deze sc is hetzelfde, ik gaf toen ook aan dat ik niet op oognip zat te wachtenquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:22 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja? Ze moet alleen wel weten dat er Tombo waarschijnlijk niet met haar willen praten, dat Oognip niet op haar zit te wachten. Ze zal zich vast heel erg welkom voelen.
Wat is er in vredesnaam met deze SC gebeurd zeg.
Ik wel, als er genoeg mensen zijn waar ik WEL goed mee op kan schieten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:24 schreef Queller het volgende:
[..]
Een gewetensvraagje... als jij zou melden dat je zou komen en iemand (waarvan je weet dat het niet je beste vriend is) zou reageren zoals Nip deed, zou jij dan op je gemak zijn?
Ik kan je in alle eerlijkheid zeggen: ik absoluut niet. Echt helemaal niet.
Laysa hoe viel de koffiequote:Op woensdag 15 januari 2014 21:16 schreef Greys het volgende:
Maar Laysa is er nog maar 13 minuten tot half tien, dus zeg eens iets gezelligs allemaal
Dan vind ik je uitspraak echt helemaal nergens op slaan. Nogmaals, 'ken je users', of is dat niet meer?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee, hoor ik lees hier meer dan dat ik post.
Dus als jij nu een topic over mij aanmaakt, en Tombo gaat daarin over mij meeposten, dan krijgt ze notes?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mens, ik heb nog nooit een topic aangemaakt over Sara. Dat was Fas en ik postte daar mee ja. 1x
Relgevoel.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
soms. Maar ken mezelf. Dus vandaar dat ik eruit probeerde te blijven maar mijn rechtsgevoel vond dat ik wat moest zeggen.
dan vind ik oognip ff stomquote:
Nee, een ban. Wel even opletten he!quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dus als jij nu een topic over mij aanmaakt, en Tombo gaat daarin over mij meeposten, dan krijgt ze notes?
Heeft Oognip zelf de TR verzonden en om een note gevraagd? Denk niet dat Oognip dat zelf gedaan heeft en denk wel dat mensen dat bedoelen met dat er een mod bij moet komen.quote:
5 Notes en een ban was de scorequote:Op woensdag 15 januari 2014 21:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dus als jij nu een topic over mij aanmaakt, en Tombo gaat daarin over mij meeposten, dan krijgt ze notes?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dan vind ik oognip ff stom
*teamtrui uittrekt
Geen idee, maar ik vind dat je het in dit (!) geval heel erg overdrijft, door het ook meteen op iedereen te betrekken. Kom een paar avonden gewoon meekletsen, dan merk je dat er niets 'met deze SC gebeurd is'quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Heeft Tombo eerder ook al heerlijke in-de-zeik-druk-topics geopend over IB dan?
Serieus? Dus als je je eerlijke mening geeft raak je je recht om onbetaald vrijwilligerswerk te doen kwijt? Okequote:Op woensdag 15 januari 2014 21:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
vorige x dat ik note kreeg wilde men mijn tag afnemen. En dat is het gelijk van Nip me niet waard.
Stiekem heeft ze gelijk, maar jij hebt gewoon een verknipt wereldbeeld. Kun je ook niets aan doen Greysquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vind dat je het in dit (!) geval heel erg overdrijft, door het ook meteen op iedereen te betrekken. Kom een paar avonden gewoon meekletsen, dan merk je dat er niets 'met deze SC gebeurd is'Je doet alsof we een stel akelige lui zijn.
Hallo, ik post hier al 3 jaar en heb 2 jaar in die hoek gezetenquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:29 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
KOUD HÈ, IN DIE HOEK ZONDER MEDESTANDERS. ZO ZIE JE MAAR WAT JE TEWEEG BRENGT.
Hoho, dat is geen recht hè, dat is een verdienstequote:Op woensdag 15 januari 2014 21:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Serieus? Dus als je je eerlijke mening geeft raak je je recht om onbetaald vrijwilligerswerk te doen kwijt? Oke
Ik ga wel met mijn fletse akeligemensenreet onder de zonnebank liggenquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:29 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Stiekem heeft ze gelijk, maar jij hebt gewoon een verknipt wereldbeeld. Kun je ook niets aan doen Greys
TERUG IN JE HOEK DANquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hallo, ik post hier al 3 jaar en heb 2 jaar in die hoek gezeten
Wel die chocola over je huid smeren hè, succes gegarandeerdquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga wel met mijn fletse akeligemensenreet onder de zonnebank liggen
Een wijntje graag, als je het toch vraagt.quote:
Jawel. Vandaar TT.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:31 schreef tombolafan het volgende:
En echt, wtf
Ik noem toek en yasha en IB ook, daar 'zit ik ook niet op te wachten' om t zo te zeggen, maar dat is niet erg?
WIE zet Sara hier nou in een bepaalde positie? En als je zo vaak meeleest had je ook wel iets eerder kunnen handelen
Meppelermugquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:30 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
TERUG IN JE HOEK DAN![]()
Waar is Roos, die staat in de keuken zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |