hij wilde ff aandachtquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:11 schreef Greys het volgende:
Wat is dat met Toek en zijn tagje?
Ik snap er geen ruk meer van
Was op verzoek hoorquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik vind dat er in het verleden veel kwetsendere dingen zijn geroepen waar veel minder heisa om werd gemaakt...
En sowieso is het onderwerp allang op iets anders, danku voor de mosterd
Dat lesje mag je zelf dan ook nog wel eens lerenquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:12 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Oh, en denken dat de noemer 'eerlijk zijn' betekent dat je dus maar mag zeggen waar je zelf zin in hebt zonder na te denken over anderenZo werkt het niet in de wereld hè
Wut, ik had me gewoon niet inhoudelijk in de discussie gemengd, maar nu hij toch weer aangehaald wordtquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zeg dat dan voortaan ook even tegen mij ipv zo met een omweg
TELL 'EM!quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat lesje mag je zelf dan ook nog wel eens leren
jullie vinden het godsgruwelijk bot, das iets anders...quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:12 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hij had inderdaad, zoals Queller postte, sarcastisch óf enthousiast kunnen zijn. Dat was hij niet, en dan is het gewoon godsgruwelijk bot. Ongeacht wie de benadeelde is
Oh, en denken dat de noemer 'eerlijk zijn' betekent dat je dus maar mag zeggen waar je zelf zin in hebt zonder na te denken over anderenZo werkt het niet in de wereld hè
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja, maar doe dat dan recht in m'n gezicht ipv met een omweg via allerlei quotesquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:15 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wut, ik had me gewoon niet inhoudelijk in de discussie gemengd, maar nu hij toch weer aangehaald wordt
En dat ik altijd een mening vorm en hem graag ventileer heb ik ook al eens gepost geloof ik
Het hele 'Sara is speciaal' snap ik ook niet zo best. Ik ben wél van mening dat om het even om wie het ging de opmerking gewoon wat genuanceerd had mogen wordenquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach kom, dat is gewoon een standaard uitspraak toch, net als Team Ezeltje in SHO
Gewoon om te zeggen met wie je het *in deze* eens bent.
Is een volgende keer weer andersom.
Ik heb met Nip ook vaker ruzie gehad dan vrede, dat weet iedereen.
Maar in deze vind ik het allemaal wat overdreven, dat zeg ik dan ook eerlijk. Juist dat enorm beschermende en vertroetelende zet Sara juist neer als een speciaal iemand.... Waarom zou iemand/ze dat willen? Ze redt het toch prima hier en is toch welkom de 8e??
BRING IT ON!!!!quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
maar oognip mag dat laatste dan weer niet?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:15 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wut, ik had me gewoon niet inhoudelijk in de discussie gemengd, maar nu hij toch weer aangehaald wordt
En dat ik altijd een mening vorm en hem graag ventileer heb ik ook al eens gepost geloof ik
En daar ben ik me danig van bewustquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:16 schreef Greys het volgende:
Maar Laysa is er nog maar 13 minuten tot half tien, dus zeg eens iets gezelligs allemaal
Ja, dat is wel duidelijk. Maar het hoeft toch ook geen opmerking te zijn die jij gemaakt zou kunnen hebben?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:17 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En daar ben ik me danig van bewustMaar dan nog, ik had die opmerking niet zo gemaakt denk ik
En daar zei Nip iets later ook al van dat ze dat vond.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Het hele 'Sara is speciaal' snap ik ook niet zo best. Ik ben wél van mening dat om het even om wie het ging de opmerking gewoon wat genuanceerd had mogen worden
ah! Ik voel een klikquote:
Laysaquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:16 schreef Greys het volgende:
Maar Laysa is er nog maar 13 minuten tot half tien, dus zeg eens iets gezelligs allemaal
Ik ga niet nog een keer het woord genuanceerd posten. Begrijpend lezen heet datquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar oognip mag dat laatste dan weer niet?
Maar jij bent toch niet dé norm?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:17 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En daar ben ik me danig van bewustMaar dan nog, ik had die opmerking niet zo gemaakt denk ik
Pannenkoeken en vanille-ijs.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:16 schreef Greys het volgende:
Ik neem vast positie in: Team Yash-met-de-vele-a'squote:Op woensdag 15 januari 2014 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet je straks alsnog met d'r gaan lullen de 8e
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |