Media hint in je Firefox of Chrome browsertje downloaden hè.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:03 schreef I.C.O.N. het volgende:
Heb ook de gratis maand eens gebruikt. Vind het aanbod nog vrij matig op het moment maar ik zie wel dat er bijna dagelijks content bijkomt. Wellicht inderdaad eens proberen om op de USA netflix te komen
Zie je dan het aanbod uit verschillende landen tegelijk of moet je kiezen?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Media hint in je Firefox of Chrome browsertje downloaden hè.
Beetje als een kind in een snoepwinkel voel je je dan...
Kiezenquote:Op maandag 27 januari 2014 18:35 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Zie je dan het aanbod uit verschillende landen tegelijk of moet je kiezen?
Media hint gaat van zelf als je inlogt op netflix.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:35 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Zie je dan het aanbod uit verschillende landen tegelijk of moet je kiezen?
Ahja, precies. Want nu heb ik dus alleen nog maar het amerikaanse aanbod, terwijl ik ook nog graag het Nederlandse aanbod zou willen zien. Dan maar aan/uitschakelen steedsquote:Op maandag 27 januari 2014 18:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Media hint gaat van zelf als je inlogt op netflix.
Als je je DNS aanpast dan kun je netflix anywhere zien. Voor Apple leuk, want die werkt niet met Media Hint, dat is nl. een extensie dat kent de OS van Apple niet.
Je kunt dit ook bij MS doen.
Daar ga je geen spijt van krijgenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:18 schreef Forbry het volgende:
Afgelopen weekend via Netflix met Battlestar Galactica gestart.
Afgehaakt na 3,5 aflevering.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:16 schreef ThePast het volgende:
Iemand die Orange is the new black kijkt, vind hem leuk, wel een beetje verveeld na episode 6 maar het is te doen.
ik vond het 1 van der betere serie's die op netflix te zien isquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:16 schreef ThePast het volgende:
Iemand die Orange is the new black kijkt, vind hem leuk, wel een beetje verveeld na episode 6 maar het is te doen.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:06 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ik vond het 1 van der betere serie's die op netflix te zien is
beter zelfd als Breaking bad en house of cards,
serie dit ik echt goed vond was Orphan Black
same! Volgens mij door sheldon cooperquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:18 schreef Forbry het volgende:
Afgelopen weekend via Netflix met Battlestar Galactica gestart.
hahahhahahahahhahahahhahahahahhahahahahahahahahquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:06 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ik vond het 1 van der betere serie's die op netflix te zien is
Vond hem erg leuk! In een week of zo alles gekeken. Werd naar het einde toe wel interessanter geloof ikquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:16 schreef ThePast het volgende:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:06 schreef kawa4 het volgende:
[..]
Of wel. Slechte acteurs, slecht verhaal met bagger dialogen, onlogische gevolgtrekkingen, rare technologische verhoudingen (wel spaceships hebben maar geen gebruik maken/kennis hebben van veel voor de hand liggende techniek die zelfs nu al ontwikkelt is), irritant domme (en lelijke) karakters, slechte visuele effecten en tja, wat blijft er over? De traagheid vd serie denk ik.quote:
Dude!quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:23 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Of wel. Slechte acteurs, slecht verhaal met bagger dialogen, onlogische gevolgtrekkingen, rare technologische verhoudingen (wel spaceships hebben maar geen gebruik maken/kennis hebben van veel voor de hand liggende techniek die zelfs nu al ontwikkelt is), irritant domme (en lelijke) karakters, slechte visuele effecten en tja, wat blijft er over? De traagheid vd serie denk ik.
Wie zegt dat die techniek in de wereld van BSG ook al ontwikkeld is?quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:23 schreef LelijKnap het volgende:
(wel spaceships hebben maar geen gebruik maken/kennis hebben van veel voor de hand liggende techniek die zelfs nu al ontwikkelt is)
Dat ja. En de BSG zelf is een antiek dingetje natuurlijk. Die was niet eens meer in gebruik en was meer een museum. Techniek aan boord liep ver achter op het actuele niveau van de techniek daar.quote:Op woensdag 29 januari 2014 07:32 schreef Breuls het volgende:
[..]
Wie zegt dat die techniek in de wereld van BSG ook al ontwikkeld is?
ja zeker wel,quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:35 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
hahahhahahahahhahahahhahahahahhahahahahahahahah
Goed, oké, maar beter dan Breaking Bad? Nogmaals, hahahahhhhhhahahhahahahahaha
En tegenwoordig rookt er ook nog eens vrijwel niemand meer op tvquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:23 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Of wel. Slechte acteurs, slecht verhaal met bagger dialogen, onlogische gevolgtrekkingen, rare technologische verhoudingen (wel spaceships hebben maar geen gebruik maken/kennis hebben van veel voor de hand liggende techniek die zelfs nu al ontwikkelt is), irritant domme (en lelijke) karakters, slechte visuele effecten en tja, wat blijft er over? De traagheid vd serie denk ik.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:23 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Jup, leuke serie!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:16 schreef ThePast het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |