Battlestar galactica.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:53 schreef LelijKnap het volgende:
Mm ben volgens mij wel door alle leuke series heen..
Gezien:
BB: geweldig
Suits: geweldig
Heroes: leuk
Stargate: wel oke
American Horror story; wel oke
Terra Nova; wel oke
SoA: geweldig
Iemand nog een idee?
Battlestar Galacticaquote:Op maandag 20 januari 2014 15:53 schreef LelijKnap het volgende:
Gezien:
Terra Nova; wel oke
Iemand nog een idee?
Ben zelf al geen van mc donalds en was meer dat ik hem zo zag binge eten was wat ik ranzig vond. Daarbij de Amerikanen zijn geschift met hun supersize maten daar qua maaltijden.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:13 schreef thewallsareshifting het volgende:
Het eerste wat ik deed na die docu is een hamburger scoren bij de macVind het ook een beetje makkelijk trouwens... geen enkel 'dieet' dat zo eenzijdig is kan gezond zijn. Tevens hier een man die 20 kilo kwijt is geraakt na 3 maanden Mcdonalds:
http://www.mirror.co.uk/n(...)2990604#.Ut08vWQ1ib8
Van dezelfde gast: The Greatest Movie Ever Sold (2011) - IMDbquote:Op maandag 20 januari 2014 16:00 schreef formerjellybean het volgende:
Nu op Netflix Super Size Me aan het kijken , was vergeten hoe ranzig het eigenlijk was terwijl hij 30 dagen mc donalds at. Ik denk dat ik voorlopig even geen mc donalds meer hoef.
Ik heb geen idee hoe het werkt. Ik heb precies genoeg tegoed in mijn account ontvangen om 12 maanden Netflix te 'betalen'.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:37 schreef chansadres het volgende:
[..]
Op zich is het legaal. Behalve als het jaarabonnement gekocht is door een gestolen creditcard. Maar creditcardmaatschappijen zitten daar bovenop. Zo'n code doet het meestal ook maar maximaal 2 maanden. Daarna word je account vergrendeld. Volgensmij geen IP-block oid maar toch vervelend dat je je geld kwijt bent.
quote:Netflix subscriptions rise as HBO and Showtime lose viewers, report finds
HBO better watch out. Netflix and other streaming video services are on the rise, and it's seemingly happening at the expense of premium TV channels. The new data comes from The NPD Group, which found that streaming video services saw a four percent uptick in subscribed households over the past two years, while premium TV channels — such as HBO and Showtime — saw a collective decline of six percent. The two are beginning to close in on each other as well: 32 percent of US households are now subscribed to a premium channel, while 27 percent are subscribed to a streaming video service.
While The NPD Group didn't confirm that consumers are specifically choosing to drop premium channels in favor of streaming services, its analysts suspect as much. “As [subscription video on demand] services have gained momentum, it’s clear that some consumers are trimming their premium TV subscriptions," Russ Crupnick, SVP of industry analysis for The NPD Group, says in a statement. Crupnick also points toward streaming services' attempts to become channels on their own through original shows as an element driving the change.
Though Hulu and Amazon haven't been particularly successful in their original programming endeavors, Netflix indisputably has, and these numbers suggest its bet on exclusive content is paying off. With House of Cards season two and the Oscar-nominated documentary The Square on Netflix's winter slate, premium TV channels will have even more to stand up to this year. It's no secret that Netflix wants to become the next HBO, but it appears to be heading there quicker than most thought possible.
Het is wel heel anders, maar The Shield is sowieso een dikke aanrader.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:25 schreef Apostrof het volgende:
Sinds wanneer hebben wij in NL the shield. Aanrader als je breaking bad geweldig vond toch?
Kijk uit, erg verslavend die seriequote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:25 schreef Apostrof het volgende:
Sinds wanneer hebben wij in NL the shield. Aanrader als je breaking bad geweldig vond toch?
Gisteren nog even gecheckt en ze zitten er echt niet bij. Jammer, normaal kan ik eea prima volgen maar dat vette Manchester accent is niet te doen vanaf de bank.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:48 schreef calexico27 het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat er geen ondertitels zijn hoor. Ik zou het thuis ook even moeten bekijken. Ik wilde laatst afleveringen van QI kijken, maar daar zaten ook geen subs bij helaas...Dat maakt het volgen toch een stuk lastiger.
Ik was dit weekend in London, en Netflix UK had wel aangevinkt staan subtitles, maar mooi niet, allerlei series getest, no subtitles. En dat was kut, nt ls j n ser kij wa z d hel va d let insli vers j ge pes.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:19 schreef Luigi het volgende:
Ligt het aan mij of heeft de UK netflix bijna geen ondertitels?
Wat erg jammer is, ik zag dat The Royle Familiy op de UK netflix stond (één van de meest hilarische series ooit) maar van dat vette Manchester gemompel is echt niks te maken zonder subs...
Ik denk dat dat pas gebeurt wanneer er vrijwel geen draagbare media meer worden verkocht, en de reguliere tv-uitzendingen het onderspit gaan delven tegen on-demand.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:16 schreef AQuila360 het volgende:
Denken jullie trouwens dat Netflix in de toekomst steeds sneller films en series beschikbaar heeft of blijft het zo als nu? Dat zou het echt perfect maken en wil daar ook best wel meer voor betalen voor een soort van Netflix+ abo waarin alles sneller beschikbaar is.
denk dat je via de amerikaanse versie wel een beetje kunt zien hoe zich dat ook hier gaat ontwikkelen: sommige films kopen ze sneller op als een ander. In Amerika staat the avengers, hunger games 1 en nog een paar erop. Ze zullen hier verwacht ik wel concurrentie voor film1 gaan worden door op sommige films mee te bieden zodat ze een jaar ofzo na bios release erop staan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:16 schreef AQuila360 het volgende:
Denken jullie trouwens dat Netflix in de toekomst steeds sneller films en series beschikbaar heeft of blijft het zo als nu? Dat zou het echt perfect maken en wil daar ook best wel meer voor betalen voor een soort van Netflix+ abo waarin alles sneller beschikbaar is.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:14 schreef yvonne het volgende:
En dat was kut, nt ls j n ser kij wa z d hel va d let insli vers j ge pes.
Want als je een serie kijkt waar ze de helft van de letters inslikken versta je geen pest.quote:
Ik dacht serieus dat je kat ofzo over het toetsenbord was gelopen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Want als je een serie kijkt waar ze de helft van de letters inslikken versta je geen pest.
Nee. Het sneller beschikbaar zijn zal vooral liggen aan de regio waar je kijkt waarvoor deals zijn voor Netflix om ze uit te mogen zenden (soms al binnen een dag nadat een aflevering is uitgezonden in de VS).quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:16 schreef AQuila360 het volgende:
Wat bedoel je precies?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:10 schreef RichardRichard het volgende:
Hoe krijg je die 'ondertiteling' boven uit beeld als je via de website kijkt? Echt heel erg irritant.
White collar?quote:Op maandag 20 januari 2014 15:53 schreef LelijKnap het volgende:
Gezien:
Terra Nova; wel oke
Iemand nog een idee?
Ok thanks voor de infoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:29 schreef Ori het volgende:
Je betaalt maandelijks. NL ondertiteling is beschikbaar voor de NL Netflix. Als je doormiddel een van de speciale diensten naar de US Netflix kijkt,heb je enkel engelse ondertiteling - ook voor content die gewoon in de NL netflix staat.
Je kunt zoveel apparaten toegang geven tot je netflix als je maar wilt. Maar met het standaardabonnement kun je maar op 2 apparaten tegelijk kijken.
En zo'n locatiedienst is zeer sterk aan te raden. Het buitenlandse aanbod is enorm veel groter
Owww, nee dat heb ik ook nog nooit meegemaakt, sorry.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:23 schreef RichardRichard het volgende:
[..]
Nou, de ondertitels staan boven in beeld in plaats van onderin.
Gisteren viel het me wel op, in het begin van de serie staat de ondertiteling boven in het scherm omdat de intro-credits van de serie zelf dan onder in het scherm staat, maar dat is voorbij zodra die credits over zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2014 08:58 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Owww, nee dat heb ik ook nog nooit meegemaakt, sorry.
Zo te zien is het niet bij alle series. Bij Battlestar Galactica heb ik het wel maar bij White Collar weer niet...quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:36 schreef thewallsareshifting het volgende:
[..]
Gisteren viel het me wel op, in het begin van de serie staat de ondertiteling boven in het scherm omdat de intro-credits van de serie zelf dan onder in het scherm staat, maar dat is voorbij zodra die credits over zijn.
twitter:NetflixNL twitterde op woensdag 22-01-2014 om 11:58:38Seizoen 1 van The Following met Kevin Bacon staat #NuOpNetflix http://t.co/be8cQXKHAD http://t.co/tJDf5j4eRG reageer retweet
Ja, dat kan per apparaat verschillen. Die instellingen zijn in eerste instantie voor het kijken via een browser. Een TV of Apple TV kunnen instellingen niet herkennen of ondersteunen (of soms pas na een update).quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:20 schreef Shadeauw het volgende:
Kan het trouwens kloppen dat sommige apparaten (mijn Samsung Smart TV bijvoorbeeld) ondertitel instellingen overschrijven?
Ik heb namelijk heel duidelijk witte ondertitels ingesteld, maar zodra ik op mijn TV ga kijken geeft die gele ondertitels aan. Op zich niet heel erg, maar vind het een beetje vreemd.
ik ben bijna klaar met seizoen 3, lijkt nog ver weg als je bij S1 bent maar dat gaat helaas snel... en na het 3de seizoen is de serie gestoptquote:Op donderdag 23 januari 2014 01:20 schreef Stefanovich het volgende:
Kijk nu Blue Mountain State, ben nog maar halverwege seizoen 1 en het wordt steeds beter.... geniale american pie achtige serie
Beter stoppen terwijl het nog tof/leuk/goed is, dan te lang doorgaan. Kijk maar naar de draak die How I Met Your Mother heetquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:08 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik ben bijna klaar met seizoen 3, lijkt nog ver weg als je bij S1 bent maar dat gaat helaas snel... en na het 3de seizoen is de serie gestopt
Ugh ja.. Was fan van HIMYM, maar nu trek ik het echt niet meer hoorquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Beter stoppen terwijl het nog tof/leuk/goed is, dan te lang doorgaan. Kijk maar naar de draak die How I Met Your Mother heet
Dat heb ik dus als ik zelf ondertitelingsbestanden inlaad (gewoon op de PC). Misschien is het wennen, maar vooralsnog heb ik ze toch echt liever in het wit...quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:20 schreef Shadeauw het volgende:
Kan het trouwens kloppen dat sommige apparaten (mijn Samsung Smart TV bijvoorbeeld) ondertitel instellingen overschrijven?
Ik heb namelijk heel duidelijk witte ondertitels ingesteld, maar zodra ik op mijn TV ga kijken geeft die gele ondertitels aan. Op zich niet heel erg, maar vind het een beetje vreemd.
Oh...ehh... jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:09 schreef Schunckelstar het volgende:
Ik heb van alle 3 de dingen die je noemt nog nooit last gehad
Ik heb zowel Hola als Mediahint geprobeerd, maar zie alleen bij die eerste de mogelijkheid om een specifiek land te kiezen (waarmee ik bijvoorbeeld ook op Netflix UK kan komen, niet alleen op Netflix US)...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:08 schreef thewallsareshifting het volgende:
Ik zou de hola-plugin nemen voor chrome.
Daarom zou ik ook hola nemen :pquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:20 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik heb zowel Hola als Mediahint geprobeerd, maar zie alleen bij die eerste de mogelijkheid om een specifiek land te kiezen (waarmee ik bijvoorbeeld ook op Netflix UK kan komen, niet alleen op Netflix US)...
Dunno. Maar weet wel dat de klantenservice van Unblock enorm snel en goed is. Mail ze eens.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:55 schreef nils7 het volgende:
Unblock US lijkt niet te werken...
Heb er zondag voor betaald en meteen ingesteld als DNS op mn AppleTV maar Hulu en Netflix geven aan dat er niks geladen kan worden.
Heb ik wat gemist?
nee, want bij mij zijn alle ondertitels al gewoon witquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:14 schreef Forbry het volgende:
[..]
Oh...ehh... jaNou ja, dat is wel fijn voor jou in ieder geval dan
![]()
Maar, ook wel eens zelf ondertitelingsbestanden ingeladen dan (dus niet die van Netflix zelf!) en die werden dan echt gewoon wit?
Ik heb inderdaad begrepen dat sommige bronnen ook gele ondertitels geven, maar dit is gewoon op de PC én het gaat niet om de gewóne ondertitels van Netfix zélf (die zijn gewoon wit), maar om ondertitels die ik ergens anders vandaan haal... ik vrees dat je niet goed begrijpt wat ik daarmee bedoelquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:14 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
nee, want bij mij zijn alle ondertitels al gewoon wit![]()
als ik op mijn telefoon kijk zijn ze volgens mij wel geel bedenk ik me nu, dus mischien is het afhankelijk van waar je op kijkt?
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 24 januari 2014 07:31 schreef Joene het volgende:
Zit op netflix toevallig ook de Hele Friends serie ?
Jammer ! Zou top zijn als dat er ook op komtquote:
Dat is inderdaad wel een nadeel van de Amerikaanse Netflix. De subs zijn regelmatig met hoofdletters en dat is heel erg irritant.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:41 schreef Forbry het volgende:
Eén van de beschrijvende trefwoorden op Netflix (US) bij Scrubs: "oneerbiedig"![]()
Wilde voor het slapen gaan nog even een aflevering van deze serie kijken en denk: "probeer het wel eens via Netflix". Serie hebben ze dus alleen via NF US en de ondertiteling is ook nu geel (dus toch ook bij een ondertiteling van NF zélf), terwijl ik toch echt anders in mijn instellingen heb staan. Maar goed, ze hebben de serie in ieder geval en dat gele begint al wel te wennen eigenlijk. Erger(lijker) is dat de ondertiteling nu in zijn geheel IN HOOFDLETTERS is, wat echt heel irritant leest en dat de kwaliteit van het beeld een stuk slechter blijkt dan die van een al eerder gedownloade torrent-versie.
Als het zo doorgaat blijft het helaas (voorlopig) bij een proef... wel jammer, want in de básis spreekt mij dat Netflix absoluut aan en mocht het in zijn uitvoering beter zijn, dan zou ik er ook op zeker voor willen betalen...
Ik geloof niet dat onze verbinding "top-notch" is, maar HD streaming zou die toch echt wel redelijk gemakkelijk aan moeten kunnen...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 07:25 schreef PBateman1978 het volgende:
De beeldkwaliteit slechter dan een torrent versie ? Dat moet haast wel aan je internetverbinding liggen.
Raar, bij mij duurt het max een seconde of 10 aan het begin van een serie/film voordat het full HD is.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:04 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat onze verbinding "top-notch" is, maar HD streaming zou die toch echt wel redelijk gemakkelijk aan moeten kunnen...
Ik heb nu al meer stukjes gekeken van reeds door mij bekeken series en ik vind de beeldkwaliteit in het algemeen gewoon echt wel tegenvallen, helaas (waar het dan ook dan ligt).
Ik zoek overigens ook wel altijd gericht naar de kwalitatief goede/betere torrents
Dat heb ik ook, maar als hij dan op HD staat (wat idd beter is van kwaliteit dan die eerste seconden) dan vind ik de kwaliteit nog steeds niet altijd echt super. Enkele keren ook wel hoor, maar te vaak ook niet. Het verschilt per serie lijkt het...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Raar, bij mij duurt het max een seconde of 10 aan het begin van een serie/film voordat het full HD is.
En ik heb ook geen superverbinding ofzo.
Heb het idee, dat -ondanks wel enkele irritaties- ik het puur uit zelfbescherming beter ook maar bij deze proef houdquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:20 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb ook al een nadeel gevonden aan Netflix US.
Ik kan niet kiezen wat ik wil kijken.
Wii U?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:56 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Nog meer mensen die moeite hebben met de update van Netflix voor de Wii?
Ik snap niet hoe ik hem downloaden moet?
Ik zet handmatig de dns om. Geen last van buffers.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:53 schreef asini het volgende:
Ik gebruik momenteel een Amerikaanse VPN voor Netflix. Alleen is het soms erg lastig om HD te krijgen, dan blijft hij HD bufferen enzo. Kan iemand aangeven of dit bij een Amerikaanse DNS beter gaat? Mijn internet is snel zat om gewoon HD te kunnen streamen, dus daar ligt het niet aan.
Nee de gewone wii... hij opent het winkelkanaal, maar daar valt geen update te downloaden?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:55 schreef Aether het volgende:
[..]
Wii U?
Kun je in de eShop onder downloads niet 'update' kiezen?
In het hoofdmenu van het winkelkanaal staat een knop waarmee alle downloads bekeken kunnen worden. Dan zou bij de titel iets als "Bijwerken" moeten staan.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nee de gewone wii... hij opent het winkelkanaal, maar daar valt geen update te downloaden?
Netflix zelf blijft nu elke keer vragen of ik wil updaten, vrij irritant zo.
Je moet de app eerst verwijderen en dan opnieuw installeren.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nee de gewone wii... hij opent het winkelkanaal, maar daar valt geen update te downloaden?
Netflix zelf blijft nu elke keer vragen of ik wil updaten, vrij irritant zo.
Net geprobeerd, hij blijft vragen om een update...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:02 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Je moet de app eerst verwijderen en dan opnieuw installeren.
Hmmm nee staat nergens in beeld.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:01 schreef Aether het volgende:
[..]
In het hoofdmenu van het winkelkanaal staat een knop waarmee alle downloads bekeken kunnen worden. Dan zou bij de titel iets als "Bijwerken" moeten staan.
Kwaliteit kan wel beter, snap wel dat enkele mensen er over kunnen vallen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 07:25 schreef PBateman1978 het volgende:
De beeldkwaliteit slechter dan een torrent versie ? Dat moet haast wel aan je internetverbinding liggen.
Sherlock ben ik mee gestopt na het eerste seizoen, het kon me niet genoeg boeien. Maar iedereen is er zo enthousiast over, nu het gevoel dat ik iets misquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:12 schreef RobertNL het volgende:
Sherlock![]()
Mocht je het nog niet gezien hebben, aanrader!
[..]
Kwaliteit kan wel beter, snap wel dat enkele mensen er over kunnen vallen.
zelf niet heel veel problemen mee overigens, ''HD'' is hier op de 7-8Mbit lijn wel redelijk aan te zien
Super HD zou zo af en toe wel fijn zijn, soms stoort de ''kwaliteit'' mij wel een klein beetje
Waar ga je beginnen?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:24 schreef Ryan3 het volgende:
Okee, ik zit nu ook op netflix USA... shit load aan content... te veel om te kijken...
Dan zet je 'm op pauze, pakt je tablet of telefoon en kijkt op de wc toch verderquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:31 schreef Shadeauw het volgende:
Ik denk dat Netflix een van de beste aankopen is van m'n carriere als fanatieke bankzitter.
Alles lekker onder 1 knop, alle afleveringen van series die ik wil zien, een shitload aan films.
Enige nadeel is dat ik af en toe moet opstaan om eten/drinken te pakken en naar de wc moet gaan
Ook netflix USA?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:31 schreef Shadeauw het volgende:
Ik denk dat Netflix een van de beste aankopen is van m'n carriere als fanatieke bankzitter.
Alles lekker onder 1 knop, alle afleveringen van series die ik wil zien, een shitload aan films.
Enige nadeel is dat ik af en toe moet opstaan om eten/drinken te pakken en naar de wc moet gaan
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:31 schreef Shadeauw het volgende:
Planet Earth mooie documentaires zijn datquote:Op zondag 26 januari 2014 00:43 schreef Vault-Boy het volgende:
Ook maar een abbotje genomen op Netflix.
Zie Planet Earth er tussen staan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |