Nee, ik heb bij iemand gehuurd. Maar ik ben wel al een stuk verder, morgen moet hij aan de praat gaan, maar ik heb morgen een toets dus heb een excuus om het uit te stellen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is dus gelukt met de PC?
Gehuurd? Heftig. Succes in ieder geval!quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik heb bij iemand gehuurd. Maar ik ben wel al een stuk verder, morgen moet hij aan de praat gaan, maar ik heb morgen een toets dus heb een excuus om het uit te stellen.
Haha.quote:
Huren is juist minder risico want je betaald niet in 1x 5039328 euro voor mining spullen en dus niet heftig, al is het meestal een stuk duurder per winstquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gehuurd? Heftig. Succes in ieder geval!
Haha baas!quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:29 schreef Spatieloos het volgende:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=411457.0
Morgen deze natuurlijk![]()
Of zou ik splitsen, PXL en deze?
Cudaminer en het valt nog mee.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:51 schreef strbo het volgende:
Verdomme, had ik mijn PC nou maar niet bij mijn ouders laten staan. Elke nieuwe coin die ik zie wil ik minen, maar met een GT640M kom ik niet erg ver ben ik bang
Ongeveer 30 Khash.., nog minder dan mijn CPUquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Cudaminer en het valt nog mee.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:54 schreef strbo het volgende:
[..]
Ongeveer 30 Khash.., nog minder dan mijn CPU
Dat lijken mij ook wel goede munten. Maar het gaat er natuurlijk om dat ze mensen in de cryptocurrency wereld brengen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:57 schreef Nattekat het volgende:
Begin toch te twijfelen nu, ruim 8000 USDE bij elkaar gemined... Nu weer even mijn gpu wat rust geven en ik heb geen flauw idee wat er nog bij komt. Zelfs met een email voor elke annoucement ben ik de weg kwijt
Homer en Cartman is een leuk idee, maar slaat nergens op. Maar als de diff weer de pan uit schiet krijg ik daar spijt van. Dilemma's
Daarom blijf ik staatsloten kopen!quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha.
Ach, als je heel vaak iets fout hebt gegokt is de kans statistisch groter dat het daarna beter lukt.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daarom blijf ik staatsloten kopen!
Ik begin er denk ik maar nooit aan danquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daarom blijf ik staatsloten kopen!
Zowieso Ron Paul for president:quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Leuk om te zien hoe hij reageert. Sportief.
Vraag of Magnet even een dagje wacht met minen, dat scheelt waarschijnlijk wel een paar puntenquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:59 schreef Spatieloos het volgende:
Het probleem met die coins is dat de grote miners daar gelijk op gaan zitten ja![]()
Magnet valt allemaal wel mee. Maar met PXL waren er ook gewoon een paar mensen met 40mhash, 20mhash enzo. Laat staan met bekendere munten zoals die.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:05 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Vraag of Magnet even een dagje wacht met minen, dat scheelt waarschijnlijk wel een paar punten
heb jij veel geluk?quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:05 schreef Spatieloos het volgende:
Al ben ik wel iemand die als god zou bestaan veel geluk zou moeten hebben. Omdat ik lief ben.
quote:
Lief zijn levert niets opquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:05 schreef Spatieloos het volgende:
Al ben ik wel iemand die als god zou bestaan veel geluk zou moeten hebben. Omdat ik lief ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |