Ik kom dan niet verder dan het repertoire van Dream Theaterquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:49 schreef BoerBert het volgende:
Ik luister de laatste tijd nogal regelmatig naar
Lang nummer, maar wel genieten.
De vraag: Wat vindt Ú het beste nummer dat langer is dan 15 minuten?
Dit is wel een pareltje jaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:49 schreef BoerBert het volgende:
Schaam je inderdaad. Dream Theaterquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kom dan niet verder dan het repertoire van Dream Theater
Echoes/SOYCD van Pink Floyd, of Chameleon van Herbie Hancock.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:49 schreef BoerBert het volgende:
10-15 ken ik genoeg.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
Schaam je inderdaad. Dream Theater![]()
Ik heb geen idee, het meeste is geloof ik niet langer dan 15 minutenzal ik voornamelijk op jazz uitkomen. Of nummers van net 12 minuten ofzo
Ohja.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
10-15 ken ik genoeg.
De eerste 2 albums met LaBrie () zijn echt wel goed en tot aan 2000 was het wel een ok band.
Daarna drama.
Pink Floyds langere nummers vind ik over het algemeen mwah overigens.
Ik wilde het niet te makkelijk maken door 10 minuten te zeggenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
Schaam je inderdaad. Dream Theater![]()
Ik heb geen idee, het meeste is geloof ik niet langer dan 15 minutenzal ik voornamelijk op jazz uitkomen. Of nummers van net 12 minuten ofzo
Ja Shine on you crazy diamond zijn dan weer 2 nummers van net niet 15 minuten in mijn beleving. Echoes en Atom Heart vind ik minder.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ohja.
Shine on you crazy diamond natuurlijk
En Echoes
En Dogs
Maar dat komt meer omdat het een niet zo interessant nummer is.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:58 schreef BoerBert het volgende:
Supersymmetry van AF voelt als 20 minuten.
PF album coversquote:
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar dat komt meer omdat het een niet zo interessant nummer is.
Ik dacht dat 3 minuten al lang zou zijn voor jouquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Om het nog enigszins indie te houden, qua 15:00+:
Jimmy Eat World - Goodbye Sky Harbor.
Ja, is ook zo, maar deze heeft toch watquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat 3 minuten al lang zou zijn voor jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |