jullie ook wel eens gebeurd dat Neflix simpelweg niks afschrijft? Mijn proefabonnement is afgelopen en de factureringsdatum is al een paar dagen geleden.
Zou mooi zijn als ze het simpelweg zijn vergeten bij mijn account.
Dat ze oud zijn betekent niet gelijk dat ze kut zijn.quote:
bij mij is dat gratis?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je kunt Unblock een week gratis uitproberen.
Op de Amerikaanse staan negen seizoenen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:17 schreef Sway- het volgende:
Wij hebben al een tijdje netflix, nu wil ik daar graag Greys anatomy op kijken, maar kan hem niet vinden. Zoek ik nou verkeerd of hebben ze die serie niet in het aanbod?
Dan heb je geluk, het is een maand gratis, daarna vijf dollar per maand.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:21 schreef Schunckelstar het volgende:
bij mij is dat gratis?
gebruik het nu al 3 maanden en nog niks gehoord over betalen
Dan zullen wij die uit NL wel hebben, vond het al tegenvallen met de Amerikaanse series maargoed. Zal eens zoeken hoe dat werkt danquote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op de Amerikaanse staan negen seizoenen.
En een documentaire over Candy Darling. Die ga ik nu eens kijken.
Ja, je hebt normaal alleen de Nederlandse en kan via diverse kanalen buitenlandse content bemachtigen. In de OP staan daar al wat opties voor.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:24 schreef Sway- het volgende:
Dan zullen wij die uit NL wel hebben, vond het al tegenvallen met de Amerikaanse series maargoed. Zal eens zoeken hoe dat werkt dan
oh ok, raar. gebruik het al zo lang ik netflix heb. maar ik klaag nietquote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan heb je geluk, het is een maand gratis, daarna vijf dollar per maand.
Mediahint extensie in je Firefox of Chrome browser?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:06 schreef LelijKnap het volgende:
Ik kijk alleen via m'n pc Netflix, wat is dan de makkelijkste manier om us te unblocken? Dat ik bv niet mn pc aan en uit hoef te zetten als ik iets anders wil ga doen?
Als je Chrome gebruikt, de Hola Plug-inquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:06 schreef LelijKnap het volgende:
Ik kijk alleen via m'n pc Netflix, wat is dan de makkelijkste manier om us te unblocken? Dat ik bv niet mn pc aan en uit hoef te zetten als ik iets anders wil ga doen?
Als ik Chrome of Netflix dan sluit zit ik weer op mn eigen IP?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:09 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Mediahint extensie in je Firefox of Chrome browser?
Als je de betreffende browser sluit, werkt die extensie niet meer inderdaad. Ik vind het wel handig, want zo kan ik ook filmpjes van Amerikaanse MTV bekijken bijv.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:10 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Als ik Chrome of Netflix dan sluit zit ik weer op mn eigen IP?
Hola ken ik niet.quote:
twitter:deechtebakker twitterde op zondag 19-01-2014 om 09:43:23Ah @NetflixNL nu weet ik eindelijk wat 'Son of bitch' betekent.. (Luther s01e05) #netflixondertitelt http://t.co/Re746BFnqE reageer retweet
Ja, maar is het wel legaal?quote:Op zondag 19 januari 2014 17:53 schreef GuitarJJ het volgende:
Net een Netflix Gift Card van 20 euro geactiveerd (jaarabonnement). Ben benieuwd of het een beetje werkt. Scheelt in ieder geval een hoop geld!
Misschien ligt het aan je internetverbinding? Zwakke verbinding waardoor internet op je tv zo langzaam gaat werken dat bufferen niet gaat.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:07 schreef Schuppie het volgende:
Ik kijk Netflix via mijn Sony Bravia tv. Alleen is het zo dat ie bij elke aflevering of film na ong 20 minuten begint te bufferen tot 25% en daarna zegt dat de content niet afgespeeld kan worden. Iemand enig idee hoe dat kan?
Hmm... Op mijn pc en telefoon heb ik er nooit last van. Ik zal eens kijken naar mogelijke oplossingen, misschien ouderwets een internetkabel erin doen ofzo.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:16 schreef Lampje_ het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan je internetverbinding? Zwakke verbinding waardoor internet op je tv zo langzaam gaat werken dat bufferen niet gaat.
Hoe kom je daar aan als ik vragen magquote:Op zondag 19 januari 2014 17:53 schreef GuitarJJ het volgende:
Net een Netflix Gift Card van 20 euro geactiveerd (jaarabonnement). Ben benieuwd of het een beetje werkt. Scheelt in ieder geval een hoop geld!
Ik zag het gisteren ook staan. Leuk!quote:Op zondag 19 januari 2014 23:18 schreef Copycat het volgende:
Iemand informeerde hier laatst naar de aanwezigheid van An Idiot Abroad. Alle drie de seizoenen staan nu iig op USA.
Vrijwel alles is ondertiteld hier.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:19 schreef Luigi het volgende:
Ligt het aan mij of heeft de UK netflix bijna geen ondertitels?
Wat erg jammer is, ik zag dat The Royle Familiy op de UK netflix stond (één van de meest hilarische series ooit) maar van dat vette Manchester gemompel is echt niks te maken zonder subs...
Wat raar dan. Zou jij eens kunnen checken of je bij deze serie een ondertiteling kunt kiezen dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 10:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vrijwel alles is ondertiteld hier.
Soms gebeurt 't alleen weleens dat de optie ''grijs'' is, een herstart van de app fixt dit altijd.
Als ik thuis ben vanavond kan ik wel even kijken voor je.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:22 schreef Luigi het volgende:
[..]
Wat raar dan. Zou jij eens kunnen checken of je bij deze serie een ondertiteling kunt kiezen dan?.
Op zich is het legaal. Behalve als het jaarabonnement gekocht is door een gestolen creditcard. Maar creditcardmaatschappijen zitten daar bovenop. Zo'n code doet het meestal ook maar maximaal 2 maanden. Daarna word je account vergrendeld. Volgensmij geen IP-block oid maar toch vervelend dat je je geld kwijt bent.quote:
Zou best kunnen dat er geen ondertitels zijn hoor. Ik zou het thuis ook even moeten bekijken. Ik wilde laatst afleveringen van QI kijken, maar daar zaten ook geen subs bij helaas...Dat maakt het volgen toch een stuk lastiger.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:19 schreef Luigi het volgende:
Ligt het aan mij of heeft de UK netflix bijna geen ondertitels?
Wat erg jammer is, ik zag dat The Royle Familiy op de UK netflix stond (één van de meest hilarische series ooit) maar van dat vette Manchester gemompel is echt niks te maken zonder subs...
Doctor whoquote:Op maandag 20 januari 2014 15:53 schreef LelijKnap het volgende:
Mm ben volgens mij wel door alle leuke series heen..
Gezien:
BB: geweldig
Suits: geweldig
Heroes: leuk
Stargate: wel oke
American Horror story; wel oke
Terra Nova; wel oke
SoA: geweldig
Iemand nog een idee?
Misfits seizoen 1-3.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:53 schreef LelijKnap het volgende:
Gezien:
Terra Nova; wel oke
Iemand nog een idee?
Bossquote:Op maandag 20 januari 2014 15:53 schreef LelijKnap het volgende:
Gezien:
Terra Nova; wel oke
Iemand nog een idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |