klinkt goed.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:07 schreef ranja het volgende:
[..]
Zeker, maar dan zou ik ook zeker The Machine eens proberen als je die nog niet kent
Traumahelikopter lijkt me ook leukquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:36 schreef kciR het volgende:
28 april staat Shearwater in de Bitterzoet
Staan sowieso wel leuke dingen geprogrammeerd de komende maanden; Stephen Malkmus, We Are Scientists, Jezables, Head and the Heart..
Ik huiver altijd een beetje bij Bitterzoet, het staat daar altijd zo stampensvol..neemt de hele concert-beleving weg....quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:36 schreef kciR het volgende:
28 april staat Shearwater in de Bitterzoet
Staan sowieso wel leuke dingen geprogrammeerd de komende maanden; Stephen Malkmus, We Are Scientists, Jezables, Head and the Heart..
Oh dat klinkt wel erg goed, maar ik kan dus niet...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:26 schreef Norrage het volgende:
Morgen Liminanas in EKKO, lijkt me leuk
alles van half-handed cloud, die hebben bijna enkel zulke nummersquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:40 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Colour Haze is ook wel heel vet met de langere nummers
Boris heeft ook wel leuke langere nummers nog.
Voor dit topic lijkt me eerder nummers onder de 2 minuten interessant dan heb je ook zin om al die youtube linkjes te checken bij nummers van langer dan 15 minuten heb ik dat wat minder.
Erg lekker dit!quote:
Was live ook erg goed donderdag. Staan met z'n zevenen(!) op het podium en overwegend blankquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:03 schreef kciR het volgende:
Jungle (is hier al meermaals geplugd) is toch wel echt heerlijke muziek!
Allemaal blank ja?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Was live ook erg goed donderdag. Staan met z'n zevenen(!) op het podium en overwegend blank
Vorig jaar op 3 festivals gezien, erg leuk inderdaadquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
Traumahelikopter lijkt me ook leuk
Ja, heel fijn ja. De Peace van 2014quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:03 schreef kciR het volgende:
Jungle (is hier al meermaals geplugd) is toch wel echt heerlijke muziek!
Was dat niet Jungle by Night?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Was live ook erg goed donderdag. Staan met z'n zevenen(!) op het podium en overwegend blank
Inclusief tegenvallend album? Peace schijnt dit jaar weer met een nieuw album te komen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, heel fijn ja. De Peace van 2014
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |