Henken op 8 februari, wie?quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Ik word er triest van.... zo'n jongetje moet je toch uit zo'n omgeving halenquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:15 schreef Greys het volgende:
Kijk dan, zus d'r groooooooote vriend daar
Hij zit heel de dag aan haar vastgeplakt en het is een playah!
[ afbeelding ]
Ja dat laatste ben ik zeker met je eens hoor. Er moeten regels zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik word er triest van.... zo'n jongetje moet je toch uit zo'n omgeving halen
En helemaal prima hoor, dat niet iedereen zomaar een kind kan adopteren, maar of die belachelijk strenge eisen nou echt nodig zijn.....
Je reageert wel een beetje als een wijfje hoor, IBquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:18 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Met zo'n instelling is het prima uitbreiden in je kennissenkring
Deed ik ook niet voor ik naar de eerste kwam.quote:
Ik zou dan zelf mepneigingen krijgen, walgelijkquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat laatste ben ik zeker met je eens hoor. Er moeten regels zijn.
Maar het kost zo achterlijk veel geld en je mag in Nederland maar uit een paar (heel weinig!!!) landen adopteren (waarom?????) en de wachttijd is jaaaaaren. En ondertussen zit hij daar maar. Net als zovele andere kindjes.
Hij heeft geen stromend water, geen stroom, lauwe rijst als ontbijt en ze worden geslagen en toegeschreeuwd (wist mijn zus van te voren maar nu zelf gezien).
Nee. Nou, nu IETS beter.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Meh. Ook dat niet. Ik denk dat jij prima prioriteiten weet te stellen
Note.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:22 schreef IrishBastard het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een fucking ultieme epic bazentrui![]()
![]()
![]()
Ik vind hem serieus echt geniaal
Maar iedere halve zool mag zich wel laten volblaffen in het steegje naast de kroeg en dan een koter op de wereld zettenquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar het kost zo achterlijk veel geld en je mag in Nederland maar uit een paar (heel weinig!!!) landen adopteren (waarom?????) en de wachttijd is jaaaaaren. En ondertussen zit hij daar maar. Net als zovele andere kindjes.
Hij heeft geen stromend water, geen stroom, lauwe rijst als ontbijt en ze worden geslagen en toegeschreeuwd (wist mijn zus van te voren maar nu zelf gezien).
Of komt in aanmerking voor IVF en andere dure behandelmethodenquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:23 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Maar iedere halve zool mag zich wel laten volblaffen in het steegje naast de kroeg en dan een koter op de wereld zetten
En dat zijn de eisen voor doorsnee koppels die goed verdienen, in een groot huis wonen, etc. Als je daaraan niet voldoet, maak je al helemaal geen schijn van kans. De meeste mensen die willen adopteren raken al helemaal ontmoedigd na de eerste voorlchtingsbijeenkomst waarin al heel snel duidelijk wordt dat je echt volkomen perfect moet zijn, wil je kunnen adopteren.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik SNAP HET NIET.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
En dat zijn de eisen voor doorsnee koppels die goed verdienen, in een groot huis wonen, etc. Als je daaraan niet voldoet, maak je al helemaal geen schijn van kans. De meeste mensen die willen adopteren raken al helemaal ontmoedigd na de eerste voorlchtingsbijeenkomst waarin al heel snel duidelijk wordt dat je echt volkomen perfect moet zijn, wil je kunnen adopteren.
Hehe dank jequote:Op woensdag 15 januari 2014 20:26 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Is dat je enige reactie op het feit dat ik 'm helemaal te gek vind?
Helemaal mee eens, maar de regels hiervoor zijn veel te streng en de mensen dieze moeten hanteren, snappen het helemaal niet. Die zijn echt de essentie kwijt geraakt. De arrogantie ook van die luiquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik SNAP HET NIET.
Echt niet.
Wat ik (of mijn zus) zo'n kindje kan bieden is toch SOWIESO honderd keer beter dan dat hij nu heeft???
Jeetje Tombo, dat moeten nu echt al 5 notes zijn op 1 avondquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:28 schreef tombolafan het volgende:
Hahaha jezus IB, op je pik getrapt?
Ik geef een voorbeeldik heb jullie niet vaak meegemaakt en zou daarom niet direct tijd steken in wat geklets met jullie, als ik maar weinig tijd heb
Dat zegt niks over jullie, meer over mij
Maar goed, eerlijk aangeven hoe je ergens over denkt wordt kennelijk ook niet meer gewaardeerd
quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:28 schreef tombolafan het volgende:
Hahaha jezus IB, op je pik getrapt?
Ik geef een voorbeeldik heb jullie niet vaak meegemaakt en zou daarom niet direct tijd steken in wat geklets met jullie, als ik maar weinig tijd heb
Dat zegt niks over jullie, meer over mij
Maar goed, eerlijk aangeven hoe je ergens over denkt wordt kennelijk ook niet meer gewaardeerd
Jawel, jawelquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:28 schreef tombolafan het volgende:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jeetje Tombo, dat moeten nu echt al 5 notes zijn op 1 avond
Ja, kom opquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel, jawel![]()
(Zélfs door IB, volgens mij)
Humptiequote:Op woensdag 15 januari 2014 20:24 schreef Greys het volgende:
Kijk dan, hier is zus hem aan het wassen![]()
Niet quoten ajb, haal hem zo weer weg.
sodeknetter, kan ik van iemand een lijstje krijgen tegen/over wie ik niet mijn mening mag verkondigen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jeetje Tombo, dat moeten nu echt al 5 notes zijn op 1 avond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja, of naar liefdevolle zus-met-vriendin-en-goede-baan.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Humptie![]()
![]()
En nogmaals, goed dat er regels zijn en zo, maar het jochie heeft geen papa en mama meer, waarom hem dan niet naar een liefdevol gezin brengen
quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
sodeknetter, kan ik van iemand een lijstje krijgen tegen/over wie ik niet mijn mening mag verkondigen?
En ik weet niet eens waar ik kan zien hoeveel notes ik heb, laat stáán dat ik ga betalen om ze te zien
Echt, mensen laten betalen om ze terecht te wijzen
notes.fok.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als je een abo hebt kun je ze ook pas een week nadat je genote hebt inzien. Dat vind ik echt zo achterlijk.
IEDEREEN!quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
sodeknetter, kan ik van iemand een lijstje krijgen tegen/over wie ik niet mijn mening mag verkondigen?
Dat is toch een gezin? Sowieso, een ouder met kind is toch ook een gezin?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, of naar liefdevolle zus-met-vriendin-en-goede-baan.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En ik weet niet eens waar ik kan zien hoeveel notes ik heb, laat stáán dat ik ga betalen om ze te zien
Echt, mensen laten betalen om ze terecht te wijzen
Er staan een paar lijstjes in de OPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
een soort llquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:31 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, kom opIk vind het gewoon veel te mooi om hier op in te gaan
0 notesquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
notes.fok.nl
En als je een abo hebt kun je ze ook pas een week nadat je genote hebt inzien. Dat vind ik echt zo achterlijk.
En dan nog kan je niet zien van WIE je de note hebt gekregenquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
notes.fok.nl
Jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat is toch een gezin? Sowieso, een ouder met kind is toch ook een gezin?
die pestte mij ook altijdquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
En daar kon je toch best goed mee?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan nog kan je niet zien van WIE je de note hebt gekregen
(Maar dat snap ik dan weer wel, anders moeten sommigen constant hun onterechte notes uit gaan leggen)
quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:35 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Greys, je haar zit echt ONTZETTEND achterlijk!
Fletsbekquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
ZEG HET!
HOUD JE NIET IN!
GOOI HET ER UIT!
Maar met één of meer van die leuke jongetjes erbij welquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Nou ja, zus woont alleen, dus op zich zou ik dat dan weer geen gezin noemen, maar wel als hij er bij zou komen ja
Ja.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:36 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik begreep dat hij van tieten hield. Goede man
oh ik heb een dm van je!quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:35 schreef Oognip het volgende:
[..]![]()
Daarom heb ik maar even een DM gestuurd aan degene die ik verdenk van mijn note. Duidelijkheid voor alles
Jullie hebben tetten, dus ik snap die linkquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja.
En van ons.
Ooit.
In een ver verleden.
*insert de stem van die uil van de reclame, in een huisje, gezellig, met zijn allen, samen...*
quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja.
En van ons.
Ooit.
In een ver verleden.
*insert de stem van die uil van de reclame, in een huisje, gezellig, met zijn allen, samen...*
En en...quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
ZEG HET!
HOUD JE NIET IN!
GOOI HET ER UIT!
ik hou wel van kibbelenquote:
Ben je daar trots op, hèquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:39 schreef Greys het volgende:
Oh, ik heb ook goede zaken gedaan geloof ik
"Je hebt 16 notes gekregen van onze moderators."
BAM!
ja 14 lieve zekerquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:39 schreef Greys het volgende:
Oh, ik heb ook goede zaken gedaan geloof ik
"Je hebt 16 notes gekregen van onze moderators."
BAM!
Ik was vroeger (quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:39 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ben je daar trots op, hèNote-slet
quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:38 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
En en...
Ik kies wel iemand anders uit!
miss-d, waar ben je?
Hier?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:38 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
En en...
Ik kies wel iemand anders uit!
miss-d, waar ben je?
Ik denk niet dat ik het laatste jaar nog lieve notes gekregen heb, eerlijk gezegdquote:
En dan heb je daar ineens al 5 jaar een relatie meequote:Op woensdag 15 januari 2014 20:31 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
De leukste mensen zijn degenen die je eerst volledig wegzet als 'niets' en die dan toch best tof blijken te zijn
Ik heb alleen maar 'ga eens bier halen' notes van een meet. Of 'haha, 4,50!11!!!!1!EINS11!'quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was vroeger () degene met meer positieve notes dan negatieve.
Gok dat het inmiddels andersom is.
Je bent nu die negatieve met meer positieve notes dan vroegerquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:40 schreef Greys het volgende:
Ik was vroeger () degene met meer positieve notes dan negatieve.
Gok dat het inmiddels andersom is.
Deze moet ik even zestien keer lezen, moment !quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:42 schreef Queller het volgende:
[..]
Je bent nu die negatieve met meer positieve notes dan vroeger
Het is gewoon zeg maar dat wat je zei, maar dan andersom. Sort ofquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:42 schreef Greys het volgende:
Deze moet ik even zestien keer lezen, moment !
Ja ja, wij ook van jouquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
Maar goed, genoeg tijd verspild vandaag hier!
Laterzzzzzzz ouwe plopperd!quote:Laterz, jongelui!
Die ga eens bier halen note heb ik ookquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:41 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar 'ga eens bier halen' notes van een meet. Of 'haha, 4,50!11!!!!1!EINS11!'
Ik geloof dat ik het er mee eens ben.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:43 schreef Queller het volgende:
[..]
Het is gewoon zeg maar dat wat je zei, maar dan andersom. Sort of![]()
![]()
![]()
Ow...
*plop*quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ja, wij ook van jou
[..]
Laterzzzzzzz ouwe plopperd!
Ik nog niet.quote:
Wel sorry zeggen tegen jezelf dan hèquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:54 schreef Greys het volgende:
Mijn 'minder sorry zeggen' voornemen gaat stúkken beter dan mijn 'minder snaaien na het eten' voornemen trouwens. Ik ga even in de kasten grazen naar chocola
Fijn he, voorraadkast?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:54 schreef Greys het volgende:
Mijn 'minder sorry zeggen' voornemen gaat stúkken beter dan mijn 'minder snaaien na het eten' voornemen trouwens. Ik ga even in de kasten grazen naar chocola
De zonnebank is slecht voor je....en roken ook...en snoepen ook...quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:54 schreef Greys het volgende:
Of zal ik even gaan zonnebanken.
Of met chocola onder de zonnebank?
Keuzes, keuzes
dat smelllllttttquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:54 schreef Greys het volgende:
Keuzes, keuzes
Kak, wat een kutlevenquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
De zonnebank is slecht voor je....en roken ook...en snoepen ook...
Wordt je wel goed bruin van.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:54 schreef Greys het volgende:
Keuzes, keuzes
Inderdaad beter een oude kop dan een fletse harsesquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:55 schreef Greys het volgende:
Ik wilde gister voor het eerst sinds eeuwen weer eens onder de zonnebank.
(Die fletse muil he...)
Kreeg dat ding met geen mogelijkheid meer opgeklapt.
Heb met een mes moeten wrikken om alles weer los te krijgen.
Toch eens wat vaker gebruiken misschien
Dat is toch pas bij mensen die er elke week onder gaan ofzo?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:58 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Inderdaad beter een oude kop dan een fletse harses
Da's wel het nadeel van zonnebankenEn geloof me, je hebt wat te verliezen
Dan valt het mee ja, maar helpt het dan?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is toch pas bij mensen die er elke week onder gaan ofzo?
Of zelfs meerdere keren per week?
Ik lig denk ik gemiddeld over de afgelopen jaren 3x per jaar (!) onder de zonnebank
quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:59 schreef Greys het volgende:
En dank je voor dat laatste stukje.
Geloof ik
Niet echt, maar ik vind het lekker warmquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:59 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dan valt het mee ja, maar helpt het dan?
En ja, ik heb genotequote:Op woensdag 15 januari 2014 19:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou ja, alles leuk en aardig. Maar iedereen is welkom om hier in de SC te komen kletsen en niemand hoeft hier zo grof weggezet te worden.
Als er een meet hier in de SC besproken word dan vind ik persoonlijk dat iedereen ook welkom moet zijn en zich welkom moet voelen. En als het een selectief groepje moet zijn bespreek dat voortaan dan per Mail/PM of whatever.
En nee, in dit geval vond ik die "eerlijkheid" laag en ongepast.
Ik ga even verder lezen
Dan lekker gaan liggen met een reep chocola in je bakkesquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik vind het lekker warm![]()
Laat me maar in de waan dat ik er enorm van opknap
Aan die smiley te zien vind je het zelf ook ietsiepietsie overdrevenquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:00 schreef senesta het volgende:
Mijn eerdere post hier ook nog maar een keer dat is gewenst schijnt.
[..]
En ja, ik heb genote
Als ze die reep nou óp d'r bakkes legt weet ik zeker dat ze er minder flets onder vandaan komtquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan lekker gaan liggen met een reep chocola in je bakkes
Ik denk het niet, want er is volgens mij best hard overheen gepost/gelezen. En ik ben het er wel mee eens denk ik, behalve als het bij iemand thuis isquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Aan die smiley te zien vind je het zelf ook ietsiepietsie overdreven
Met Remlof?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:02 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik denk het niet, want er is volgens mij best hard overheen gepost/gelezen. En ik ben het er wel mee eens denk ik, behalve als het bij iemand thuis is
Zoals wij ooit met Remlof hadden
Nee hoor, ik vind het gedoe hier erover enorm overdreven. Ik note niet als ik er niet achter sta.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Aan die smiley te zien vind je het zelf ook ietsiepietsie overdreven
Eerlijkheid mag soms best genuanceerd wordenquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:03 schreef Toekito het volgende:
Eerlijkheid = note? Nou ja zegen verdee ga ik me er niet mee bemoeien. Straks ben ik mijn tagje kwijt.
De discussie was ook niet of jij achter je note zou staan.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het gedoe hier erover enorm overdreven. Ik note niet als ik er niet achter sta.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:04 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Eerlijkheid mag soms best genuanceerd wordenEn dan weet ik dat ik veel te leren heb, maar zelfs ík zou zo'n post niet maken
toen in de tuin?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:05 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nouja, weinig te vertellen. En dat was toen het probleem eigenlijk ook
Was hij bij jullie of jullie bij hem? Ik ben ook ooit bij hem geweestquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:05 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nouja, weinig te vertellen. En dat was toen het probleem eigenlijk ook
Oh ik heb heel deze post nooit gezienquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou ja, alles leuk en aardig. Maar iedereen is welkom om hier in de SC te komen kletsen. Als er een meet hier besproken word dan vind ik persoonlijk dat iedereen ook welkom moet zijn en zich welkom moet voelen. En als het een selectief groepje moet zijn dan heb ik in het vervolg liever het het via PM of zo besproken word.
En nee, in dit geval vond ik die "eerlijkheid" laag en ongepast.
Ik ga even verder lezen
Ik ga er helemaal geen discussie over aanquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
De discussie was ook niet of jij achter je note zou staan.
Ohquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat besef ik nu, daarom zeg ik ook dat het niet netjes was. Ik moet leren m'n mond vaker dicht te houden, maar dat lukt nog niet altijd.
heb niet teruggelezen hé dus geen idee.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:04 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Eerlijkheid mag soms best genuanceerd wordenEn dan weet ik dat ik veel te leren heb, maar zelfs ík zou zo'n post niet maken
Niet te hard van stapel lopen, dit keer.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:54 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Er is de 8e nog mogelijkheid, begreep ik.
Wel apart dat je dan wel verwacht dat daar begrip voor is terwijl je voor anderen blijkbaar weinig begrip of empathie kunt opbrengen.quote:
Hij bij onsquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Was hij bij jullie of jullie bij hem? Ik ben ook ooit bij hem geweest
Ga dan ook niet meteen zo lopen blazen en stemming maken over je tagje..quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb niet teruggelezen hé dus geen idee.
En Mobloquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:08 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Toen ja. Toen alleen DK en jij met hem hadden zitten praten zo ongeveer
Nee hoor, maar ik had heel die post van Senesta gemist en daar wilde ik nog even op reagerenquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:08 schreef Laysa het volgende:
moet het echt nog een keer?![]()
Zo ja dan ga ik lekker tv kijken
houdoe
ach kom op, zó erg is die post nietquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:04 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
tot half 10 danquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik had heel die post van Senesta gemist en daar wilde ik nog even op reageren
(Ik zeg geen sorry)
Blijffffff, ik ga toch zonnebanken.
Zo.
Ooit.
Straks.
Hoezo verwacht ik dat daar begrip voor is? Waar lees je dat? En weinig begrip of empathie is ook wel een beetje overdreven imho. Net of ik iedereen hier altijd verrot scheld, uitlach en belachelijk maak.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Wel apart dat je dan wel verwacht dat daar begrip voor is terwijl je voor anderen blijkbaar weinig begrip of empathie kunt opbrengen.
Ohja, want die mochten elkaar wél. Enige reden dat Remlof ook langs kwam geloof ik, want hij postte nooit meequote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet te hard van stapel lopen, dit keer.
De laatste keer dat ik op Fok "nog niet" ergens op antwoordde zaten we geloof ik 3 avonden later boven in een populier met een bak aardbeien.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ach kom op, zó erg is die post niet
Niemand zegt dat Sara niet mag komen of mag meekletsen. Er wordt alleen getwijfeld of het voor haar leuk zal zijn, en ik zou zelf liever hebben dat mensen dat tegen me zeggen vóór ik een lange reis maak om ze te meeten
En ja, ook dát is een forum. Daar geven mensen eerlijk hun mening![]()
team nip
okquote:
Zijn er teams hier ja? Nou als het al zo ver is met de SC dan vind ik dat diep triest.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niemand zegt dat Sara niet mag komen of mag meekletsen. Er wordt alleen getwijfeld of het voor haar leuk zal zijn, en ik zou zelf liever hebben dat mensen dat tegen me zeggen vóór ik een lange reis maak om ze te meeten
team nip
Que? Als er nou iemand pek, veren en stront over zich heen heeft gehad zonder te klagen is het nip wel. Ik vind je reactie schromelijk overdreven en geen recht doen aan Sara.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Wel apart dat je dan wel verwacht dat daar begrip voor is terwijl je voor anderen blijkbaar weinig begrip of empathie kunt opbrengen.
quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:03 schreef Toekito het volgende:
Eerlijkheid = note? Nou ja zegen verdee ga ik me er niet mee bemoeien. Straks ben ik mijn tagje kwijt.
ik vind dat er in het verleden veel kwetsendere dingen zijn geroepen waar veel minder heisa om werd gemaakt...quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Precies, ik vind moedwillig mensen kwetsen helemaal niets met eerlijkheid te maken hebben.
Dan ben ik gelukkig niet de enige.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:11 schreef Greys het volgende:
Wat is dat met Toek en zijn tagje?
Ik snap er geen ruk meer van
Hij had inderdaad, zoals Queller postte, sarcastisch óf enthousiast kunnen zijn. Dat was hij niet, en dan is het gewoon godsgruwelijk bot. Ongeacht wie de benadeelde isquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
team nip
ik geef aan dat ik het raar vind maar me er verder buiten te willen houden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:11 schreef Greys het volgende:
Ach kom, dat is gewoon een standaard uitspraak toch, net als Team Ezeltje in SHOquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Zijn er teams hier ja? Nou als het al zo ver is met de SC dan vind ik dat diep triest.
Het verbaast me dat je dat vraagt? Gevalletje 'ken je users'?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Zijn er teams hier ja? Nou als het al zo ver is met de SC dan vind ik dat diep triest.
in deze discussie ben ik even team nip, jezus christus, doe ff niet zo zuur!quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Zeg dat dan voortaan ook even tegen mij ipv zo met een omwegquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:12 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hij had inderdaad, zoals Queller postte, sarcastisch óf enthousiast kunnen zijn. Dat was hij niet, en dan is het gewoon godsgruwelijk bot. Ongeacht wie de benadeelde is
Oh, en denken dat de noemer 'eerlijk zijn' betekent dat je dus maar mag zeggen waar je zelf zin in hebt zonder na te denken over anderenZo werkt het niet in de wereld hè
hij wilde ff aandachtquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:11 schreef Greys het volgende:
Was op verzoek hoorquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik vind dat er in het verleden veel kwetsendere dingen zijn geroepen waar veel minder heisa om werd gemaakt...
En sowieso is het onderwerp allang op iets anders, danku voor de mosterd
Dat lesje mag je zelf dan ook nog wel eens lerenquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:12 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Oh, en denken dat de noemer 'eerlijk zijn' betekent dat je dus maar mag zeggen waar je zelf zin in hebt zonder na te denken over anderenZo werkt het niet in de wereld hè
Wut, ik had me gewoon niet inhoudelijk in de discussie gemengd, maar nu hij toch weer aangehaald wordtquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zeg dat dan voortaan ook even tegen mij ipv zo met een omweg
TELL 'EM!quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat lesje mag je zelf dan ook nog wel eens leren
jullie vinden het godsgruwelijk bot, das iets anders...quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:12 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hij had inderdaad, zoals Queller postte, sarcastisch óf enthousiast kunnen zijn. Dat was hij niet, en dan is het gewoon godsgruwelijk bot. Ongeacht wie de benadeelde is
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja, maar doe dat dan recht in m'n gezicht ipv met een omweg via allerlei quotesquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:15 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wut, ik had me gewoon niet inhoudelijk in de discussie gemengd, maar nu hij toch weer aangehaald wordt
En dat ik altijd een mening vorm en hem graag ventileer heb ik ook al eens gepost geloof ik
Het hele 'Sara is speciaal' snap ik ook niet zo best. Ik ben wél van mening dat om het even om wie het ging de opmerking gewoon wat genuanceerd had mogen wordenquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach kom, dat is gewoon een standaard uitspraak toch, net als Team Ezeltje in SHO
Gewoon om te zeggen met wie je het *in deze* eens bent.
Is een volgende keer weer andersom.
Ik heb met Nip ook vaker ruzie gehad dan vrede, dat weet iedereen.
Maar in deze vind ik het allemaal wat overdreven, dat zeg ik dan ook eerlijk. Juist dat enorm beschermende en vertroetelende zet Sara juist neer als een speciaal iemand.... Waarom zou iemand/ze dat willen? Ze redt het toch prima hier en is toch welkom de 8e??
BRING IT ON!!!!quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
maar oognip mag dat laatste dan weer niet?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:15 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wut, ik had me gewoon niet inhoudelijk in de discussie gemengd, maar nu hij toch weer aangehaald wordt
En dat ik altijd een mening vorm en hem graag ventileer heb ik ook al eens gepost geloof ik
En daar ben ik me danig van bewustquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:16 schreef Greys het volgende:
Maar Laysa is er nog maar 13 minuten tot half tien, dus zeg eens iets gezelligs allemaal
Ja, dat is wel duidelijk. Maar het hoeft toch ook geen opmerking te zijn die jij gemaakt zou kunnen hebben?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:17 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En daar ben ik me danig van bewustMaar dan nog, ik had die opmerking niet zo gemaakt denk ik
En daar zei Nip iets later ook al van dat ze dat vond.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Het hele 'Sara is speciaal' snap ik ook niet zo best. Ik ben wél van mening dat om het even om wie het ging de opmerking gewoon wat genuanceerd had mogen worden
ah! Ik voel een klikquote:
Laysaquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:16 schreef Greys het volgende:
Maar Laysa is er nog maar 13 minuten tot half tien, dus zeg eens iets gezelligs allemaal
Ik ga niet nog een keer het woord genuanceerd posten. Begrijpend lezen heet datquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar oognip mag dat laatste dan weer niet?
Maar jij bent toch niet dé norm?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:17 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En daar ben ik me danig van bewustMaar dan nog, ik had die opmerking niet zo gemaakt denk ik
Pannenkoeken en vanille-ijs.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:16 schreef Greys het volgende:
Ik neem vast positie in: Team Yash-met-de-vele-a'squote:Op woensdag 15 januari 2014 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet je straks alsnog met d'r gaan lullen de 8e
Klopt, maar ik zie mezelf wel als iemand die normaal ook erg ongenuanceerd is. En als ik dan bij mezelf denk dat ik het anders zou doen, dan vind ik dat ik daar over mag oordelenquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar jij bent toch niet dé norm?
Maar vooral niet met IBquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet je straks alsnog met d'r gaan lullen de 8e
Episch is 'ie. Ik zou niet eens weten waar ik zulke jassen (want het is een jas!) zou kunnen kopenquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:19 schreef Greys het volgende:
Oh en ik vond Sara d'r trui ook leuk.
En ik zou eerlijk zeggen als het niet zo was
Dat mag ook.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:19 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zie mezelf wel als iemand die normaal ook erg ongenuanceerd is. En als ik dan bij mezelf denk dat ik het anders zou doen, dan vind ik dat ik daar over mag oordelen
ik vind het stommer dat iemand een mod erbij roeptquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
En daar zei Nip iets later ook al van dat ze dat vond.
Ik vind alleen niet dat dan de hele avond iedereen als een soort belerende kleuterjuf daar bovenop moet duiken. Alsof iedereen hier altijd zo genuanceerd en welbespraakt is
Jij zeikt andermans tetten af, dat is echt veel ergerquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:19 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zie mezelf wel als iemand die normaal ook erg ongenuanceerd is. En als ik dan bij mezelf denk dat ik het anders zou doen, dan vind ik dat ik daar over mag oordelen
Jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat mag ook.
En daar mogen anderen dan ook weer over oordelen.
En dan krijg je zulks een gezelligheid als vanavond
Kwestie van Yasha was al bezet. Yashaa staat stom, Yashaaa had ik maar was ik ww van vergetenquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik neem vast positie in: Team Yash-met-de-vele-a's
Wut?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jij zeikt andermans tetten af, dat is echt veel erger
Oh, dan ken ik je wel van vroegah^^quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
questie van Yasha was al bezet. Yashaa staat stom, Yashaaa had ik maar was ik ww van vergetenEn toen heb ik maar het keyboard ingeramd
Wil ik eik ook nietquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nee, want ze wil geen tijd in mij investeren
JIJ LIFT OP MIJ MEE VROUWquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wil ik eik ook nietMaar je dringt jezelf altijd zo op. In hetzelfde huis wonen enzo...
Ja? Ze moet alleen wel weten dat er Tombo waarschijnlijk niet met haar willen praten, dat Oognip niet op haar zit te wachten. Ze zal zich vast heel erg welkom voelen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach kom, dat is gewoon een standaard uitspraak toch, net als Team Ezeltje in SHO
Gewoon om te zeggen met wie je het *in deze* eens bent.
Is een volgende keer weer andersom.
Ik heb met Nip ook vaker ruzie gehad dan vrede, dat weet iedereen.
Maar in deze vind ik het allemaal wat overdreven, dat zeg ik dan ook eerlijk. Juist dat enorm beschermende en vertroetelende zet Sara juist neer als een speciaal iemand.... Waarom zou iemand/ze dat willen? Ze redt het toch prima hier en is toch welkom de 8e??
Ik ook, want ik vond dat we het zoals altijd eigenlijk prima zelf konden oplossen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik vind het stommer dat iemand een mod erbij roept
Ik wil eigenlijk zo'n "onesie"quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:21 schreef Greys het volgende:
Heel stiekem vind ik die huispakken die ik wel eens op FB voorbij zie komen ook leuk.
Niet die Donders dingen, maar die giraffepakken en pinguins enzo
teams mogen ook al nietquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik neem vast positie in: Team Yash-met-de-vele-a's
Tombo wil ook niet met IB praten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:22 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja? Ze moet alleen wel weten dat er Tombo waarschijnlijk niet met haar willen praten, dat Oognip niet op haar zit te wachten. Ze zal zich vast heel erg welkom voelen.
Wat is er in vredesnaam met deze SC gebeurd zeg.
Och, er hebben meer dan 6 man/vrouw gepost dat ze meer dan welkom is. Ik denk dat je dat wel een beetje te ver doortrekt danquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:22 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja? Ze moet alleen wel weten dat er Tombo waarschijnlijk niet met haar willen praten, dat Oognip niet op haar zit te wachten. Ze zal zich vast heel erg welkom voelen.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat deed ik dan ook niet maar Oognip kwam me zelf vragen om me even hier te melden zodat er over me heen gevallen kon worden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
En daar zei Nip iets later ook al van dat ze dat vond.
Ik vind alleen niet dat dan de hele avond iedereen als een soort belerende kleuterjuf daar bovenop moet duiken. Alsof iedereen hier altijd zo genuanceerd en welbespraakt is
Das wel lang geleden hoorquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, dan ken ik je wel van vroegah^^
vorige x dat ik note kreeg wilde men mijn tag afnemen. En dat is het gelijk van Nip me niet waard.quote:
Ik kan dat prima alleen af jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Tombo wil ook niet met IB praten.
Ga je daar ook voor noten en op ingrijpen dan?
Wat ontzettend overtrokken zeg. Ik heb het idee dat je een veel te negatief beeld hebt, omdat je hier bijna alleen bent als er een keer iets aan de hand is.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:22 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat was Oognip zelf hoor.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Halve furry dat je er bentquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk zo'n "onesie"
[ afbeelding ]
Eh, ik vind het een belachelijk ding, maar ze draagt hem wel goed moet ik zeggen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk zo'n "onesie"
[ afbeelding ]
Maar hoeveel van die mensen menen het ook echtquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:23 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Och, er hebben meer dan 6 man/vrouw gepost dat ze meer dan welkom is. Ik denk dat je dat wel een beetje te ver doortrekt dan
Een gewetensvraagje... als jij zou melden dat je zou komen en iemand (waarvan je weet dat het niet je beste vriend is) zou reageren zoals Nip deed, zou jij dan op je gemak zijn?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:13 schreef Greys het volgende:
Maar in deze vind ik het allemaal wat overdreven
Ik zei dat ze niet zo speciaal waren. Dat is toch júist genuanceerd?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, Tombo's tetten, hou je maar niet van de domme
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eh, ik vind het een belachelijk ding, maar ze draagt hem wel goed moet ik zeggen.
jij vindt mijn tetten de moeite nietquote:
Ja, Senes, dat is precies wat ik gezegd hebquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat deed ik dan ook niet maar Oognip kwam me zelf vragen om me even hier te melden zodat er over me heen gevallen kon worden.
Heeft Tombo eerder ook al heerlijke in-de-zeik-druk-topics geopend over IB dan?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Tombo wil ook niet met IB praten.
Ga je daar ook voor noten en op ingrijpen dan?
Je kan ook je mening geven zonder een note te krijgenquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
vorige x dat ik note kreeg wilde men mijn tag afnemen. En dat is het gelijk van Nip me niet waard.
Eens. Die foto beoordelend dan hè. 400x450 pixels.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jij vindt mijn tetten de moeite niet
Nee, hoor ik lees hier meer dan dat ik post.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat ontzettend overtrokken zeg. Ik heb het idee dat je een veel te negatief beeld hebt, omdat je hier bijna alleen bent als er een keer iets aan de hand is.
Oh jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik zei dat ze niet zo speciaal waren. Dat is toch júist genuanceerd?
Ik bedoelde eik dat ik een onesie wil. Niet perse diequote:
Ik hoop het wel. Ik verdien naam-topics namelijkquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Heeft Tombo eerder ook al heerlijke in-de-zeik-druk-topics geopend over IB dan?
Mens, ik heb nog nooit een topic aangemaakt over Sara. Dat was Fas en ik postte daar mee ja. 1xquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:25 schreef senesta het volgende:
[..]
soms. Maar ken mezelf. Dus vandaar dat ik eruit probeerde te blijven maar mijn rechtsgevoel vond dat ik wat moest zeggen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Je kan ook je mening geven zonder een note te krijgen
deze sc is hetzelfde, ik gaf toen ook aan dat ik niet op oognip zat te wachtenquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:22 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik wel, als er genoeg mensen zijn waar ik WEL goed mee op kan schieten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:24 schreef Queller het volgende:
[..]
Een gewetensvraagje... als jij zou melden dat je zou komen en iemand (waarvan je weet dat het niet je beste vriend is) zou reageren zoals Nip deed, zou jij dan op je gemak zijn?
Ik kan je in alle eerlijkheid zeggen: ik absoluut niet. Echt helemaal niet.
Laysa hoe viel de koffiequote:Op woensdag 15 januari 2014 21:16 schreef Greys het volgende:
Dan vind ik je uitspraak echt helemaal nergens op slaan. Nogmaals, 'ken je users', of is dat niet meer?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee, hoor ik lees hier meer dan dat ik post.
Dus als jij nu een topic over mij aanmaakt, en Tombo gaat daarin over mij meeposten, dan krijgt ze notes?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mens, ik heb nog nooit een topic aangemaakt over Sara. Dat was Fas en ik postte daar mee ja. 1x
Relgevoel.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
soms. Maar ken mezelf. Dus vandaar dat ik eruit probeerde te blijven maar mijn rechtsgevoel vond dat ik wat moest zeggen.
dan vind ik oognip ff stomquote:
Nee, een ban. Wel even opletten he!quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dus als jij nu een topic over mij aanmaakt, en Tombo gaat daarin over mij meeposten, dan krijgt ze notes?
Heeft Oognip zelf de TR verzonden en om een note gevraagd? Denk niet dat Oognip dat zelf gedaan heeft en denk wel dat mensen dat bedoelen met dat er een mod bij moet komen.quote:
5 Notes en een ban was de scorequote:Op woensdag 15 januari 2014 21:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dus als jij nu een topic over mij aanmaakt, en Tombo gaat daarin over mij meeposten, dan krijgt ze notes?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dan vind ik oognip ff stom
*teamtrui uittrekt
Geen idee, maar ik vind dat je het in dit (!) geval heel erg overdrijft, door het ook meteen op iedereen te betrekken. Kom een paar avonden gewoon meekletsen, dan merk je dat er niets 'met deze SC gebeurd is'quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Serieus? Dus als je je eerlijke mening geeft raak je je recht om onbetaald vrijwilligerswerk te doen kwijt? Okequote:Op woensdag 15 januari 2014 21:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
vorige x dat ik note kreeg wilde men mijn tag afnemen. En dat is het gelijk van Nip me niet waard.
Stiekem heeft ze gelijk, maar jij hebt gewoon een verknipt wereldbeeld. Kun je ook niets aan doen Greysquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vind dat je het in dit (!) geval heel erg overdrijft, door het ook meteen op iedereen te betrekken. Kom een paar avonden gewoon meekletsen, dan merk je dat er niets 'met deze SC gebeurd is'Je doet alsof we een stel akelige lui zijn.
Hallo, ik post hier al 3 jaar en heb 2 jaar in die hoek gezetenquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:29 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
KOUD HÈ, IN DIE HOEK ZONDER MEDESTANDERS. ZO ZIE JE MAAR WAT JE TEWEEG BRENGT.
Hoho, dat is geen recht hè, dat is een verdienstequote:Op woensdag 15 januari 2014 21:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Serieus? Dus als je je eerlijke mening geeft raak je je recht om onbetaald vrijwilligerswerk te doen kwijt? Oke
Ik ga wel met mijn fletse akeligemensenreet onder de zonnebank liggenquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:29 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Stiekem heeft ze gelijk, maar jij hebt gewoon een verknipt wereldbeeld. Kun je ook niets aan doen Greys
TERUG IN JE HOEK DANquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hallo, ik post hier al 3 jaar en heb 2 jaar in die hoek gezeten
Wel die chocola over je huid smeren hè, succes gegarandeerdquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga wel met mijn fletse akeligemensenreet onder de zonnebank liggen
Een wijntje graag, als je het toch vraagt.quote:
Jawel. Vandaar TT.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:31 schreef tombolafan het volgende:
En echt, wtf
Ik noem toek en yasha en IB ook, daar 'zit ik ook niet op te wachten' om t zo te zeggen, maar dat is niet erg?
WIE zet Sara hier nou in een bepaalde positie? En als je zo vaak meeleest had je ook wel iets eerder kunnen handelen
Meppelermugquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:30 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
TERUG IN JE HOEK DAN![]()
Waar is Roos, die staat in de keuken zeker?
Doe mij ook maar een borrel nu, zuipen ga ikquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een wijntje graag, als je het toch vraagt.
Ik heb ff gezocht, het Omertatopic, daar ken ik je vanquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Das wel lang geleden hoorjaar of 10 ofzo
ja waar is je note? Die mod is omgekocht.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:31 schreef tombolafan het volgende:
En echt, wtf
Ik noem toek en yasha en IB ook, daar 'zit ik ook niet op te wachten' om t zo te zeggen, maar dat is niet erg?
WIE zet Sara hier nou in een bepaalde positie? En als je zo vaak meeleest had je ook wel iets eerder kunnen handelen
Neequote:Op woensdag 15 januari 2014 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou nou nou....lekker melodramatisch gezeik zeg
Als Nip het over mij had gezegd had geen hond erover gevallen
En áls dat al zo was, waar was ze dan tijdens KnoflookGate?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:33 schreef Greys het volgende:
En het was niet met zijn allen tegen één.
Tegen jou durf ik niet te ver te gaan ja, jij kan mij wel aanquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:32 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Alsof ik daar vandaan kom
Is this all you got?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja goed. Maar dat kan ook komen door die 4 diarree remmers van gisteren
Ja ja, nu is je standpunt wel duidelijkquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:31 schreef tombolafan het volgende:
En echt, wtf
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja goed. Maar dat kan ook komen door die 4 diarree remmers van gisteren
Toek, houd eens op over die notesquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja waar is je note? Die mod is omgekocht.
Bedankt vast voor de note
dit.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vind dat je het in dit (!) geval heel erg overdrijft, door het ook meteen op iedereen te betrekken. Kom een paar avonden gewoon meekletsen, dan merk je dat er niets 'met deze SC gebeurd is'Je doet alsof we een stel akelige lui zijn.
De topictitel editten. Dat dan weer welquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:34 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En áls dat al zo was, waar was ze dan tijdens KnoflookGate?
Ja, ik dacht dat alles dan misschien duidelijker zou worden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:33 schreef indaha het volgende:
[..]
Doe mij ook maar een borrel nu, zuipen ga ik![]()
![]()
Toen was het terecht.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:34 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En áls dat al zo was, waar was ze dan tijdens KnoflookGate?
Eigenlijk vindt ze dat wel lekker hèquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen was het terecht.
(Vind ik nog steeds)
Als je zoiets roept, krijg je mensen over je heen.
Net als Nip vanavond
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dit.
Echt, lekkere sfeer weer, er gebeurt iets, we komen er allemaal best goed uit en er is weinig meer aan de hand maar er komt BAF ff een mod overheen zeiken
Maar nee dat ligt aan de users
Ik krijg het er koud van
*teamtrui weer aan doet
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Tegen jou durf ik niet te ver te gaan ja, jij kan mij wel aan
Kan iemand Toek ff een note geven. Heeft ie ook wat ie wilquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Toek, houd eens op over die notes
Alsjeblieft.
Ja, jij riep de mod zodat je een note kon krijgen. Logisch toch?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar het is Oognips schuld dat de mod kwam. Alles is Oognips schuld
Ja dat er mensen over me heen vielen vond ik op zich ook wel terecht.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen was het terecht.
(Vind ik nog steeds)
Als je zoiets roept, krijg je mensen over je heen.
Net als Nip vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |