Ohja, dat is natuurlijk eigenlijk 1 nummer. Ik heb hem in delen. Zo is met het Godspeed ook trouwens, die hebben natuurlijk ook eigenlijk lange nummers maar die heb ik ook in opgesplitste versies.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En natuurlijk 45:11 van LCD Soundsystem
Was ook één nummer. De platenmaatschappij heeft er toentertijd 3 nummers van gemaakt om de cd nog enigszins commercieel rendabel te maken. In ieder geval, dat is mij ooit verteld.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Op mijn cd zijn de 1e 3 nummers van Talk Talk's Spirit of Eden ook 1 nummer.
Ja, maar dat zijn geen officiele versies. Als we echt live-versies meetellen is dat inderdaad de beste. Maar Hammersmith is wel een officiele releasequote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
De langste versie van New York Serenade is ook lang genoeg. Norrage was toch Bruce-adapt?
ohja Tubular Bells natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:12 schreef Felagund het volgende:
We gaan wel allemaal netjes de geposte linkjes luisteren toch?
Opethquote:
Spreek je morgenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:15 schreef Norrage het volgende:
Ik ben de geposte videos aan het luisteren. Ik ben nog steeds bij de eerste
Helemaal onderaan:quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Yo Tchock,
Ik ben er even op gaan letten en er staat al zeker een half etmaal niks over Liam, Oasis, Noel of Beady Eye op de frontpage van NME. Vond het verder wel een goeie hoor!
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:18 schreef Maxerazzi het volgende:
Eeuwige zonde natuurlijk dat deze rockopera niet door is gevoerd tot ver in de twintig minuten:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |