Valt de laatste week wel mee.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar hoeveel zouden er uiteindelijk nuttig zijn. 5?
Volgens mij komen er elke week honderden bij...
Dat heet de markt van open source:quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar hoeveel zouden er uiteindelijk nuttig zijn. 5?
Volgens mij komen er elke week honderden bij...
GTAnoob hij wil zijn 4 wdc niet kwijtquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:05 schreef roislecxe het volgende:
Wie doet zijn 8000 LTCcoins in de verkoop op 24.4![]()
Haal eens gauw weg!
quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:05 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
GTAnoob hij wil zijn 4 wdc niet kwijt![]()
![]()
Sorry......quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:05 schreef roislecxe het volgende:
Wie doet zijn 8000 LTC in de verkoop op 24.4![]()
Haal eens gauw weg!
Vind het heel mooi getikt, maar heb geen idee wat al die namen betekenenquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:05 schreef edcetera het volgende:
[..]
Dat heet de markt van open source:
Zelfde als met Linux:
100en distributies en uiteindelijk pikt een community of bedrijf het op en maakt er iets moois van
Commercieel voor Linux:
Ubuntu, Redhat en Android
Verder populair (grootste servermarktaandeel naast Ubuntu: Debian, CentOS)
Linux servers hebben 80% van de markt nu, dat was 5 jaar geleden wel anders.
Vrije markt, open source samen met de commerciele initiatieven zorgen wel voor de ontwikkeling de komende jaren...
Je was vermomd als crashbangboom he.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:08 schreef Stryder het volgende:
Ik was er om 3.30, toen was iedereen alweer weg....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik spring van de brug af als LTC niet gauw weer naar de $23 grens gaat! :o
Blijf nou maar gewoon op deze account hequote:Op donderdag 16 januari 2014 16:14 schreef Stryder het volgende:
Hahaha, ja en net ook als iemand wiens naam ik niet zal uitspreken
Long term klonen zijn lafaards! In eenzelfde topic is de fun er allang afquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:14 schreef Stryder het volgende:
Hahaha, ja en net ook als iemand wiens naam ik niet zal uitspreken
Hij doet niet klonen hoorquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:19 schreef edcetera het volgende:
[..]
Long term klonen zijn lafaards! In eenzelfde topic is de fun er allang af
en die wall verdwijnt ook steeds heel erg snelquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:23 schreef roislecxe het volgende:
LTC wordt gewoon omlaaggedrukt door die wall die steeds een stapje naar beneden schuift, gvd zeg.
Ja zit ong 50/50 in LTC en BTC, maar de prijzen liggen nog onder hetgeen wat ik ervoor betaald heb.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Blijf nou maar gewoon op deze account heVeel beterderderder.
Zit je nog ergens in atm?
Haha dat begrijp ikquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:24 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja zit ong 50/50 in LTC en BTC, maar de prijzen liggen nog onder hetgeen wat ik ervoor betaald heb.
Denk echter niet dat hij heel erg gaat dalen op de korte termijn, dus ik hou ze lekker vast
Die anderen ben ik trouwens echt niet hoor, heb wel wat beters te doen met mijn tijd :p
Ik had voor vannacht/vanochtend een sellorder op 24.90 ingesteld. Gelukkig nog aangetikt. Heeft de 18 uur geduurd om van 24.80 naar 24.90 te kunnen. Eerst had ik sellorder op 25.5 ofzo, toen teruggezet naar 25.2, toen 25. toen maar 24.90quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:30 schreef Stryder het volgende:
Ik zit er nog in vanaf die 24.6 hahaha.
Maar daar komt hij wel weer overheen vermoed ik. Er is buiten die walls om geen enkele sell pressure.
Alleen is het saai, want ik zit nu dus gewoon vast.
Ik zit op 29.4 vast. Daarbij vergeleken valt 24.6 reuze mee.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:30 schreef Stryder het volgende:
Ik zit er nog in vanaf die 24.6 hahaha.
Maar daar komt hij wel weer overheen vermoed ik. Er is buiten die walls om geen enkele sell pressure.
Alleen is het saai, want ik zit nu dus gewoon vast.
Dat kan nog wel even gaan durenquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zit op 29.4 vast. Daarbij vergeleken valt 24.6 reuze mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |