Klopt, maar ik zie mezelf wel als iemand die normaal ook erg ongenuanceerd is. En als ik dan bij mezelf denk dat ik het anders zou doen, dan vind ik dat ik daar over mag oordelenquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar jij bent toch niet dé norm?
Maar vooral niet met IBquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet je straks alsnog met d'r gaan lullen de 8e
Episch is 'ie. Ik zou niet eens weten waar ik zulke jassen (want het is een jas!) zou kunnen kopenquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:19 schreef Greys het volgende:
Oh en ik vond Sara d'r trui ook leuk.
En ik zou eerlijk zeggen als het niet zo was
Dat mag ook.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:19 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zie mezelf wel als iemand die normaal ook erg ongenuanceerd is. En als ik dan bij mezelf denk dat ik het anders zou doen, dan vind ik dat ik daar over mag oordelen
ik vind het stommer dat iemand een mod erbij roeptquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
En daar zei Nip iets later ook al van dat ze dat vond.
Ik vind alleen niet dat dan de hele avond iedereen als een soort belerende kleuterjuf daar bovenop moet duiken. Alsof iedereen hier altijd zo genuanceerd en welbespraakt is
Jij zeikt andermans tetten af, dat is echt veel ergerquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:19 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zie mezelf wel als iemand die normaal ook erg ongenuanceerd is. En als ik dan bij mezelf denk dat ik het anders zou doen, dan vind ik dat ik daar over mag oordelen
Jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat mag ook.
En daar mogen anderen dan ook weer over oordelen.
En dan krijg je zulks een gezelligheid als vanavond
Kwestie van Yasha was al bezet. Yashaa staat stom, Yashaaa had ik maar was ik ww van vergetenquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik neem vast positie in: Team Yash-met-de-vele-a's
Wut?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jij zeikt andermans tetten af, dat is echt veel erger
Oh, dan ken ik je wel van vroegah^^quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
questie van Yasha was al bezet. Yashaa staat stom, Yashaaa had ik maar was ik ww van vergetenEn toen heb ik maar het keyboard ingeramd
Wil ik eik ook nietquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nee, want ze wil geen tijd in mij investeren
JIJ LIFT OP MIJ MEE VROUWquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wil ik eik ook nietMaar je dringt jezelf altijd zo op. In hetzelfde huis wonen enzo...
Ja? Ze moet alleen wel weten dat er Tombo waarschijnlijk niet met haar willen praten, dat Oognip niet op haar zit te wachten. Ze zal zich vast heel erg welkom voelen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach kom, dat is gewoon een standaard uitspraak toch, net als Team Ezeltje in SHO
Gewoon om te zeggen met wie je het *in deze* eens bent.
Is een volgende keer weer andersom.
Ik heb met Nip ook vaker ruzie gehad dan vrede, dat weet iedereen.
Maar in deze vind ik het allemaal wat overdreven, dat zeg ik dan ook eerlijk. Juist dat enorm beschermende en vertroetelende zet Sara juist neer als een speciaal iemand.... Waarom zou iemand/ze dat willen? Ze redt het toch prima hier en is toch welkom de 8e??
Ik ook, want ik vond dat we het zoals altijd eigenlijk prima zelf konden oplossen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik vind het stommer dat iemand een mod erbij roept
Ik wil eigenlijk zo'n "onesie"quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:21 schreef Greys het volgende:
Heel stiekem vind ik die huispakken die ik wel eens op FB voorbij zie komen ook leuk.
Niet die Donders dingen, maar die giraffepakken en pinguins enzo
teams mogen ook al nietquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik neem vast positie in: Team Yash-met-de-vele-a's
Tombo wil ook niet met IB praten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:22 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja? Ze moet alleen wel weten dat er Tombo waarschijnlijk niet met haar willen praten, dat Oognip niet op haar zit te wachten. Ze zal zich vast heel erg welkom voelen.
Wat is er in vredesnaam met deze SC gebeurd zeg.
Och, er hebben meer dan 6 man/vrouw gepost dat ze meer dan welkom is. Ik denk dat je dat wel een beetje te ver doortrekt danquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:22 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja? Ze moet alleen wel weten dat er Tombo waarschijnlijk niet met haar willen praten, dat Oognip niet op haar zit te wachten. Ze zal zich vast heel erg welkom voelen.
Wat is er in vredesnaam met deze SC gebeurd zeg.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik vind het stommer dat iemand een mod erbij roept
Dat deed ik dan ook niet maar Oognip kwam me zelf vragen om me even hier te melden zodat er over me heen gevallen kon worden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
En daar zei Nip iets later ook al van dat ze dat vond.
Ik vind alleen niet dat dan de hele avond iedereen als een soort belerende kleuterjuf daar bovenop moet duiken. Alsof iedereen hier altijd zo genuanceerd en welbespraakt is
Das wel lang geleden hoorquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, dan ken ik je wel van vroegah^^
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |