https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
bitch plies, ik ben 8quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:47 schreef Murdera het volgende:
Poll: hoe oud schatten jullie GTAnoob
• 11
• 12
• 13
• 14
• 15
• 16
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Wie het volgende topic sluit gooit dit in de OP ten koste van een afbeelding.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:47 schreef Murdera het volgende:
Poll: hoe oud schatten jullie GTAnoob
• 11
• 12
• 13
• 14
• 15
• 16
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wie het volgende topic sluit gooit dit in de OP ten koste van een afbeelding.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wie het volgende topic sluit gooit dit in de OP ten koste van een afbeelding.
Waarom is max er niet? werken zeker?quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:49 schreef dimmak het volgende:
Kunnen we niet democratisch beslissen of we hem kunnen bannen?
tr gemacht, banaanvraag !quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:49 schreef dimmak het volgende:
was het maar zo. Maar aan zijn niveau te zien zal hij binnenkort wel gaan schelden met kanker.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:49 schreef dimmak het volgende:
Is een subforumbanaanvraag niet in strijd met het grote FOK!Regelementenboek?quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:49 schreef dimmak het volgende:
Waar is max als je hem nodig hebt?quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:49 schreef dimmak het volgende:
was geen vraag om een ban maar vraag om een mogelijkheid.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is een subforumbanaanvraag niet in strijd met het grote FOK!Regelementenboek?
Ik heb altijd al geweten dat ik invloed had op anderen. Jij bewijst het. Je gelooft meteen wat ik zeg. Je weet namelijk dat ik een heilig, alleswetend persoon ben. Je gehoorzaamt mij. Je zou zo op je knien gaan en mij een BJ geven als ik je vertelde dat het aids zou genezen. Want zo ben ik. Ik ben oprecht.quote:
Bedroevend.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:52 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Ik heb altijd al geweten dat ik invloed had op anderen. Jij bewijst het. Je gelooft meteen wat ik zeg. Je weet namelijk dat ik een heilig, alleswetend persoon ben. Je gehoorzaamt mij. Je zou zo op je knien gaan en mij een BJ geven als ik je vertelde dat het aids zou genezen. Want zo ben ik. Ik ben oprecht.
Verzoek kun je altijd naar een mod sturenquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
was geen vraag om een ban maar vraag om een mogelijkheid.is volledig legaal dus.
Ik ben 12 wat is ditquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:52 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Ik heb altijd al geweten dat ik invloed had op anderen. Jij bewijst het. Je gelooft meteen wat ik zeg. Je weet namelijk dat ik een heilig, alleswetend persoon ben. Je gehoorzaamt mij. Je zou zo op je knien gaan en mij een BJ geven als ik je vertelde dat het aids zou genezen. Want zo ben ik. Ik ben oprecht.
Ik maak armen rijk met mijn zaad. Mijn zaad produceert namelijk briljante kinderen die hun ouders rijk zullen maken. Ik kan de vraag niet meer aan.quote:
Fijn om zoveel zusjes te hebben.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:54 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Ik maak armen rijk met mijn zaad. Mijn zaad produceert namelijk briljante kinderen die hun ouders rijk zullen maken. Ik kan de vraag niet meer aan.
Gast... Ga weg!quote:Ik maak armen rijk met mijn zaad. Mijn zaad produceert namelijk briljante kinderen die hun ouders rijk zal maken. Ik kan de vraag niet meer aan.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Fijn om zoveel zusjes te hebben.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Fijn om zoveel zusjes te hebben.
Omdat je het zo lief vraagt, zal ik nu naar jou luisteren en weggaan omdat je het vanachter je computer zo netjes vraagt. De woorden ''Gast... Ga weg!'' hebben zo veel invloed op hoe ik mijn in het werkelijke leven gedraag.quote:
Tja sommige mensen zijn minder ontwikkeld op hun leeftijd en trollen er mogelijk op los. Daar is hier wel een oplossing voorquote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:55 schreef Murdera het volgende:
Ik snap niet waarom er zoveel altcoins bij blijven komen. Dat haalt het hele geloof in altcoins een beetje weg in mijn ogen.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:56 schreef Nattekat het volgende:
ik ben nattekat en ik water mijn moeder's poesje
Net zoals de internetbubble. Nutteloze coins verdwijnen, nuttige groeien.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:55 schreef Murdera het volgende:
Ik snap niet waarom er zoveel altcoins bij blijven komen. Dat haalt het hele geloof in altcoins een beetje weg in mijn ogen.
Okay doen en anders bannenquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:56 schreef Nattekat het volgende:
Huisregel1: Niet quoten, dan moet ik alsnog ongewenst meegenieten van die achtelijke posts
Huisregel2: Negeren, houdt ie vanzelf wel op
Maar hoeveel zouden er uiteindelijk nuttig zijn. 5?quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net zoals de internetbubble. Nutteloze coins verdwijnen, nuttige groeien.
Dit ja. Ik geloof eigenlijk alleen in BTC, LTC NMC en misschien FTC.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar hoeveel zouden er uiteindelijk nuttig zijn. 5?
Volgens mij komen er elke week honderden bij...
Ligt er beetje aan hoe je die coins bekijkt. Als je het als valuta zit honderden want zoveel valuta's zijn er ook.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dacht ik gister ook, maar klopte volgens mij niet met de tijden van posten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:59 schreef MichaelScott het volgende:
GTAnoob is volgens mij gewoon een kloon van die crashbangboom figuur.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Internetzeepbelquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Valt de laatste week wel mee.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat heet de markt van open source:quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
GTAnoob hij wil zijn 4 wdc niet kwijtquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:05 schreef roislecxe het volgende:
Wie doet zijn 8000 LTCcoins in de verkoop op 24.4![]()
Haal eens gauw weg!
quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:05 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
GTAnoob hij wil zijn 4 wdc niet kwijt![]()
![]()
Sorry......quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:05 schreef roislecxe het volgende:
Wie doet zijn 8000 LTC in de verkoop op 24.4![]()
Haal eens gauw weg!
Vind het heel mooi getikt, maar heb geen idee wat al die namen betekenenquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:05 schreef edcetera het volgende:
[..]
Dat heet de markt van open source:
Zelfde als met Linux:
100en distributies en uiteindelijk pikt een community of bedrijf het op en maakt er iets moois van
Commercieel voor Linux:
Ubuntu, Redhat en Android
Verder populair (grootste servermarktaandeel naast Ubuntu: Debian, CentOS)
Linux servers hebben 80% van de markt nu, dat was 5 jaar geleden wel anders.
Vrije markt, open source samen met de commerciele initiatieven zorgen wel voor de ontwikkeling de komende jaren...
Je was vermomd als crashbangboom he.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:08 schreef Stryder het volgende:
Ik was er om 3.30, toen was iedereen alweer weg....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik spring van de brug af als LTC niet gauw weer naar de $23 grens gaat! :o
Blijf nou maar gewoon op deze account hequote:Op donderdag 16 januari 2014 16:14 schreef Stryder het volgende:
Hahaha, ja en net ook als iemand wiens naam ik niet zal uitspreken
Long term klonen zijn lafaards! In eenzelfde topic is de fun er allang afquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:14 schreef Stryder het volgende:
Hahaha, ja en net ook als iemand wiens naam ik niet zal uitspreken
Hij doet niet klonen hoorquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:19 schreef edcetera het volgende:
[..]
Long term klonen zijn lafaards! In eenzelfde topic is de fun er allang af
en die wall verdwijnt ook steeds heel erg snelquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:23 schreef roislecxe het volgende:
LTC wordt gewoon omlaaggedrukt door die wall die steeds een stapje naar beneden schuift, gvd zeg.
Ja zit ong 50/50 in LTC en BTC, maar de prijzen liggen nog onder hetgeen wat ik ervoor betaald heb.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Blijf nou maar gewoon op deze account heVeel beterderderder.
Zit je nog ergens in atm?
Haha dat begrijp ikquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:24 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja zit ong 50/50 in LTC en BTC, maar de prijzen liggen nog onder hetgeen wat ik ervoor betaald heb.
Denk echter niet dat hij heel erg gaat dalen op de korte termijn, dus ik hou ze lekker vast
Die anderen ben ik trouwens echt niet hoor, heb wel wat beters te doen met mijn tijd :p
Ik had voor vannacht/vanochtend een sellorder op 24.90 ingesteld. Gelukkig nog aangetikt. Heeft de 18 uur geduurd om van 24.80 naar 24.90 te kunnen. Eerst had ik sellorder op 25.5 ofzo, toen teruggezet naar 25.2, toen 25. toen maar 24.90quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:30 schreef Stryder het volgende:
Ik zit er nog in vanaf die 24.6 hahaha.
Maar daar komt hij wel weer overheen vermoed ik. Er is buiten die walls om geen enkele sell pressure.
Alleen is het saai, want ik zit nu dus gewoon vast.
Ik zit op 29.4 vast. Daarbij vergeleken valt 24.6 reuze mee.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:30 schreef Stryder het volgende:
Ik zit er nog in vanaf die 24.6 hahaha.
Maar daar komt hij wel weer overheen vermoed ik. Er is buiten die walls om geen enkele sell pressure.
Alleen is het saai, want ik zit nu dus gewoon vast.
Dat kan nog wel even gaan durenquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zit op 29.4 vast. Daarbij vergeleken valt 24.6 reuze mee.
Dat denk ik ook, ja. Gelukkig ben ik iemand van de lange adem. Blijf dus geduldig afwachten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat kan nog wel even gaan duren
Nee opschieten doet het inderdaad nietquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik had voor vannacht/vanochtend een sellorder op 24.90 ingesteld. Gelukkig nog aangetikt. Heeft de 18 uur geduurd om van 24.80 naar 24.90 te kunnen. Eerst had ik sellorder op 25.5 ofzo, toen teruggezet naar 25.2, toen 25. toen maar 24.90En maakte er net geen verlies op.
Maar man man, dat schiet niet op zo.
Hahaha de komende twee weken verwacht ik nog wel interessante zaken, China nieuw jaar, Amerika bespreking en nog wat aankondigingen van grote retailers hopelijk.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:38 schreef roislecxe het volgende:
Misschien is dit wel de terugdraaiing van de stijging van 21dec tot 6 januari. Continu gestage stijging.
Krijgen we nu 3 weken gestage, tergend langzame dalingen.
Dan denk ik dat het er hier niet drukker op wordt
Viel te verwachten, de koers was veel te hoog.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:41 schreef RoelerMF het volgende:
De 42 heeft op Cryptsy sinds vanmiddag ook een vrije val naar beneden gemaakt.
Afgelopen maandag had je je inleg ruim kunnen vervijfvoudigen als je een beetje durf had gehad. Heb maandag heel even gebaald dat ik niet wat WDC terug heb gezet in 42 toen ik koersen zag 's avondsquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Viel te verwachten, de koers was veel te hoog.
Ach als je op 4h grafiek kijkt zie je eigenlijk dat er nog steeds niets gebeurdquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En weer terug op de normale lijn
Toch even snel erin met een beetje op 24.08quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:45 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ach als je op 4h grafiek kijkt zie je eigenlijk dat er nog steeds niets gebeurd
Het volume van btc/usd maakt het weer helemaal goedquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:45 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ach als je op 4h grafiek kijkt zie je eigenlijk dat er nog steeds niets gebeurd
Omdat het niet bij de MediaMarkt of Appie Heyn is: Op telefoniegebied hebben we de keuze tussen iPhone, Android en als "altphones" BB/WP: Hetzelde als de cryptocurrencies: Bitcoin, Litecoin, een beetje namecoin, PPC en de rest is in ontwikkeling.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:07 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Vind het heel mooi getikt, maar heb geen idee wat al die namen betekenen![]()
Ben niet echt thuis in dit spul
Scharmbeck gaat het lukkenquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:47 schreef edcetera het volgende:
[..]
Hetzelfde als Bitcoin (en de rest) tegen dollars, Euros: Het kost even tijd en energie om de massa te overtuigen en een vrije markt in de niet vrije corporate-business te dorbreken.
Eerst zien, dan geloven. Meer info, dat hun website en Youtube videos?quote:
Ik kan je die niet geven. Ik volg ze wel op twitter en volg WDC foundation op Facebook. Af en toe komen ze langs met screendumps, dat ziet er interessant uit. Vraag blijft of Scharmbeck het voor elkaar krijgt om snel acceptatie te krijgen bij online winkels. De snelle transactietijd van een WDC is geloof hun unique selling point tegenover de bitcoin. Maar of je daarmee een winkel weet te overtuigen is maar de vraag natuurlijk.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:50 schreef edcetera het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven. Meer info, dat hun website en Youtube videos?
Als de legal-afdeling van FOX een beetje oplet zal hij waarschijnlijk niet eens gelaunched worden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:48 schreef Nattekat het volgende:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=418795.0
Het moet niet gekker worden.
Al was er een moment, het volume is verschrikkelijk...quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:57 schreef roislecxe het volgende:
Er is gewoon echt geen goed moment meer om te kopen. Gewoon niet. Blijft maar gelijk of zakken.
Kop op, wie weet is deze periode juist de perfecte timing geweestquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:57 schreef roislecxe het volgende:
Er is gewoon echt geen goed moment meer om te kopen. Gewoon niet. Blijft maar gelijk of zakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |