Episch is 'ie. Ik zou niet eens weten waar ik zulke jassen (want het is een jas!) zou kunnen kopenquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:19 schreef Greys het volgende:
Oh en ik vond Sara d'r trui ook leuk.
En ik zou eerlijk zeggen als het niet zo was
Dat mag ook.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:19 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zie mezelf wel als iemand die normaal ook erg ongenuanceerd is. En als ik dan bij mezelf denk dat ik het anders zou doen, dan vind ik dat ik daar over mag oordelen
ik vind het stommer dat iemand een mod erbij roeptquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
En daar zei Nip iets later ook al van dat ze dat vond.
Ik vind alleen niet dat dan de hele avond iedereen als een soort belerende kleuterjuf daar bovenop moet duiken. Alsof iedereen hier altijd zo genuanceerd en welbespraakt is
Jij zeikt andermans tetten af, dat is echt veel ergerquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:19 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zie mezelf wel als iemand die normaal ook erg ongenuanceerd is. En als ik dan bij mezelf denk dat ik het anders zou doen, dan vind ik dat ik daar over mag oordelen
Jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat mag ook.
En daar mogen anderen dan ook weer over oordelen.
En dan krijg je zulks een gezelligheid als vanavond
Kwestie van Yasha was al bezet. Yashaa staat stom, Yashaaa had ik maar was ik ww van vergetenquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik neem vast positie in: Team Yash-met-de-vele-a's
Wut?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jij zeikt andermans tetten af, dat is echt veel erger
Oh, dan ken ik je wel van vroegah^^quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
questie van Yasha was al bezet. Yashaa staat stom, Yashaaa had ik maar was ik ww van vergetenEn toen heb ik maar het keyboard ingeramd
Wil ik eik ook nietquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nee, want ze wil geen tijd in mij investeren
JIJ LIFT OP MIJ MEE VROUWquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wil ik eik ook nietMaar je dringt jezelf altijd zo op. In hetzelfde huis wonen enzo...
Ja? Ze moet alleen wel weten dat er Tombo waarschijnlijk niet met haar willen praten, dat Oognip niet op haar zit te wachten. Ze zal zich vast heel erg welkom voelen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach kom, dat is gewoon een standaard uitspraak toch, net als Team Ezeltje in SHO
Gewoon om te zeggen met wie je het *in deze* eens bent.
Is een volgende keer weer andersom.
Ik heb met Nip ook vaker ruzie gehad dan vrede, dat weet iedereen.
Maar in deze vind ik het allemaal wat overdreven, dat zeg ik dan ook eerlijk. Juist dat enorm beschermende en vertroetelende zet Sara juist neer als een speciaal iemand.... Waarom zou iemand/ze dat willen? Ze redt het toch prima hier en is toch welkom de 8e??
Ik ook, want ik vond dat we het zoals altijd eigenlijk prima zelf konden oplossen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik vind het stommer dat iemand een mod erbij roept
Ik wil eigenlijk zo'n "onesie"quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:21 schreef Greys het volgende:
Heel stiekem vind ik die huispakken die ik wel eens op FB voorbij zie komen ook leuk.
Niet die Donders dingen, maar die giraffepakken en pinguins enzo
teams mogen ook al nietquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik neem vast positie in: Team Yash-met-de-vele-a's
Tombo wil ook niet met IB praten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:22 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja? Ze moet alleen wel weten dat er Tombo waarschijnlijk niet met haar willen praten, dat Oognip niet op haar zit te wachten. Ze zal zich vast heel erg welkom voelen.
Wat is er in vredesnaam met deze SC gebeurd zeg.
Och, er hebben meer dan 6 man/vrouw gepost dat ze meer dan welkom is. Ik denk dat je dat wel een beetje te ver doortrekt danquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:22 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja? Ze moet alleen wel weten dat er Tombo waarschijnlijk niet met haar willen praten, dat Oognip niet op haar zit te wachten. Ze zal zich vast heel erg welkom voelen.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat deed ik dan ook niet maar Oognip kwam me zelf vragen om me even hier te melden zodat er over me heen gevallen kon worden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
En daar zei Nip iets later ook al van dat ze dat vond.
Ik vind alleen niet dat dan de hele avond iedereen als een soort belerende kleuterjuf daar bovenop moet duiken. Alsof iedereen hier altijd zo genuanceerd en welbespraakt is
Das wel lang geleden hoorquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, dan ken ik je wel van vroegah^^
vorige x dat ik note kreeg wilde men mijn tag afnemen. En dat is het gelijk van Nip me niet waard.quote:
Ik kan dat prima alleen af jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Tombo wil ook niet met IB praten.
Ga je daar ook voor noten en op ingrijpen dan?
Wat ontzettend overtrokken zeg. Ik heb het idee dat je een veel te negatief beeld hebt, omdat je hier bijna alleen bent als er een keer iets aan de hand is.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:22 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat was Oognip zelf hoor.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Halve furry dat je er bentquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk zo'n "onesie"
[ afbeelding ]
Eh, ik vind het een belachelijk ding, maar ze draagt hem wel goed moet ik zeggen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk zo'n "onesie"
[ afbeelding ]
Maar hoeveel van die mensen menen het ook echtquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:23 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Och, er hebben meer dan 6 man/vrouw gepost dat ze meer dan welkom is. Ik denk dat je dat wel een beetje te ver doortrekt dan
Een gewetensvraagje... als jij zou melden dat je zou komen en iemand (waarvan je weet dat het niet je beste vriend is) zou reageren zoals Nip deed, zou jij dan op je gemak zijn?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:13 schreef Greys het volgende:
Maar in deze vind ik het allemaal wat overdreven
Ik zei dat ze niet zo speciaal waren. Dat is toch júist genuanceerd?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, Tombo's tetten, hou je maar niet van de domme
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eh, ik vind het een belachelijk ding, maar ze draagt hem wel goed moet ik zeggen.
jij vindt mijn tetten de moeite nietquote:
Ja, Senes, dat is precies wat ik gezegd hebquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat deed ik dan ook niet maar Oognip kwam me zelf vragen om me even hier te melden zodat er over me heen gevallen kon worden.
Heeft Tombo eerder ook al heerlijke in-de-zeik-druk-topics geopend over IB dan?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Tombo wil ook niet met IB praten.
Ga je daar ook voor noten en op ingrijpen dan?
Je kan ook je mening geven zonder een note te krijgenquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
vorige x dat ik note kreeg wilde men mijn tag afnemen. En dat is het gelijk van Nip me niet waard.
Eens. Die foto beoordelend dan hè. 400x450 pixels.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jij vindt mijn tetten de moeite niet
Nee, hoor ik lees hier meer dan dat ik post.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat ontzettend overtrokken zeg. Ik heb het idee dat je een veel te negatief beeld hebt, omdat je hier bijna alleen bent als er een keer iets aan de hand is.
Oh jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik zei dat ze niet zo speciaal waren. Dat is toch júist genuanceerd?
Ik bedoelde eik dat ik een onesie wil. Niet perse diequote:
Ik hoop het wel. Ik verdien naam-topics namelijkquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Heeft Tombo eerder ook al heerlijke in-de-zeik-druk-topics geopend over IB dan?
Mens, ik heb nog nooit een topic aangemaakt over Sara. Dat was Fas en ik postte daar mee ja. 1xquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Heeft Tombo eerder ook al heerlijke in-de-zeik-druk-topics geopend over IB dan?
soms. Maar ken mezelf. Dus vandaar dat ik eruit probeerde te blijven maar mijn rechtsgevoel vond dat ik wat moest zeggen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Je kan ook je mening geven zonder een note te krijgen
deze sc is hetzelfde, ik gaf toen ook aan dat ik niet op oognip zat te wachtenquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:22 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik wel, als er genoeg mensen zijn waar ik WEL goed mee op kan schieten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:24 schreef Queller het volgende:
[..]
Een gewetensvraagje... als jij zou melden dat je zou komen en iemand (waarvan je weet dat het niet je beste vriend is) zou reageren zoals Nip deed, zou jij dan op je gemak zijn?
Ik kan je in alle eerlijkheid zeggen: ik absoluut niet. Echt helemaal niet.
Laysa hoe viel de koffiequote:Op woensdag 15 januari 2014 21:16 schreef Greys het volgende:
Maar Laysa is er nog maar 13 minuten tot half tien, dus zeg eens iets gezelligs allemaal
Dan vind ik je uitspraak echt helemaal nergens op slaan. Nogmaals, 'ken je users', of is dat niet meer?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee, hoor ik lees hier meer dan dat ik post.
Dus als jij nu een topic over mij aanmaakt, en Tombo gaat daarin over mij meeposten, dan krijgt ze notes?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mens, ik heb nog nooit een topic aangemaakt over Sara. Dat was Fas en ik postte daar mee ja. 1x
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |