Relgevoel.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
soms. Maar ken mezelf. Dus vandaar dat ik eruit probeerde te blijven maar mijn rechtsgevoel vond dat ik wat moest zeggen.
dan vind ik oognip ff stomquote:
Nee, een ban. Wel even opletten he!quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dus als jij nu een topic over mij aanmaakt, en Tombo gaat daarin over mij meeposten, dan krijgt ze notes?
Heeft Oognip zelf de TR verzonden en om een note gevraagd? Denk niet dat Oognip dat zelf gedaan heeft en denk wel dat mensen dat bedoelen met dat er een mod bij moet komen.quote:
5 Notes en een ban was de scorequote:Op woensdag 15 januari 2014 21:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dus als jij nu een topic over mij aanmaakt, en Tombo gaat daarin over mij meeposten, dan krijgt ze notes?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dan vind ik oognip ff stom
*teamtrui uittrekt
Geen idee, maar ik vind dat je het in dit (!) geval heel erg overdrijft, door het ook meteen op iedereen te betrekken. Kom een paar avonden gewoon meekletsen, dan merk je dat er niets 'met deze SC gebeurd is'quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Heeft Tombo eerder ook al heerlijke in-de-zeik-druk-topics geopend over IB dan?
Serieus? Dus als je je eerlijke mening geeft raak je je recht om onbetaald vrijwilligerswerk te doen kwijt? Okequote:Op woensdag 15 januari 2014 21:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
vorige x dat ik note kreeg wilde men mijn tag afnemen. En dat is het gelijk van Nip me niet waard.
Stiekem heeft ze gelijk, maar jij hebt gewoon een verknipt wereldbeeld. Kun je ook niets aan doen Greysquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vind dat je het in dit (!) geval heel erg overdrijft, door het ook meteen op iedereen te betrekken. Kom een paar avonden gewoon meekletsen, dan merk je dat er niets 'met deze SC gebeurd is'Je doet alsof we een stel akelige lui zijn.
Hallo, ik post hier al 3 jaar en heb 2 jaar in die hoek gezetenquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:29 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
KOUD HÈ, IN DIE HOEK ZONDER MEDESTANDERS. ZO ZIE JE MAAR WAT JE TEWEEG BRENGT.
Hoho, dat is geen recht hè, dat is een verdienstequote:Op woensdag 15 januari 2014 21:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Serieus? Dus als je je eerlijke mening geeft raak je je recht om onbetaald vrijwilligerswerk te doen kwijt? Oke
Ik ga wel met mijn fletse akeligemensenreet onder de zonnebank liggenquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:29 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Stiekem heeft ze gelijk, maar jij hebt gewoon een verknipt wereldbeeld. Kun je ook niets aan doen Greys
TERUG IN JE HOEK DANquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hallo, ik post hier al 3 jaar en heb 2 jaar in die hoek gezeten
Wel die chocola over je huid smeren hè, succes gegarandeerdquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga wel met mijn fletse akeligemensenreet onder de zonnebank liggen
Een wijntje graag, als je het toch vraagt.quote:
Jawel. Vandaar TT.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:31 schreef tombolafan het volgende:
En echt, wtf
Ik noem toek en yasha en IB ook, daar 'zit ik ook niet op te wachten' om t zo te zeggen, maar dat is niet erg?
WIE zet Sara hier nou in een bepaalde positie? En als je zo vaak meeleest had je ook wel iets eerder kunnen handelen
Meppelermugquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:30 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
TERUG IN JE HOEK DAN![]()
Waar is Roos, die staat in de keuken zeker?
Doe mij ook maar een borrel nu, zuipen ga ikquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een wijntje graag, als je het toch vraagt.
Ik heb ff gezocht, het Omertatopic, daar ken ik je vanquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Das wel lang geleden hoorjaar of 10 ofzo
ja waar is je note? Die mod is omgekocht.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:31 schreef tombolafan het volgende:
En echt, wtf
Ik noem toek en yasha en IB ook, daar 'zit ik ook niet op te wachten' om t zo te zeggen, maar dat is niet erg?
WIE zet Sara hier nou in een bepaalde positie? En als je zo vaak meeleest had je ook wel iets eerder kunnen handelen
Neequote:Op woensdag 15 januari 2014 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou nou nou....lekker melodramatisch gezeik zeg
Als Nip het over mij had gezegd had geen hond erover gevallen
En áls dat al zo was, waar was ze dan tijdens KnoflookGate?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:33 schreef Greys het volgende:
En het was niet met zijn allen tegen één.
Tegen jou durf ik niet te ver te gaan ja, jij kan mij wel aanquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:32 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Alsof ik daar vandaan kom
Is this all you got?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja goed. Maar dat kan ook komen door die 4 diarree remmers van gisteren
Ja ja, nu is je standpunt wel duidelijkquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:31 schreef tombolafan het volgende:
En echt, wtf
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja goed. Maar dat kan ook komen door die 4 diarree remmers van gisteren
Toek, houd eens op over die notesquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja waar is je note? Die mod is omgekocht.
Bedankt vast voor de note
dit.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vind dat je het in dit (!) geval heel erg overdrijft, door het ook meteen op iedereen te betrekken. Kom een paar avonden gewoon meekletsen, dan merk je dat er niets 'met deze SC gebeurd is'Je doet alsof we een stel akelige lui zijn.
De topictitel editten. Dat dan weer welquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:34 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En áls dat al zo was, waar was ze dan tijdens KnoflookGate?
Ja, ik dacht dat alles dan misschien duidelijker zou worden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:33 schreef indaha het volgende:
[..]
Doe mij ook maar een borrel nu, zuipen ga ik![]()
![]()
Toen was het terecht.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:34 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En áls dat al zo was, waar was ze dan tijdens KnoflookGate?
Eigenlijk vindt ze dat wel lekker hèquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen was het terecht.
(Vind ik nog steeds)
Als je zoiets roept, krijg je mensen over je heen.
Net als Nip vanavond
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dit.
Echt, lekkere sfeer weer, er gebeurt iets, we komen er allemaal best goed uit en er is weinig meer aan de hand maar er komt BAF ff een mod overheen zeiken
Maar nee dat ligt aan de users
Ik krijg het er koud van
*teamtrui weer aan doet
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Tegen jou durf ik niet te ver te gaan ja, jij kan mij wel aan
Kan iemand Toek ff een note geven. Heeft ie ook wat ie wilquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Toek, houd eens op over die notes
Alsjeblieft.
Ja, jij riep de mod zodat je een note kon krijgen. Logisch toch?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar het is Oognips schuld dat de mod kwam. Alles is Oognips schuld
Ja dat er mensen over me heen vielen vond ik op zich ook wel terecht.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen was het terecht.
(Vind ik nog steeds)
Als je zoiets roept, krijg je mensen over je heen.
Net als Nip vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |