Maar dat komt meer omdat het een niet zo interessant nummer is.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:58 schreef BoerBert het volgende:
Supersymmetry van AF voelt als 20 minuten.
PF album coversquote:
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar dat komt meer omdat het een niet zo interessant nummer is.
Ik dacht dat 3 minuten al lang zou zijn voor jouquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Om het nog enigszins indie te houden, qua 15:00+:
Jimmy Eat World - Goodbye Sky Harbor.
Ja, is ook zo, maar deze heeft toch watquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat 3 minuten al lang zou zijn voor jou
Ohja, dat is natuurlijk eigenlijk 1 nummer. Ik heb hem in delen. Zo is met het Godspeed ook trouwens, die hebben natuurlijk ook eigenlijk lange nummers maar die heb ik ook in opgesplitste versies.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En natuurlijk 45:11 van LCD Soundsystem
Was ook één nummer. De platenmaatschappij heeft er toentertijd 3 nummers van gemaakt om de cd nog enigszins commercieel rendabel te maken. In ieder geval, dat is mij ooit verteld.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Op mijn cd zijn de 1e 3 nummers van Talk Talk's Spirit of Eden ook 1 nummer.
Ja, maar dat zijn geen officiele versies. Als we echt live-versies meetellen is dat inderdaad de beste. Maar Hammersmith is wel een officiele releasequote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
De langste versie van New York Serenade is ook lang genoeg. Norrage was toch Bruce-adapt?
ohja Tubular Bells natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:12 schreef Felagund het volgende:
We gaan wel allemaal netjes de geposte linkjes luisteren toch?
Opethquote:
Spreek je morgenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:15 schreef Norrage het volgende:
Ik ben de geposte videos aan het luisteren. Ik ben nog steeds bij de eerste
Helemaal onderaan:quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Yo Tchock,
Ik ben er even op gaan letten en er staat al zeker een half etmaal niks over Liam, Oasis, Noel of Beady Eye op de frontpage van NME. Vond het verder wel een goeie hoor!
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:18 schreef Maxerazzi het volgende:
Eeuwige zonde natuurlijk dat deze rockopera niet door is gevoerd tot ver in de twintig minuten:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Helemaal onderaan:
[ afbeelding ]
Er staat ALTIJD iets van de broertjes op de frontpage van NME.
Hehe, nou ik heb op ctrl+f gezocht op die woorden en bij mij staat ie er niet tussen. Hence, volgens mij google je teveel op Oasis en past NME haar website aan naar jouw zoekvoorkeuren en muzieksmaak.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Helemaal onderaan:
[ afbeelding ]
Er staat ALTIJD iets van de broertjes op de frontpage van NME.
Dit was inderdaad Random mode dus toeval. Maar geef toe dat ze prima een eigen rubriek hadden kunnen hebben op noelme.com.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Hehe, nou ik heb op ctrl+f gezocht op die woorden en bij mij staat ie er niet tussen. Hence, volgens mij google je teveel op Oasis en past NME haar website aan naar jouw zoekvoorkeuren en muzieksmaak.
Velvet Underground - Sister Rayquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:49 schreef BoerBert het volgende:
De vraag: Wat vindt Ú het beste nummer dat langer is dan 15 minuten?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Hehe, nou ik heb op ctrl+f gezocht op die woorden en bij mij staat ie er niet tussen. Hence, volgens mij google je teveel op Oasis en past NME haar website aan naar jouw zoekvoorkeuren en muzieksmaak.
The Tain van ze is wel lang genoeg. Is ook geen onaardig nummerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
Deze is wel een stukje te kort, maar toch een van mijn favoriete lange nummers
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:49 schreef BoerBert het volgende:
De vraag: Wat vindt Ú het beste nummer dat langer is dan 15 minuten?
Live is was die nog veel beterquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:45 schreef kciR het volgende:
Sonic Youth - The Diamond Sea (dit nummer stond ook op Destroyed Rooms uit 2006, een album met wat B-kantjes, en was mijn eerst SY plaat en tevens eye opener. Dit was rond de tijd dat ik mij voor muziek begon te interesseren. Ik weet nog dat ik die eindeloze distortion gitaren geweldig vond)
Ja die van PTM wilde ik eingelijk samen met Cobra van MMJ posten. Twee top EPsquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:45 schreef kciR het volgende:
Nummers langer dan 15min in mijn muziekbibliotheek zijn voor 80% postrock. Maar daar zitten zeker wat parels tussen. Godspeed uiteraard, maar die is al genoemd..
Mono - Yearning (hoogwaardige Japanse post rock)
Sonic Youth - The Diamond Sea (dit nummer stond ook op Destroyed Rooms uit 2006, een album met wat B-kantjes, en was mijn eerst SY plaat en tevens eye opener. Dit was rond de tijd dat ik mij voor muziek begon te interesseren. Ik weet nog dat ik die eindeloze distortion gitaren geweldig vond)
Portugal. The Man - It's Complicated Being A Wizard
Drie nummers, maar je bent toch weer een dik uur verder, voor ze allemaal voorbij zijn..
Colour Haze is ook wel heel vet met de langere nummersquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:50 schreef ranja het volgende:
En ja, ik heb ook nog wel wat meer in m'n collectie van Godspeed en Mono (japan) (postrock), The Machine en Colour Haze (stoner/psychrock) en Toner Low (drone)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |