Ja dat vermoedde ik alquote:Op donderdag 16 januari 2014 01:52 schreef Maxbet het volgende:
[..]Trusten rois. Hier ook niet echt lekker er aan
Lekkerrrrr, en over een uurtje ofzo m'n vriendin wakker snurkenquote:Op donderdag 16 januari 2014 01:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Had die post van ed gemist
Dan blijven we nog even samen hier de boel onder snotteren
quote:Op donderdag 16 januari 2014 01:54 schreef edcetera het volgende:
Dank allen, ga hoplijk slapen als Doornroisje
Ja, inmense diepe en eeuwige rust <3quote:Op donderdag 16 januari 2014 01:53 schreef Maxbet het volgende:
[..]
En jij natuurlijk ook welterusten ed
<3quote:Op donderdag 16 januari 2014 01:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Had die post van ed gemist
Dan blijven we nog even samen hier de boel onder snotteren
Een echte Prins kust haar toch wakkerquote:Op donderdag 16 januari 2014 01:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Lekkerrrrr, en over een uurtje ofzo m'n vriendin wakker snurken
Ik snurk dr wakker, ik nies dr wakker of ik hoest dr wakker. Ze kan nog uit 3 opties kiezen deze week.quote:Op donderdag 16 januari 2014 01:57 schreef edcetera het volgende:
[..]
Een echte Prins kust haar toch wakker
geen commentaar mbt max <3quote:Op donderdag 16 januari 2014 01:57 schreef roislecxe het volgende:
Wat het leukste is aan slowchats is dat je ongegeneerd tieten mag posten. Dat is nu al een aantal topics niet gedaan geloof ik. Wel jammer.
Wat heeft Fontas te zeggen over Doge?quote:Op donderdag 16 januari 2014 02:03 schreef roislecxe het volgende:
Ik word echt gek van die LTC met m'n droevige sellorder op 24.97 die net niet werd aangetikt, en toen ik hem verlaagde naar 24.90 was ik te laat.
Gelukkig staat het over 13 uurtjes op 30 maar das nog zo'n lange wacht...
Hij zegt me niks meer sinds ik hem heb proberen af te persen met een banaan en een blik soep.quote:Op donderdag 16 januari 2014 02:03 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wat heeft Fontas te zeggen over Doge?
quote:Op donderdag 16 januari 2014 02:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hij zegt me niks meer sinds ik hem heb proberen af te persen met een banaan en een blik soep.
Klein beetje maar. Maar dat is niet om op te verdienen, ben het langzaamaan allemaal aan het weggeven. Toto heeft 4k Sean's Outpost geloof ik 9k. En ik ga een deel naar de Reddit tipbot sturen.quote:
Fontas heeft manboobsquote:Op donderdag 16 januari 2014 01:57 schreef roislecxe het volgende:
Wat het leukste is aan slowchats is dat je ongegeneerd tieten mag posten. Dat is nu al een aantal topics niet gedaan geloof ik. Wel jammer.
Sorry, maar ik moet het toch echt zeggen....quote:Op donderdag 16 januari 2014 02:07 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Klein beetje maar. Maar dat is niet om op te verdienen, ben het langzaamaan allemaal aan het weggeven. Toto heeft 4k Sean's Outpost geloof ik 9k. En ik ga een deel naar de Reddit tipbot sturen.
Schei toch uitquote:Op donderdag 16 januari 2014 02:10 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Oh fuu, ik moet Utopianog kijken
Schuldigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |