Goeie keuze: Ik mine puur met CPUs om te kunnen kutten op cryptsy enzo. Ga geen eigen geld inzetten op de sites, die vage altcoins verhandelenquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet zo zeer als gamer
Mijn huidige gpu begint aan vervanging toe te komen, een mooie mining-gpu is daar natuurlijk mooi in meegenomen.
Ik hou wel vast aan de vaste regel: Ik speel enkel met geld dat ik met minen heb verdiend, ik investeer niks. Die nieuwe gpu moet dus ook nog heel even wachten.
Je kunt een plaatje ook resizen naar 640x480 formaat (of nog kleiner voor fotos in jouw caterorie): Bespaart veel ellende voor de rest en ook dataverkeer voor de FOK!kers mobiel.quote:
Coinwarz.comquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Mooi man. Op multipool.us kun je kijken welke SHA256 coin het beste mined.
Inderdaad, dat heb ik wel een beetje geleerd. Ging altijd vergelijkbare situaties zoeken in het verleden als ik echt niet wist wat er ging gebeuren. Maar dat gaf vaak gewoon juist de foute indicatie ipv de goede.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:02 schreef Stryder het volgende:
[..]
Mwah, geschiedenis in Bitcoin zegt helemaal niets.
Zeg niet dat het niet gaat gebeuren, maar zie het niet als aanleiding voor een crash.
Door wie?quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het gewoon bewust omlaag gestuwd wordt.
Geen idee, zeg het maar.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:48 schreef ulq het volgende:
[..]
Door wie?
Obama? Kim Jong-un? Illuminati? Satoshi Nakamoto?
Ben ik natuurlijk, kijk eens hoe veel USDe ik heb:quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:48 schreef ulq het volgende:
[..]
Door wie?
Obama? Kim Jong-un? Illuminati? Satoshi Nakamoto?
Sick man.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben ik natuurlijk, kijk eens hoe veel USDe ik heb:
[ afbeelding ]
Tss... photoshoppenquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:53 schreef ulq het volgende:
[..]
Sick man.
Kijk hoe veel ik heb.
[ afbeelding ]
Fake. De komma's moeten puntjes zijnquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:53 schreef ulq het volgende:
[..]
Sick man.
Kijk hoe veel ik heb.
[ afbeelding ]
Nee man. Ik zit op een Amerikaanse exchangequote:Op donderdag 16 januari 2014 18:56 schreef strbo het volgende:
[..]
Fake. De komma's moeten puntjes zijn
Daarom juistquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:56 schreef ulq het volgende:
[..]
Nee man. Ik zit op een Amerikaanse exchange
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |