quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Helemaal onderaan:
[ afbeelding ]
Er staat ALTIJD iets van de broertjes op de frontpage van NME.
Hehe, nou ik heb op ctrl+f gezocht op die woorden en bij mij staat ie er niet tussen. Hence, volgens mij google je teveel op Oasis en past NME haar website aan naar jouw zoekvoorkeuren en muzieksmaak.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Helemaal onderaan:
[ afbeelding ]
Er staat ALTIJD iets van de broertjes op de frontpage van NME.
Dit was inderdaad Random mode dus toeval. Maar geef toe dat ze prima een eigen rubriek hadden kunnen hebben op noelme.com.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Hehe, nou ik heb op ctrl+f gezocht op die woorden en bij mij staat ie er niet tussen. Hence, volgens mij google je teveel op Oasis en past NME haar website aan naar jouw zoekvoorkeuren en muzieksmaak.
Velvet Underground - Sister Rayquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:49 schreef BoerBert het volgende:
De vraag: Wat vindt Ú het beste nummer dat langer is dan 15 minuten?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Hehe, nou ik heb op ctrl+f gezocht op die woorden en bij mij staat ie er niet tussen. Hence, volgens mij google je teveel op Oasis en past NME haar website aan naar jouw zoekvoorkeuren en muzieksmaak.
The Tain van ze is wel lang genoeg. Is ook geen onaardig nummerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
Deze is wel een stukje te kort, maar toch een van mijn favoriete lange nummers
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:49 schreef BoerBert het volgende:
De vraag: Wat vindt Ú het beste nummer dat langer is dan 15 minuten?
Live is was die nog veel beterquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:45 schreef kciR het volgende:
Sonic Youth - The Diamond Sea (dit nummer stond ook op Destroyed Rooms uit 2006, een album met wat B-kantjes, en was mijn eerst SY plaat en tevens eye opener. Dit was rond de tijd dat ik mij voor muziek begon te interesseren. Ik weet nog dat ik die eindeloze distortion gitaren geweldig vond)
Ja die van PTM wilde ik eingelijk samen met Cobra van MMJ posten. Twee top EPsquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:45 schreef kciR het volgende:
Nummers langer dan 15min in mijn muziekbibliotheek zijn voor 80% postrock. Maar daar zitten zeker wat parels tussen. Godspeed uiteraard, maar die is al genoemd..
Mono - Yearning (hoogwaardige Japanse post rock)
Sonic Youth - The Diamond Sea (dit nummer stond ook op Destroyed Rooms uit 2006, een album met wat B-kantjes, en was mijn eerst SY plaat en tevens eye opener. Dit was rond de tijd dat ik mij voor muziek begon te interesseren. Ik weet nog dat ik die eindeloze distortion gitaren geweldig vond)
Portugal. The Man - It's Complicated Being A Wizard
Drie nummers, maar je bent toch weer een dik uur verder, voor ze allemaal voorbij zijn..
Colour Haze is ook wel heel vet met de langere nummersquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:50 schreef ranja het volgende:
En ja, ik heb ook nog wel wat meer in m'n collectie van Godspeed en Mono (japan) (postrock), The Machine en Colour Haze (stoner/psychrock) en Toner Low (drone)
Van die lekkere ram-plaatjesquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:40 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Colour Haze is ook wel heel vet met de langere nummers
Boris heeft ook wel leuke langere nummers nog.
Voor dit topic lijkt me eerder nummers onder de 2 minuten interessant dan heb je ook zin om al die youtube linkjes te checken bij nummers van langer dan 15 minuten heb ik dat wat minder.
Zeker, maar dan zou ik ook zeker The Machine eens proberen als je die nog niet kentquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:40 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
klinkt goed.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:07 schreef ranja het volgende:
[..]
Zeker, maar dan zou ik ook zeker The Machine eens proberen als je die nog niet kent
Traumahelikopter lijkt me ook leukquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:36 schreef kciR het volgende:
28 april staat Shearwater in de Bitterzoet
Staan sowieso wel leuke dingen geprogrammeerd de komende maanden; Stephen Malkmus, We Are Scientists, Jezables, Head and the Heart..
Ik huiver altijd een beetje bij Bitterzoet, het staat daar altijd zo stampensvol..neemt de hele concert-beleving weg....quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:36 schreef kciR het volgende:
28 april staat Shearwater in de Bitterzoet
Staan sowieso wel leuke dingen geprogrammeerd de komende maanden; Stephen Malkmus, We Are Scientists, Jezables, Head and the Heart..
Oh dat klinkt wel erg goed, maar ik kan dus niet...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:26 schreef Norrage het volgende:
Morgen Liminanas in EKKO, lijkt me leuk
alles van half-handed cloud, die hebben bijna enkel zulke nummersquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:40 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Boris heeft ook wel leuke langere nummers nog.
Voor dit topic lijkt me eerder nummers onder de 2 minuten interessant dan heb je ook zin om al die youtube linkjes te checken bij nummers van langer dan 15 minuten heb ik dat wat minder.
Erg lekker dit!quote:
Was live ook erg goed donderdag. Staan met z'n zevenen(!) op het podium en overwegend blankquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:03 schreef kciR het volgende:
Jungle (is hier al meermaals geplugd) is toch wel echt heerlijke muziek!
Allemaal blank ja?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Was live ook erg goed donderdag. Staan met z'n zevenen(!) op het podium en overwegend blank
Vorig jaar op 3 festivals gezien, erg leuk inderdaadquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
Traumahelikopter lijkt me ook leuk
Ja, heel fijn ja. De Peace van 2014quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:03 schreef kciR het volgende:
Jungle (is hier al meermaals geplugd) is toch wel echt heerlijke muziek!
Was dat niet Jungle by Night?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Was live ook erg goed donderdag. Staan met z'n zevenen(!) op het podium en overwegend blank
Inclusief tegenvallend album? Peace schijnt dit jaar weer met een nieuw album te komen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, heel fijn ja. De Peace van 2014
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |