https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
bitch plies, ik ben 8quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:47 schreef Murdera het volgende:
Poll: hoe oud schatten jullie GTAnoob
• 11
• 12
• 13
• 14
• 15
• 16
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Wie het volgende topic sluit gooit dit in de OP ten koste van een afbeelding.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:47 schreef Murdera het volgende:
Poll: hoe oud schatten jullie GTAnoob
• 11
• 12
• 13
• 14
• 15
• 16
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wie het volgende topic sluit gooit dit in de OP ten koste van een afbeelding.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wie het volgende topic sluit gooit dit in de OP ten koste van een afbeelding.
Waarom is max er niet? werken zeker?quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:49 schreef dimmak het volgende:
Kunnen we niet democratisch beslissen of we hem kunnen bannen?
tr gemacht, banaanvraag !quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:49 schreef dimmak het volgende:
was het maar zo. Maar aan zijn niveau te zien zal hij binnenkort wel gaan schelden met kanker.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:49 schreef dimmak het volgende:
Is een subforumbanaanvraag niet in strijd met het grote FOK!Regelementenboek?quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:49 schreef dimmak het volgende:
Waar is max als je hem nodig hebt?quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:49 schreef dimmak het volgende:
was geen vraag om een ban maar vraag om een mogelijkheid.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is een subforumbanaanvraag niet in strijd met het grote FOK!Regelementenboek?
Ik heb altijd al geweten dat ik invloed had op anderen. Jij bewijst het. Je gelooft meteen wat ik zeg. Je weet namelijk dat ik een heilig, alleswetend persoon ben. Je gehoorzaamt mij. Je zou zo op je knien gaan en mij een BJ geven als ik je vertelde dat het aids zou genezen. Want zo ben ik. Ik ben oprecht.quote:
Bedroevend.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:52 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Ik heb altijd al geweten dat ik invloed had op anderen. Jij bewijst het. Je gelooft meteen wat ik zeg. Je weet namelijk dat ik een heilig, alleswetend persoon ben. Je gehoorzaamt mij. Je zou zo op je knien gaan en mij een BJ geven als ik je vertelde dat het aids zou genezen. Want zo ben ik. Ik ben oprecht.
Verzoek kun je altijd naar een mod sturenquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
was geen vraag om een ban maar vraag om een mogelijkheid.is volledig legaal dus.
Ik ben 12 wat is ditquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:52 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Ik heb altijd al geweten dat ik invloed had op anderen. Jij bewijst het. Je gelooft meteen wat ik zeg. Je weet namelijk dat ik een heilig, alleswetend persoon ben. Je gehoorzaamt mij. Je zou zo op je knien gaan en mij een BJ geven als ik je vertelde dat het aids zou genezen. Want zo ben ik. Ik ben oprecht.
Ik maak armen rijk met mijn zaad. Mijn zaad produceert namelijk briljante kinderen die hun ouders rijk zullen maken. Ik kan de vraag niet meer aan.quote:
Fijn om zoveel zusjes te hebben.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:54 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Ik maak armen rijk met mijn zaad. Mijn zaad produceert namelijk briljante kinderen die hun ouders rijk zullen maken. Ik kan de vraag niet meer aan.
Gast... Ga weg!quote:Ik maak armen rijk met mijn zaad. Mijn zaad produceert namelijk briljante kinderen die hun ouders rijk zal maken. Ik kan de vraag niet meer aan.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Fijn om zoveel zusjes te hebben.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Fijn om zoveel zusjes te hebben.
Omdat je het zo lief vraagt, zal ik nu naar jou luisteren en weggaan omdat je het vanachter je computer zo netjes vraagt. De woorden ''Gast... Ga weg!'' hebben zo veel invloed op hoe ik mijn in het werkelijke leven gedraag.quote:
Tja sommige mensen zijn minder ontwikkeld op hun leeftijd en trollen er mogelijk op los. Daar is hier wel een oplossing voorquote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:55 schreef Murdera het volgende:
Ik snap niet waarom er zoveel altcoins bij blijven komen. Dat haalt het hele geloof in altcoins een beetje weg in mijn ogen.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:56 schreef Nattekat het volgende:
ik ben nattekat en ik water mijn moeder's poesje
Net zoals de internetbubble. Nutteloze coins verdwijnen, nuttige groeien.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:55 schreef Murdera het volgende:
Ik snap niet waarom er zoveel altcoins bij blijven komen. Dat haalt het hele geloof in altcoins een beetje weg in mijn ogen.
Okay doen en anders bannenquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:56 schreef Nattekat het volgende:
Huisregel1: Niet quoten, dan moet ik alsnog ongewenst meegenieten van die achtelijke posts
Huisregel2: Negeren, houdt ie vanzelf wel op
Maar hoeveel zouden er uiteindelijk nuttig zijn. 5?quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net zoals de internetbubble. Nutteloze coins verdwijnen, nuttige groeien.
Dit ja. Ik geloof eigenlijk alleen in BTC, LTC NMC en misschien FTC.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar hoeveel zouden er uiteindelijk nuttig zijn. 5?
Volgens mij komen er elke week honderden bij...
Ligt er beetje aan hoe je die coins bekijkt. Als je het als valuta zit honderden want zoveel valuta's zijn er ook.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dacht ik gister ook, maar klopte volgens mij niet met de tijden van posten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:59 schreef MichaelScott het volgende:
GTAnoob is volgens mij gewoon een kloon van die crashbangboom figuur.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Internetzeepbelquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Valt de laatste week wel mee.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat heet de markt van open source:quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
GTAnoob hij wil zijn 4 wdc niet kwijtquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:05 schreef roislecxe het volgende:
Wie doet zijn 8000 LTCcoins in de verkoop op 24.4![]()
Haal eens gauw weg!
quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:05 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
GTAnoob hij wil zijn 4 wdc niet kwijt![]()
![]()
Sorry......quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:05 schreef roislecxe het volgende:
Wie doet zijn 8000 LTC in de verkoop op 24.4![]()
Haal eens gauw weg!
Vind het heel mooi getikt, maar heb geen idee wat al die namen betekenenquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:05 schreef edcetera het volgende:
[..]
Dat heet de markt van open source:
Zelfde als met Linux:
100en distributies en uiteindelijk pikt een community of bedrijf het op en maakt er iets moois van
Commercieel voor Linux:
Ubuntu, Redhat en Android
Verder populair (grootste servermarktaandeel naast Ubuntu: Debian, CentOS)
Linux servers hebben 80% van de markt nu, dat was 5 jaar geleden wel anders.
Vrije markt, open source samen met de commerciele initiatieven zorgen wel voor de ontwikkeling de komende jaren...
Je was vermomd als crashbangboom he.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:08 schreef Stryder het volgende:
Ik was er om 3.30, toen was iedereen alweer weg....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik spring van de brug af als LTC niet gauw weer naar de $23 grens gaat! :o
Blijf nou maar gewoon op deze account hequote:Op donderdag 16 januari 2014 16:14 schreef Stryder het volgende:
Hahaha, ja en net ook als iemand wiens naam ik niet zal uitspreken
Long term klonen zijn lafaards! In eenzelfde topic is de fun er allang afquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:14 schreef Stryder het volgende:
Hahaha, ja en net ook als iemand wiens naam ik niet zal uitspreken
Hij doet niet klonen hoorquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:19 schreef edcetera het volgende:
[..]
Long term klonen zijn lafaards! In eenzelfde topic is de fun er allang af
en die wall verdwijnt ook steeds heel erg snelquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:23 schreef roislecxe het volgende:
LTC wordt gewoon omlaaggedrukt door die wall die steeds een stapje naar beneden schuift, gvd zeg.
Ja zit ong 50/50 in LTC en BTC, maar de prijzen liggen nog onder hetgeen wat ik ervoor betaald heb.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Blijf nou maar gewoon op deze account heVeel beterderderder.
Zit je nog ergens in atm?
Haha dat begrijp ikquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:24 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja zit ong 50/50 in LTC en BTC, maar de prijzen liggen nog onder hetgeen wat ik ervoor betaald heb.
Denk echter niet dat hij heel erg gaat dalen op de korte termijn, dus ik hou ze lekker vast
Die anderen ben ik trouwens echt niet hoor, heb wel wat beters te doen met mijn tijd :p
Ik had voor vannacht/vanochtend een sellorder op 24.90 ingesteld. Gelukkig nog aangetikt. Heeft de 18 uur geduurd om van 24.80 naar 24.90 te kunnen. Eerst had ik sellorder op 25.5 ofzo, toen teruggezet naar 25.2, toen 25. toen maar 24.90quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:30 schreef Stryder het volgende:
Ik zit er nog in vanaf die 24.6 hahaha.
Maar daar komt hij wel weer overheen vermoed ik. Er is buiten die walls om geen enkele sell pressure.
Alleen is het saai, want ik zit nu dus gewoon vast.
Ik zit op 29.4 vast. Daarbij vergeleken valt 24.6 reuze mee.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:30 schreef Stryder het volgende:
Ik zit er nog in vanaf die 24.6 hahaha.
Maar daar komt hij wel weer overheen vermoed ik. Er is buiten die walls om geen enkele sell pressure.
Alleen is het saai, want ik zit nu dus gewoon vast.
Dat kan nog wel even gaan durenquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zit op 29.4 vast. Daarbij vergeleken valt 24.6 reuze mee.
Dat denk ik ook, ja. Gelukkig ben ik iemand van de lange adem. Blijf dus geduldig afwachten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat kan nog wel even gaan duren
Nee opschieten doet het inderdaad nietquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik had voor vannacht/vanochtend een sellorder op 24.90 ingesteld. Gelukkig nog aangetikt. Heeft de 18 uur geduurd om van 24.80 naar 24.90 te kunnen. Eerst had ik sellorder op 25.5 ofzo, toen teruggezet naar 25.2, toen 25. toen maar 24.90En maakte er net geen verlies op.
Maar man man, dat schiet niet op zo.
Hahaha de komende twee weken verwacht ik nog wel interessante zaken, China nieuw jaar, Amerika bespreking en nog wat aankondigingen van grote retailers hopelijk.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:38 schreef roislecxe het volgende:
Misschien is dit wel de terugdraaiing van de stijging van 21dec tot 6 januari. Continu gestage stijging.
Krijgen we nu 3 weken gestage, tergend langzame dalingen.
Dan denk ik dat het er hier niet drukker op wordt
Viel te verwachten, de koers was veel te hoog.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:41 schreef RoelerMF het volgende:
De 42 heeft op Cryptsy sinds vanmiddag ook een vrije val naar beneden gemaakt.
Afgelopen maandag had je je inleg ruim kunnen vervijfvoudigen als je een beetje durf had gehad. Heb maandag heel even gebaald dat ik niet wat WDC terug heb gezet in 42 toen ik koersen zag 's avondsquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Viel te verwachten, de koers was veel te hoog.
Ach als je op 4h grafiek kijkt zie je eigenlijk dat er nog steeds niets gebeurdquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En weer terug op de normale lijn
Toch even snel erin met een beetje op 24.08quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:45 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ach als je op 4h grafiek kijkt zie je eigenlijk dat er nog steeds niets gebeurd
Het volume van btc/usd maakt het weer helemaal goedquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:45 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ach als je op 4h grafiek kijkt zie je eigenlijk dat er nog steeds niets gebeurd
Omdat het niet bij de MediaMarkt of Appie Heyn is: Op telefoniegebied hebben we de keuze tussen iPhone, Android en als "altphones" BB/WP: Hetzelde als de cryptocurrencies: Bitcoin, Litecoin, een beetje namecoin, PPC en de rest is in ontwikkeling.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:07 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Vind het heel mooi getikt, maar heb geen idee wat al die namen betekenen![]()
Ben niet echt thuis in dit spul
Scharmbeck gaat het lukkenquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:47 schreef edcetera het volgende:
[..]
Hetzelfde als Bitcoin (en de rest) tegen dollars, Euros: Het kost even tijd en energie om de massa te overtuigen en een vrije markt in de niet vrije corporate-business te dorbreken.
Eerst zien, dan geloven. Meer info, dat hun website en Youtube videos?quote:
Ik kan je die niet geven. Ik volg ze wel op twitter en volg WDC foundation op Facebook. Af en toe komen ze langs met screendumps, dat ziet er interessant uit. Vraag blijft of Scharmbeck het voor elkaar krijgt om snel acceptatie te krijgen bij online winkels. De snelle transactietijd van een WDC is geloof hun unique selling point tegenover de bitcoin. Maar of je daarmee een winkel weet te overtuigen is maar de vraag natuurlijk.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:50 schreef edcetera het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven. Meer info, dat hun website en Youtube videos?
Als de legal-afdeling van FOX een beetje oplet zal hij waarschijnlijk niet eens gelaunched worden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:48 schreef Nattekat het volgende:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=418795.0
Het moet niet gekker worden.
Al was er een moment, het volume is verschrikkelijk...quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:57 schreef roislecxe het volgende:
Er is gewoon echt geen goed moment meer om te kopen. Gewoon niet. Blijft maar gelijk of zakken.
Kop op, wie weet is deze periode juist de perfecte timing geweestquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:57 schreef roislecxe het volgende:
Er is gewoon echt geen goed moment meer om te kopen. Gewoon niet. Blijft maar gelijk of zakken.
De laaste keer dat er een hele lichte downtrend was met amper volume... is gevolgd door een crash.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:58 schreef Stryder het volgende:
[..]
Kop op, wie weet is deze periode juist de perfecte timing geweest
Deze crash is allang begonnen, maar wordt in slomo afgespeeld.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De laaste keer dat er een hele lichte downtrend was met amper volume... is gevolgd door een crash.
Mwah, geschiedenis in Bitcoin zegt helemaal niets.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De laaste keer dat er een hele lichte downtrend was met amper volume... is gevolgd door een crash.
Daarom: Een meute huisvrouwen op Facebook te porren is niet de beste zakelijke manier en via Twitter verdwijn je ook in de "massa".quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:52 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Ik kan je die niet geven. Ik volg ze wel op twitter en volg WDC foundation op Facebook. Af en toe komen ze langs met screendumps, dat ziet er interessant uit. Vraag blijft of Scharmbeck het voor elkaar krijgt om snel acceptatie te krijgen bij online winkels. De snelle transactietijd van een WDC is geloof hun unique selling point tegenover de bitcoin. Maar of je daarmee een winkel weet te overtuigen is maar de vraag natuurlijk.
We weten natuurlijk niet waar ze op de achtergrond mee bezig zijn. Uiteindelijk is hun portaal nog in beta en misschien zien we op 14 februari wel ineens enkele toonaangevende namen die gebruik maken van hun diensten. Google Mail is jarenlang beta geweest en bedrijven zag je er nooit mee. Tot de beta eraf gingen en tegenwoordig zijn er een heleboel bedrijven die hun mail via de gmail software regelen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:04 schreef edcetera het volgende:
[..]
Zoals je zegt: Acceptatie via bedrijven zet een voet aan de wal voor acceptatie, maar dan moet je ook met een website komen met uitdagende produkten: Coming soon zonder toonaangevende diensten werkt geen indruk voor welk bedrijf dan ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ik blijf erbij, dat de spleetogen, die geen creatieve oplossing hebben voor het besluit, van de overheid beetje bij beetje nu aan het dumpen zijn en er begin volgende maand geen indrukwekkende crash zal zijn (enkel leuk om eindelijk even te short-traden) omdat de grote Chinese handelaren hun internationale constructies al hebben. (BTC naar EUR/VS --> bankoverschrijving naar China bv)quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:58 schreef Stryder het volgende:
[..]
Kop op, wie weet is deze periode juist de perfecte timing geweest
Heb net gekocht op 24.1, anders is het maar saaiquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:15 schreef roislecxe het volgende:
Op 24.3 kan ik nu verkopen om een beetje winst te maken. Hup, even stijgen kreng,
Voelt nu al 4 dagen niet goed om niet fiat te zitten.
(En toch trap ik er steeds weer in)
Dat denk ik ook elke keer.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:18 schreef lainke het volgende:
[..]
Heb net gekocht op 24.1, anders is het maar saai
Gekocht op 24.1 en sell order op 24.6quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat denk ik ook elke keer.
En uiteindelijk komt het er wel weer, en kun je er met wat winst uit. Maar de grotere winsten zijn er gewoon een beetje uit.
Paar weken terug kostte je dat als je pech had een uurtje of 3. Nu als je pech hebt een dag of 6quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:21 schreef lainke het volgende:
[..]
Gekocht op 24.1 en sell order op 24.6
We zullen wel zien, ik heb tijdquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Paar weken terug kostte je dat als je pech had een uurtje of 3. Nu als je pech hebt een dag of 6
Het was ook wel te verwachten dat Chinese overheid/PBOC met een maatregel zou komen omtrent Bitcoin. Gokken is illegaal in China en het speculeren met deze munt, wordt dan ook als zodanig gezien.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:12 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, dat de spleetogen, die geen creatieve oplossing hebben voor het besluit, van de overheid beetje bij beetje nu aan het dumpen zijn en er begin volgende maand geen indrukwekkende crash zal zijn (enkel leuk om eindelijk even te short-traden) omdat de grote Chinese handelaren hun internationale constructies al hebben. (BTC naar EUR/VS --> bankoverschrijving naar China bv)
En de meeste gokpaleisen zijn internationaal in hande van Chinesen (en ze houden van gokken).quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:26 schreef Stryder het volgende:
[..]
Het was ook wel te verwachten dat Chinese overheid/PBOC met een maatregel zou komen omtrent Bitcoin. Gokken is illegaal in China en het speculeren met deze munt, wordt dan ook als zodanig gezien.
China zelf, zal imo echter niet de Bitcoin op gaan geven, zeker nu de acceptatie groeit in andere delen van de wereld (behalve Rusland dan als de het voorstel op de ban aangenomen gaat worden, maar hier heb ik me nog niet helemaal in verdiept)
Welk voorstel?quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:26 schreef Stryder het volgende:
[..]
Het was ook wel te verwachten dat Chinese overheid/PBOC met een maatregel zou komen omtrent Bitcoin. Gokken is illegaal in China en het speculeren met deze munt, wordt dan ook als zodanig gezien.
China zelf, zal imo echter niet de Bitcoin op gaan geven, zeker nu de acceptatie groeit in andere delen van de wereld (behalve Rusland dan als de het voorstel op de ban aangenomen gaat worden, maar hier heb ik me nog niet helemaal in verdiept)
Russen en Chinesen geen Bitcoin is als een Nederlander, die geen wetten overtreed (overgeleverd aan de staat)quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:26 schreef Stryder het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:46 schreef roislecxe het volgende:
Ik heb net 2 erupters gekocht op MP van zo'n gastje die er veel te weinig voor vroeg! heerlijke deal gemaakt, en nu volle bak aansluiten die handel en dan heb ik het geld er binnen no-time weer uit
Erupters, wasda?quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:46 schreef roislecxe het volgende:
Ik heb net 2 erupters gekocht op MP van zo'n gastje die er veel te weinig voor vroeg! heerlijke deal gemaakt, en nu volle bak aansluiten die handel en dan heb ik het geld er binnen no-time weer uit
Dat weet die slome zelf niet eensquote:
Waarom ASIC minen voor oninteressante coins (behalve non-profit BTC).quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:49 schreef strbo het volgende:
[..]
Block Erupter neem ik aan, ASIC mining machinetje volgens mij.
Zodra die komen is het voor mij klaarquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:55 schreef edcetera het volgende:
[..]
Waarom ASIC minen voor oninteressante coins (behalve non-profit BTC).
Volgens mij wachten we op Scrypt- miners, efficienter als een GPU
Nieuwe ronde, nieuwe kansen toch?quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zodra die komen is het voor mij klaar
Wie weet dat nietquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:49 schreef Stryder het volgende:
[..]
Dat weet die slome zelf niet eens
Aan een gpu heb ik nog iets, een miner is waardeloos zodra de diff de pan uitschiet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:58 schreef edcetera het volgende:
[..]
Nieuwe ronde, nieuwe kansen toch?
Minen is leuk voor de hobby, maar ga er niet voor investeren in GPU/ASICs of complete rigs bouwen: Ieder zijn eigen hobbyquote:
Geduld is een schone zaakquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:10 schreef GTAnoob het volgende:
Het wordt nooit meer nu ff geen 24,50 dit is het einde
Ik had moeten verkopen op 24,30 net. Gisteren voelde ik dit al aankomen, maar helaas niet verkocht.
Nja, deze keer dan maar geen winst op korte termijn. Zie wel wat er gebeurt de komende dagen.
Als gamer wel ja, voor de rest wordt het al snel een slechte investering op dit moment (bahalve spelen met altcoins)..quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aan een gpu heb ik nog iets, een miner is waardeloos zodra de diff de pan uitschiet.
Niet zo zeer als gamerquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:20 schreef edcetera het volgende:
[..]
Als gamer wel ja, voor de rest wordt het al snel een slechte investering op dit moment (bahalve spelen met altcoins)..
De post van ZetaOS niet gezien?quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Mooi man. Op multipool.us kun je kijken welke SHA256 coin het beste mined.
hamtaroquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:23 schreef Geralt het volgende:
Zeg het schiet me ineens te binnen; dat icoontje van MaGNeT, dat komt van hamsterdance af toch? Of lijkt het daar alleen maar heel veel op?
Lang geleden dus ik weet het niet meer precies
Goeie keuze: Ik mine puur met CPUs om te kunnen kutten op cryptsy enzo. Ga geen eigen geld inzetten op de sites, die vage altcoins verhandelenquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet zo zeer als gamer
Mijn huidige gpu begint aan vervanging toe te komen, een mooie mining-gpu is daar natuurlijk mooi in meegenomen.
Ik hou wel vast aan de vaste regel: Ik speel enkel met geld dat ik met minen heb verdiend, ik investeer niks. Die nieuwe gpu moet dus ook nog heel even wachten.
Je kunt een plaatje ook resizen naar 640x480 formaat (of nog kleiner voor fotos in jouw caterorie): Bespaart veel ellende voor de rest en ook dataverkeer voor de FOK!kers mobiel.quote:
Coinwarz.comquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Mooi man. Op multipool.us kun je kijken welke SHA256 coin het beste mined.
Inderdaad, dat heb ik wel een beetje geleerd. Ging altijd vergelijkbare situaties zoeken in het verleden als ik echt niet wist wat er ging gebeuren. Maar dat gaf vaak gewoon juist de foute indicatie ipv de goede.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:02 schreef Stryder het volgende:
[..]
Mwah, geschiedenis in Bitcoin zegt helemaal niets.
Zeg niet dat het niet gaat gebeuren, maar zie het niet als aanleiding voor een crash.
Door wie?quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het gewoon bewust omlaag gestuwd wordt.
Geen idee, zeg het maar.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:48 schreef ulq het volgende:
[..]
Door wie?
Obama? Kim Jong-un? Illuminati? Satoshi Nakamoto?
Ben ik natuurlijk, kijk eens hoe veel USDe ik heb:quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:48 schreef ulq het volgende:
[..]
Door wie?
Obama? Kim Jong-un? Illuminati? Satoshi Nakamoto?
Sick man.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben ik natuurlijk, kijk eens hoe veel USDe ik heb:
[ afbeelding ]
Tss... photoshoppenquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:53 schreef ulq het volgende:
[..]
Sick man.
Kijk hoe veel ik heb.
[ afbeelding ]
Fake. De komma's moeten puntjes zijnquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:53 schreef ulq het volgende:
[..]
Sick man.
Kijk hoe veel ik heb.
[ afbeelding ]
Nee man. Ik zit op een Amerikaanse exchangequote:Op donderdag 16 januari 2014 18:56 schreef strbo het volgende:
[..]
Fake. De komma's moeten puntjes zijn
Daarom juistquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:56 schreef ulq het volgende:
[..]
Nee man. Ik zit op een Amerikaanse exchange
Huh ja idd. Je maakt me in de war. Ik bedoel natuurlijk Europees. Gewoon een soort btc-e voor gevorderden. Met Litouwers ipv Bulgaren etc.quote:
Same here gekocht omdat ik wat wilde uitcashen met winst als alternatief voor mijn bankrekening (spaar-rekening) : 4% verliesquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:47 schreef ulq het volgende:
[..]
Inderdaad, dat heb ik wel een beetje geleerd. Ging altijd vergelijkbare situaties zoeken in het verleden als ik echt niet wist wat er ging gebeuren. Maar dat gaf vaak gewoon juist de foute indicatie ipv de goede.
Volgens mij bestaan er geen eens 23 miljoen miljard dollars. Ik geloof je niet, sorry.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:58 schreef ulq het volgende:
[..]
Huh ja idd. Je maakt me in de war. Ik bedoel natuurlijk Europees. Gewoon een soort btc-e voor gevorderden. Met Litouwers ipv Bulgaren etc.
Er zullen ook nooit 21 M BTC zijn, zeker 2M is verdwenenquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:01 schreef strbo het volgende:
[..]
Volgens mij bestaan er geen eens 23 miljoen miljard dollars. Ik geloof je niet, sorry.
Haha je hebt ze zitten tellenquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:01 schreef strbo het volgende:
[..]
Volgens mij bestaan er geen eens 23 miljoen miljard dollars. Ik geloof je niet, sorry.
Verdwenen?quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:06 schreef edcetera het volgende:
[..]
Er zullen ook nooit 21 M BTC zijn, zeker 2M is verdwenen
Gewoon even bruteforcenquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:13 schreef strbo het volgende:
Of het wachtwoord voor encryptie vergeten. Dat lijkt me klote zeg, 1000 Bitcoins uit 2009 binnen handbereik, en toch zo ver weg
Holy shit 1000.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:13 schreef strbo het volgende:
Of het wachtwoord voor encryptie vergeten. Dat lijkt me klote zeg, 1000 Bitcoins uit 2009 binnen handbereik, en toch zo ver weg
Genoeg coins (50 blocks) van de eerste generatie hebben een laatste transactiedatum van 2010quote:[..]
Verdwenen?
Zoveel al?quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:06 schreef edcetera het volgende:
[..]
Er zullen ook nooit 21 M BTC zijn, zeker 2M is verdwenen
Dat is wel tof.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:18 schreef Spatieloos het volgende:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=389070.2840
Ik zie toch wel een toekomst in RPC. Ook kwam het op CNBC met Ron Paul hemzelf.
Leuk om te zien hoe hij reageert. Sportief.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:20 schreef Spatieloos het volgende:
Kanye West sued zijn coin
Ron Paul support zijn coin
Ik ben het ook aan het minen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:24 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben nu dit aan het minen. https://bitcointalk.org/index.php?topic=418088.0;all
Het had in het begin wel erg grote miners though :/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Daarom verkopen aan mensen die dat wel hebben. Ik voorzie dat deze coin het goed gaat doen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:26 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb alleen niks om te adverteren op hun site :/
Wat toevalligquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben het ook aan het minen.
En ja, ik merk dat de difficulty flink steeg voor mijn gevoel.
Het is dus gelukt met de PC?quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat toevallig
Ja ik had vanochtend nog 250 coins per dag ofzo, en nu heb 2 keer zoveel hash en ook ongeveer zoveel!
quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daarom verkopen aan mensen die dat wel hebben. Ik voorzie dat deze coin het goed gaat doen.
Nee, ik heb bij iemand gehuurd. Maar ik ben wel al een stuk verder, morgen moet hij aan de praat gaan, maar ik heb morgen een toets dus heb een excuus om het uit te stellen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is dus gelukt met de PC?
Gehuurd? Heftig. Succes in ieder geval!quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik heb bij iemand gehuurd. Maar ik ben wel al een stuk verder, morgen moet hij aan de praat gaan, maar ik heb morgen een toets dus heb een excuus om het uit te stellen.
Haha.quote:
Huren is juist minder risico want je betaald niet in 1x 5039328 euro voor mining spullen en dus niet heftig, al is het meestal een stuk duurder per winstquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gehuurd? Heftig. Succes in ieder geval!
Haha baas!quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:29 schreef Spatieloos het volgende:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=411457.0
Morgen deze natuurlijk![]()
Of zou ik splitsen, PXL en deze?
Cudaminer en het valt nog mee.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:51 schreef strbo het volgende:
Verdomme, had ik mijn PC nou maar niet bij mijn ouders laten staan. Elke nieuwe coin die ik zie wil ik minen, maar met een GT640M kom ik niet erg ver ben ik bang
Ongeveer 30 Khash.., nog minder dan mijn CPUquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Cudaminer en het valt nog mee.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:54 schreef strbo het volgende:
[..]
Ongeveer 30 Khash.., nog minder dan mijn CPU
Dat lijken mij ook wel goede munten. Maar het gaat er natuurlijk om dat ze mensen in de cryptocurrency wereld brengen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:57 schreef Nattekat het volgende:
Begin toch te twijfelen nu, ruim 8000 USDE bij elkaar gemined... Nu weer even mijn gpu wat rust geven en ik heb geen flauw idee wat er nog bij komt. Zelfs met een email voor elke annoucement ben ik de weg kwijt
Homer en Cartman is een leuk idee, maar slaat nergens op. Maar als de diff weer de pan uit schiet krijg ik daar spijt van. Dilemma's
Daarom blijf ik staatsloten kopen!quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha.
Ach, als je heel vaak iets fout hebt gegokt is de kans statistisch groter dat het daarna beter lukt.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daarom blijf ik staatsloten kopen!
Ik begin er denk ik maar nooit aan danquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daarom blijf ik staatsloten kopen!
Zowieso Ron Paul for president:quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Leuk om te zien hoe hij reageert. Sportief.
Vraag of Magnet even een dagje wacht met minen, dat scheelt waarschijnlijk wel een paar puntenquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:59 schreef Spatieloos het volgende:
Het probleem met die coins is dat de grote miners daar gelijk op gaan zitten ja![]()
Magnet valt allemaal wel mee. Maar met PXL waren er ook gewoon een paar mensen met 40mhash, 20mhash enzo. Laat staan met bekendere munten zoals die.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:05 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Vraag of Magnet even een dagje wacht met minen, dat scheelt waarschijnlijk wel een paar punten
heb jij veel geluk?quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:05 schreef Spatieloos het volgende:
Al ben ik wel iemand die als god zou bestaan veel geluk zou moeten hebben. Omdat ik lief ben.
quote:
Lief zijn levert niets opquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:05 schreef Spatieloos het volgende:
Al ben ik wel iemand die als god zou bestaan veel geluk zou moeten hebben. Omdat ik lief ben.
Kuch... je doet het dus niet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:09 schreef Spatieloos het volgende:
3. Ik ben slim, ik kan gemakkelijk vwo
Hmm. Nja. Ron Paul wil de hele sociale zekerheid daar afschaffen. Dat vind ik niet zo'n puik plan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:05 schreef edcetera het volgende:
[..]
Zowieso Ron Paul for president:
De enige, die de VS van de ondergang kan redden
We zouden zoiemand in NL moeten hebben. D66 komt er het dichtste in de buurt, maar die hebben geen representatief persoon, zoals de andere kontendraaiers om risico te nemen. Pechhold, laat je ballen eens spreken!
Maar ben je rijk?quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
1. Ik ben geboren in Nederland, heeel veilig en met veel rijkdom vergeleken de helft van de wereld.
2. Ik ben blank, stevig, best lang en zonder erge ziektes
3. Ik ben slim, ik kan gemakkelijk vwo
4. Ik ben gelukkig
Ik heb de genen loterij best wel gewonnen, dan win ik vast nog wel een andere loterij.
En nee ik beweer niet dat blanken beter zijn dan andere rassen, ik bedoel alleen dat blank zijn meer vooroordelen heeft (in Nederland). Je wordt niet zomaar gediscrimineerd zeg maar.
Ik denk dat 90% in Nederland rijk is, dus ja. Maar echt 'rijk rijk' zou ik niet zeggen.quote:
Dan was een simpele ''nee'' voldoende als antwoord op mijn vraag.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik denk dat 90% in Nederland rijk is, dus ja. Maar echt 'rijk rijk' zou ik niet zeggen.
Niet mee eens. Ik ben gewoon rijkquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:13 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Dan was een simpele ''nee'' voldoende als antwoord op mijn vraag.
Mooi, val ik ook onder.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:14 schreef robin007bond het volgende:
Veel mensen die op vwo zitten vind ik helemaal niet slim. Het lijkt wel of er tegenwoordig heel veel vwo'ers zijn die alles stampen, hele dagen thuis leren, maar voor de rest weinig inzicht hebben in zaken en geen brede interesse hebben in de zaken waarvoor ze leren.
Maar goed, dat is mijn onderbuik.
Daarom stamp ik ook niet, ik let gewoon beetje op in de les en gebruik mijn inzicht op toetsen, heb toch nooit zin om te stampen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:14 schreef robin007bond het volgende:
Veel mensen die op vwo zitten vind ik helemaal niet slim. Het lijkt wel of er tegenwoordig heel veel vwo'ers zijn die alles stampen, hele dagen thuis leren, maar voor de rest weinig inzicht hebben in zaken en geen brede interesse hebben in de zaken waarvoor ze leren.
Dit inderdaad. Mensen zijn schapen, iedereen op het hbo/uni, etc. denkt dat ze slim zijn omdat ze bepaalde stof uit hun hoofd hebben geleerd, en de theorie letterlijk hebben opgeschreven in hun examensquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:14 schreef robin007bond het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Ik voel me de 5%quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:17 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Mensen zijn schapen, iedereen op het hbo/uni, etc. denkt dat ze slim zijn omdat ze bepaalde stof uit hun hoofd hebben geleerd, en de theorie letterlijk hebben opgeschreven in hun examens.
Minstens 95% kan niet voor zichzelf denken, hebben geen inzicht en denken dat naar school gaan en een baantje krijgen de enige manier is om goed geld te verdienen, een braaf burger leven hebben, en vooral niet uitkomen voor hun echte interesses, meningen, etc. is hoe het moet/hoort/enkel kan zijn.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:18 schreef MichaelScott het volgende:
Ingestapt op 820 nu op naar de 840
welkecoin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
BTCquote:
Ben je ook, grote interesses in computers en amper lerenquote:
Niet alleen in computers, maar ook in investeren en risico's nemen, filosofie, selfimprovement en psychologie.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben je ook, grote interesses in computers en amper leren
Join the club
Fijn, dat je een hekel hebt aan iedere reactie, waarbij God genoemd wordt, maar verdiep je en en laat een ander in waardequote:
Iedereen in dit topic wordt dus rijk.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:24 schreef GTAnoob het volgende:
De 'nerds', psychopaten en ''loners'' zijn vaak wel de mensen die later in life hoge posities bekleden. Directeurs, politici, succesvolle entrepreneurs, etc. Niet allemaal natuurlijk, er zijn er heel veel die gewoon 'nerd' blijven, maar het merendeel van bestuurders etc. vallen wel onder de eerder genoemde categories.
95% denk ik niet, maar ik denk dat pushende ouders een grote factor zijn waardoor er voor mijn gevoel veel van dit soort leerlingen zijn.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:17 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Mensen zijn schapen, iedereen op het hbo/uni, etc. denkt dat ze slim zijn omdat ze bepaalde stof uit hun hoofd hebben geleerd, en de theorie letterlijk hebben opgeschreven in hun examens.
Minstens 95% kan niet voor zichzelf denken, hebben geen inzicht en denken dat naar school gaan en een baantje krijgen de enige manier is om goed geld te verdienen, een braaf burger leven hebben, en vooral niet uitkomen voor hun echte interesses, meningen, etc. is hoe het moet/hoort/enkel kan zijn.
Central Bankingquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:28 schreef apacalipto het volgende:
het is de schuld van de rabobank?
quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:26 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Iedereen in dit topic wordt dus rijk.
MichaelScott #Minister van Algemene Zaken 2030
Helaas weet bijna niemand datquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
95% denk ik niet, maar ik denk dat pushende ouders een grote factor zijn waardoor er voor mijn gevoel veel van dit soort leerlingen zijn.
En ik denk zeker wel dat op hbo en universiteit de intelligentie gemiddeld wel hoger ligt. Dat weet ik haast wel zeker. Maar zoals iedereen weet is correlatie geen causaliteit.
Nee hoor, ik ben helemaal geen psychopaat.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Laat me raden jij bent psychopaat en nerd?
Dat is hetzelfde als de macht binnen Europa op sociaal en cultureel gebied aan de landen zelf over te dragen. Dat wil de EU nog niet begrijpen: We zijn simpelweg anders as Spanjaarden: EEN infrasructuur en economie, maar behoud van verschillende culturen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm. Nja. Ron Paul wil de hele sociale zekerheid daar afschaffen. Dat vind ik niet zo'n puik plan.
[quote]Op het gebied van burgerlijke vrijheden kunnen anderen wel van hem leren, maar helaas wil hij alles aan staten overlaten.
Wat is er mis met biologie, daar is ook wel wat in te verdienen. En het belangrijkste is dat je het leuk vind.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:37 schreef Nattekat het volgende:
Al die harde werkers op het vwo, meestal zonder leven, kiezen voor die standaardstudies. Zo kiest de grootste autist uit 6vwo voor biologie, gewoon omdat ie het leuk vind.
De snuggere studenten vind je op de preciesere vakken.
Iets van uitzonderingen en regels bevestigenquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat is er mis met biologie, daar is ook wel wat in te verdienen. En het belangrijkste is dat je het leuk vind.
Ik ga denk ik Life Science & Technology studeren
Nee natuurlijk hoeft dat niet, maar het kan wel helpen, ook kan het juist tegenwerken. Narcisme kan voordelen hebben, maar ook nadelen. Maar het belangrijkste is dat je gelukkig bent, dan ben je succesvol. En er zijn oneindig manieren om dat te worden, het kost alleen soms wel (veel) moeite.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:40 schreef GTAnoob het volgende:
Je hoeft echt geen universiteit diploma om succesvol te zijn in het leven.
Het gaat om kansen. En natuurlijk hoe gemotiveerd je bent, waar je interesses in liggen en hoe je psychisch in elkaar zit. Narcisten...
Hey!quote:Op donderdag 16 januari 2014 02:14 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Schuldigmaar ik geef dan weer terecht MichaelScott de schuld, die begon hier over Utopia en The Colony
Ik bied 149 PXC aan!quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:53 schreef mike-amersfoort het volgende:
Wil iemand 5,5 PXC kopen?... *such slowness
Klopt, ik geloof dat dit hem nog wel waard gaat worden...quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik bied 149 PXC aan!
Maar nee, ik wacht tot die op een exchange komt. Advertentieruimte is namelijk kostbaar.
Maar die advertentieruimte is alleen kostbaar als er veel mensen op die site komenquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik bied 149 PXC aan!
Maar nee, ik wacht tot die op een exchange komt. Advertentieruimte is namelijk kostbaar.
Ik denk dat Devs liever ook een groot deel holden, ze willen hun coin natuurlijk value geven.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:05 schreef mike-amersfoort het volgende:
Er komen in totaal 10mlj coins, 2 mlj pixels.
Stel de eerste 1 mlj coins zijn gemined en je zou er een lading pixels mee kopen, dan maak je die wss over aan de dev's. Maar hun kunnen die natuurlijk ook weer verkopen op een exchange, waardoor er in verhouding meer PXC dan pixels beschikbaar komen. Als je dat een paar keer herhaalt, wordt de waarde van de PXC alleen maar minder
Dat klopt.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar die advertentieruimte is alleen kostbaar als er veel mensen op die site komen
I don't know man!quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dus hoe gaan we dat voor elkaar krijgen!?!?!
Wat nou als we die site adverteren op ehhh die site?!!quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
I don't know man!
Ik vind het sowieso al een leuk idee.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat nou als we die site adverteren op ehhh die site?!!
Nee wacht dat heeft geen nut
Wanneer ga je bijkopen?quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mooizo, dan kan ik bijkopen.
Straks heb ik 1 miljoen EAC
Arme Toto!quote:
bijna de 2X dus dat moet wel lukken...en dan paar dagen later de 5Xquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bij de 104 als hij daar komt.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Arme Toto!
Bekijk het van de positieve kant. Je hebt geld aan anderen gegeven die de TIPS aan jou hebben verkocht. Sociaal hoor Toto.
Ik zal je ook wel een tip geven.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:34 schreef Toto69 het volgende:
ER8TmwEVT8X6Uh78b8WvDXAo15MPiCxHHB
spatie
Ik heb het geld dat ik er al in heb gestoken berekent als verloren dus het boeit me gewoon niet meerquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:33 schreef Sands het volgende:
[..]
bijna de 2X dus dat moet wel lukken...en dan paar dagen later de 5X
quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zal je ook wel een tip geven.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:34 schreef Toto69 het volgende:
ER8TmwEVT8X6Uh78b8WvDXAo15MPiCxHHB
spatie
Tuurlijk, volgende week weerquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb het geld dat ik er al in heb gestoken berekent als verloren dus het boeit me gewoon niet meer
Maar het moet toch weer een keer omhoog gaan toch?!! JA TOCh!!?!!?!?!??!?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |